No coneixia el món blocaire

Els que em llegiu amb assiduïtat ja sabeu que no fa gaire temps que estic en aquest món blocaire, una bogeria extranya quant vaig començar i una sensació especial a dia d’avui .
Vaig endinsar-me en aquest món quant vaig veure el Bloc del meu germà, el seu Bloc es polític i tot i que no l’actualitza molt sovint (té molta feina), hi entro pràcticament cada dia, aquest va ser el principi del meu Bloc.
Vaig recordar que quant era més joveneta escrivia un diari, d’aquells típics que porten clau i tot, el tenia amagat de la gent, no per que hi expliques coses que no es poguessin saber, simplement per que eren coses meves, intimes, personals (per sort a casa sempre s’ha respectat el dret a la intimitat de la gent, no tenim balda al WC i abans d’entrar a alguna de les habitacions del pis, si està tancada, truquem per demanar si es pot entrar, això sempre ho he valorat molt).
Quant un es fa gran va perdent, de mica en mica, la por a ser descobert en segons quins aspectes, i d’aquí que fes el Bloc de Jo Mateixa, per que així sóc jo. De vegades sóc dolça, de vegades rabiosa, de vegades ploramiques o fins i tot entremaliada, també sóc tímida, però per damunt de tot sóc persona, com tots vosaltres.
Us he anat coneixent de mica en mica, primer llegia 4 o 5 blocs i molt de tant en tant, doncs no disposo de gaire temps lliure i perdoneu que sigui una mica avariciosa, el poc temps lliure que tinc l’hi dedico a la persona que m’estimo, a la persona que m’estima, a la persona per la que ho donaria tot, en Hatim (un dia ja us explicaré la nostre història d’amor).
Ara ja son més d’una trentena els Blocs que llegeixo cada dia vàries vegades i es que no se que em passa, però hi estic enganxada, suposo que quant et topes amb bona gent, gent que et respecta i et fa sentir especial t’hi volques, de vegades massa, però val tant la pena!!!!!
M’estic posant tontorrona, ja ho se, i melancòlica, però es que Jo Mateixa, la Meritxell, també es així.
Gràcies a tot per passar per el Bloc, gràcies a tots per deixar els vostres comentaris, gràcies per fer-me riure i plorar, gràcies per emocionar-me, ho feu cada dia i cada dia us supereu, sou molt especials per mi.
Gràcies per ser-hi, gràcies per ser com sou, gràcies, gràcies i mil gràcies (hi esteu tots, tots i tots inclosos, sense excepció, la llista seria molt llarga i tampoc us vull avorrir).
Que passeu un molt bon cap de setmana, jo gaudiré del meu amb en Hatim, el primer cap de setmana desprès de festes que podem estar sols.....això no us ho explicaré, que es massa íntim, ja em perdonareu (poder ho escric en el diari que encara tinc amagat).

7 Comments:

  1. Anònim said...
    oooooooooh.... m'has fet encongir el cor. Bonic post per ser llegit abans d'anar a dormir, i somiar, i pensar i tenir els núvols per coixí.

    PD: Ja saps que en aquest món de la blogosfera no és necessari deixar un comentari per saber que l'has llegit... Feliç i "tendre" cap de setmana.
    Cristina said...
    Molt maco això que dius. Jo tampoc tinc gaire temps lliure i no li dedico al bloc tot el temps que voldria. Espero que el teu bloc duri molt i molt de temps. Bon cap de setmana!!
    Anònim said...
    Mossa, (mossa es pot dir, o també sona groller?) Amb aquestes coses que dius... com vols que no ens fotem vermells?

    Benvolguts els que no heu de treballar el cap de setmana!!!
    Dessmond said...
    El tema blogger és una mena de febre. No sé pas si hi ha algun remei.
    gatot said...
    molt bon cap de setmana txell...

    ja saps que el sentiment es mutu i l'agraïment també.

    petons dolços... que les llepades les deixo per en Hatim.

    :**
    Anònim said...
    Haver deixat bloc.cat sempre sera una pagina negra en la teva historia blocaire.
    Jo Mateixa said...
    Bruno: No pretenia encongir res a ningú (mal pensat en aquest moment, ja ho se) i si, ja se que no cal deixar un comentari per saber que algú ha llegit el post, ho se, però s'agraïx que l'hagis deixat, de tot cor. Un peto guapissim!!!!

    Cristina: Gràcies!!! espero que aquest bloc duri molt (igual que el teu!!!!), almenys mentre segueixi tenint coses per escriure i bé...dins el meu cap hi han moltes coses per explicar, jejejeje. Un peto guapissima!!!!

    Escarabat: Si, si, es pot dir mossa i no sona gens groller :-) es que tú i la vermello de les teves galtones sou una cosa que jo no puc controlar i crec que tú tampoc :-) Sento que hagis pencat el finde, ho sento molt de debó, però segur que has tingut una mica de temps per gaudir de Tu Mateix
    :-) Un peto guapissim!!!!

    Dessmond: Haure'm de pendre antipirètic per la febre, no?, el pitjor de tot es que s'encomana!!!! Un peto per tú també guapissim!!!!

    Gatot: Espero que tú també hagis gaudit de un molt bon cap de setmana guapo!!!!! T'asseguro que de llepades n'hi han hagut i moltes, mmmmm, vull tornar al llit!!!!!!! :-) Petonets guapissim!!!!!!!!!

    Sir William: Ho se, ningú es perfecte...ni tant sols vostè Sir William (algún dia descobriré el vostre secret i us deixaré amb el cul enlaire, jajajajajajaja). Petons per tu també guapissim!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column