Jo ja sóc de YOIGO, i tu??

Doncs si, aquesta matí servidora s’ha fet de YOIGO, tot responent al comentari que m’ha deixat en David Codina Riqué, us explicaré la peripècia:

A les 09:00 del matí no hi havia ningú al despatx, total, que m’he posat a mirar per Internet el tema de la telefonia, com ja havia localitzat el Real Decret 424/2005 (per lo del tema de les penalitzacions) he procedit a donar-me d’alta en la nova companyia.

Primer de tot he triat el telèfon, es més monoooo, estava en rosa, però sabeu, jo es que en rosa no m’hi veig, us deixo una foto del que serà el meu nou mòbil d’aquí a 3 dies (m’han dit que me’l envien en un no res), per cert, vaig el tema de la portabilitat, es a dir, mantinc el numero que tenia amb VODAFONE:

Bé, a lo que ibamos, tries el telèfon que vols dins de l’apartat de TIENDA, i comences a omplir caselles, noms i cognoms, telèfon que vols mantenir, un telèfon de contacte, l’adreça on vols que t’enviïn les factures, una adreça d’e-mail per notificar-te la comanda i altres dades d’interès, si ho fas amb contracte (com es el meu cas) has de posar una domiciliació bancària, pots pagar amb VISA o contra reemborsament, jo ho he fet amb la VISA, així no he d’estar pendent de tenir els diners preparats. Pots posar una adreça diferent de la de facturació on vols que t’enviïn el telèfon.

Un cop fet això t’envien un e-mail on en diuen que en qüestió de 3 ó 4 dies t’envien el telèfon. Passats 10 minuts d’haver fet aquest procés, pipi, pip, pip, pipipi, pip, pip, pipip, pipipi (es el só que té el meu mòbil quant l’hi arriba un sms), rebo una notificació de VODAFONE, us la copio per que la veieu clarament:


VODAFONE INFORMA, HEMOS RECIBIDO SU SOLICITUD DE PORTABILIDAD, LLAME URGENTEMENTE AL 607100199 PARA CONFIRMAR SU SOLICITUD, LLAMADA GRATUITA DESDE MOVIL VODAFONE.

Total, que he dit, ostiaputaconyrecony, ja hi som, a veure que em diuen aquest paios, us escric la conversa que he mantingut amb la operadora nº 2156, senyoreta Mariela Ruiz (jo sempre pregunto els noms, així si he de reclamar se amb qui parlo):

VODAFONE: Buenos dias, le atiende la operadora 2156, en que puedo ayudarle?
JO MATEIXA: Buenos dias 2156, mi nombre es JO MATEIXA (l’hi he dit el meu de debò ehhh), les llamo por que me han mandado un sms diciendome que les llamase urgentemente, que pasa, se quema algo???
VODAFONE: Como dice??
JO MATEIXA: Su nombre por favor?
VODAFONE: Soy Mariela Ruiz, en que puedo ayudarle?
JO MATEIXA: Que quiero la portabilidad con otra compañia y ustedes me han avisado de que les llame urgentemente.
VODAFONE: Me facilita su numero de telefono, su nombre completo y su dirección, por favor?
JO MATEIXA: Me llamo JO MATEIXA (el verdader, amb cognoms inclosos), mi telefono es el 661-89 24.. (i dos números més) y vivo en (adreça complerta).
VODAFONE: Un segundo por favor, comprobare los datos.
JO MATEIXA: ....esperant 6:36 minuts amb la puta música de VODAFONE (menys mal que la trucada es gratuïta).
VODAFONE: Disculpe la espera, debo notificarle que no podemos hacerle la portabilidad por que tiene usted un contrato de permanencia de 18 meses firmado con VODAFONE y hasta agosto de este año no finaliza, por lo que deberá pagar una penalización de 150 Euros, lo sabia usted?
JO MATEIXA: Si, lo sabia...y usted sabe que existe un Real Decreto, concretamente el 424/2005 que me ampara y al cual me agarro como una cosaca para decirle que lo que hacen ustedes es ilegal?, sabe que no pueden cobrarme una multa por cambiar de compañia?
VODAFONE: Entiendame yo...
JO MATEIXA: No si yo la entiendo, usted es la que esta dando la cara y no tiene la culpa, pero usted se da cuenta de que si me cobran esa penalización yo les devuelvo el recibo y antes me voy a la Oficina del Consumidor y les meto una denuncia?
VODAFONE:....silenci....
JO MATEIXA: Hay alguien al otro lado?
VODAFONE: Si, si, disculpe, la entiendo, esta usted en su derecho y me parece muy razonable que quiera usted quejarse e incluso denunciar a la compañia, no se preocupe, cursaré su portabilidad ahora mismo, en unos 10 dias se hará efectiva.
JO MATEIXA: Muy amable Mariela.
VODAFONE: Alguna consulta más?
JO MATEIXA: No, no, gracias, solo eso.
VODAFONE: Que pase usted un buen dia.
JO MATEIXA: Igualmente.

