Ja n'hi ha prou no creus???!!!!



Escolteu, aquest es el meu bloc, oi? I aquest PAIS, el meu, es un PAIS democràtic, i sobretot lliure per expressar els sentiments, els neguits, els anhels i els malestars, oi?.
Òbviament si el Jiménez Los Santos obre la boca per dir el que diu, jo no seré menys i més a Casa meva=el meu bloc, oi?

Estic farta de sentir parlar d'ETA, estic farta de la frase de Zapatero a tus Zapatos, estic farta de veure a l’Acebes, en Zaplana, la Espe i la mare que els va parir, dient mentides, calumniant a la gent, als partits polítics, als periodistes i a la gent civil, però del que estic més farta es de sentir els comentaris del Jiménez Los Santos aquest periodista de pacotilla, que l’únic que sap fer es dir frases com:

- "El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y catalanes, a ver cuándo se decide a hablar con gente normal”.

- “ La mitad de ERC son terroristas sin arrepentir”.

- “Pilar Manjón es una creación de Zapatero, como Peces-Barba, para destrozar a las víctimas del terrorismo y que no obstaculicen su pacto ETA, pacto que no tiene más fin que hacer desaparecer a media España de la vida política".

- “En Cataluña los terroristas mandan”.

I tingueu en compte que aquestes son de fa un parell d’anys!!!!

Tot documentant-me per escriure aquest post he trobat una cosa que m’ha sobtat, doncs ho desconeixia, el senyor Carlos Fanlo, ex periodista del diari 20 minutos, va ser acomiadat i OBLIGAT a demanar disculpes, públicament, desprès d’haver escrit el següent article:

Eres, Federico, un mentiroso abyecto

Hasta lo del domingo te soporté con ira contenida. Pero que digas que Adolfo Suárez «era medio analfabeto» no te lo aguanto.

Tu lengua viperina y envenenada de odios acumulados se atreve a insultar a un pobre hombre enfermo que tanto hizo por España. Los de Terra Lluire te tirotearon. Fueron crueles al herirte en la pierna.

De haber apuntado al corazón, nada te hubiesen lesionado porque careces de él. Eres un mendaz ruin palafrenero de los poderosos que tuvo la indecencia de calificar como de «cocodrilo» las lágrimas contenidas de Pilar Manjón, a quien acababan de asesinar a un hijo. Eres la escoria de un periodismo provocador y cainita. Ahora, si tienes lo que hay que tener, queréllate conmigo.

Como en las presuntas injurias no se da la exceptio veritatis que se aplica a las calumnias, probablemente me condenarán. Si te hubiera llamado ladrón y lo fueras, nada me sucedería por ser cierto: lo que yo he dicho también lo es, pero a un «hijo de puta» si se lo espetas, te condenan, aunque su madre sea la peripatética más famosa del país. Cosas de una España plural a la que tú, en el fondo, rastreramente, desprecias.

L’article que ve a continuació el va escriure un tal Arsenio Escolar (desconec si és el director del diari):

Pido disculpas a los lectores por un articulo inadmisible
que publicamos el pasado viernes en nuestra edición de Barcelona contra Federico Jiménez Losantos. He llamado al propio Federico para pedírselas a él personalmente.
Y le he pedido al autor del artículo, Carlos Fanlo, que también él las pida en nuestra edición impresa de mañana en Barcelona.

Aquí teniu les disculpes d’en Fanlo:

Nadie me ordenó ni sugirió escribir lo que dije y asumo toda la responsabilidad. Le pido disculpas. No era mi intención ofenderle. De todas formas, cuando me refería a su corazón, lo hacía de manera metafórica.
Yo no deseo ni su muerte ni la de nadie. Hoy mismo la dirección de 20 minutos me ha comunicado que deje de escribir en este periódico. Sólo quise defender a quien dije. Pero eso, a veces, tiene un coste. Lo asumo encantado. Adiós a todos.

Ara teniu dues opcions....o seguir escoltant aquest fill de puta o canviar d’emissora...a Catalunya Ràdio fan molt bona programació.

20 Comments:

  1. David JB said...
    Ja me'n recordo, sí. Va ser sonat, fica't que per a que 20 minutos li acomiadés. Aquell malnascut es mereixia aquell article, ell insulta cada dia milions de persones, en canvi un articulista d'una edició local d'un diari gratuït no pot dir res d'ell.

