Aniversari d’un Bloc (Abril)

Hi ha gent que ha volgut donar la seva data de naixement o fins i tot hi ha gent que ha donat la data de naixement seva i la del seu Bloc, com es el cas que avui ens toca:
Curiosament vaig conèixer el Bloc d’aquesta persona pels vols de Nadal, tot just s’havia llençat el tema del Blocaire Invisible a la xarxa i llegint el que ell havia preparat em va captivar.

He pogut conèixer una ciutat que em té enamorada mitjançant els seus escrits, he pogut gaudir d’unes fotos, uns sons, unes aventures i uns sentiments llegint-lo i m’ha ajudat també, i molt més del que ell es pensa, en moments ben complicats de la meva vida.

Un apassionat dels trens, siguin els de la seva ciutat o dels de fora, amant de Catalunya i del seu idioma doncs l’ha après ell solet, escriptor de texts sensibles i dolços (que ningú ho dubti, aquest nano es un romàntic) i amic dels seus amics, entre ells em permet-ho incloure’m.

Un 19 d’abril de 2006, tot just fa 1 any, va néixer el Bloc d’en Lapri, en David per els amics.

Des d’aquí et vull donar l’enhorabona per aconseguir enganxar-me, a mi i a molts lectors, al teu Bloc, un Bloc fresc, intens, amb moltes coses a dir i molts sentiments a mostrar.

MOLTISSIMES FELICITATS AL BLOC D’EN LAPRI!!!!!!!



9 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Voldria fer un comentari...hi ha gent que està previst penji el seus post especial durant aquesta setmana i la que ve i que els seus aniversaris venen abans que el del Bloc d'en David, però com que avui som dia 19/04/2007 he pensat que podia ser un detall fer-ne algun (com a mínim) dintre el dia que l'hi pertoca.

    Espero que els que el feu al febrer ho enteneu :-)

    Per cert, al mes de Febrer hi ha una persona que fa anys...que estigui pendent del Bloc, a veure qui serà.... :-)
    neus said...
    Per mols posts Lapri-David!!!!!!!!!
    Metamorfosi said...
    Un anyet... Moltes felicitats Lapri-David, segueix fent créixer el teu blog!

    I salutacions i petonets també per a tu, Jo Mateixa!
    David JB said...
    Vaja, moltes gràcies Jo Mateixa, i també a l'elur i la metamorfosi. Doncs sí, avui Laprí fa un any. Ha passat ràpid aquest temps. Pel moment seguirem per aquí. Vagi bé tot, adéu adéu :)
    Anònim said...
    felicitats!!

    és bonic veure com un blog es manté, i va més enllà del caprici, oi? :)

    enhorabona!
    Anònim said...
    Si tots els de Madrid fossin com el Laprí seria un escàndol!!
    Per cert, avui jo també estic d'anniversari.
    Adagio said...
    osti matii! he estat tan absent xD ara niré al bloc del laprix a felicitar!

    petonet matiiiiiiiiiii visca messi i el seu pare i la seva mare
    Anònim said...
    felicitats
    Joana said...
    Felicitats David!
    Va estar molt simpàtic la nit del xat a vilaweb!
    El peu... bé?
    Cuida't!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column