Total, que he pogut fer el canvi de companyia i si em claven 150 Euros de penalització els hi retorno el rebut i a més els hi foto una denuncia que es cagaran a les calces!!!!!
Volia escriure un nou post per comunicar-vos que aquest cap de setmana no estaré operativa, doncs la Yaqueline lliura aquets cap de setmana i mentre no trobem a algú per els caps de setmana ens ho haure'm de tornar entre la familia, total, que els pares es faràn càrrec dels avis aquest finde i en Hatim i jo anem a Pineda, a intentar desconnectar una micona. Allà no tinc ordinador, bé si, el del pare, però no el faré pas servir.
Tot això per que ho deia jo ara??, ahhh, si, per que volia escriure un post nou per dirvo-s'ho però m'he adonat de que seria el post nº 100 i ostres, aquest me'l vull currar, així doncs, haureu d'esperar fins diumenge en que torni a Sant Boi, suposo que faré un post sobre el cap de setmana (m'he endut la cámara per fer fotos), intentaré currarme'l una miqueta valeeeeeeeeeee, BON CAP DE SETMANA i FORÇA BARÇAAAAA, QUE JUGUEM DISSABTE CONTRA EL SEVILLA!!!!!!!!!

27 Comments:

  1. neus said...
    Felicitats!! jejejeje


    punyeta, qualsevol et planta cara a tu, eh?! vaia fiera estàs feta! XDXDXD

    L'altre dia vaig sentir que Yoigo no donava a l'abast... ja explicaràs com va. Jo crec que ho tinc fotut pel tema cobertura, és el que té viure en un raconet preciós de món ;P

    Nanit guapa!! :****
    Anònim said...
    S'ha de tenir morro a la vida xata que si no a una la putejen, jejejejejeje.

    Ya t'explicaré quant tingui tot fet definitivament, jo també he sentit que YOIGO aquests dies va de putu cul, pero ja has vist que han anat molt rapit per tramitar la portabilitat, si més no per possar-se en contacte amb VODAFONE. Quin provedïdor de telefonia tens?, tinc entes que YOIGO de moment serveix la cobertuta de VODAFONE i MOVISTAR, per tant es possible que si que en tinguessis (lo del precios raconet del món m'ha arribat a l'ànima, quina sort xiqueta!!!!)

