Vent fred i mal de cap

Aquest matí, mentre em vestia a l’habitació, anava mirant les noticies del temps a TV3. Quina fila que fa la meitat de Catalunya nevada i això que JA SOM A LA PRIMAVERA!!!!!

Uns estan ben feliços, els que tenen negocis relacionats amb la neu, i d’altres estan ben emprenyats, com els pagesos de Lleida, que ja començaven a tenir els fruiters florits i ara els tocarà córrer per culpa de les gelades i es que aquest mon està ben boig.

No se si heu vist una peli, perdoneu-me però no hi manera de que pugui recordar el seu títol (això es indicatiu de que es una merda de pel·lícula??, possiblement si) on es parlava sobre el canvi climàtic, sobre l’augment i disminució de les temperatures del mar, sobre la inundació de Nova York i la seva glaciació (americanada al canto).

Ostia, això em fa que pensar, a veure, que estic conscienciada amb el medi ambient jo eh:

- Si clar i per això fumes com un carretó i a més vas en cotxe a tot arreu.
- Calla Cony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perdoneu, la meva JO MATEIXA interna, que de vegades fa aquestes coses, a lo que ibamos, que jo no vull deixar un món així de fet merda als meus fills ni als meus nets, no m’agrada pensar que un dia no tindran un lloc per córrer, jugar, etc.... EM DE FER ALGUNA COSA!!!!!!!

- Que....ja t’has quedat tranqui-la amb la teva consciencia????
- Cagunlaputanoemratllisjoder!!!!!!!!!

A banda de tot això, tinc mal de cap, molt mal de cap, un mal de cap d’aquells que arrossegues tot el dia i que conforme van passant les hores es fa més gran per que hi ha gent que et toca més allò que no sona, i es que aquest matí en arribar a Navas feia un vent de por, en tombar Meridiana amb Josep Estivill quasi be caic a terra del vent que feia i a més un fred!!!!!!

Acabo d’adonar-me’n que dilluns no vaig felicitar al carrer on treballo, Sant Josep Estivill, per cert, quant es el sant d’un carrer...a qui s’ha de felicitar, al Carrer o a l’Alcalde que l’hi va posar el nom???, hauré de buscar quin alcalde va batejar el meu carrer. Avui estic fatal, ja ho veieu, culpa del canvi climàtic, segur.
Josep Estivill: Oficial d'un dels batallons barcelonins que lluitaren contra els francesos en la campanya 1793-1795, anomenada la Guerra Gran.

20 Comments:

  1. Esperma d'Or said...
    mmm... pues creo que tú no habías pujado... ¿no?

    ;-)
    Anònim said...
    Jajajajajajajajajaja, ya veo que has leido el Blog de Gemminola, jajajajaja, pues no, no, no habia pujado, pero vamos que si lo necesitase pujaria eh!!!!!
    neus said...
    Fa tres dies que vaig amb migranya i em sembla que no marxarà fins que no pari de bufar la tramuntana... però saps? aquesta no em molesta massa, és de les controlables mal de cap continu però soportable, pastilletes al canto i paciència. A més fa fred, cosa que m'encanta...
    Tot un luxe, pel meu gust, passejar-me aquest matí pel poble amb el vent recorrent-me el cos. Tothom es queixava del fred, tothom que fins ahir que no en feia el reclamaven... entre el canvi climàtic i les nostres neures climatològiques... com vols anar bé?
    Demà segurament tindré migranya encara... però faré com quasi cada dia, desfinar una mica a veure si plou ;)

    Nanit preciosa!
    (estic encantadíssima d'haver-te trobat per aquest coi de món que enganxa més que el tabac :P, 5 mesos fa`ra que no fumo)

    Petonets suaus de bonanit :***
    yrun said...
    Matti! K t'han vingut a buscar! jajajajaja! Vigila el que escrius una altra vegada! RRRRRRRRRRRRRRR...
    Pd40 said...
    Una mica de vent i fred, res més. Amb l'hivern que em tingut ja tocava. D'aquí quatre dies farà una calor inaguantable, ja veuràs.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ei dia de mañana? Era aquest el nom de la peli???

    Un petó, guapíssima, i bon dia!!!

    PD: Jo crec que s'ha de felicitar a l'alcalde, en el cas del nom del carrer

    PD: No us queixeu pel fred, que d'aquí a 4 dies us queixareu per la calor i aquesta sí que costa d'aguantar.

    Fred Forever!!!
    Anònim said...
    Elur: Bon dia bònica!!!!! jo migranya crec que no es, per que si fos migranya no podria ni sortir al carrer, pero vaja, que es molt fotut, ni amb pastilels per dormir s'em va passar ahir, eren les 1000 al vespre i no sabia ni com ficar-me al llit per que no em fes mal, quin coñazo!!!!

    A mi també m'agrada el vent, no et pensi, suporto millor el fred i el vent que la calor, el que passa es que com que ens ha vingut tant de "sopeton".

    Uixxxxx, nenaaaaa, que em faràs possar vermella!!!!!, "asiesssssss" ;-) El mateix dic preciosa, ets un encant de dona!!!!!!!!!!!!

    Yrun: Pero a veure, aquest "pajaru" ha llegit el bloc de la Gemminola o es que ha posat una camara al meu PC?¿?¿?¿?¿
    ....buffff, s'ha de reconèixer que es bufonet, no??, jajajajajajaja.