    I ara, tens sort, jo ni escolto la ràdio pràcticament ni miro la tele, però dic que tens sort, que no veus la ultrapolititzada i manipulada Telemadrid. El fede no en parla del tema de Telemadrid? amb el que està donant de sí ara la cadena aquesta, segur que ja n'haurà dit alguna, sinó al seu programa de ràdio, a la seva cadena de televisió, Libertad Digital TV, que emet en la majoria de la comunitat de Madrid, gràcies a les llicències que li va regalar la seva amiga espe.
    neus said...
    Aisss Jo Mateixa... aquest tema m'encén la sang, em provoca ràbia, em desperta intints violents que em pensava que no tenia, m'indigna, em fa venir vomitera, m'entristeix... i tantes coses i cap de bona...
    És increïble que a alguns els tanquin per dir el que pensen i simplement pel que pensen i d'altres que cada dia, cada dia, cada dia, cada dia, cada dia... fan apologia del terrorisme campin tranquil·lament i puguin injuriar a tot aquell que no pensa com ells.
    Ejpaña és franquista, molt franquista. Hi ha gent fantàstica, meravellosa, però hi ha molt de fatxa Franja enllà, i cap aquí també.
    El problema d'Ejpaña va ser la transició que va tenir, massa light, massa pactes de silenci i d'aquí no ha passat res, de "corramos un tupido velo"... massa preocupar-se dels crims de dictadors de l'altre costat d'oceà i deixar impunes els d'aquí.
    L'Ana, una madrileña encantadora em va explicar com funciona Telemadrid... és esgarrifador, perquè n'hi ha que només miren aquella porqueria.

    39 anys cantant l'Estaca i el que ens queda!!

    :*
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aix, no em treguis aquests temes que m'encenc!!!

    Mira, ara m'has posat de mal rotllo ... és que començo a escriure sobre això i no pararia ... Si no els agradem ... que ens deixin marxar, tu!!!

    Un petonet ... i endavant, eh?
    Anònim said...
    Veus?? ésp er coses com aquesta que defenso la meva postura: no escolto la radio i notícies miro les justetes. Així no em poso dels nervis amb els polítics ni veig les tonteries que diuen. Que no els hi agraden els catalans? pos és el seu problema perquè ens han d'aguantar...a més...que farien sense nosaltres? enfonsar Espanya? anda i que vagin a fer gargares!!jo prefereixo preocupar-me dels meus problemes i divertir-me tant com pugui i que se'n vagin tots a pastar!!!
    una abraçada maca!
    Anònim said...
    Tots els mitjans de comunicació (inclosa tv3 i catlunya ràdio) estan manipulats. La veritat és que en aquests moments la política és absurda i electoralista. No té cap mena de gràcia.

    I (ara em matareu), jo a vegades l'escolto al Losantos.

    Has de saber el que pensa l'enemic. Per quan t'ataqui.

    I, que vols que et digui. Si tinc una reunió dura, ja hi entro amb una mala llet!!!...

    apa (i no perdis el temps en política, que l'amor és molt maco)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Que mori! Que mori en creu!!! Be´, és un escarabat ... aixefeu-lo!!!

    Ehem ... jo també l'escolto al matí ... és que la ràdio-despertador que la tinc a Catalunya Ràdio de vegades salta a l'emisora d'abans i és la Cope ... un mal rotllo!!!
    Alepsi said...
    I a mi que m'apassiona la llibertat d'expressió tan maca que tenim....

    En fi... qualsevol dia ens chapen el bloc... sort que escrivim en català... (ui, encara em tancaran per exaltació del terrorisme lingüístic... xDDDD)
    Jo Mateixa said...
    Bon dia a tothom, perdoneu la tardança a l'hora de respondre però es que aquesta matinada hem tingut que ingressar l'avia a l'hospital per una pneumonia, us podeu imaginar el rebombori familiar que hi ha hagut.

    David: Jo sóc de les que llegeix més els diaris digitals, poder per que l'horari que faig no em permet dinar i llegir tranquilament les noticies. Escolto la radio sovint, mentre escrit els post al vespre, i de vegades he sentit coses tant esperpéntiques que he anat a clapar amb una mala ostia al cos que flipes.

    Jajaja, telemadrid dius??, la meva amiga Curry, mala puta la tia, no la trago, es superior a mi aquesta filla de sa mare que es fa dir periodista.

    Elur: I a mi nena, i a mi, em fot d'una mala ostia que no t'ho pots ni imaginar. Suposo que fas referencia al De Juana Chaos, oi? es un tema que em te preocupada, no ja per que el passi amb ell, si no per el que pugui venir despres, per les conseqüències que s'n puguin derivar de tot plegat.

