Aniversaris Blocaires (Gener)

Aquest es el primer dels Post que faré per celebrar els Aniversaris Blocaires (dels que us heu apuntat, es clar).

Com ja us vaig comentar, començarem per el mes de gener, per tant, el primer Aniversari Blocaire correspon a....
Que dir d’ella que no sapigueu, ella es dolça, tendre, romàntica quant vol, esbojarrada també quant vol, però ella es així i així m’agrada que sigui.

La vaig descobrir una mica per casualitat, no recordo si va ser ella la que em va entrar o vaig ser jo, però fos com fos estic molt contenta d’haver-la conegut, encara que sigui nomes via Bloc o e-mail.

Aquest passat mes va ser molt complicat per mi i ella, m’ha ajudat en moments molt difícils de superar, e-mails de suport i sobretot de comprensió, comentaris al blocs donant-me ànims i sobretot, entenent el que estava passant a la meva vida i el per que de tot plegat.

Afeccionada i apassionada de la fotografia, cuinera de primera i enamorada del vent, els ocells i la pluja, el dia 14 de gener de 1974 va néixer la Dolça Elur i des d’aquí l’hi vull donar les gràcies per ser com es, per ensenyar-me que els dies plujosos tenen el seu encant, per demostrar-me que hi ha gent bona en la que confiar i a qui explicar els temors i els neguits, per compartir unes rises i unes angoixes les quals no tenia per que compartir però que ho ha fet sense demanar-l’hi.

Bonica.........que tinguis tota la sort del mon, te la mereixes i ja saps que pots comptar amb mi per el que et calgui.

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!!

21 Comments:

  1. neus said...
    o sigui... m'amago directament sota la taula... mareta meva. Tinc vergonya.

    Ais... i jo ara què se suposa que haig de dir?

    No sóc ni tan dolça, ni tan tendre...
    Romàntica??? jajajaja... m'ha fotut gràcia això, no m'hi veig de romàntica...

    ...em mires amb massa bons ulls Jo Mateixa, massa bons ulls.

    (ma mare llegeix això i no sap de qui parles, jajajajajajajaja)

    gràcies preciosa... el meu ego i jo t'estem agraïts d'allò més ;)

    Petonassos, exagerada!!!!

    (pd.- calia posar l'any?? jajajajajjaja... no passa res. 33 i un munt de canes i que no me les penso tapar)
    neus said...
    per cert... només faltava posar "soltera i sense compromís"

    si és que, quina propaganda, cullons!!

    XD
    Anònim said...
    1.- No, no, no cal que t'amaguis donaaaaaaa. Vergonyosa!!!! :-O

    2.- Que has de dir??, res, no cal, no ho he escrit per que ho llegisis i diguessis res, simplement per que sapiguès que penso en tu :-)

    3.- Jo te n'hi veig, ves, si tu no ho ets....qui es que escriu els post al teu Bloc??, aquella que m'emociona i em fa plorar o riure no ets tu??? ondiaaaaa :-S

    4.- Et miro com jo et veig, com tu em deixes mirar-t'he.

    5.- No l'hi ensenyis, no fos cas que et fotes fora de casa, jajajajaja

    6.- De res :-) apalis, com diria aquell, el teu ego i tu ja podeu anar a dormir be avui :-P

    7.- Dec ser andalusa com un que jo em se, si, si, exageraaaaa, serà tontina la donaaaaaaaa.

    PD: mmmm, no, no calia, però tu em vas donar l'any, si o no??, pos eso, culpa teva, jejejejejejeje.

    Elur de nou: Eps, si vols actualitzao el post, passem el telèfon que tambe el penjo :-)

    Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
    neus said...
    si mira... jajajajajjajjaja

    fuig dona, fuig! el telèfon diu...


    petó!
    Anònim said...
    Ja saps que si m'el dones, i em dones permis, jo el penjo eh!!!!, jajajajajajajajaja :-P
    Anònim said...
    Doncs apa!! MOLTES FELICITATS!!!!!!!

    He vingut a parar aquí a través d'altres blocs i ara que puc faig un post ;-)
    PD: el meu es el 16 de febrer però crec que arribo tard als aniversaris blocaires. I el meu bloc crec que ha complert una setmaneta,jejejeje
    Metamorfosi said...
    Doncs un gran desig de felicitat per l'Elur i l'estirada d'orelles corresponent (encara que tard, els bons desitjos no fan mai mal!).

    Jo als 33 també deia això de les canes, doncs estava acostumada a veure-m'hi des dels vint-i-pocs, però un dia les amigues em van convèncer per provar un bany de color i... ja vaig haver begut oli! XDDD

    Apa, petonets per les dues!!!

