Les veritats i mentides del meme

Aquí van les solucions del joc de les 5 mentides i les 5 veritats:
1.- He pujat tres vegades a la Torre Eiffel en un mateix dia i per les escales: Es cert, va ser a 8è d’EGB, en el viatge de fi de curs. Vam pujar a veure-la (1 vegada), havíem comprar alguns souvenirs abaix i quant ja estàvem baixant me’n vaig adonar de que no duia la bossa amb els paquets, per tant vaig pujar de nou per veure si la trobava (2 vegada), en no veure-la vaig baixar per si algú la portava i ningú l’havia agafat, vaig haver de pujar de nou per que un graciós l’havia amagat darrera una paperera (3 vegada).

2.- Tot operant-me de carnots vaig agafar un virus intestinal a l’hospital i em vaig passar 2 setmanes a 39,5 de febre, no hi havia manera de baixar-la. Mentida, per sort mai he tingut que estar ingressada a l’hospital.

3.- M’han arrencat les dues ungles dels dits grossos del dos peus. Es certa, resulta que se’m clavaven les ungles dels peus i per tant no puc mai portar sabates estretes, sempre n’he de dur d’un numero més del que calçaria habitualment. No em van fer mal Candela, que t’adormen el dit dona, certament ho vaig passar fatal mentre no em recuperava del tot. Ara ja no tinc aquest problema, el podòleg em va ensenyar a tallar-me les ungles correctament per que no em tornès a passar mai més.

4.- M’han atropellat una vegada davant mateix de casa. Es cert, davant de casa hi ha un pas de vianants, posat des de el dia que ens van atropellar i dic ens van per que ens va pillar a tots tres, mun germà, una amiga i jo. Per sort no vam prendre gaire mal, el qui en va sortir més mal parat va ser mun germà que va quedar sota el cotxe, per sort i "no val riure", ens va atropellar un sisens, si hagués estat un cotxe més potent no se si ho podria estar explicant ara mateix.

5.- Vaig guanyar dues medalles de plata a les competicions esportives de natació de l’escola, deu fer cosa d’uns 16 anys. Mentida podrida, tot i que vaig fer basquet, futbol, volei i natació a l’escola, mai vaig guanyar res. En basquet érem unes patates i en natació ja sabeu, la llei del mínim esforç, total, l’aigua no es mourà del lloc (pensava jo), per que he de nedar tan ràpit???

6.- En George Michael té uns sostenidors meus negres, d’encaix i transparents. Cert, cert i requetecert!!!!, em van tocar dues entrades en el Periódico i vaig anar-hi amb una de les meves tietes, el concert va ser a Sarrià (antic camp de l’Espanyol), imagineu-vos la d’anys que fa!!!!! Pobre noi, si l’hi haguessin agradat les dones aquella nit hagués follat com un boig, volem un fill teu!!!!!! (crit cutre típic dels concerts dels anys 80-90). Com bé ha dit algú per aquí (si, si, tú) de normal porto sostenidors amb dibuixets i colorins, però aquella nit, no em pregunteu per que, per que no en tinc ni idea, me’ls vaig posar...diferents, jejejejeje, de vegades les aparences enganyen, però nomes de vegades ;-)

7.- M’encanten les serps i els insectes, de fet a casa els pares teníem jardí i allà de petits varem muntar una mena de terrari per tal que s’hi sentissin més còmodes. Mentidaaaa, primer per que el pares no tenen casa, tenen pis i de jardí res de res, segon buagssss, quin asc més asqueròsssss (nomes m’agrada molt un escarabat negre que ronda per aquí i que, de tant en tant, se li posen les galtes vermelles, però res mes).

8.- Sempre he dut el cabell llarg, es ara de més gran que el porto ben curt. Mentida podrida a mitges, de petita duia el cabell ben llarg, fins que un dia vaig agafar llémenes...els fills dels polls i em vaig tenir que rapar com un noi, llavors vaig veure que era més còmode i pràctic dur el cabell curtet, però últimament me l’estic deixant més llarguet i això que no tinc gaire temps per cuidar-lo.

9.- La meva peça preferida de música clàssica es l’Ave Maria. Veritat, m’encanta i em fa posar la pell de gallina quant la sento, es preciosa i es que a mi la música clàssica m’encanta (a casa ens l’hem mamat, la música clàssica mentes calenturientas, des de ben petits).

10.- La meva pel·lícula preferida es Grease, per les música i no pas per l’argument. Doncs mentida, la meva pel·lícula preferida es El Club de los poetas muertos, em va agradar moltíssim la complicitat dels alumnes amb el professor Kitting, m’hagués agradat tenir un profe així, tot i que la Conxita era semblant, però no tant semblant, jejejejejeje).

Uii, la cosa ha estat molt repartida, però els que millor ho han fet han estat en Gatot i en Bruno!!

13 Comments:

  1. Anònim said...
    "El Club de los poetas muertos" la teva peli preferida? Doncs ja saps... CARPE DIEM ;-) -suposo que t'imagines per on vaig, no?-.

    Per cert, com s'han de tallar correctament les ungles?!
    Anònim said...
    Talcomraja....que m'estàs proposant alguna cosa???, jajajajajajaja, si ho se, ho se, CARPE DIEM...per que no?, digues....quant??