    Pep: Guapo, gràcies per els teus e-mails i sms, m'has tranquilitzat molt aquest mati, un petonet ben gran guapuuuuuuuu :-) I si nano, tens tota la raó, si no els agradem que ens deixin marxar del mapa i punt cony!!!!

    Denea: Ei preciosa, com van les coses??? Saps, penso que gran part del problema en aquest pais es que el jovent estem tant desecantats amb la politica que es fa al nostre pais que ja ni llegim diaris, ni veiem noticies i penso, es la meva opinió, que amb la d'informació que es pot obtenir per internet es una llàstima que quant ens posen la carxofa (microfon) a la cara no sapiguem que dir-los, per sort aquest pais ja no està sota una dictadura i podem dir el que ens roti, sempre i quant ho fem sabent de que parlem, si o no?

    Escarabat: Tens raó guapo, manipulats i requetemanipulats, per això està internet, com be l'hi deia a la Denea. Recordo la manifestació que hi va haver quant el tema de les eleccions i els atemptats dels trens de Madrid, tenim una amiga que viu aprop de la seu del PP a Madrid (i es Madrilenya) i aquella tarda-nit ni s'en va adonar del que estava pasant per que estava a casa d'una amiga veient Cine de Barrio, mentrestant a Catalunya ja feia hores que en parlaven de les manfiestació i de tota la moguda, com es possible que una televisió feta pel govern no dongui aquestes noticies??, penso que tot i estar manipulats, TV3, Canal 33 i el 3/24 estàn a anys llums de Telemadrides (no t'enfadis David eh), Antenas 3, telecinco o fins i tot la gran TVE.

    Pep: Tioooo, que tenim un Escarabat entre nosaltres, no diguis aquestes coses home que s'esparantàrà!!!

    Alepsi: Cony, recony, mecagunlaputaaaaa, tia no diguis això de que ens xaparan els Blocs!!!!!!, els Blocs son nostres i no ho permetrem, si o si??? XXDD

    Petons, abraçades i gràcies, mil gràcies a tots!!!!!
    neus said...
    Sí i no, a veure, no em fa gaire pena l'home, ell va matar i no en té cap càrrec de consciència, ell ha triat la vaga de fam i trobo repugnant que en facin bandera. Crec que condemnar-lo per unes declaracions ens dóna dret a reclamar que tanquin a molta altra gent. Si ha complert la condemna pels assassinats doncs ja ha complert, malgrat als assassins jo no els deixaria tornar a sortir mai més, MAI més. Ells es poden redimir, però i els morts? tornaran potser?
    Em refereixo als mitjans de comunicació tancats a Euskadi, al meu veí del poble al qual van acusar de pertànyer a Terra Lliure i el van apallissar i torturar, a tots els euskalduns que han fet i fan callar...

    I ara Escarabat, matar-te... no penso trepitjar mai més cap insecte. Jo l'escoltaria però m'altera massa, per això de moment ja tinc al jefe :P
    neus said...
    Espero que la iaia vagi millorant, preciosa. Aquesta nit també han ingressat l'avi d'urgència... aisss...
    PEtons i abraçades i molts ànims!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Molts ànims per les dues (Elur i JoMateixa) i endavant, eh?

    Petonets per ambdues

    PD: Jo no mataria a l'escarabat ... de fet a ningú ... però mira que dir que escolta el Losantos ... hombreeeeeee
    Anònim said...
    Elur bònica, tens raó, de debó, a mi aquest paio tampoc em fa gens de pena, començant per que no s'ha penedit ni ho farà mai, dels crims que ha comès, però el que no trobo just es que s'el criminalitzi per uns comentaris que va fer en un diari, quant la gent del programa La Mañana del Los santos l'unic que sap fer es criticar, posar a parir i cagar-se amb els catalans, amb els vascos i amb tothom que no pensi com ells.

    Oi que no cal que el matem a l'Escarabat??, nomes que l'apallisem, jejejeje, que noooo, que es broma, que fariem sense el nostre Escarabat guapo????

    Cadascú es lliure de llegir, veure i escoltar allò que vulgui, sigui per rirese'n, per apendre'n més o per criticar, si o no?

