Normalment dormo amb el mòbil encès però sense so, no m’agrada que en un pipipipipipipipi (més o menys es el que fa el meu quant l’hi arriba un missatge) em desperti de cop, com que ahir dormia soleta del tot (mentes perverses no penseu malament) per que els pares han pujat a Pineda i en Hatim treballava, vaig deixar el mòbil encès i amb so per si algun d’ells necessitava contactar-me.
Vaig anar a dormir relativament d’hora, cap a les 01:00 i allà a les 02:30 el meu mòbil es va tornar boig, va començar a pitar sms i trucades com mai ho havia fet, em va fotré un ensurt que no us podeu imaginar, mentre em despertava, intentava trobar el mòbil en la foscor (duia els ulls tancats i amb l’ensurt no podia ni obrir-los) no podia a encendre el llum de l’habitació, oh per favor, quin estres vaig passar!!!!
Sembla ser que un graciós va enviar un sms a una pagina “guarra” i va deixar el meu numero, ostiaconyrecony, no us podeu imaginar la de porcades que m’he arribat a trobar aquest matí quant per fi he pogut fer que el mòbil deixes de sonar, us en poso uns exemples per que us feu una idea de lo degenerats que son alguns capullos que no tenen res més que fer a les tantes de la matinada:

1.- Quieres que te coma el coño un rato guapa?, luego me la comes tu y nos follamos juntos (pos va a ser que nooooooo.... ostiesssssss que tinc son!!!!)

2.- Nena (ostia com odio que em diguin nena, a més segur que sona en plan, nenaaaaaa, guarron total), te apetece una cenita esta noche? (i això a les 04:30, pa cenar estoy yo) tu comes salchichas y yo almejas (s’ha de reconèixer la poca originalitat de la gent, que no hi ha prous adejectius al mon per anomenar els sexes de les persones??)

3.- Mi cigalita anda loca por encontrar un hueco, me prestas tu coño? (Tu cigalita??, si es cigalita pa que me llamas?, pezqueñines no gracias, debes dejarlos crecer!!!)

4.- Perdona, he visto tu mensaje en Canal 25 (jo no veig aquest canal!!!!) i me he preguntado si te apeteceria quedar algun dia y tomarnos algo juntos. Dulces sueños bonita (A aquest es l’únic a qui he contestat, per que m’ha semblat molt amable i certament ho es, ens hem passat els e-mails, es molt maco el nano i molt simpàtic i esta com un quesito de bó!!!!, es que m’ha enviat una foto...jo com l’escarabat, ara m’he posat vermella com un pebrot)
Total, que he rebut 74 trucades i 82 sms....pa cagarse.
I ara jo em pregunto.....que fan els homes a les 02:30 de la matinada??, esta clar, jugar amb el mòbil, a veure qui fica abans la “Cigalita” a puesto.

9 Comments:

  1. Candela said...
    Ostis, que algú va posar el teu número al canal aquest!!! Qué fort!!!
    Anònim said...
    Doncs si, per el que m'ha dit el xicot del sms "normalet" (l'he trucat i m'ho ha estat explicant)sembla ser que es va enviar un sms dient que estava calenta i volia sexe (nada más lejos de la realidad, però aquesta nit quant vingui el Hatim ja apanyarem alguna coseta, jejejeje), i van incloure el meu numero.

    El canal aquest s'agafa desde casa però no me'l miro mai per que sempre foten bodrios de programació i pelicules massa antigues.

    Estic en ello d'averiguar qui ho ha pogut fer, de moment he trucat a l'emisora de tele per exigir que em donin el numero des del que van enviar l'sms i m'han dit que no podien, que anava contra les normes, etc...

    Si al final acabo sabent qui ha sigut l'hi caura un puro que se va a cagar!!!!!!!!!!

    Gràcies guapisima!!!!
    Anònim said...
    amb els comentaris de text que fas als missatges eròtics, estic per demanar al bandarra que t'ha fet la putada nocturna que repeteixi :P Seriosament, quin fart de riure, ets genial... i, efectivament, hi ha gent amb molt poca feina eh? Si a mi em fan això (intercanviant l'ordre dels moluscs, és clar), contraatacaria, no només amb el canal 25, sinó afegint-lo a tota mena de pàgines sado! clar que més sadisme que despertar a una persona humana a les quatre...

    Una abraçada!
    Anònim said...
    Redeu, redeu, redeu, benvolguda Jo Mateixa. M'acabeu de donar una idea per venjar-me del meu ex-cunyat... Ho hauré de rumiar...
    Jo Mateixa said...
    Spock: Ostres no per favor, una altre nit en plan, pipipipipipi...m'agafa algooooo, brrrrrr, a més, avui no dormiré soleta :-) quines ganessssssssss (fa masses dies, amb la conya de les festes de Nadal en familia estem els dos a dues veles, jejejeje)

    Avi: Si voleu us puc passar alguns dels telèfons dels pallassos que m'han trucat, per tal que es possin en contacte amb el vostre ex-cunyat directament, podeu fer-vos un tip de riure, us ho puc ben assegurar, jejejejejejeje.


    Petons per els dosssssss (a compartir eh, no sigueu/siguin dolentots :-)
    Anònim said...
    Estas segura que no tens una contrincant que et vol mal? (molt mal)Jo ho trobo de molt mal gust. Ja sé que tu ets espavilada i veig que t'ho prens amb força filosofia.
    Però aquestes invasions a l'intimitat són poc sanes.

    apa, investiga i si necesites ajuda, ja saps
    Jo Mateixa said...
    Doncs no se si tinc una contricant o no, espero que noooo (si més no la ex d'en Hatim no parla ni torta de castellà) o sigui que no crec que hagi estat ella.

    No hi ha una altre manera de prende-s'ho, amb calma i filosofia, però t'asseguro que a aquelles hores de la matinada gairé filosofia no tenia, jejejejeje.

    No dubtis Escarabat que seguiré investigant i gràcies per l'ajut!!!!
    Anònim said...
    Deu meu!
    En quins saraos et fots!
    I encara vas contestar-ne algun? Quin valor.

    No t'emparanoies amb enemics, això devia ser algú que estava massa atabalat i es va equivocar escrivint el seu propi número.

    Tu no pots tenir enemics, no ho mereixes.

    Una abraçada (però casta, sense molusques ni res)
    Anònim said...
    Ai mare, mareta, quant vegis lo del meme Saforenc em sembla que tindré el primer enemic (encara que no m'el mereixi)

    Les teves abraçades son càlides i dolces, sempre ho son guapo.

    Un petonet dolcet, dolcet.

    Pd: Com està la petita Txell?

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column