D’això se’n diu un Canvi Radical

Doncs si, faig un canvi radical a la meva plantilla, poder massa “flowera”, però es la que m’ha agradat, tot i que ara que se una miqueta més de HTML, poder la torni a canviar. S’accepten crítiques, constructives eh, jejejejejeje.

Tinc ganes de fer coses i es clar, el primer que em venia de gust era postejar per donar-vos les gràcies a tots per les mostres de suport rebudes. Desprès respondre als vostres comentaris aquí i llegiré els vostres Blocs, tingueu molt clar que us fregiré a comentaris, com feia abans!!!!!!!!

Crec que mai havia obert el correu i havia tingut tants e-mails com aquests dies, bé alguna vegada si, però la majoria eren SPAM, aquests dies ja he vist que no, que m’heu escrit, heu deixat els vostres comentaris, etc.... GRÀCIES DE TOT COR!!!!!!!!!!!!!!!!

Com podeu veure a la nova plantilla hi falten els tocs personals de la Jo Mateixa, els meus enllaços als vostre Blocs, els enllaços dels Blocs Polítics, el calendari, la música (que encara no he estat capaç de trobar cap reproductor que em faci el pes), el Santoral (que tinc la pagina a la feina i des d’aquí no ho puc actualitzar), i alguna que altre coseta que voldria posar, però tot ho aniré fent de mica en mica, sense pressions.

Les coses van fent, de mica en mica, continuo de baixa tot i que dimecres he d’anar a la doctora per que em digui si em dona l’alta per lo del peu, he fet molta bondat, crec que massa, doncs la majoria dels dies, desprès de tota la moguda dels avis, ha estat treballant per control remot a la feina, això si, amb el peu aixecat i amb la bossa de gel, per tant el peu està bastant millor.

D’ànims estic millor, tot i que per dormir encara he de prendre el Diazepan que em va donar la metgessa, però espero poder deixar-lo ben aviat, doncs he llegit que crea addicció i jo nomes tenia dos vicis en aquesta vida, el tabac, que lamento dir-vos no he abandonat, i el sexe amb el Hatim....absteniu-vos de comentaris, jejejejejejejeje.

Com diu un bon amic, ens la veiem per aquí, US ESTIMO MOLT A TOTS!!!!!

28 Comments:

  1. Metamorfosi said...
    Guapíssima!!!!
    Això encara és millor sorpresa!
    De canvis va la vida, i si són per millorar benvinguts siguin!

    Cuida't el peu i rega les flors, que nosaltres seguirem venint a passejar pel teu jardí!!!

    Petonets i més petonets, fets entre abraçades ben fortes i alegres!

    P.d.- Un d'aquests dos vicis l'hauries de reduir... i ja saps quin ;)
    Anònim said...
    Jajajajajajajajajaja, t'agrada la plantilla o que??, en Pep que es un hacha i em va passar vàries webs on n'hi havien, aixxx, a mi m'agrada, donen com més vidilla al Bloc, no??

    ...suposo que et refereixes al tabac, oi??, jejejejejejeje.

    Petonets per tu tambe guapa, ara començaré la ruta dels Blocs, a veure que tens tu de nou per explicar...jejejejejeje!!!!
    neus said...
    mosseta, aquesta plantilla dóna un boooooooooooooooooon rotllo impressionant!!!

    però no pas tant com que tu tornis a ser per aquí, que quedi clar :)


    t'he trobat a faltar petita...


    Petonassos i abraçades ben fortes!!!
    Anònim said...
    Si???, t'agrada???, aixxxx, que be, per que n'he mirat un munt i no m'acavaben de fer el pes i aquesta es la que més m'ha agradat!!!!

