Renfe i els "martillos rompe cristales"

Com ja us he comentat visc a Sant Boi de LLobregat, però molt sovint he d'agafar els trens de rodàlies de Renfe per desplaçar-me a Pineda de Mar, divendres me n'hi vaig anar i no se, suposo que no tenía res més a fer, però em vaig envadalir amb aquelles finestres petites que hi al costat de les portes on posa MARTILLO ROMPE CRISTALES.
Resulat que dins d'una mena de caixeta de vidre hi ha un martell per trencar els vidres grans, però innocent de mí vag pensar (i segur que no sóc la única) que era una burrada ficar darrera un vidre un martell per trencar un vidre, no? i com trenques el primer vidre per treure el martell per trencar el segon vidre? sabeu, això m'ha obsesionat durant to el cap de setmana (no tenía res més a fer) i avui ho comentava amb els pares mentre dinavem veient el mar desde el piset que tenen (el d'estiu)a a Pineda.
El pare, amb tota la seva bona voluntat i sense ànims d'ofendre'm m'ha dit, NENA, TU ESTÀS TONTA O QUE? el vidre petit, on darrera hi ha el martell, es molt fràgil i amb un cop de puny el pots trencar per desprès treure el martell i trencar els vidres grossos.
Això ja ho se pare, l'hi he dit jo (ho he pensat mentre ell m'ho explicava doncs jo, digueu-m'he agosserada, no hi había caigut), però l'hi he plantejat el següent, a sant de que has de fotre un cop de puny a un vidre per agafar un martell per trencar un altre vidre?, no seria més normal posar els martells sense vidres, més que res per no perdre el temps fotent cops de puny per agafar el ditxos martell (començo a estar tipa d'aquest martell) i ell clar, m'ha respost, PER QUE SI EL DEIXEN ALLÀ SENSE PROTECCIÓ QUALSEVOL EL POT AGAFAR i POT AGREDIR A QUALSEVOL VIATGER QUE VAGI AL TREN.
Ostres, tant forts son aquets martells?, l'hi he preguntat jo i el pare m'ha dit, NO, SON DE CHICHINABO (curiosa aquesta paraula, un dia buscaré el seu origen) i aqui s'ha acabat la conversa.
En ven dinat he anat a agafar el tren i cap a Sant Boi que demà he de treballar i en el vagó on he pujat no hi había ningú, així que.....i no ho digueu a ningú, m'he posat envadalida a mirar el vidre del MARTILLO ROMPE CRISTALES i he sentit un impuls de trencar aquell ditxos vidre i apa, cop de puny al canto....m'he fet mal a la mà i a més el vidre no s'ha trencat, per tant no he pogut veure el MARTELL DE CHICHINABO, que hi fare'm, espero que el dia que realment necessiti trencar un vidre gran del tren la cosa vagi millor.
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 05/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column