En Gatot m’ha fet una gran putada, jejejejeje, es broma guapo, el que passa es que ja sabeu que a mi els memes (no sé si això es pot considerar un Meme o un simple joc) no em fan gaire gràcia, però vaja, que com que sóc una “mandada”, aquí estan, les meves 5 veritats i 5 mentides, a veure que me’n dieu:

1.- He pujat tres vegades a la Torre Eiffel en un mateix dia i per les escales.

2.- Tot operant-me de carnots vaig agafar un virus intestinal a l’hospital i em vaig passar 2 setmanes a 39,5 de febre, no hi havia manera de baixar-la.

3.- M’han arrencat les dues ungles dels dits grossos del dos peus.

4.- M’han atropellat una vegada davant mateix de casa.

5.- Vaig guanyar dues medalles de plata a les competicions esportives de natació de l’escola, deu fer cosa d’uns 16 anys.

6.- En George Michael té uns sostenidors meus negres, d’encaix i transparents.

7.- M’encanten les serps i els insectes, de fet a casa els pares teníem jardí i allà de petits varem muntar una mena de terrari per tal que s’hi sentissin més còmodes.

8.- Sempre he dut el cabell llarg, es ara de més gran que el porto ben curt.

9.- La meva peça preferida de música clàssica es l’Ave Maria.

10.- La meva pel·lícula preferida es Grease, per les música i no pas per l’argument.

No veig en lloc que digui a quanta gent se l’hi ha de passar, però ja sabeu que jo tinc predilecció per fer la punyeta a en Bruno (no t’ho prenguis malament carinyu!!!!, ja se que em vas contestar 10 preguntes, per tant si no vols et salves de fer-lo), per “escalfar” a l’Escarabat (de bon rotllet guapíssim!!!!), a estimar amb tota l’ànima al meu Saforenc (que et pensaves, que te’n salvaries??, pos noooo, amb tot el meu carinyu per tú ;-) ) i a fer patir una miqueta a l'Spock (no te m'enfadis eh, se que a tú aquestes coses...en el fons t'agraden, o no, guapooooo, jejejejejeje). Nois, us toca ;-)

27 Comments:

  1. gatot said...
    txell... no volia que fos putada, eh????? jo tampoc acostumo a fer memes d'aquests....

    1.- et veig capaça i amb energia per fer-ho (V)

    2.-buffff difícil difícil... crec que mentida

    3.- aquesta potser si? (V)

    4.- mentida?

    5.- no, segur que hauríen estat d'or si haguéssis participat! (M)

    6.- Segur que és veritat! (V)

    7.- Vols dir? crec que no...

    8.- Veritat ? (V)

    9.- podria ser.... (V)

    10.- no, no....:)

    Gràcies per fer-lo guapa!
    petons i llepades!
    Candela said...
    Aiiii jo m'he quedat amb això de les ungles i encara em fa malllll. aiiiii
    Anònim said...
    No es cap putada home era per dir, per que quedés curiosa la cosa, jejejejejejejeje.

    PD: Algunes les has encertat, d'altres no, jejejejeje.

    Candela: Ho sento per els teus peus ;-O
    Anònim said...
    Tot aixo es mentida! Traidora!
    Anònim said...
    Jo sóc el que juga amb més desventatge. Si és veritat que el que has posat és un 50 x 50 %; ¿?, el 80% ho sometré a probabilitats estadístiques amb un grau d'error de més/menys -1/1. Lo qual vol dir que faré una travessa. T'agafo el copyright per fer-ho a LaComunitat.net.

    Aviam, la veritat és que està fet amb molta punyeteria, doncs les mentides estan ben fetes i passo d'empollar-me tots els teus blogs (també bloc.cat's)per tal d'esbrinar alguna cosa més. Dic:

    1.Sí.
    2.No.
    3.Sí.
    4.No.
    5.No.
    6.Sí.
    7.No.
    8.Sí.
    9.Sí.
    10.No.

    Quina nota he tret?
    Jo Mateixa said...
    Sir William: No, no, no totes son mentires, 5 son bones i 5 no ;-)

    Bruno: Ara fent repàs de les respostes que ha donat en Gatot m'he dat cuent que aneu a la par, em coneixeu molt bé!!!!!! (ho sabeu fer molt rebé les quinieles o es que no m'ho he currat gairé)

    Els dos les heu endevinat totes (les bones i les dolentes, exceptuant 2, que no estàn bé), En una de les que son mentida heu coincidit ;-)
    Anònim said...
    I perquè serveixen els memes exactament???

    Ho sento `ja sé que sembla increïble però no en tinc ni idea!!!
    Jo Mateixa said...
    Si t'he de ser sincera....no en tinc ni punyera ideia, es com quant t'envien e-mails en cadena en plan, "mandalo a 5 amigos o no tendrás suerte en todo el año", etc... contestant a preguntes xorres, saps que vull dir? el que passa es que aqui son més divertits per que es una bona manera de conèixer millor a la gent.

