Carta oberta al "Formatget de Bola"


Benvolgut Formatget de Bola, aquest mati i com cada matí, he fet el mateix recorregut, però avui ha estat una mica diferent, per culpa teva vaig zombie, doncs no he dormit en tot el viatge, pendent de la gent que pujava a cada una de les estacions, 19 estacions per ser més exactes, i no t’he vist.

Entenc que el fet de veure’m ahir et deixes una mica fora de joc.....no esperaves veure la meva bellesa de tant a prop..... i et vas quedar “acollonido” (es comprensible) i amb la pressió que comporta tenir a mig mon Blocaire pendent de tu, et va agafar por i avui han pogut passar dues coses:

a) Ahir a la feina anaves tant liat que no vas poder mirar el meu Bloc en tot el dia i en arribar a casa al vespre resulta que no tenies Internet, per tant no vas veure que et convocava a un cafè aquest matí, a més segur que has fet tard al metro, es comprensible, et vas quedar veient House o Los Serranos (els van fer ahir no??) o fins i tot Vent del Pla i apa, avui no t’has pogut llevar a l’hora, per això no em coincidit.

b) Has passat de mi com de la merda.....que no se per que però em temo que es la opció que més si escau. De totes maneres des d’aquí et vull desitjar que passis un molt bon dia (cagunlaputaaaaaaaaa).

Total, que tu t’ho perds, jo amb els homes i amb els cafès nomes dono una oportunitat, es a dir, xaval, has perdut el tren, ja no hi ha volta enrere....va tiuuuuuuuuu, ens veiem demà?????

Falten aproximadament 18 hores per que servidora sigui, DEFINITIVAMENT, de YOIGO, quins nervissssssss!!!!.

40 Comments:

  1. Anònim said...
    em sembla que m'he perdut moltes coses... i no tinc temps de mirar els teus altres posts.

    Formatget?

    I jo que?

    apa bon dia
    Metamorfosi said...
    Bon dia Jo Mateixa!!!
    En companyia del formatget o sense, crec que et mereixes el cafè.

    Jo més aviat penso que s'ha donat la primera opció: o no va llegir la teva invitació per avui o s'ha espantat una miqueta (imagina't tants parells d'ulls blocaires pendents del pobre noi, ell que es pensava tan anònim!!!

    Jo li donaria una altra oportunitat i amb una mica de temps.

    Ei, Formatget, que ja sabem que te'n mors de ganes... no et facis de pregar, que no penjarà la teva foto ni les teves dades al post de l'endemà, home! (Oi que no, Jo Mateixa? ;D)
    L'Avi said...
    No voldria posar-li el sol al cap, benvolguda Jo Mateixa, però i si el formatget, només va agafar el metro aquell dia?...Pensi que hi ha gent que, per raons de feina va amunt i avall i no fa mai el mateix recoregut. Potser va llegir el seu post i avui no li anava ´bé de quedar a fer el cafè...
    Clint said...
    ja deia jo que aquest formatget anava massa mudat per anar amb transport públic....o això o és a ca na candela!
    Anònim said...
    Escarabat: Clar Escarabat...com que m'has negat un triu amb l'Elur ara em venjo de tu...jejejejeje, nomes cal que llegeixis el post anterior i ho entendrás, pero fes-ho quant et vagi bé.

    I tu que de que??? tu ja saps que ets únic o et penses que acostumo aparlar amb gaires Escarabats al cap de dia???, guapuuuuuuu

    Metamorfosi: Ai no se, vols dir???, també serien masses casualiats que en tot el dia no hagues mirat el Bloc o que a casa es quedes sense internet. Poder si es que es va espantar i no, no, jo mai diré qui es ell, vaja, si ell no vol que ho faci public doncs no ho faré, no puc fallar als meus feligresos XXDDD

    Avi: En això també hi habia pensat Avi, però si es per això, per que no m'ha enviat un e-mail o ha deixat un comentari per explicar-ho????, poder s'ha acollonit tant que ara ma farà el pas de dir ni Hola...i si me'l trobo un altre dia de casualitat...que s'ha suposa que he de fer???, aixxxxxx.

