Qui ha dit que dimarts 13 es mal dia?

Com cada matí he fet la mateixa ruta, de Sant Boi a Navas (bus interurbà fins a l’estació dels Ferrocarrils, allà fins a Avgda. Carrilet i metro fins a Navas). Tranquils, no he trepitjat a ningú...si més no, no en sóc conscient.

A Glòries sempre acostumo a despertar-me (per que vaig clapant tot el viatge amb metro), es com quant a una noia l’hi ha de venir la regla, el seu cos sap quant es el moment de que l’hi vingui (noies, se que vosaltres m’enteneu), doncs el meu cos sap quant ha d’obrir els ulls quant arriba a Glòries i ohhhhh, allà estava ell.....

No hi entenc de roba d’home, però la roba devia ser Armani o algun dissenyador que s’hi assembli, un murenu d’ulls verds, amb camisa, pantalons, americana i corbata, amb un maletí negre, mocassins moderns marrons....amb la cara de mig adormit (ho sento noi, a aquestes hores tots fem la mateixa fila). M’ha mirat, com intrigat, jo anava obrint els ulls des de Glòries i fins a Navas, total tres parades contant aquestes dues i me l’he “repassat” de dalt a baix, quin be de déu. Ell continuava mirant-me i fins i tot crec que s’ha posat vermell de tant que jo m’he l’he mirat.

Quasi arribant a Navas m’he aixecat del seient i m’he posat a prop la porta i quant el metro a parat i he obert la porta...en posar el peu a l’andana he sentit...JO MATEIXA!!!!!, en girar-me, jo a l’andana ja i amb el metro pitant per tancar les portes, he vist aquell be de deu somrient-me i saludant-me amb la mà.....(tot això us heu d’imaginar a càmera lenta, molt lenta, doncs entre que s’han obert les portes i fins que m’he girat per veure que qui em cridava han passat dècimes de segons)

QUI ETS??????????????????????????????????????????????????????????’, nen, estàs més bo que el formatge de Bola (es el meu preferit), si saps qui sóc es per que em llegeixes i has vist fotos meves, per l’amor de deu, IDENTIFICAT!!!!!!!!

PD: Jo m’estimo amb bogeria al Hatim i per molt mono que siguis no el deixaré per tu....entén-me.....però com a mínim podem anar a fer un cafetó...demà a la mateixa hora????

20 Comments:

  1. Metamorfosi said...
    Bon dia reina!!!

    Noia, no sé com t'ho fas. Els dimarts 13 deuen tenir por de tu perquè els esguerres la mala fama!... jajaja

    Espero que el dia continuï i s'acabi tan bé com t'ha començat!!

    Petons assoleiats!
    Anònim said...
    Metamorfosi: Bon diaaaaaaaaaa :-)
    Doncs si, si, si, els dimarts i 13 em tenen por, uuuuuuu, es que jo faig por...no ho sabies??, juasjuasjuasjuasjuas.

    Que passis molt bon dia!!!!!!!
    Anònim said...
    Que fort, veus aquestes son les coses de l'anonimat en els bloc o no, que fort i si es un violador, o un segrestador... mai se sap que chungo, tot i que en aquest cas pel que dius semblava un tiarro no??? jajajajaja va volem que hi digui la seva, esperem el seu comentari??? ajajajajaja Passis un gran dimarts i tretze.
    Anònim said...
    Quin buenri! Jo avui m'he mogut entre la RENFE i el Tram, i tothom feia la mateixa fila que jo: lamentable.

    NOTA: quan dic "jo", vull dir "Cruella", tot i que em refereixi a jo mateixa ;-)
    Anònim said...
    Farlopa: Doncs de moment no s'ha identificat, he rebut algun que altre e-mail però es gent que conec per fotos i cap d'ells era el meu formatget de Bola (uiiiixxxx que mono ell). La veritat es que no tenia pinta ni de violador ni de tio raro, tot al contrari, anava molt modat, suposo que a pencar, la putada es que no se quina olor feia...m'he quedat amb les ganesssssss :-)

    Cruella: Holaaaaaa, guapissima!!!!! :-) Es que es dimarts i 13, i em sembla que avui la gent no està per gairès histories, aquest "nin" que m'he trobat anava guapissim!!!!!

    Que passeu molt bon dia!!!!!!

    PD per el Formatget de Bola: Si et plau, no diguis el teu nom si no vols, si et fa vergonya, nomes digue'm si et ve de gust quedar demà a la mateixa hora per fer un café i xerrar, res, 20 minuts nomes, tampoc vull que arrribis tard a la feina per culpa meva, però digues alguna cosa si et plau!!!!!
    Toy folloso said...
    ¿Els blocaires no érem uns éssers gairebé imaginaris?.
    En tot cas, seguiré la pista del fotolog.
    I...
    ¡Mítala!
    Metamorfosi said...
    Eeeiii... Formatget de Bola de la Jo Mateixa!!!! respira profundament i posa-hi pebrots... diria que no li pots negar el cafè, que no saps de què és capaç! (o més ben dir, sí que ho deus saber!... jajaja).
    Vinga, que tots tenim ganes de saber com segueix la història (i no pateixis, que si et fa vergonya, farem veure que mirem cap a una altra banda... jejeje)
    neus said...
    carai, carai... quina intriga...

