Si recordeu l'escrit que vaig fer el dia 05/11/2006 sobre la "Renfe y els Martillos Rompecristales" vaig dir que buscaria el significat de la curiosa paraula CHICHINABO, doncs l'he trobat!!!!

Pero obviament no es el que jo creía:

De chichinabo. Expresión que hace referencia a una comida pobre compuesta de chicha y nabo, dos alimentos de poca sustancia.

Ai coi, però a veure, he sentit a dir que una cosa de chichinabo era una cosa que no valia res, que no tenía cap mena de valor, que era RES i ara em surten en que te a veure amb el menjar??? quant parlen de chicha es refereixen a carn? i els nabos son els naps, una verdura no? Està clar que no es res, però em parlen de menjar i jo pensaba que podia tenir una connotació sexual, ja sabeu, el chichi, el nabo, que guarra sóc, però es així, total, que CHICHINABO es el que diu la definició, si algú trova alguna cosa més interessant sobre el CHICHINABO que m'ho digui, que si no avui no podré dormir trànquila (a la merda el chichinabo, oi tant que dormiré trànquila).
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 06/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column