Perdoneu la tardança en escriure un nous post i en contestar els vostres e-mail, però la cosa està fumuda.

Us faig un breu resum i quant em sigui possible us informo.

L’avi va caure al bany el dimecres al vespre, just desprès del gol d’en Messi i ja ens vam passar la nit del lloro, dijous al mati, mentre jo era al metge buscant el parte de confirmació de baixa, la Jacqueline estava amb ell i de nou va caure, les cames l’hi fallaven.

Quant vaig tornar del metge, com vam poder les dues i amb ajuda d’una veïna vam poder asseure’l a una cadira i vam trucar de nou al 061 que ens va dir el mateix que la nit anterior, estava perfecte, be de tensió, de pols, de sucre...tot normal.

La mare va caure a casa mentre estava a Pineda i el pare va tenir que marxar cap allà per estar amb ella mentre la Jacqueline, la tieta i jo ens quedàvem amb l’avi a veure que tal evolucionava a casa, la cosa va anar a pitjor, doncs a la tarda quasi no podia caminar i tenia dècimes de febre. Vam trucar una ambulància i cap al Hospital del Mar, on porta des de les 00:00 de la nit d’ahir a urgències per que l’hi estan fent proves.

Ahir al vespre s’hi van quedar la mare i la tieta i aquest mati de les 08:00 i fins a les 21:30 ens hi hem quedat el pare i jo, tenint en compte que la mare estava esgotada de la patacada del dia anterior, per sort ella nomes te el cop però porta el braç en "cabestrillo".

Avui, a les 13:00, i desprès de no dormir en tota la nit, ens han dit que l’avi pateix insuficiència cardio – respiratòria, problemes renals, problemes vasculars i estava molt descompensat de potassi, això l’hi podia provocar una aturada cardíaca en qualsevol moment.

Quant la tieta a vingut a les 21:30 el pare i jo em marxat a casa, em sopat i ara me’n vaig a dormir, estic esgotada física i mentalment, m’he trobat en la mateixa situació que fa un mes quant la iaia es va morir i ja no puc més, moralment ja no m’aguanto dreta, el peu em fa mal i el que més mal em fa es l’angoixa que tinc dins, però per això pocs remeis hi ha.

Nanit a tots, ja us aniré informant.

10 Comments:

  1. neus said...
    t'envio un mail maca.


    una abraçada ben forta!!
    Anònim said...
    Una abraçada i molts ànims!
    Anònim said...
    Glups!!Molts ànims i que es millori el teu avi i tu.
    the silver blue sea said...
    Una abraçada ben forta i molts ànims Txell carinyet!
    Metamorfosi said...
    Com està l'avi? Hi ha res de nou?
    Ja saps què et vaig dir al correu, de manera que si necessites res només ho has de dir.

    Una abraçada.
    gatot said...
    ronronejant amb tendresa...

    fins ara bonica!
    Anònim said...
    Molts petons maca. T'entenc perfectament.
    Si necessites res...
    Joana said...
    Aquests canvis de temps afecten a tothom. I a la gent gran se'ls descompensa tot.
    Ànims!
    una abraçada!
    Jo Mateixa said...
    Als de sempre, als que sempre hi heu estat i se que hi sereu, i als nou vinguts, als que no se ven be per que heu entrat a ca meua i us heu atrevit a deixar el vostre comentari...GRÀCIES, GRÀCIES i MIL GRÀCIES, en moments dificils s'agraiex moltissim tenir uns amics així.

    Petons, abraçades i gràcies de nou!!!!!!!!!
    Lluna said...
    Molts ànims! Intenta dormir, i a veure si es millora l'avi!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column