    Jo també t'he trobat molt a faltar, moltissim i ja no aguantava més estar a casa sense llegir-vos i sense postejar, per això he avançat la tornada, es genial tornar aqui!!!!!
    Anònim said...
    que és això? la feria d'abril? tanta flor em mareja...

    ei, que no, que molt bé. Que es comença per aquí, per llevar-te, rentar-te la cara, fotre't guapa i apa, p'alante!

    apa Petons i abraçades (però en compte de no trepitjar-te, que sóc molt patós...)
    Anònim said...
    Jajajajajajaja, doncs si em veiessis encara vaig en pijama, l'únic que he fet ha estat rentar-me tot allò que em tenia que rentar, m'he canviat de pijama i estic vagejant per ací.

    De debo et mareja???, es que a mi m'ha agradat, el que passa es que per exemple no puc canviar el tamanys de les lletres o el color del text, per tant no descarto canviar-la, però de moment es quedarà així.

    Gràcies per els petons i les abraçadaes...trànquil, jo també soc bastant patosa :-P
    Anònim said...
    Hola guapissima!!!!!!!

    Moltes gràcies, t'asseguro que sense els vostres ànims m'haguès costat molt, però de mica en mica :-)

    M'enalegro de que t'agradi la nova plantilla, es allò de renovar-se o morir, no?, pos eso, que renovo, jejejejeje.

    Petonasos!!!!!!!!!!
    Lluna said...
    Ei, molt maca la plantilla! I m'alegro que ja tornis a estar per aquí.
    Anònim said...
    Gràcies preciosa!!!!! i si, ja torno a estar aquí i m'enalegro de que t'enalegris, jejejejeje.

    PD: No pensis tant eh, ho dic per el teu post :-P

    Petonassos guapa!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bones!!!

    Què he de dir davant d'aquesta plantilla?? Què es pot dir? Joder, tia, pensava que tenies més bon gust!!! De fet, estic segur que tens bon gust!!!

    Nenaaaa, que no pensem en la pobra gent que té al·lèrgia a les plantes? Ui, i tanta florimenta!!! Uf, uf, uf, uf, està carregada la plantilla ... en fi, com que suposo que jo sóc el culpable d'això ... ja m'està bé, ja!!!

    El post està bé. Dones les gràcies per alguna cosa que no ho hauries de fer, però bueno ... ara bé, només un detall. Treballaves per "control remot"? Que fort!!! Donaves ordres pel rellotge, com el David jaseljof a El Coche Fantastico ... que fort!!! jejejejeje

    Encantat de tornar-te a llegir

    Petonets
    Anònim said...
    Doncs Pep, tu en tens la culpa, jajajajajajajaja, fora conyes, de la pagina que em vas passar no he tingut ovaris de poder fer servir cap plantilla, no en se, sóc negada per aquestes coses i aquesta la vaig veure de casualitat, allà perduda en mig d'una web i em va fer "peneta"(ho poso entre cometes per que ja m'imagino el catxondeiu) i la vaig adoptar.

    De totes maneres ja he dit que no descarto canviar-la, de fet n'hi una molt maca tambe, es diu Hobitt, supso que ja la deus conèixer, però es que no sóc una gran fan del Senyor dels Anells :-S

    MItjançant l'escriptori remot del Windows nen, tu que ets informàtic ho hauries de saber cony!!!!, jejejejejeje.

    Besitus dolcets, dolcets :-)
    euria said...
    M'alegro moltíssim de veure't per aquí, porto uns dies sense poder passar per inet i fantàstic la teva tornada!!! Una perquè podrem continuar llegint i l'altre i la més important perquè deus estar millor.
    Les flors??? com més millor que alegren molt molt :DD
    Vols dir que amb l'últim visi no en faries prou? :xxxx
    Anònim said...
    Euria bonica, moltes gràcies!!!!, s'em feia molt dur no llegir els vostres comentaris, els vostres blocs i no escriure aquí, per tant m'he donat un "empujoncito" a Mi Mateixa i m'he dit..."va nena, que ja està be de fotre el vago al Bloc" :-P

    A les dones us agrada molt la plantilla, al mascle d'en Pep (ja veuràs quant ho llegeixi com la tindre'm liada) no l'hi agrada gens, ho veu massa florejat, jejejejejeje.