    Ostres nena, vaya dia portem no amb els avis??, espero que el teu avi es recupero ben aviat. A la meva l'hi han dit que poder dissabte l'hi donen l'alta, però no se, no ho acabo de veure clar, i es que aquest matí l'he vista tant malament, semblava un ocellet que s'anava apagant, se m'ha encongit el cor i m'he fet un tip de plorar :-(
    Anònim said...
    Hola Pep (a veure si puc i et responc els e-mails), pobre Escarabat, ell l'escolta per despres criticar-'ho i això esta bé. De fet nosaltres ho fem no?, el llegim per despres criticar-l'ho per aqui el que hagi escrit i no ens agradi, es el mateix, si o no?

    Jejejejejeje

    Petonets per tú i gràcies de nou!!!!

    PD: Ja he vist el missatge al Bloc de la Candela, el que em deies en el e-mail, gràcies, muacksssssssss
    Cristina said...
    Ai noia. Aquesta gent no tenen vergonya. No respecten ningú. Per què no ens deixen tranquils???

    Per cert com està la teva àvia? Acabo de llegir que la teniu ingressada. Espero que es recuperi molt aviat. La gent gran és tan forta.

    Petons!
    Anònim said...
    Ja fa temps que no m'encenen els mitjans de comunicació COPE i afins, doncs tinc les meves idees i posar-me dels nervis no és lo meu. Senzillament vull el que espero que els nostres fills puguin veure algun dia i ja està.
    Una Abraçada!!!

    PD: Canviant de tema et volia respondre't un parell de coses que no venen al cas.
    1. No sempre tinc temps per poder concentrar-me i escriure un post que en vingui d'agust, sempre (tot i tenint temps)és més fàcil llegir blogs quan m'hi poso a l'ordinador (que no és cada dia). Tu ets una "machine" de la blogosfera (entre d'altres).
    2. En el darrer post d'aquest link, l'Àngel et deixa un missatge: http://www.lacomunitat.net/blog.php?id=10928
    Email Angel: psicofabra@hotmail.com
    Refrent a l'Àngel, és una de les poques persones a les que estimes de debó per ho secill i bona persona que és. 100% aprofitable. Tot i que el 30 d'abril té una citació judicial...
    Babèlia said...
    Jo prefereixo RAC1... però comparteixo amb tu que el filldeputisme té el seu mestre en el Losantos... no es mereix ni que el matin
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Doncs si noia, com deia a algun dels companys que ha deixat un comentari, si tant els molestem que ens deixin trànquils, fins i tot els hi sortirà més barato :-)

    Gràcies per preguntar per l'avia, està bastat xunguilla, a vere que tal pasa la nit :-(

    Bruno: Menys mal que hi ha gent amb ides clares, ets un crack Bruno!!! Et torno l'abraça i hi afegeixo un petonas ben gran!!!!

    1.- Ja ho se, ja ho se, un necessita inspiració per escriure i tú, quant t'hi poses, t'ho curres :-)

    2.- Epsss, gràcies a l'Angel per el comentari al teu bloc, ja he pres nota de l'email i l'hi escriure eh!!! (no es lliurarà tant facilment de mi com es pensa, jejejeje), ara que ja et val nano, mira que va dir que no posava el mail al post per no rebre una allau de missatges i vas tu i el poses, a lo dicho, ets un crack, jajajajaaja.

    P.D: Citació judicial??, que xungo no???, ai pobre home!!!!

    Babèlia: Rac1 també es molt bona emissora, de vegades també l'escolto. I si nano si, es un gran fill de puta,, però d'aquells grans, grans de debó!!!!

    Canalla, jovent, que m'en vaig a clapar, avui ha estat un dia molt dur :-( petonets per tots!!!!
    Anònim said...
    Ei!!
    Que jo no us he fet res!!

    Però els humans sou així, quan aneu en grup o us sentiu protegits pel grup, sou demolidors. I parlo per tots els que heu anat citant en els comentaris.

    apa i que la iaia es millori
    Anònim said...
    Bé, sempre hi ha qui ofereix coherencia !!

    http://www.elpais.com/articulo/radio/television/Buenafuente/rechaza/premio/le/concede/Losantos/elpeputec/20070208elpepirtv_2/Tes#

    HomeOcell
    Anònim said...
    Escarabat: Ei guapo, que jo t'he defensat!!!!!!! La iaia feia més bona cara ara a la tarda :-) gràcies!!!!

    Anònim o Home Ocell: Primer de tot, benvingut!!! no havia vist la noticia del Buenafuente, em sembla collonut que hagi rebutjat el premi, on s'es vist que l'hi donin a ell i al Losantos???, ha deixat molt clar el que sent i el felicito per fer-ho!!!! Gràcies per el teu comentari :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column