Desprès de l’estat de nervis que he patit aquesta nit casi que prefereixo que el Barça hagi quedat eliminat de la Xampinyons Ligue, no se si hagués pogut resistir més partits així, un munt de pilotes als pals, aturades d’en VALDES, cagades d’en DECO, algunes cagades d’en VALDES.....no se, perdoneu-me, estic un xic espessa, tant que m’he menjat dues ungles dels dits i nomes he fumat 3 cigars, en Farlopa pot estar orgullós de mi.

Aquest matí l’avi ha anat a fer-se uns anàlisis amb la tieta, feia dies que tenía l’hora amb el metge, mentrestant la mare i la Yaqueline han estat fent neteja de la roba de la iaia, l’hi van demanar permís a l’avi, més que res per si ell obria algun armari i no hi veia la roba que no es fotés a cridar com fa sempre. L’avi els va dir que podien donar-la a algú que la necessites, doncs la iaia ja no la farà servir.

Bueno....i aquests dos...a que esperen per enrollar-se????, em fan patir més que el Barça cony!!!!




10 Comments:

  1. Anònim said...
    Estic orgullos de tu, i del Barça que collons ara no podem ser febles, el dissabte em de tenir la moral ben alta i sobretot VISCA EL BARÇA I VISCA HOUSE !!!
    Mikel said...
    Totalment d´acord Farlopa!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si el senyor Valdés hagués tingut un bon partit d'anada ... joder, joder ...

    Però m'ho vaig passar de conya, cigonya!!!

    Visca House!!!
    Visca Jo ... Mateixa!!! jejejeje

    Besitos!!
    PD: No, Visca "Ells" no!!! Que reclami l'Eto'o, que reclami!!!!
    Anònim said...
    ostres no en sabia res de que akests 2 anèssin de debó!!

    Joooo, estic de mala llet per la pèrdua d'ahir! Akest any no tindrem la 3ª copa :(
    neus said...
    Jo... no sé pas de què parles... de veritat... no hi havia eclipsi ahir? era ahir, no? perquè diu que a Liverpool es va veure molt i molt bé... no ho sé... vés a saber...
    Aissss... són tan avorrides les setmanes sense futbol... sort que dissabte hi ha lliga!


    Petons!
    Anònim said...
    però... entre el bloc, el futbol i el mosso que et te el cor absolutament robat...
    Tens temps de mirar la TV?
    perquè jo no

    I m'estic plantejant deixar el futbol (mira el que et dic)perquè els efectes secundaris són un desastre

    apa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Per al·lusions ... ja saps que jo mai faig més d'un comentari a cap blog ... PIO PIO i PIO.

    Apa, me'n vaig a casa ... mira quina hora és!!! Avui ... truita de patates!!!

    Petonets!!!
    Anònim said...
    visca valdés!
    visca deco!
    ronnie torna!
    etoo també!
    i de pas xavi regularitza el joc!

    contra el madrid un 5 a 0!
    Adagio said...
    bua no tinc ganes de parlar sobre akests blaugranes...

    l'esperança és fer el doblet k trist xD

    que vagi be wapaaaa muaa
    Jo Mateixa said...
    Primer de tot voldria dir-vos que avui he tingut molta feina al despatx i que, tot i que he anat passant per els vostres Blocs i us he anat deixant comentaris, m'ha estat impossible entrar al meu a respondre els vostres comentaris.

    Farlopa: Gràcies guapu, no esperava menys de tu, jejejejeje. Si, si, VISCA EL BARÇA M'A QUE PIERDA ;-)

    Mikel: Pos eso que d'acord amb en Farlopa, jejejeje.

    Pep: Nino que avui no ens hem pogut escriure més que 4 o 5 e-mails ehhhh, com es nota que anem de cul a la feina :-(

    Nessa: Benvinguda!!!!NO es que vagin de debó, en la sèrie poder si, però en la vida real no, ella, l'actriu es casa d'aqui a poc amb en Chase, el guaperes Australià (en la vida real dic eh)

    Elur: Em sap greu bnoia, pe`ro no, ahir no hi habia eclipsi, el Barça està eliminat i el MADRID TAMBÉ, uauuuuuuuuuuu :-)

    Escarabat: Tinc poc temps, però el poc temps que tinc intento aprofitar-lo al màxim, tot i que, com dic en el post que he fet fa un moment, voldria disposar de més temps per fer altres coses.

    Cris: Es un actor que sempre m'ha agradat molt, i en la faceta de Dr. House el trobo brutal, en Pep té raó, el podries gravar dona, et faries un panxo de riure :-)

    Pep una altre vegada: Ja he vist el teu e-mail, joder nino, si que plegues tard avui no?, tens un jefe que es un explotador!!! Que te'l saps l'acudit de l'ocell gras damunt de l'arbre??, jajajajajaja.

    Esteve: Uiii quin afé que tens nano, 5-0??, n'estàs segur??, despres em mirare el Bloc de l'Adagio, que l'hi vaig dir l'altre dia que fes una porra i no se si ja l'haurà muntat o que :-)

    Adagio: Guapu que el Realisimo està eliminat!!!, no hay mal que por bien no venga, ahir tristos per la derrota del Barça i avui contents per la victoria del Bayern...que més es pot demanar?? ;-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column