Los astrónomos estudian la trayectoria de un asteroide al que han puesto del nombre de Apophis que tiene una posibilidad de 1 entre 45.000 de chocar con la Tierra el 13 de abril de 2036, y que si lo hiciera podría destruir una ciudad o región.

Aunque la probabilidad de colisión no parece muy grande, un mandato presidencial del Congreso estadounidense a la NASA para que actualice el seguimiento de los asteroides que se hallan próximos a la Tierra podría revelar la existencia de cientos o miles de objetos amenazantes para nuestro planeta, según afirma el ex astronauta Rusty Schweickart,
informa Reuters .

Hi ha 1 possibilitat entre 45.000 i encara tindre'm la mala llet de que ens pillarà a sota, i si no ja ho veureu :-(

19 Comments:

  1. Anònim said...
    Si ha de passar, almenys que ens agafi ben follats!!!

    :-))
    David JB said...
    Quants d'aquests n'hi hagut ja? recordo un també fa uns anys que deien que el 26 (o el 16, no sé) d'octubre de 2028 a 19:30 caurà un, però no se n'ha dit res més, així que ja veus. Caurà el que hagi de caure, ara, com diu talcomraja, que ens agafi ben follats, és clar xDD
    Anònim said...
    Vols dir que tal com anem, ja ho podrem veure?

    apa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Que pugi Bruce Willis i el faci explotar ...

    Un petò i bon dia!
    neus said...
    jejejejejeje... si mira... si no li donarem ni temps que ja fotrem el pet abans!!

    Bon dia lianta!! :***
    Anònim said...
    Talcomraja: Ostia si, com a mínim que ens pilli amb uns quants polvos fets que si no...que trist morir així, no?? :-P

    David: Ostres això no ho sabía!!!, vaua...t'has fixat en una cosa cosa, any 2036, el dia 26 o 16...perque hi han tants 6???, mmmmm, que raro, tic tonta, ni cas :-S

    Escarabat: Joderrrr, espero que si nen que si o casi millor que no, ai no seeeeeeeeee :-)

    Pep: Epssssssssss, amb en Bruce no t'hi fiquis que es molt mono :-), jejejeje. Bon dia guapuuuuuu!!!
    Anònim said...
    Elur: Mentre no sigui un pet pudent, jejejejeje.

    Lianta...jo...per que??? :-P
    Anònim said...
    al 2036 hi haurà celestines?
    Anònim said...
    Home....Escarabat...jo tindré uns 60 anys (si es a mitjants abril ja hauré fet els 61) i buenooooo, per mi cap problema, segur que seguiràn havent-hi Celestines que els faci gràcia emparellar Escarabats amb "dones voladores"

    :-P

    Besitus dolcets macu!!!!
    Anònim said...
    ai, ai, ai... (m'alegro que tot aquest espectacle vergonyós que estem fent la pobra Elur i Jo et fagi riure)

    apa
    Anònim said...
    Alaaaa, d'espectacle vergonyos res de res, si sou moníssims els dos!!!! :-)
    neus said...
    que cabroneta que ets jejejejejjeje

    Totalment d'acord amb l'Escarabat :)

    Un petó guapa!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aix, nuse, el Bruce ...és que ja està molt gran eh? Que hi ha pelis que surt amb perruca i tot, tu!!!
    Anònim said...
    Elur: Cabroneta si, però d ebon rotllet :-)

    Cris: Com deia aquell, a follar a follar que s'aha acaba el mon, jejejejejeje.

    Pep: Amb perruca?????, no fotis :-S ara m'has deixat pa un "basureru", no m'extranya que la Demmi el deixes, juasjuasjuasjuas.
    Anònim said...
    d'aquí al 2036... em penso que tenim tres bilions de preocupacions abans... XD
    neus said...
    i tant que sí, prou que ho sé!! amb lo maca que ets no pot ser d'altra manera :*
    Anònim said...
    Moltes gràcies per avisar-me lo del virus en el comentari que m'has deixat. Tant la setmana passada com aquesta no tinc temps de res i tinc molta feina, però almenys et volia donar-te les gràcies per tal atenta atenció. Moltes gràcies !!!
    Ens llegim, ens escribim quan torni a la tranquilitat. Vaig a tope d'stress.
    Un petó.
    Anònim said...
    Encara queda molt! Calma si us plau que el Rusty (que te nom de gos) ens salvara!!
    Anònim said...
    Cris: Si Cris, està pansidet, em quedo millor amb el nou "maromo" de la seca ex, jejejejeje.

    Esteve: Ostres quin estres no??, tantes preocupacions tindrem??, jejejeje

    Elur: Gràcies guapaaaaaaaaaaaa :-)

    Bruno: Ai guapo no te m'estressis tu ara eh!!!!, em fa ràbia no poder entrar al teu bloc però ja et dic, es torna lelo el meu Norton dient-me que hi ha un virus, quin rotllo!!!! :-( Ànims guapo, por fi!!!!

    Sir William: Quant parles d'en Rusty de qui parles exactament??, del de "Hospital Central"??, ai, no se, no el veig salvant a la Humanitat aquest home :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column