    Clint: Bon diaaaa, quin gran honor tenir-t'he per aqui :-) doncs veus, la opció de que estigui a Ca la Candela també m'ha passat pel cap, de fet, si m'haguès dit que no hi habia passat l'hi hagues dit d'anar-hi junts :-P

    Que passeu molt bon dia!!!!
    neus said...
    dona, potser avui ell no feia la mateixa ruta... (res, la veritat que penso que és un covard, però vaja... era per quedar bé) XD

    Au bonica, que acabis de passar un bon dia, jo ara començaré a complir els desitjos aliens al meu bloc.

    Petons!


    pd.-a mi no m'emboliqueu en trios, eh!? hoooooomeyá! XDXD
    Anònim said...
    Elur: Ei va que us passa, l'esteu defensant u que????, que no costa res enviar un e-mail i dir "ei que soc jo, que demà no puc, quedem un altre dia o tal", però NO, callat com un puta (ai perdo, amb ànims de no ofendre a ningu), juasjuasjuasjuasjuasjuas.

    PD: En quant al trio amb l'Escarabat...ja t'he deixat la resposta al seu Bloc :-) (nena, aquest quant torni ens mata a les dues, bé a mi més que a tu, ho saps oi?????) ;-O
    Anònim said...
    Joder, que malament ho he escri, lo de amb ànims de no ofendre a ningu amb lo de puta ho deia per ell eh, ara que ningu es pensi coses que no son i tu no te m'enfadis eh Elur :-S
    David JB said...
    Potser no t'ha llegit, o potser ha tingut coses a fer. No sempre es pot respondre de seguida. Tot i així, a veure si apareix el susodicho perquè almenys tu sàpigues qui és.
    Jo Mateixa said...
    David: Si haguessis estat tu, si tu m'haguessis cridat al metro i m'haguessis vist la cara de panfila que se'm va quedar...que faries, em comentarias alguna al bloc o enviaries e-mail, o bé passaries de mi???

    Pos eso, que si no volia que el conegues que no m'haguès saludat no???, aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. HOMESSSSSSSSSS :-P
    Anònim said...
    Buenasss, acabo de llegir la història sencera. Pot ser que el formatget no et pugui llegir cada dia, dona-li una mica més de temps. Si et va saludar ja va fer el pas més difícil, no?
    Jo Mateixa said...
    Pd40: A veureeeeeeee, però que us passa a tots plegats????? No estarieu nerviosos si un blocaire us reconegues i despres no dones senyals de vida?????

    Joerrrrrrr Pd40 m'has tocat la fibra (la fibra dic eh!!!), vinga va, l'hi donc 1 setmana, 1 setmana per que es possi en contacte amb mi, ni que sigui per dir-me que sóc una gilipichis i que el meu bloc no l'hi agrada, però que ho faci :-(
    neus said...
    no el defenso pas!!! era per quedar bé, la veritat que crec que és un covard, no costa res fer el que tu dius, o simplement, si és el cas, que vés a saber, refusar l'oferta, que s'ha de ser burru, perquè fotre un cafè amb tu ha de ser la mar de divertit!!!

    (l'Escarabat, quan torni o es mor de vergonya, cosa que dubto, o es pixa de riure, que quasi que serà això últim jejejeje o potser les dues coses... com que està tocat per la tramuntana...)

    He entès el teu comentari perfectament, no pateixis, no m'has ofès gens, m'has fet riure. (és que mosseta, ets tan malparlada com jo, el que passa és que jo no ho escric jajajajaja)

    Un petonàs!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Elur: Ja ho se dona, ja ho se, jajajajajajajaj. Una mica covard si que penso que es, però no se, poder l'hi ha passat alguna cosa i no pot possar-se en contacte :-(

    En quant al "nostre" Escarabat...ai pobret, com ho dius això de pixar tu??, es que ara no em surt la frase exacte, pero vaja, o es rebota amb nosaltres (que ho dubto, quants homes s'enfadarien per que dues formoses dones vulguin fer un triu amb ells???)o bé es parteix el cul de riure, aiiii, aquest nano....mmmm, jejejejejeje.