    :-)

    Petonets dels que m'envies tu sempre ;-) jejejejejeje.

    Ahh i les ungles s'han de tallar rectes, mai allò perfilant les puntes que sobresurten dels dits, es a dir, tu agafes el dit, talles recte l'ungla i les puntes que sobren les talles de cop, però sense refilar gairé...ai no se, es que per aqui es dificil d'explicar, ja intentaré explicar-ho millor desde casa, amb material gràfic si es possible :-)
    Anònim said...
    La veritat és que m'ha costat bastant, quan més em concentrava més em costava, gran part ha estat anar a jugar al bingo o intuició (o xurro també). He errat la 4 (atropellament) i la 8(Cabell llarg/curt). Quan vulguis fem una primitiva a mitjes...
    Anònim said...
    Sort, que ja ha posat la solució, benvolguda Jo Mateixa, perquè per això de resoldre passatemps, i aquests meme dels collons ho és, són un negat i miri que durant un temps em vaig guanyar la vida fent mots encreuats i autodefinidos... Veure per creure!
    Anònim said...
    Ahhhh jo pensava arrencades en plan accident fatal (jo em vaig arrancar una amb una porta i encara ploro).
    Anònim said...
    Bruno: Doncs si oi, em conèixes bé o ha estat xurro??, jo opto per el xurro (tampoc ens conèixem tant, no??), jejejejejeje. Jo faig primitiva cada setmana i el Euromillon (hi hagi pote o no) i res tú, ni la devolució ;-(

    Avi: Ha parlat la veu de la experiència...que maco Avi, jejejeje, vostè per que no l'ha fet el meme??, vol que l'hi envií?, jejejeje

    Candela: No, no, en plan accident fatal no, deu men guard (ostia, això ha sortit de la meva boca???, que fisna me estoy volviendo por diosssssss.

    Ja em perdonareu, estic veient el Barça, de moment guanyem 2-0 :-)

    Petonets dolcets per tots i gràcies per deixar els vostres comentaris!!!
    Anònim said...
    Collonssssssssssssss, abans ho haguès dit, anem 2-1 ;-( mecaguenlaputamadrequelosparioatodos!!!!!!!
    Anònim said...
    Parlant de xurros, ostres, doncs jo conec un lloc on fan un xurros "de por"... i més si vas contentillo t'entren els xuxus de crema de dos en dos. Bé, al que anava, em vas dir al meu blog que avui és el teu aniversari. O ets una mentidera cumpulsiva i/o interessada o et felicito (per si de cas) i no vols que la gent sàpiga que tens 16 anys en cada pota: 32 tacos (Abuelaaaaaaaaa)
    Felicitats!!!!

    jejejejejj....
    Anònim said...
    Benvolgut Bruno: A Pineda de Mar per la festa major, davant de casa mateix, possen una xurreria que ostres, estàn bonissim!!!! (la festa major l'última setmana del mes d'agost i la xurreria al passeig maritim, quasi tocant a l'estació del tren, hi estàs convidat).

    No es que sigui mentidera compulsiva, però...en el teu meme de les 5 veritats i les 5 mentides deies exactament això: "10.Als sopars-aniversari dels meus amics els hi regalo un streptease al mateix restaurant."

    Do you remember??, ho deia per si colaba i si erem amics m'en feies un (cara vermella i mirada al terre), no es el meu aniversari, però vaja, s'agreix la intenció (fins el 2 d'abril res de res), jejejejejejejejejeje.....

    Petonets i bona nit!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Wenoooo, acabo de fer recompte i quin desastre... És que has posat coses molt creïbles. A la propera espero tenir més sort :P
    Mikel said...
    bufff em segueixen fent molt de mal pensar en lo de les ungles!!!
    Per cert , el pavo que es va suicidar al Club de los Poetas muertos perque no volia ser metge ara resulta que es metge a House...jusaujsjusajasjuas
    Anònim said...
    No n'he encertada ni una!!!!!

    Això del bloc és genial!!!

    Bé. El tema dels sostenidors ho tenia clar...i lo dl george Michael s'et perdona.

    apa ( i no diguis tantes coses de mi que em posso revermell!!!(és broma))
    Anònim said...
    Pd40: Nomes n'has encertat 1, però no t'amonis (nomes vas dir les que creies bones, pero no vas fer meció a les mentides, per tant es com si ho haguessis fet a mitges, m'explico??), a la propera hi haurà més sort, segur ;-)

    Mikel: No fa mal home que t'adormen els dits, bé, nomes el que t'han d'arrencar l'ungla, el que més mola es veure-ho per la panatlla, allà amb tota la sang i...es brutal, pe`ro paro que ja us veig potant al WC ;-) que dolenta por diossssss.

    Escarabat: No et vas mullar gairé, si no recordo malament jo les vaig dir totes en el teu meme (el que cas es que si en el teu meme m'ha anat tant bé com amb el d'en Bruno ja puc anar a cagar a l'hort, que malament redeu, redeu, como diria l'Avi).Ahhhh i no broma, no, et poses vermell, ho sento que et veig....... ;-)

    Que passeu un molt bon diaaaaa

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column