    Pd40: Aqui està la putada, que com que els homes del temps l'estan fallan més que una escopeta de perdigons doncs quant de debo ve el fred ningu els fot putu cas, i aixi estem, tots mig encostipats, amb el "mocu" penjant, etc...la setmana que ve fotra una calda del copón i apa, més grips, el mon està boig, el mon està boig!!!!!

    Pep: Si senyorrrrrrrrrrrrr, el dia de mañana!!!!, molt be Pep, t'has guanyat un petonet al nas ;-)

    Ara caldria saber en quin any es va possar nom al carrer per tal de saber qui era Alcalde llavors, quant ho sapiga en faré un post d'agraïment, jejejejejejeje.

    No em queixo no, nomes dic que ens ha pillat una mica fora de joc aquestes nevades, prefereixo el fred que la calor, si tens fred t'abrigues molt i punt, si fa massa calor arriba un moment que ja no et pots treure més roba i continues tenint calor :-P

    Petonets i BON DIA A TOTHOM!!!!!!
    Deric said...
    Sí, era El dia de mañana i sí, era una americanada però una de les primeres que parlava del canvi climàtic i això està bé per fer veure a la gent la problemàtica.
    Mikel said...
    bufff jo tambe tinc mal de cap... aixo de la migranya es una merda...
    yrun said...
    Matti no opino jo! X si m'espien! Jajaja

    Xo ja tu dic, jo no pujaria... xD
    Anònim said...
    Deric: Coincideixo amb tu, era un rtllo patatero, però com a mínim va començar a concienciar a la gent.

    Mikel: A mi avui sembla que no m'estigui fent tant la punyeta, però deu ni do. Cuide't molt eh!!!!

    Yrun: Ni per una clonació com va dir la Gemminola????, jajajajajajaja.
    yrun said...
    PEro tu t'has llegit el seu bloc? xD
    yrun said...
    subretot subretot lu del cd de mujeres desesperadas... ¬¬
    Anònim said...
    Yrun: Si nena si, oi tant que m'he llegit el seu Bloc,!!!!!!!!!

    Dona lo del CD de Mujeres Desesperadas era una tapadera ja que a Ebay no pots pujar per...com ho deia, fluits corporals???, juasjuasjuasjuasjuasjuas.
    David JB said...
    Visca el canvi climàtic. Ja ho saps? que tinguis mal de cap, segons el 20 minutos i el Què! (mierda), és culpa del canvi climàtic. Hi ha una segona línia d'investigació que diu que també és culpa de Zapatero, però qui digui això és un miserable.

    Escolta, els homes (i dones del temps... com es diu aquella que surt als matins de tv3? Quina noia més trempada tu, m'agrada) fan el que poden. Jo també sabia que venia aquesta entrada freda des de fa una setmana, perquè sóc meteoròleg aficionat, i per a la setmana vinent, encara està tot molt insegur, però potser podria ploure, que ja és hora.

    Però això sí, odio el fred, no m'agrada gens, m'encanta l'estiu. Aquest matí, quan he sortit de casa, 0,3ºc en la meva finestra, que està resguardada, tu veus normal això en un dia de primavera? Doncs jo no, i no m'agrada pas gens ni mica. Què hi farem.

    Apa, vagi bé.
    Jo Mateixa said...
    David: Això t'ho deuen haver xivat l'Acebes i en Zaplana oi???, jajajajajaja

    La noia pot ser la Mònica López??, gran dona del temps si senyor, gran dona :-)


    Ja se que els homes del temps fa dies que ho diuen, però joder, que estem a la primavera tiu, que no es normal, que NO POT SER QUE FOTI AQUESTES NEVADES!!!!!, ara bé, jo odio la calor, amb el fred et pots posar molta roba, encendre estufes, etc.....i al final acabes estan a gust, amb la calor no, ja pots anar en pilotes pel carrer que encara tens calor, si o no??

    Petonets!!!!!
    David JB said...
    Sí, però si cal anar en pilotes, s'hi va, cap problema. Visca la calor! xDDD
    Anònim said...
    Collons David, des que poses a la venda el teu semen (no en pot, in vivo i in directo) estas que te sales eh!!!!!

    Nota: Per a més informació visiteu el Bloc de la Gemminola, on en David s'ofereix a les dones...oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    XXXDDD
    Anònim said...
    Hahaha!! Tu treballes davant del Dia! Allà anava jo a vegades a comprar Coca-Cola quan vivia al carrer Ciutat d'Elx. Era típic que la caixera cridés "alguin va a pagar con un billete de 5000?".
    Anònim said...
    Sir William: Ostres que fort!!!!!!, be, davant del DIA no, però estic a la porteria quasi del costat, jejejejejeje. Que forta, aquella caixera es la ostiaaaaaaa, jajajajajajajajaja.

    Davant mateix del DIA hi ha l'Edifici de metro, doncs jo estic a la porteria quasi del davant, tocant al DIA. Ja veus, anb tanta informació demà al mati ja em veig pancartes de gent esperant-me a la porta en pla: JO MATEIXA, PLAM, PLAM, PLAM, JO MATEIXA, PLAM, PLAM, PLAM, jajajajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column