    Ostres si, amb en Pep ja ho comentem, sóc molt mal parlada (ell també eh, que consti) pe`ro es que no ho puc eviat, jo sós així, sóc Jo Mateixa sent així i a qui no l'hi agradi....;-P
    Pd40 said...
    La fibra i prou, que ja he vist la que heu muntat al pobre escarabat... ;)
    Jo Mateixa said...
    Pd40: Jo no toco res que no em deixin tocar.....i tu??, jejejejejeje, a mi si que me l'has tocat...la fibra dic, jajajajajajajajaja.

    Pobre Escarabat????, pobre de que??? si te aqui a dues mosses fent-l'hi proposicions de lo més "guarrindongues" i el tio se n'ha anat por ahi de pingu!!!!!!!! :-O
    neus said...
    Ei! que jo no he fet res, eh?! hoooome... :(
    neus said...
    jajajajajajjajajjaja

    Ric, pero consti que no he fet ben res, eh? ni proposat tampoc...

    XDXD
    Anònim said...
    Buenooooo, valeeee, deacuerdo....tu no has fet res, però....t'hi apuntes???

    Jajajajajajajajajaja, per deu, que mlament estic avui!!!!!!!!!

    -----------

    PUBLICAMENT VULL DEMANAR PERDO A TOT EL MON BLOCAIRE QUE EM PUGUI LLEGIR, EL FET DE SER QUASI, QUASI DE YOIGO D'AQUI A 13 HORES M'ESTÀ AFECTANT MOLT :-P
    neus said...
    jajajajjajajjajajajjaja


    un petonàs maca!!!!
    Anònim said...
    ja ho sap tothom??

    ja sap tothom que hi ha 2 mosses (de primera)fent-me proposicions indecents?

    Qui no ho sap?

    I t'extranyes que el pobre tiu marxés corrents i amb la cua entre les cames?

    Si fas por!!

    A mi em miren fent una repasada (que no m'ha pasat mai) i em fong allà mateix. I si em proposen un cafè....(sglurps!!)

    apa i una dutxa d'aigua freda t'anirà molt bé
    Anònim said...
    Elur: Si, si, tu ves rient.... :-)

    Escarabat: Em temo que si Escarabat, que tothooooooom ho sap :-) (gràcies per lo mosses de primera).

    Mira, si qualsevol persona que llegeix aquests comentaris no sap veure que estem de "xatxondeio" i s'espanta per aquestes coses...per mi no cal ni cafes ni res, es més, no cal que m'escrigui, homeeeeeee, que jo sóc molt bona minyona....com l'Arale del Dr. Slump i un cop el tingues davant segur que no sóc capaç d'articular paraula, "su jurut per snoopy"!!!
    Anònim said...
    Ahhhhh.... i no em cal una dutxa d'aigua freda, JO NOMES FAIG SEXE AMB EL MEU HOME (que proposi trius no vol dir que els acabi fent), QUE JO AL MEU NEN GUAPU ME L'ESTIMO AMB BOGERIAAAAAAAAAAA

    PD: Per si no habia quedar clar :-)
    Anònim said...
    Jo penso que el formatget potser es l'Adagio .. toma ja ho he dit, fins i tot diré mes com que ara no bloqueja potser es per això... jajajaja Mare meva... per cert això és un bloc o un xat???? jajajaja Vinga Formatget ara que ja tens nou nick escriu .... jajajaj A veure com acaba el tema.
    neus said...
    Jo... és que... quasi que em pixaria de tant riure.

    T'afegeixo al messenger, ok? així no rebràs més queixes per aquí, que em sap greu...


    un petó!
    Anònim said...
    Farlopa: Noooooo, l'Adagio no es homeeeee, que l'he vist en fotos al seu fotolog i no s'hi assembla (l'Adagio es moooooolt guapu però aquest noi es més alt que ell), llàstima eh... per que ja em venia de gust ja anar a fer un café amb el meu Dagio guapuuuu!!!! :-)

    Elur: Encantada de que m'afagessis al Messenger, pero ja t'ho dic ara, em connecto poquissim!!!! De totes maneres, a mi m'grada que em deixis comentaris aqui eh!!! i de queixes cap ni una, ja ho saps, a qui no l'hi agrada que marxi i punto, jejejejeje.
    neus said...
    jajajaja així com jo, vaja... pràcticament només em connecto quan sé que hi ha la Su* o algú altre i li haig de dir alguna coseta :P