    Més que una cadena els memes son un joc entre blocaires :-)
    Mikel said...
    buff quin mal aixo de les ungles del peu!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Mikel de moment no et puc dir res (i menys de lo dels peus), vinga va, arrisque't i opina a veure que et sembla :-)

    Els resultats al vespres i des de casa :-)
    Anònim said...
    Ostres!!

    El tema insectes m'ho crec. Ara, el tema sostenidors negres... et feia amb sostenidors de colors i dibuixets...

    I no em crec que portis el cabell curt!!

    apa
    Jo Mateixa said...
    Recorda benvolgut escarabat....les aparences enganyen i de vegades molt ;.)

    Aquesta nit penjaré les respostes, gràcies!!!!
    Anònim said...
    Jo sense fer cas els altres apostare de la seguent manera :

    1 - Veritat.
    2 - Mentida
    3 - Veritat ( a mi tambe i es una putada.)
    4 - Mentida
    5 - Veritat
    6 - Mentida
    7 - Veritat
    8 - Mentida
    9 - Veritat
    10 - Mentida

    Crec que no n'he pillat ni una però que hi farem es tracte d'això.
    Jo Mateixa said...
    Farlopa, tens 7 acert (entre mentides i veritats), no puc dir més fins al vespre en que penjaré les respostes i les raonaré per que quedi clar a tothom :-)

    Molt i molt rebé Farlopaaaaaaaa
    mima said...
    vera txell...
    1- 2 vegades? MENTIDERA! (f)
    2- Veritat, putada xo veritat
    3- AAAAARGGHHHH...mentida,mentida
    4- mentida
    5- veritat
    6- ja li agradaria...xo mentida.
    7- mmm....pot ser. Veritat.
    8- Veritat
    9- Veritat
    10- Mentida
    què tal?
    Anònim said...
    Jo a diferència del GATOT diria que la 5 és veritable i que la de les ungles és falsa -quin mal!!!-.
    Anònim said...
    soc extremadament pardillo...
    jo hauria dit q totes eren certes... XD
    Anònim said...
    M'arrisco i faig travessa...
    Crec que són certes:

    2 - 3 - 5 - 8 - 9
    Jo Mateixa said...
    Mima: No vull deixar per terre les il.lussions que tenies creades en aquest meme, però nomes n'has encertat 2 :-(

    Talcomraja: Una està malament i l'altre està bé ;-) per cert, no m'ha molestat que fecis el que has fet, ja saps, ara m'ho miro amb calma.

    Esteve: Doncs l'haguessis cagat de plè, jejejejejejejejejejejejeje,

    Pd40: Ohhhhh, nomès 2 estan correctament!!! ;-)

    Paciencia, si puc i tinc temps despres miraré d'escriure les solucions, es que no recordava que aquesta nit fan futbol!!!!

    Gràcies a tots, sou la ostia!!!!!
    Anònim said...
    Jajajaja, ostres Jo mateixa, al final us enfadareu amb mi, però he argumentat irracionalment diverses vegades (es pot argumentar irracionalmen?, ai senyor...) que els memes em fan venir una sensació estranya, com d'abisme existencial, com quan esperes trobar una gerreta ben freda amb birra escumosa i hi trobes un ditet de Malavella esbravada.... S'agraeix eh?, i que consti que aquest joc és dels que fan gràcia però.... me'l salto, sorry!

    Una abraçada!
    Anònim said...
    Jajajaja, ets la llet Spock, per aixo t'ho vaig proposar per que sabia que no et feien gairé gràcia, jejejeje.

    Estàs perdonat, però....el proper que jo t'envií el fas, ni que sigui per quedar bé amb mi ;-)

    Petons guapo!!!!
    Anònim said...
    Okis!! gracies per l'informació...si trobo que es una manera de coneixer el personal...molt original...
    Anònim said...
    Mama del Pol: Si, certament es una manera original i divertida de saber una miqueta més qui hi ha a l'altre banda del PC ;-)
    Anònim said...
    Si el meme el fem compartint una birreta, m'hi apunto.... clar que aleshores no seria meme, sino mam.!

    Petonàs :)
    Anònim said...
    A vale, per mi cap problema, nomes m'has de dir on, quant, com, per que...i llestos, fem la birra, jejejejejeje.

    Petons guapissim!!!
    Anònim said...
    Ui, no havia vista això (darrerament vaig una mica de cul amb la vida i la feina) moltes gràcies per enviar-me'l a veure quan trobo un moment per fer-hi cas.

    Una abraçda
    Anònim said...
    Safo carinyu ja veig que vas molt liat, fa dies que no penjes res al bloc, però almenys se que estàs bé i això m'agrada.

    Fes-l'ho si pots, tampoc et vull crear més mal de caps, ok?

    Un petonas ben gran!!!

    P.D: T'enyoro.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column