    Petonets!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdona????? Com que al "mascle d'en Pep" ... collooooooons, ara sí que la liarem!! Però tu de que vas? A sobre de cutre posant plantilles ... a sobre et fots amb mi ... quins nassos!!!!

    És com si jo ara em posés una plantilla amb Candy Candy ... no hombre, no, no és això!!!

    Anda que això que ha dit la Metamorfosi de "rega les flors, que nosaltres seguirem venint a passejar pel teu jardí!!!" ... vinga, per favort, una mica de serietat, que tots ja tenim una edat, contxus!!!

    Apa, a cuidar-se el peu i compte amb el jardi, no rellisquis i la tornem a liar, nena

    Besitos!
    Anònim said...
    Veus Euria com ja t'ho deia que si en Pep ho llegia la liariem!!!, jejejejejeje

    Peppppppppppppppp, guapu meu, que ja saps que jo t'estimo moltissim!!!!!!

    Fora conyes eh, que vaig veure una plantilla de la Candy Candy i em va encantar, però em va semblar que el catxondeio que es podia muntar podria enfonsar la meva poca credibilitat :-P

    Doncs mira, quant més me la crítiques més m'agrada aquesta plantilla i tot i que t'he dit que t'enviaria una de nova per tal que m'ajudis a retocar-la, aquesta de moment no es toca, apa, jajajajajajaja.

    Petonassos!!!!!!!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Veig que haurem de parlar amb el metge per reduir la dosi de Vacilin, 500 mg de 3 pastilles a dues!!!

    Petonets
    Anònim said...
    Pep a que no m'ho dius a la cara això????, jajajajajajajajajaja.
    Anònim said...
    Bones!!!!
    Que guapes les flors!!!! M'encanten!!!
    Optimisme a la vida, si senyora!!!!
    Plantilla del senyor dels anells??
    Q la possin a blocat!!!! Mi tessssoorooooo
    Anònim said...
    Ei nena que jo la tinc guardada la plantilla aquesta del senyor dels anells, be, la plantilla es diu Hobbit i es tota verda, la veritat es que es molt xula.

    Si vols te l'envio per mail, tens el meu?, pase'm el teu i t'ho envio :-)
    Anònim said...
    Oh que be!!!
    apunta:
    paula_mas@hotmail.com
    Anònim said...
    Apalis doncs, la plantilla ja va de camí a cau teu, te l'acabo d'enviar :-)
    Anònim said...
    Ja l'he rebut!!!
    Se está descargando....
    Definitivament internet vol fer pont.....
    Anònim said...
    Ja és primavera al bloc de Jo Mateixa!
    Anònim said...
    Igual que Al Tall Angles Sir, jajajajajajajajajajajajaja.
    g! said...
    Ostres!! cal dir que mai afegeixo comentaris tot i ser un visitant habitual del teu blog, però després d'estar uns dies fora va i em trobo amb aquest canvi radical!
    CARAMBAS!!!
    Sincerament m'agrada força, diguem que discret como que no, però té un caire més personal, digo yo.

    Doncs rés, amunt les achas i anims que t'ho treballes molt bé.
    I deixa de fumar cony! :-)
    Anònim said...
    No G! no, gaire discret no es, ja ho se, jejejejeje.

    Ei doncs si em visites sovint deixat comentaris home, ni que sigui un HOLA!! :-P

    Petons!!!

    PD: Menys mal que ningu m'ha aconcellat que deixi el sexe :-O
    Puji said...
    M'agrada aquesta plantilla tan primaveral. Això vol dir que tens ganes de tornar a riure. L'únic que m'agobia una mica és aquesta letra tan petita.
    Anònim said...
    No t'hi encarinyis gaire amb la plantilla Puji que en Pep ja me la vol canviar, jejejejejeje.

    Fora conyes, a mi m'agrada molt, però hi ha el handicap de que no puc canviar el tamany de la lletra, be de fet no puc canviar ni tamany, ni color, ni res de res (nomes afegir coses del menú lateral dret).

    Estic buscant noves plantilles :-(

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column