    Nanit guapissimaaaaaaaaaaa ;-)
    Cristina said...
    Aquesta és la meva noia. Ja està bé de que aquestes multinacionals abusin dels pobres consumidors. Més d´un pagarà els 150 euros i callarà. S´ha d´anar amb morro per la vida perquè sino te la foten.
    Cristina said...
    Bona nit a totes dues!
    Jordi Molinera i Poblet said...
    Jo m'estic pensant això de passar-me a Yoigo... pq pel q tinc entes els altres ens fotran unes estafades de caldeu... nuse... ja vorem!
    Mikel said...
    plas plas plas plas ben fet! desd eluego no tenen vergonya TOTES les PUTES companyies de telefon ens estan prenent el pel desde fa molts anys.. COP DE MALL!!!
    Anònim said...
    Jo crec que has fet be.
    De totes maneres ara, YOIGO està en fase de donar-se a coneixer i vol quedar be i fara de tot per tenir clients. Es similar al que feia el PP quan no tenia majoria absoluta i havia de pactar, eren una miqueta més xaiets.
    Doncs amb TOTES les operadores de telefonia igual. Quan tenen pocs clients et tracten be i quan en tenen molts, van de cara a rendabilitzar a sac el que tenen.
    Es a dir, la fase de buscar clients, hi perden diners, que després recuperaran quan en tinguin molts.

    En aquest sector la competencia serveix per veure qui ho fa menys pitjor i no per veure qui ho fa millor!! Perque tots ho fan de puta-pena!


    Espero que et vagi be amb YOIGO. I sino canvies a a una altre que surti nova i au.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ondia, ondia, ondia!!!

    Recorda'm que mai m'enfadi amb tu, eh? Com les gasta la tia!!! Ja ho deia la cançó, ja, allò de "las chicas son guerreras" ... collons si ho són!!!

    En fi, felicitats ... ja saps que "HAY BEBES FEOS" però "TUMATEIXES SIMPÀTIQUES", també, jejejejejeje

    Petonets i bon dia!

    PD: Merci per trencar al malefici del número 13, jejeje
    Anònim said...
    Ara m'agrada!!
    Telèfons cremats!! A la paperera (sense cremar)!! o a on sigui.

    Segueixo pensant que la millor resposta a tota aquesta gent és fer-ne un us responsable, que vol dir només quan toca i és imprescindible.

    apa i (crec) ja sóc aquí
    Anònim said...
    Cristina: Això dels 150 euros es segurissim que més d'un el pagarà, es més, ahir a la tarda comentant-ho amb la noia del forn del costat de la feina em diu que ella ha intentat canviar de companyia i que com que l'hi han dit lo de la penalització doncs que no ha canviat (i lo més xungo es que ella NO HA FIRMAT CAP CONTRACTE DE PERMANENCIA!!!), jo l'hi he dit que els foti una denuncia (en el seu cas es ORANGE), ja t'explicaré, jejejejeje.

    Jordi: Benvingut i gràcies per el teu comentari :-)Despres intentaré penjar un e-mail que em van enviar d'una associació que porta el tema de denuncies per estafes de companyies de mòbils, basicament per que us feu una ideia de com han pujat les tarifes dels altres operadors (VODAFONE, MOVISTAR i ORANGE), en diferencia amb CARREFOUR o YOIGO, hi han operadors que han pujat preus fins a un 17,50%, es brutal!!!!

    Mikel: COP DE MALL, si senyor, a la merda amb les putes companyies de telèfons (teniu en compte que telefonica, telefonia fixe, també ha pujat les tarifes, va fer una pujada al gener i ara un altre, cre que ha pujat un 24%). Quant no hi habia telèfon ni mòbils la gent es comunicaba igual, joder, no ha de ser tant dificil no??, el que passa es que som "mobildependents", a mi se m'esconya el mòbil 1/2 hora i ja m'enfilo per les parets :-S

    Merrameu: Home això es obvi, s'han de donar a conpeixer, tot i això abans de les pujades de tarifes i tota aquesta historia crec que vaig llegir que YOIGO ja tenia 48.000 clients, no son molts comparats amb d'altres companyies, ja m'agradaria veure les xifres de client despres de les pujades d'ahir. Tenen cobertura propia de 3G i la cobertura normal es la de VODAFONE, vaja que no es com ORANGE que es una puta merda en quant a cobertura (penso que VODAFONE i MOVISTAR son les que tenen millor cobertura arreu, si més no, de Catalunya).