    Formatget de bola??? jajajajajaja... tan mudat i me li dius formatget de bola?! ets el que no hi ha Jo Mateixa!!!!


    Un petonàs rialler!
    Anònim said...
    Uala! Nenaaaaaaaaa! Quian bon dia, no?

    Jo vull saber qui és aquest morenet!!! :)
    Anònim said...
    Toy Folloso: Si, si, aixpo semblaba, però ja veus, aquestes coses passen quant un s'arrisca a possar la seva foto en aquets mons, jejejejeje. Gràcies per la visita, muacksssssss

    PD: No se com cony possar més fotos en el fotolog, suposo que pagant, però de moment nomes en puc posar 1 al dia, quin rotllo!!! :-(


    Metamorfosi: Aixo dic jo homeeeee, si ha tingut valor (l'hi ha costat per que a saber quanta estona feia que el paio em miraba!!!) per saludar, per que no ha de tenir valor per fer un coffé...poder no l'hi ve de gust veure'm :-( i si l'he decepcionat?, coi, si ho hagues fet no m'haguès saludat, no??, Nennnnnnnnnnnnnnnnn...digues algo home!!!!!!

    Elur: Es que com que estàva, i està bonissim com el formatge de bola (es que es dels únics formatges que menjo i dels que menjo es el meu preferit) doncs he pensat que possar-l'hi Formatge de Bola estaria bé...espero que no s'hagi ofés ;-)
    Anònim said...
    Annatarambana: Doncs si tu ho vols saber imagine't jo!!!!!, jejejejeje.

    De moment no ha donat senyals de vida, "daos cuen" dels pocs homes que han deixat comentaris avui aqui...em tenen por, si ja m'ho veia a venir jo això, jajajajajaja.
    Candela said...
    T'espero GUAPA!
    Anònim said...
    Candela:....que m'esperes????, a on????, tu??, tu ets el meu formatget????, però si era un tiarrobuenu i tu ets una tiarrabuena!!!!!

    Nena, he vist la quarta part de l'orgia, això promet!!!!!...ahhhhhhh.... em deies que m'esperaves a la orgia de casa teva????, jajajajajaja.

    Petons bònica!!!!!!
    Anònim said...
    Cris: Doncs no ho se noieta, buaaaaaaa, no ha dit ni mu, si més no directament allò EI SÓC JO EL FORMATGET, o sigui que em tocarà esperar o be que digui quelcom o be que demà el torni a veure al metro, aixxxxxx, quins nervisssss :-S
    David JB said...
    Jo en cap cas hauria sigut, primer, sóc a Alcorcón, bé, a aquella hora potser al rodalies, segon, no estic bo, i tercer, Armani és molt car per a la meva butxaca.
    Jo Mateixa said...
    David: A la primera no hi tinc res a dir, es llògic tu estàs a Alcorcon, en la segona no hi estic d'acord, ets tan monu!!!!! :-) i la tercera, doncs possiblemente Armani no està al nivell de ningu nano.

    NENESSSS, el formatget deu ser un bon partit, si vesteix aixi!!! (no hi habia caigut en que un "tratju" Armani val una pasta gansa!!!!!!!!)
    neus said...
    Bitxo! em sap greu el que ha passat al meu bloc, ja t'he respost allà. Però també t'ho dic aquí, no passa res. Res a disculpar, maca. En Jaqme escriu poquet, però em visita sempre. No l'he considerat mai un dels "silenciosos" :)
    O sigui que tranquil·la, eh?

    Aviam si demà hi ha sort i el formatget de bola s'atreveix a donar-te el bon dia abans de que saltis del vagó, coi, que ja li val... o no estava segur que eres tu o potser és un covard?

    (res... és per veure si es pica dóna lacara, jajajajajaja)

    Bona nit reina! Petons i pessigolles!!
    Anònim said...
    formatget! manifesta't! :)

    pobre... quina pressió...

    un bon inici de dimarts Jo Mateixa!
    l'home de la musica said...
    Ostres quina sorpresa, oi? a mi em faria molt de cortre que em passes això!!! ;P
    Jo Mateixa said...
    Elur: Gràcies bònica, jo nomes volia aclarir la cagada que vaig fer en el teu Bloc, em sap greu per en Jaqme, pero es que no l'habia vist mai :-(

    En Formatget de Bola no ha dit ni piu :-(

    Esteve: Res nano res, no ha dit ni mu, es un "cagaoooooo", i 13 Esteve, dimarts i 13!!!!, jejejejeje.

    Home de la Música: Jo em vaig quedar a quadres, tu veies el Dr. Slump??, recordes quant algun dels personatge en feia una de molt grossa i a la resta de personatges sel's queia el "moquillo" amb cara de tontos??, doncs a mi s'em va quedar aquest careto....ara se per que el pobre no ha dit res, jo es que amb el moc penjant perdo molt ;-) Jajajajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column