Crònica d'una tarda de diumenge

La iaia ja està a l'hospital i pel que em deia el pare, ara quant ha arribat, semblava molt cansada, el trasllat amb l’ambulància i el neguit de que per que la porten allà (ens ho a preguntat com 10 vegades des que l’hi em dit, allà a les 13:00 i fins que ha marxat, a les 16:00) la deixat feta caldo. Em comenta el pare que està en una habitació bastant gran, a l’Hospital de Sant Boi eren tres malalts per una habitació, ja us ho podeu imaginar, aquí son dues malaltes i semblen espaioses o sigui que estarà més còmode.

De seguida que ha pujat a l’habitació i ha estat instal·lada, una Infermera i una Auxiliar ha anat a veure-la, a preguntar que com està, si es pot llevar sola, quina medicació pren, etc...aquesta nit la mare dormirà allà amb ella, la iaia l’hi ha demanat que s’hi quedes, cosa que no ha fet aquests dies enrere, que curiós no? Suposo que al ser un lloc nou està una mica espantada, es normal.

L’avi ja ha sopat, sopa de fideus, l’hi encanten, i 4 peces de lluç, cua inclosa, que l’hi encanta, un iogurt Griego de DANONE i una pera, ja va ben servit, cap allà les 22:00 aniré de nou per fer-l’hi les herbes i deixar-l’hi llest el dinar de demà (ja el té fet, nomes l’haurà d’escalfar).

L’altre avi, al que van operar dilluns, ja està a casa eh!!! I està la mar de bé, més xulo que un ocho com diria aquell i té la sort que la iaia està bé, amb ell i es val per si sola, de totes maneres l’altre tieta, la germana de mun pare, està amb ells.

Aquest ha estat el nostre cap de setmana.

Cagunlaputamarequeelsvaparir!!!! El Barça va perdent 2-0 i amb el Valencia, es que no sabem aprofitar l’oportunitat de que el Realísimo ahir empates??, colla de pajarracus!!!!

Vaig a fer el sopar per el pare i per mi, ostres quin pal, em sembla que l’hi diré que em pagui una pizza, no tinc ganes de fer més sopars, estic baldada i demà a pencar, quines ganesssssssss...bé, es que almenys em distrec una mica.

Fins demà...amb més noticies, segurament.




6 Comments:

  1. neus said...
    És normal, tant de remenament a aquestes edats els trasbalsa molt. Se sentirà més còmoda i segura ben acompanyada.

    No es pot pas queixar l'avi, no, caram quin sopar ;)
    I clar, me n'alegro de lo de l'altre avi, és que noia... o no plou o cau tot de cop, eh?

    Del Barça.... uffff... ara que estic de "vacances" i em puc permetre certes coses, l'estava veient al bar d'una amiga. L'única noia veient el futbol (jo sí que sóc rara segons alguns) i quan he vist com ha anat el segon gol, me n'he anat emprenyada amb mi mateixa per emprenyar-me amb una colla de dropos que no saben ni com arribar a la porteria d'uns que van perdre amb el Getafe!!!!!!!! ai cullons... Què hi carda el Gudjonsen al Barça? a cà meua faria més profit, home!!
    Res... que vagin deixant l'Eto'o a casa, ja en faran de feina ja... però els altres. Uf.... haig de procurar no ser tan culé... quin estresss.

    Pizza al poder!!!! ;)

    Una abraçada! Nanit :*
    David JB said...
    Vaja, quin dia, intenta descansar una mica, que sinó després a tu també t'hauran de cuidar.

    Que tot vagi bé, un petó ;)
    Alepsi said...
    Som-hi, som-hi que avui s'enceta una nova setmana! Espero que els avis es recuperin aviat!!! Cuida't! ;)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Mira, mira i mira!!!

    No em parlis, no em parlis!!! Joder, però què els costa jugar amb una mica de criteri ... ohhh, que no els aguanto. Anda ya! A la merda, tu! Que venguin l'Etoo al Madrid i el Ronaldinho al Chelsea i comencem de zero. Ostres, merda, ja!!! Hombre. Punyeta, que fa cosa perdre partits però contra el València, grrrrrr...

    A veure que tal la iaia, xiqueta. En un principi allà estarà molt ben cuidada i ta mare, el teu pare i tots en general podreu descansar una micona ... els dies es fan curts, oi? i la setmana llarga ... Vinga, petitona, un petonàs i molts ànims!!!
    Jo Mateixa said...
    Elur: Doncs nena al final no hi va haver Pizza :-( estabem tant cansats el pare i jo que vam anar a dormir super d'hora i sense sopar, suposo que si el Barça haguès guanyat segurament estariem més animats i haguessim fet un mos.

    Aquesta nit la iaia ha volgut que la mare es quedes allà, diu que no es vol quedar sola :-( pobreta, però han passat molt bona nit per el que m'ha dit la mare.

    David: Això mateix em diu en Hatim, que si no descanso jo una mica al final acabré que m'hauràn de cuidar a mi i no es plan, he dormit d'una tirada tota la nit, però encara em sento cansada :-(

    Alepsi: Ai ninona, tant de bó es possesin bé del tot, però ho veig tant xungo, si més no per el que els metges ens han dit, tot i aixi espero que les coses es calmin uns dies, ho necessitem tots plegats.

    Bon dia als tres i que passeu un gran dia!!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Bon dia Pep!!!!!!!, gràcies per els teus acudits xorres, mira que vaig riure eh!!!, jejejejeje.

    Puto Barça dels collons!!!! :-(

    Que passis molt bon dia!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column