    ;***** gràcies maca
    Mikel said...
    buff per sort fa anys que no agafo el tren ni el metro , seria una llastima no captar la crida...
    Anònim said...
    Elur: Jo em conecto una estoneta de 20:15 a 20:45, més que res per que es l'única estoneta en que puc coincidir amb en Hatim, però quant va començar tot lo de la iaia ho vam tenir que deixar, lo de conectar-nos dic, per que jo tenia que ajudar més a la mare. A veure si coincidim algun dia, em faria moltissima il.lussió :-)

    Mikel: O sigui que tu no ets???, ohhhhh, tenia la meva esperança dipositada en que fosis tu ;-P haguessis vingut?????, jejejejejeje.
    Anònim said...
    Eiiii que jo no m'he queixat em sembla que som uns quants que ens agrada xaferdejar les vostres converses... jajajaja Doncs descartem Farlopa, Adagio i Mikel ... ens en queden uns quants no?
    neus said...
    ho sé prou Farlopa, ho sé prou!!! jajajajajaja si és que som la distracció d'una bona part del món blocaire! XDXDXD
    Estem com un llum i ens agrada estar-hi! jajajajajaja...


    A mi també m'agradaria, maca. Riuríem en directe jajajaja!

    Un petonàs!
    Anònim said...
    JAJAJJAJAJ qué bo!

    insisteixo quina pressió, si a mi em definisin com un model escapat de la cibeles també em faria una certa vergonya manifestar-me...

    d'altra banda, queda't amb lo bo, és genial que algú que desconeixes et reconegui pel carrer! no?

    Yoigo té bona pinta, un company l'utilitza i no en té cap queixa. de moment... ;)
    Candela said...
    He trobat un formatget!!! de qui és??? jajaja
    Cristina said...
    FORMATGET...manifesta´t!!! Que tens a la nena yoigo sense prendre cafè en tot el dia esperant a que et decideixis!Siguis qui siguis dóna senyals de vida. T´ho demanem tots els blocaires.Gràcies!
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: I ja sabeu que amb nosaltres us ho passeu la mar de bé, si o no??, si més no mentre la Candela no penji la continuació de la Orgia aqui esteu entretinguts, homeeeeeee, ja se que no hi ha punt de comparació (Elur, hauriem de penjar fotos eròtiques nostres) però fem el que podem ;-)

    Elur: Com un llum???, nooooo, que vaaaaaaa :-S jajajajajajajajaja.

    Esteve: La veritat es que al principi em va fer una mica de corte, però mentre anaba cap al despatx caminant per Meridiana, pensava...Ostia que fort, t'han reconegut per el Bloc, si sóc més famosa que Pe (Penelope Cruz, of course), jajajajajajaja. estic nerviosa per estrenar el meu nou mòbil, es que es tant monuuuuuuuu :-)

    Candela: Es meu!!!!!!!!!!!!!! :-) (A veure quant penjes la continuació nena que em tens amb l'ai al cor) :-)

    Cristina: Saps que es el més bo??, doncs que a mi el cafe no m'agrada, jajajajajajajajajajaja.
    Cristina said...
    Amb això coincideixes amb l´ocellet d´Esparreguera. Teniu més coses en comú? Potser al formatget tampoc li agrada el cafè i per això ha declinat la teva invitació. Convida´l directament a una cerveseta.
    Anònim said...
    Tu vas de noia dura, no? Només una oportunitat? Es que la cosa cada vegada ens la poseu més difícil! Ja no queden bledes!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: ves, no hi habia pensat fins que he llegit el que em deies, poder si que el cafè ni fu ni fa, però no se, ho haguès pogut dir, no??? :-(

    Sir William: A tu et donaria moooooltes més oportunitats Sir, però per ser tu eh!!! ahhh i jo, amb els homes, sóc bleda, però bleda total XXDDD
    Mikel said...
    Ei jo mateixa ! De fet no em barrufa el cafe , pero aixo no hauria estat pas un impediment.
    Anònim said...
    Mikel: A mi tampoc em barrufen els cafes, jejejejejeje, però ja podries haver estat tu el que vestis d'Armani al metro l'altre dia no??, fem una birra, et va més?? :-)

    Que passis molt bon dia guapu!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column