Fa un moment he parlat amb la mare, la iaia ha pasat molt bona nit, ha dormit tota la nit d’una tirada i ha estat molt tranquil·leta, la mare també ha pogut descansar bastant.

Aquest matí, abans de venir cap a la feina, he entrat per veure a l’avi i dormia com un tronc, el sentia roncar des de la porta, així que no he volgut molestar-lo, l’hi he deixat les coses per l’esmorzar llestes i tot el que necessitarà per escalfar-se el dinar.

De moment les coses estan igual.

Mentre venia cap a la feina llegia el 20 minutos al metro, hi ha una noticia que m’ha cridat l’atenció, bé, n’hi ha vàries, però aquesta moltíssim, suposo que per tot el que estem passant, la notícia diu:

Gregorio R. (52 anys), que dissabte es va suïcidar desprès de matar a destralades a la seva mare (91), a la seva dona (62), al seu fill (27) i ferir a les dues filles (una molt greu) “cuidava” de la seva família, afirmen els veïns de El Real de San Vicente (Toledo). La mare patia Alzheimer, la dona tenía problemes de mobilitat i el fill patia una depressió.

Evidentment penso que la solució no es carregar-se a tota la Familia amb una destral, segurament hi havien moltes coses que l’home hagués pogut fer, com buscar ajuda d’un assistent social, o de veïns i amics, no se, alguna altre cosa abans de fer el que va fer, però si el que volia era deixar de cuidar a tothom, collons, que s’hagués fot un tiro ell i punt i la resta de la família ja s’hagués apanyat no?, si més no ell ja hagués deixat de patir....ai no se, es que el món està ben boig.

El Barça no ens està donant cap alegria, es més, últimament tot son abraçades Teletubbie que no ens convenen, trobo tan poc professional el que s’està fent. El Mister no marxa l’any que bé, es el millor, aquest home quasi ens ho fa guanyar tot!!!!, però a l’Eto’o no se l’ha sancionat i certament s’ho mereixia, en Deco ahir acaba expulsat desprès d’una forta entrada al contrincant i es que crec que en Deco va un pelet accelerat, es així o m’ho fa la vista?, m’hauré de posar les ulleres de veure, ara que, per veure segons que, més val tancar els ulls i deixar que el riu es calmí.

16 Comments:

  1. Cristina said...
    Déu-n´hi do quina varietat de notícies al post. Jo estic una mica gossa. A veure si demà escric alguna cosa. Petons!!!
    PD No cal que ho digui però diga´m si necessites res.
    Adagio said...
    mattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
    xD

    si i dimecres el liverpool, no ho veig tot molt clar ! que dur

    i allò d ela família que dur i quanta sang, està boig el tio. Sort que hi ha gent com tu, tan bona i tan guai xD

    petoo k passi un bon dilluns wapa
    Anònim said...
    Cristina: Es que no volia fer un post de nou trist, tot i que lo del Barça es per plora sang com diuen L'Adagio, jejejejeje. Se que hi ets bònica, ho sé i de fet així que pugui t'enviaré un e-mail, et volia fer unes consultes envers l'avi, le marit de la iaia que està malaltona.

    Adagio: Ostiaputaconyrecony nen, puto Barça!!!!!!! Com es possible que amb la pasta que guanyen fotin el dropo d'aquesta manera???, saps que es el que més em fot???, que el pare va comprar el partit del PPV i el vam veure a mitges per que tocaba fer el sopar a l'avi, els molt cabrons van i perden, patètic!!!!, saps per on fan el de Dimecres?? Si es per PPV el veurà sa tia, jo nooooooooo!!!!
    Adagio said...
    a les 20.45 pel Plus al camp nou xD
    i el diumenge a les 21h al camp nou contra els "ai va patxi!" tb pel plus xD

    i el messi fot mes en 10 min k tot lequip en 20 patits k dur.
    Anònim said...
    Mossa, quines coses que llegeixes... la gent s'està tonant boja. Mires masses pelis i telebasura i després pasa el que pasa.

    I del barça que vols que et digui... em dona la sensació que les paraules de l'eto han fet mal. Em va semblar que cada un feia la guerra pel seu compte. Una imatge d'en Deco fotent-li la bronca al pobre Iniesta era impensable l'any pasat. I em sembla que no està be, corrre molt, no pasa bé, entra a destemps... Però cal pensar que el València va plantejar un molt bon partit.I els anglesos juguen igual...

    apa, a patir que toca
    Anònim said...
    Menooooo, almenys ho fan per el plus, no hem de pagar per PPV, joder es que llavors si que m'enprenyo catxo!!!!!

    Gràcies per l'informació!!!!

