Qui son?


9 Comments:

  1. Mikel said...
    Mmmmm puc demanar un comodi?
    Anònim said...
    Ens ho has posat molt fàcil, no?
    Jo Mateixa said...
    Mikel: Demana, demana, per demanar que no quedi :-)

    Talcomraja: Segurament si que us ho he posat fàcil, però es per que us aneu entrenant per el proper meme que farem, vaja, si us ve de gust, es clar ;-)
    Anònim said...
    És un altre meme??

    M'hi apunto.

    I quina bona parella que feu.

    apa i sort
    Jo Mateixa said...
    Escarabat: Gràcies per lo de que fem bona parella ;-) però saps qui son?, poder vas confòs eh, ja et vaig dir que les aparences enganyen, jejejeje.

    Despres miraré de tenir una mica més de temps i em plantejaré el tema del Meme que m'agradaria fer, el que si sé es que serà un Meme fotogràfic, o sigui que aneu aconseguint material per poder fer-l'ho.

    Per cert Escarabat, no cal que t'hi apuntis, t'hi pensaba obligar a fer-l'ho Jo Mateixa, jejejejejejeje.
    gatot said...
    tu mateixa i en hatim?

    :)

    encantat de veure't bonica

    petons i llepades!
    Anònim said...
    Poz zi Gatot, som en Hatim i jo (L'Escarabat ja mig ho ha dit, però no ha volgut dir noms, es un caguetes aquest, jijijiji)

    Gràcies per els petons i les llepades, jo també te n'envio un munt ;-)
    Cristina said...
    T´he reconegut de seguida. No has canviat gaire. Petons guapa!
    Anònim said...
    Cristina: Molta gent m'ho diu, que continuo tinguent la mateixa cara de pilla, es cert??, jejejejeje.

    Petonets guapissima!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column