He rebut aquest e-mail fa un moment

No sé si a ti también te pasaba de pequeño, pero yo siempre quise ser un héroe. Algo así como un Spiderman de aquí, con el salero de Mortadelo y la mansión de Batman, que siempre viene bien tener habitaciones libres para poner una mesa de ping pong.

200 locuras para que te quedes conmigo es la historia de cómo vi que todosllemavos un héroe dentro y que lo sacamos cuando estamos a punto de perder lo que más queremos.
Suena a burda moraleja, pero es la única manera de que una chica que vale la pena le haga caso a un freak gordete, católico y sentimental como yo.

Ésta es mi vida.
Y ahora es mi novela.
Sincera, desquiciada y esperpéntica.
Y brutalmente divertida en la mayor parte de sus sílabas.

Desconocido amigo: te ofrezco siete locuras para que tú también te enamores de Alicia a mi lado.¿Te apuntas?

11 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jooooo!!!

    Tu reps mails simpàtics!!! Jo tot el que rebo (excepte mails d'algú interessant, clar) són els de "enlarge your penis" que si els fes cas ja m'arribaria per més avall del genoll!!!

    Jooooooo!!!

    Un petó, TuMateixa!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ets un impacient home, ara contesto el e-mail!!!!!!!!!!, jajajajajajajajaja.

    Que fort, no??, lo del e-mails per allarga "la cosa" a mi també mel's envien, ara que, jo no se que volen que m'allargui, juasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuas.

    Algu interessant???, mmmmmm ;-)
    David JB said...
    Pues vaja, no sé, és publicitat d'una pàgina, res més. no?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Sí, sí, darrerament rebo mails de gent interessant ... raru, perquè ningú m'envia mai res ... ;)

    Un petonet i cuida't!
    Anònim said...
    David: Si home si, ja se que es publicitat d'una pagina, però aquest paio no surt a la tele?

    Es que a mi la seva cara em sona molt i no l'acabo d'ubicar, he vist que te un Bloc, despres m'ho miro.
    Anònim said...
    Pep: ;-)
    neus said...
    catòlic? fora, fora... lo altre passa, però catòlic??
    La gent ja no sap què inventar-se per fer-se propaganda...


    Un petonot, maca :*
    Anònim said...
    Elur: Estava pensant en quin eslogan podria fer per donar propaganda al meu Bloc, m'ajudes???, jejejejejeje.
    neus said...
    jejejejjeje ostres... doncs no ho sé, maca... sembla que vol ploure, si m'inspira et vinc a veure ;)


    Jo Mateixa... sense màscares i sense xarxa!


    jajajajjaajja què et sembla? estic malament, ja ho sé... la migranya ja se sap :P
    Cristina said...
    Ni idea de qui és aquest paio. Per sort a mi fa temps que ja no m´arriben aquests mails de enlarge your penis. Si ho mires bé és una manera d´aprendre anglès.
    Anònim said...
    Elur: Que va nena, que va, està genial!!!!!, m'ho penso, en faig un post i ho jutjeu, va bé?, jejejejeje

    Cuide't la migranya!!!!!

    Cristina: Hi tant que si, sobretot amb aquests SPAM que venen venent-'he viagres i aquestes coses...amb això s'apren molt d'anglès, jajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column