    PD: Jo volia que tornessisn en Messi i l'Eto'o, per sort en Messi ja comença a rutllar bé, ara l'Eto'o m'ha decepcionat tantissim :-(
    Anònim said...
    Ei Escarabat: Ja veus nano, o es el 20 minutos, o el Que o m'adormo al metro, jejejeje.

    El Barça fa pena, tots van al zarrambullon sense saber que han de fer, estic farta de veure els indibidualismes d'en Ronaldinho!!!!

    Patirem de collons dimecres, ja m'ho veig a venir :-(
    Anònim said...
    celebro que la iaia estigui millor!

    el tio de la destral, certament podria haver jugat a autodiseccionar-se...

    el barça trobo que està molt millor del que la gent es pensa, el que passa és que estan vius a tres competicions i dur aixó a bon nivell i guardar forces mentre continues guanyant és molt complicat, tot i així segueixen liders!
    neus said...
    M'alegro de la millora de la iaia, maca.


    En quant al Barça... uf... vaig marxar ben emprenyada del bar quan van marcar el segon... cullons!
    I dieu que el Deco fotia crits a l'Iniesta? però... però... què coi s'ha pensat? pobre Andrés.
    Jo crec que li fa falta un 6-3 com aquell del Zaragoza, mira. Aviam si així espavilen que es pense que són els reis del mambo i ja pots comptar. I ho deixo estar que m'emprenyo :P

    Una abraçada, guapa! :**
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bueeenuuuu, calmeu-vos gent, que ja està aquí la Xampinyons League. Ja ho veureu, ja! Quines coses!

    Llàstima que ja no jugarà l'Iniesta ... i ho estava fent bé, eh? Però en Messi és en Messi ... Ah, i que jugui Motta-asesino per posar una mica d'ordre!!!

    Petonets
    Anònim said...
    Es que tela amb la familia de Toledo! I despres alguns ens queixem! Pero si jo estic la mar de be collons!! I aixo que esta plovent...
    David JB said...
    Al barça l'està entrant un atac de madriditis, perquè sembla que han d'estar fer el nyapas cada dia per sortir a les notícies i després no fotre ni pal al camp.

    Vaja notícia la de Toledo, com són els toledans... uohh, jo sóc meitat toledà, jeje.

    M'alegro que la teva iaia hagi passat bona nit, a veure si almenys allà es troba bé.

    Que vagi molt bé :)
    Jo Mateixa said...
    Faré una resposta general si no us sembla malament, ok?, es que sóc a la feina i vaig de cul:

    Tema iaia: Allà estarà més ben cuidada, professionalment parlant, i en quant a la familia, estem allà tant com podem, pe`ro es clar, a l'avi també se la de cuidar.

    Us volia demanar un favor, algú còneix alguna agència o a alguna persona que pugui estar interessada en cuidar un avi de 87 anys, a Sant Boi, desde les 08:00-20:00, per fer-l'hi el dinar, arreglar-l'hi la casa, fer la compra, etc...? estem buscant dins els serveis socials de la Generalitat, però de moment no he vist res. També estic buscant a Sant Boi mateix, en el Casal del BArri que ens toca per zona, però de moment ningú em dona sol.lucions.

    Tema Familia Toledo: Collons com son els Toledanos tu, tela!!!! com per anar-hi a passar un finde, igual ni tornes :-S

    Tema Barça: Si ja se, estan dins de moltes competicions, i encara anem primers, però cony, que ja s'ho podrien currar una miqueta, que el soci del barça es moooolt exigent també ho se, però es que dol molt que amb la de milions que guanyen a costa del soci no siguin capaços de fotre un bon partit, per que mira, si no guanyen pos mala sort, però clar, si no xuten...joderrrrrr.
    Cristina said...
    Hola maca, del tema assumptes socials no tinc ni idea. És que no sé quins recursos teniu a St Boi però si trobo informació ja et diria alguna cosa.
    Mikel said...
    una mica de paciencia amb el barça!!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Perdona reina, t'he dit que t'enviaria un e-mail i al final no he pogut, de fet el e-mail era una crida que ja he penjat en els comentaris, el tema de buscar a algú per que pugui estar amb l'avi de dia mentre som a la feina i la mare a l'hospital, si més per que no estigui sol. Parlant amb els metges avui ens han dit que divendres xerrarem d'aquest tema, però mira, si saps d'alguna cosa o tens informació t'estaré molt agraïda, gràcies per tot guapissima!!!!!!

    Mikel: Ostres nano es que de debó, et fan treure de polleguera aquesta gent, espero que com a mínim el partit del dimecres que sigui una mica mogudet, per bé es clar, jejejejejeje.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column