    Pep: Guapuuuuuuuuuuuuuuuuu, que tal el Basquet?????, vam guanyar eh??, oe, oe, oe, oe!!!! ;-)
    El més fort de tot, creu-me, es que n'hi em vaig emprenyar, ni l'hi vaig cridar ni res, la pobre mossa no en te la culpa, ella estaba donant la cara per la companyia, segurament ella també deu haber canviat de ocmpanyia, em sembla que la vaig convençer, jejejejeje. Les coses com siguin, no m'hi vaig emprenyar per que m'imaginaba que era en David/Lapri el que m'atenia i clar, em sabia tope de greu de emprenyar-mi, jejejejejeje.

    PD: De res :-P

    Que passeu molt bon dia totsssss, petunitus!!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Escarabat: Hola guapuuuuuuuu, benvingut de nou, ja em feies patir eh, menys mal que l'Elur em va recordar que estaries uns dies sense internet que si no ja patia eh!!!! Doncs si nano, telèfons mòbils a la puta paperera. Jo ahir per exemple es que ni el vaig tocar el mòbil, ni sms, ni trucades ni res, dues persones em van trucar al mòbil i els hi vaig fotre una bronca del copon (pobre mare, no es recoraba que l'hi vaig dir que no habia de fer servir el mòbil, jejejejeje)

    Que passis molt bon diaaaaaaaa
    Anònim said...
    Ep, ara me'n adono:

    Has fet servir el mobil el dia 1 de març. AAAAARRRRRGGGGGGG!!!!

    Pero no estavem de vaga?

    :-DDDDDDD
    Anònim said...
    Merrameu: Ei nano, qui t'ha dit a tu que he fet servir el mòbil???, en cap moment he trucat o enviat cap sms, a mi m'han enviat un sms pero jo no i la trucada a la Mariela Ruiz l'he fet desde el fixe de la feina :-)
    Anònim said...
    Quin telèfon més xulo!! El tema agenda els Sony el tenen molt ben resolt, m'agrada com ho gestiona. Per la noia que et va atendre no et preocupis, segur que els hi ha tocat gent molt pitjor.
    Anònim said...
    Gràcies Pd40, ets l'únic que ha dit algo del meu super telèfon ;-) jejejejejejejeje. Jo SONY no n'he tingut mai cap, sempre NOKIA (genial, sempre he estat molt contenta per que te molt bona bateria i els menus son per "tontos" i MOTOROLA (els MOTOROLA no els recomano, la bateria durà 2 dies), pero SONY no, a veure que tal.

    Que passis molt bon diaaaaa :-)
    Anònim said...
    Collons tia això si que està ben fet prenc nota per fer-ho qualsevol dia d'aquests però abans ja aniràs informant del canvi si va be, si et claven molt, si el servei es el correcte i totes aquestes coses, en fi passis un gran cap de setmana !!!
    Jo Mateixa said...
    Oiiii tant que us aniré informant, no en tinguis el menor dubte!!!!!, us explicaré quines tarifes fan, quant pasen les factures, si es facil parlar amb atenció al client (avui ho ha sigut i ahir també), etc....

    Bon cap de setmana i FORÇA BARÇA que juguem dissabte al vespre!!!!!!!!!!!!
    neus said...
    Que vagi molt bé el cap de setmana de des-connexió ;)

    Jo, em sap molt de greu pels puristes, però "patrocino" el drama merengue, tinc un siemens, el que tenia abans ja ho era. A mi m'agraden i el que més m'agrada és que puc posar-lo en català.
    El teu és molt maco, tot s'ha de dir, i per sort no serà rosa.