    P.d.- Com tenim el peu?
    Jo Mateixa said...
    Cafeambllet: Primer de tot benvingut/da i gràcies per el teu comentari!!!!!

    Això d'arrivar tard res de res ehhhhhh, ja vam quedar ab la gent que fariem uns posts...retrospectius desde el Gener cap aqui, per tal que ningu (dels que s'hi han apuntat) quedès fora, t'hi apunto eh!!!!!!

    Meta: Elé ahi la meva nena!!!!!, car que si home, que encara que el dia hagi passat segur que a la Elur l'hi fa ilussió que la feliciteu :-)

    El "peuinyu" va be, a munt, a munt, ben amunt (lleig sona lleig) i descansant, ara el que em fa mal es el cul que porto tot el dia asseguda a la cadira davant del PC, menys mal que una ànima "caritativa" m'ha alegrat el dia xerrant pel MSN, jejejejeje.
    David JB said...
    Felicitats 3 mesos i 4 dies després, però felicitats al cap i a la fi, elur ;)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Okis, okis,

    d'acord amb tots els punts (post inclós) però ...

    ... respecte al punt 7 ... devuélveme la vida que me la has quitado, jejejeje


    Petonets a repartir entre les dues!
    neus said...
    gràcies, gràcies...

    ara no us creieu pas tot el que ha escrita aquesta mosseta...

    au, bon dia!
    Anònim said...
    David: Ja se que ha passat molt de temps, però ondia, abans no he pogut, la setmana que ve penjo el post dels aniversaris del mes de febrer, menys mal que sou poqueta gent per mes, crec, si no em falla la memoria, que els mesos de maig i juny son els més xungus, jejejejeje, doncs hhi ha més gent :-) Petons guapu!!!!!

    Pep: Jajajajaj, moltes casualitats en les nostres vides no creus??, a veure si en Kittus tindrà raó i som l'un per l'altre??, jejejejejeje. Petons guapu!!!!

    Elur: Nenaaaaaaaaaaaa, no els hi diguis això dona!!!!, tot el que he dit es cert i ben cert :-)
    Petons guapa!!!!
    Anònim said...
    una mica tard però felicitats, abraçades i petons (sense fotos)
    ´
    I tot el que dius és veritat.

    apa (com va el peu?)
    neus said...
    els felicitats, abraçades i petons són per mi Escarabat? gràcies :*

    L'Elur es mor de vergonya cada vegada que entra en aquest bloc, Cris...

    de debó, no us ho cregueu tot... que no es oro todo lo que reluce :P

    i de pas ja dono les gràcies als que hi diguin alguna altra cosa... que Jo Mateixa, fins que no facis post nou, no torno... que se'm posa la cara del mateix color que la samarreta... VERMELLA!

    au, guapa, petonassos!
    neus said...
    per cert Jo Mateixa, la marona em té classificada com a "un desastre!" :P
    Mikel said...
    Doncs felicitats , sembla mentida com es pot arribar a coneixer a la gent via blog.
    Anònim said...
    Vols dir que això de felicitar amb tans mesos de retard no porta mala estrugancia??? Jo per si de cas no vull trencar la cadena, també et felicito, bueno a tu no a la elur, que per cert si està soltera i sin compromiso tinc un amic que hehemmmm... clar ho pintes tant bonic.. jajajajajaj Molt maco el post si senyor !!!
    Anònim said...
    M'he oblidar de dir que soc del 78......
    soc una despistada amb potes, jeje
    Anònim said...
    para el mio aun falta mucho
    Anònim said...
    Escarabat: Ja ho se que es veritat nino, per això ho he dit :-)

    Cris: Es que se les mereix!!!! :-)

    Elur:Veus nena, si es que son un sol tota aquesta colla :-) no t'aminis, demà podràs tornar a entrar, demà hi ha algu que fa anys i estic fent el post... :-P

    Elur de nou: Digues-l'hi a la marona que passi per aqui, veuràs com de seguida canvia d'opinió.

    Mikel: No ho saps prou :-P

    Farlopa: Noooooooo, no porta mala sort, es que ja vam dir que com que portavem poquets mesos de l'any fariem uns post restrospectius per la gent que feia anys a primers de mes, per tal que nigú es quedés fora.

    Espero que l'Elur hagi entrat de nou i hagi vist això del l'amic que dius que tens :-P

    Cafeambllet: Cap problema, modificat està a la teva fitxa, ara ja et tinc fitxada del tot :-P

    Aran: Ah si??, como cuanto falta??? pues no te tengo fichado :-P
    neus said...
    ejem...


    jajajajajaja

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column