Perruqueria, Futbol i La Musicalitté

Ahir a la tarda la iaia va anar a la perruqueria de l’Hospital, jo no l’he vista, recordeu que estava amb Camp Nou veient el Barça, però per el que m’ha dit la mare estava molt i molt guapa, i això que la iaia deia que no volia anar-hi!!!, al final entre tots la vam convèncer i hi va accedir, estava la mar de contenta desprès la punyetera.

Ahir la mare va tenir un fort disgust per culpa de la iaia (no recordo si ja us ho explicat), doncs quant va arribar a l’Hospital a quarts de vuit del matí, la iaia l’hi va deixar una bronca en plan que ja estava bé, que ella allà sola tota la nit, que ho havia passat fatal, etc...es veu que, segons la iaia, les infermeres l’hi havia fotut bronca per tocar tantes vegades el timbre i es cert, les infermeres ho han confirmat, però es veu que la iaia tenia un mal dia i es sentia...sola?? i volia que algú estigues per ella, total, que cada 10 minuts tocant el timbre i així tota la nit, llògicament les infermeres al final l’hi van dir que parés, que no estava sola allà, que hi havia més gent que les necessitaven i la senyora es va ofendre, i es que quant arriben a segons quines edats ja no els hi pots dir res per que tot s’ho prenen malament.

Avui estic contenta, suposo que es la eufòria del partit d’ahir, ja ho se, vam perdre i que????, quant juguem allà segur que guanyem i tranquils, no hi aniré pas a Anfield Road, Sir William, pots estar tranquil·líssim.....bé, si algú em paga el viatge i el partit jo hi vaig eh!!!!

Gemminola...va per tu!!!!!!!!! (Foto extreta del TELENOTICIES NIT de TV3)



Dedicada al MEU NEN, que se que l'hi agrada molt aquesta cançó, TE QUIERO AMOR MIO, TE QUIERO MUCHISIMO!!!!!!!

16 Comments:

  1. Anònim said...
    Ja saps, amb l'edat ens tornem com nens... i com més grans, més nens.

    I la cançó es por tot el que vas dir ahir? (remordiments?)

    apa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Mira que fer-li una foto a la tele!!! A Internet ja han inventat una cosa que en diuen IMATGES ... ? jejejejej

    Un petonarro i enorme cap de setmana!
    Anònim said...
    Si Escarabat, però a un crio l'hi fots una clecla i punt, ves tu a fotre-l'hi un meco a la iaia i joderrr, et deixa sense postres, jejejejeje.

    La cançó es per el meu nen, en Hatim, no tinc cap mena de remordiment, simplement es que la vaig trovar i em va venir molt de gust dedicar-l'hi (es que ell, de tant en tant, em llegeix al Bloc saps...)per que me l'estimo moltissim.
    Anònim said...
    Pep: Ninoooooo, es que m'estava possant el pijama, es a dir, estava despullada davant la tele :-P i va apareixer ell i no se noi, vaig sentir una cosa a la panxeta i corrents vaig pillar la camara per fer-l'hi la foto que fort no????, jejejejejeje.

    Bon finde a tu també guapuuuuu
    Anònim said...
    Ep, que es millori la iaia!!
    El Barça?, no sé que és... :P
    Anònim said...
    Gràcies PD40!!!!!!...en quant al Barça...va vinga, ànims, que encara no està tot perdut!!!!!

    Per cert...he recordat el per que del Pseudònim, jejejeje, però no ho puc escriure, quedaria lleig, jejejejeje.
    Mikel said...
    De moment no cal que vagis a Anfiled fins que es demostri que no ets gafe ;-P
    Anònim said...
    Mikel: Joderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, i com collons voleu que us ho demostri???, el diumenge veure el partit, juguem contra el Athletic oi???

    Si guanyem em permetreu (tú i en Sis William) anar o veure el Barça encara que sigui per la TV??, joder nensssssssssss :-S
    neus said...
    ui els avis!! criatures naixem, criatures ens tornem, quin gran veritat!!!


    una abraçada maca!
    Adagio said...
    quin desastre matiii! espero k no tiguis res a veure amb la derrota xD jaaj és bromaaa matiiiii! k ho dic amb carinyu jaja

    jo m'hagués kedat amb la iaia xD

    petoonet i k passis un bon divendres!
    neus said...
    mosseta!!!!!! al meu bloc hi pots escriure sempre que vulguis eh?!

    una abraçada!
    David JB said...
    És el que té fer-se gran, encara recordo la meva àvia com no deixava en pau al meu avi les nits, i ell, que tampoc podia fer gaire més, després es passava la resta del dia dormint, i ella li cridava perquè no es dormís, perquè li feia por que es dormís, així que ja veus, pitjor que nens.

    I si el barça perd, és culpa seva, que corrin una mica més i no tinguin els errors que van tenir l'altre dia, si és que.

    La cançó, ni sé quina és ni la puc escoltar perquè sóc a la feina i no surt res directament, que és, un vídeo de you tube o una cançó? perquè els vídeos del you tube els han bloquejat aquí i no surt res.

    Apa doncs, vagi molt i molt bé, adéu adéu.
    Anònim said...
    No deu ser facil passar una nit sola en un lloc que no coneixes o que no es casa teva.

    Jo crec que a Anfield Road el Barça passarà l'eliminatòria. Es un sentiment que vaig tenir just en acabar el partit.
    Joana said...
    Veig que l'avia donarà guerra...I crec que pitor que els nens
    bon cap de setmana!
    Anònim said...
    A mi el futbol me la bufa, però estic d'acord amb la cris: Millor que guanyi el Barça així el meu entorn està més feliç!

    petons
    neus said...
    just el que necesitava el Barça: l'ETO'O!!!!!!!
    Un petonàs, guapa!

    Espero que la iaia vagi millorant i l'avi també. :***

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column