Estic nerviosa...com l'Arale!!!!


Queden aproximadament unes 4 hores per que YOIGO em faci la portabilitat, falten aproximadament unes 4 hores per que deixi de pagar l’establiment de trucar a 0,15 cèntims d’Euro, falten aproximadament 4 hores per deixar de sentir l’abominable música de VODAFONE.

Aquesta tarda YOIGO, la meva nova companyia de telefonia mòbil (això es SPAM gratuït), m’ha enviat un sms dient-me que ¡YA HA LLEGADO LA HORA DE SER DEFINITIVAMENTE DE YOIGO!, ostres, això VODAFONE (això no hauria de SPAM però ves, que he de fer jo ara) mai ho va fer, i hagués estat bé eh, així l’hi agafes com més carinyu a la nova companyia, si més no quant et comencen a pujar les tarifes i totes aquestes mandanges penses, ostres pobres, si em van donar la benvinguda, que monos son!!!, POS NO, son una colla de cabrons aprofitats.

El meu dilema, en aquest moment, es saber si demà el meu telèfon funcionarà correctament, per que....i si no ho fa, i si no em va bé, si no puc fer o rebre trucades, si no puc enviar o rebre sms que faré???????, em sentiré sola, abandonada, com si em faltes un trosset de vida....com es possible que depengui tant del mòbil???, aixxxx, ja us explicaré si tot rutlla bé o no.

Aquesta angoixa “que me corroe internamente” es com quant arrives un dia a casa i pam...no tens internet....cagunlaputaaaaaaaaaaaaaaa, que faig ara sense internet??, no puc connectar-me al MSN, no puc mirar el correu, no puc mirar els Blocs dels companys, no puc deixar comentaris ni tant sols llegir els que m’han deixat!!!!!

Però que ens passa amb tanta tecnologia???, fa 40 anys tot això no ho teníem i eiiiiii, segur que els nostres pares eren la mar de feliços, sense preocupar-se de que el Windows XP petes de cop, o de que l’Outlook comences a rebre un munt de SPAM, o fins i tot que amb els mòbils nomes puguessis fer trucades d’emergència per que estàs sense cobertura!!!!

El mon ha canviat, molt, massa, però per bé eh!!!!, us recomano, per els que no el coneixeu, que visiteu el Bloc d’en Pd40, està al dia de tot el paio, tecnologia, ciència....jo n’estic aprenent moltíssim d’aquets temes!!!!!! Que també toca altres coses...temes volia dir.

En Formatget de Bola no ha donat senyals de vida, com be em deia la Cristina, poder no l’hi agrada el cafè i per això no ha dit res, doncs bé, aquí la meva proposta, en lloc d’un cafè et convido a una Coca-Cola (light si vols), un Cacaolat, una cervesa, un whisky o un Gin Xoriguer, però digues alguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

14 Comments:

  1. Anònim said...
    Hola maca,com que has vistitat el meu bloc he fet un cop d'ull al teu. Molt bé eh! Si vols provar si va bé el movil fes-me un truc ok ? 619205329 xDDDDDDD
    Anònim said...
    Perdona, és el 619205320, a les fosques no he pitjat el botó que tocava :P
    Anònim said...
    Ei, gràcies per la publicitat, no em mereixo estar en el mateix post que Yoigo i Vodafone :P
    Ara de debó, no els hi diguis això que la gent passarà per allà pensant-se el que no és. Si voleu uns bons blogs de ciència llegiu el del Centpeus o Històries de la Ciència (si no els coneixeu tinc els enllaços al meu). Sigui com sigui moltes gràcies pel comentari, ja et pagaré alguna cosa :)
    Mikel said...
    jajaja sens dubte el nom de yoigo a mi tambe em fa recordar l´Arale...
    Alepsi said...
    Jo em pregunto el mateix, Jo Mateixa... com puc ser tan addicta a l'ordinador? xDDDD
    Fora conyes, a banda dels blocs, és que jo treballo amb l'ordinador, sense ell no podria estudiar, bàsicament (bé, sí que podria, però seria molt complicat...).

    En quant al mòbil... doncs res, no el faig servir gaire (ningú m'estima.. snif!). M'hauré de fer propaganda, com el roviba.. xDDDDDD
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Els formatgets de bola no són com els d'abans, vaja!!!

    Així que només dones una oportunitat als tius i als cafès ... pobres cafès ... amb una oportunitat no en tenen prou!!!

    Un petó, JOMATEIXA YOIGUIANA!!!
    Anònim said...
    Roviba: Holaaaaaaa, benvingut macu(a (es que no se si ets noi o noia), jajajajajajaja. Epssss, el telèfon funcionaaaaaaaaaa (el meu dic), ara que...no se si refiar-me del que em dones, em sembla que no deu ser pas teu, o es que busques lligar i per això el fas públic??? ;-)

    Pd40: De res homes de res, pá eso estamos :-) fora conyes, que m'ho paso molt bé llegint el teu bloc i n'aprenc moltissim per aixo l'he recomanat :-) No cònec aquest blocs que em comentes, si pots passem els enllaços, ok?

    Mikel: Siiiiii, ara ya sóc autenticament de YOIGO!!!! :-)

    Alepsi: Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaa, t'he anyorat molt bònica i espero que estiguis bé del tot, anyoraba tant les teves "bogeries blocaires" XXXDDD

    Pep: Ninooooooooo, que em pensava que rebir aun sms teu o una trucada per fer la prova de si funcionava però no :-( ja no m'estimes??, jajajajajajaja, ei guapu, fora bromes, pensaba en trucar-t'he però era massa d'hora i t'hagues desperat, vaya putada :-S jajajajajajajaja.

    Que passeu molt bon diaaaaaaaaaaaaaa :-)
    Anònim said...
    Anònim said...
    Pd40: Moltes gràcies!!!!!!, ja els tinc a Favoritos i al vespre amb calma els incloure en els links del Bloc. Els hi fet un "vistazo" i pinten molt bons tots dos, gràcies de nou!!!!!!
    Cristina said...
    Felicitats guapa pel canvi! A veure si és per millor. Jo estic a vodafone per un amic que hi treballa. De moment no canviaré però mai se sap. Per cert el meu telèfon és el 696969696. Petons!
    Clint said...
    amb les oportunitats que li dones si no apareix....l'haurem de convertir en formatge ratllat!
    Anònim said...
    Cristina: Pose't el mòbil ben aprop Cris, que ara mateix et truco, jajajajajajajajaja. De moment la cosa va bé, el meu nen ha estat el primer en trucar-me i en enviar-me un sms, que monu que es ell per favor!!!!!!!!

    Clint: M'encanta el formatge ratllat, me'l posso fins i tot a la sopa de galets que fa la mare ;-)
    Anònim said...
    Si que sóc un tio, si que vull lligar i si que és el meu número real de mobil :D tu mateixa.
    Anònim said...
    Roviba: Si home i jo vaig i m'ho crec!!!!! ;-) (lo del telèfon dic, lo de que ets un home i vols lligar...això si que m'ho crec, jejejejejejeje).

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column