    Petonets!
    Candela said...
    Olé els teus ovaris!!!!
    Anònim said...
    Elur: Gràcies preciositat, espero que el teu també sigui molt bó, cuide't moltissim eh!!!!!...tema mobil SIEMENS =MADRID...ja en paralarem seriosament tu i jo diumenge, jejejejejejeje, muackssssss

    Candela: Gràciessssss, es que nena, si no reivindiquem, plorem, cridem i fem la nostre pataleta aqui no hi ha ni deu que ens foti puto cas, aixi que apa, em vaig quedar la mar de tranquila i no em vaig alterar gens ni mica fent la gestio, això es el millor :-)

    Bon cap de setmana a les dues, cuideu-vos moltissim eh!!!!!!
    Adagio said...
    ei ja estic operatiu 100% xD

    bua ara et del diogo akest! jaja

    moltbo la conversa, quan vulgui canviar d companyia ja m donaràs consella matiii!

    k vagi mube el cap de setmana wapa

    mua i visca barça
    David JB said...
    Com que no recomanes Motorola ^^? A ver esto qué es? xDD

    No, jo tampoc els recomano, més que res perquè treballo al seu telèfon d'atenció al client, i si la gent no en comprés motorola em sentiria més a gust de tanta trucada de gent. I si em truquessis a mi, et diria el nom i prou, perquè no facilitem els nostres cognoms :P "Sóc David de Motorola... no estem autoritzats a donar el nostre cognom"... osti, ara que hi penso, encara no he tingut cap trucada en català d'aquest estil, com que tinc una cada mes com a molt, però tot i així em paguem plus per idioma, jeje.

    Ara, pobre Marieta, no té la culpa ella. Fas bé de donar-te de baixa de warrafone, jo no ho faig perquè sóc prepagament, i truco molt i molt poc, vaig ingressar 30 € el mes de maig i em van durar fins el mes passat, i ara he ingressat 10 i warra m'ha regalat altres 10, així que mira. Però ara, warra serà dolenta, però vomistar, ja ni et dic, aquesta, bufff, si sabessis la de pollos que estem tenint per culpa seva, per unes connexions que fan ara els telèfons a e-mocion, el wap, per un servei que hi posa vomistar als telèfons, que suposadament és gratuït, però que no ho és, i clar, quan la gent els truca diuen, amb tota la cara "eso es que todos los teléfonos motorola están estropeados, les tiene que llamar a ellos para que les devuelvan el dinero" i clar, hi truquen i els hi dic "motorola no le ha cobrado nada, y ese servicio es exclusivo de movistar, son ellos quienes lo activan en sus teléfonos" i clar, després el client "me estais mareando, os voy a poner una reclamación a los dos, y me voy a dar de baja, venga, dame de baja" i jo "le tendrá que dar de baja movistar, porque usted con motorola no tiene contratado nada"

    Doncs això, quin totxo xDDD, jo ahir tampoc vaig utilitzar el mòbil, més que per posar que m'avisés, uns avisos, com que això no és un servei de línia, doncs res, no el vaig utilitzar.

    Que vagi molt bé el cap de setmana ;)
    Anònim said...
    Jo sempre he tingut Amena (ara Orange) i no m'he canviat mai perque crec que tots son igual de fills de puta i timadors.
    Veig que de mica en mica es van respectant els drets dels consumidors. Crec que Catalunya encara no hi ha molta cultura de reclamacio, de queixar-se si i molt, pero de reclamar els drets no gaire.
    Metamorfosi said...
    Eeiii... jo també estic pensant fer-me de Yoigo, que me n'han parlat bé!
    Volia dir-te que estic disfrutant llegint els teus posts. Déu-ni-do com els tens de ben posats! :D

    A reveure!

    P.d.- Per cert... ja sóm a diumenge, el Barça va jugar ahir... suposo que ja saps que... ¿oi?... ostres, quin disgust. A veure dimarts i dissabte vinent...
    David said...
    Això és tenir les coses clares!!!
    Quin parell de collons!!!!

    Per cert: gracies per avisar-me de la teva resposata al meu blog!
    Alepsi said...
    Així m'agrada!! Amb els ovaris ben posats!!!! xDDDD

    A gaudir del nou mòbil! ;)
    Anònim said...
    Be, del sevilla millor no parlar, pero molt be per lo de vodafone! son uns "jetas" increibles... si cola, cola.
    I queda clara una cosa, no coneixem els nostres drets en moooolts casos.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column