Carxofada Popular 2007

Si aquest cap de setmana no sabeu que fer, podeu donar-vos un "voleio" per Sant Boi de Llobregat i participar a la Carxofada Popular que es celebra el proper diumenge 15 d’abril, més informació a continuació de les fotos:



Han sortit a la venda els tíquets del dinar de la Carxofada Popular, que tindrà lloc el 15 d'abril. Es poden comprar als Casals de barri, per 9 euros, i al Servicaixa, per 10'25 euros. El mateix dia de la celebració tindrà un cost de 12 euros.

Menú:

Botifarra, carxofes a la brasa, carxofes amb formatge fetta i vinagreta de balsàmico, tallarines amb carxofes al pesto genovés amb tomàquet sec, pa, gelat, cafè, aigua i vi.

Es cuinaran gairebé 2.500 kilos de carxofes per a unes 2.000 persones


La Carxofada Popular és una activitat pensada per reivindicar la qualitat de la carxofa com a producte clàssic de l'agricultura local. La festa, que va néixer l'any 2000 consistent bàsicament en un dinar popular, ha crescut fins esdevenir un ampli programa d'activitats, una de les cites més multitudinàries del calendari festiu del municipi i la millor eina de promoció de les carxofes de Sant Boi. La Carxofada Popular 2007 tindrà lloc el 15 d'abril a la rambla de Rafael Casanova i el Mercadal.


La programació de la gran festa santboiana de la carxofa estrena aquest any l'exhibicació de puntaires, que aplegarà 150 practicants d'aquest art tradicional, i l'Exposició de cotxes antics i clàssics, on es podran admirar 60 vehicles d'època. L'altra novetat d'aquesta edició és, davant l'èxit aconseguit en anys anteriors, l'ampliació horària de la "carxofada infantil", que tindrà una zona pròpia no només pel matí, sinó també per la tarda.

Altres atractius de la jornada seran un concurs de menjadors de carxofa, un aperitiu carxofer i una mostra de plats amb carxofa cuinats per restauradors de la ciutat. Durant tota la jornada hi haurà punts de venda de carxofes de Sant Boi.

Del 8 al 22 d'abril una dotzena de restaurants locals oferiran a les seves cartes una selecció de plats cuinats també amb carxofes de la localitat.


Amb el pas dels anys, la Carxofada Popular ha atret progressivament més visitants de fora del municipi que decideixen passar la jornada a Sant Boi.

Per cert, espero que l'Ajuntament regali pinces d'estendre la roba per tal que ens poguem tapar el nas, ja sabeu que les carxofes son flatulentes oi??

20 Comments:

  1. euria said...
    Ostres...a mi només m'agrada passada una mica per la paella.., home doncs les festes així són prou divertides.
    Que en mengis moltes!!! :)))
    No sé si són gaire flatulentes...però van molt bé pel fetge.
    Metamorfosi said...
    Arribo d'una reunió i sense sopar, i em trobo el teu post amb un deliciós menú a base de carxofes!
    A la brasa, fregidetes, amb truita, al forn amb beixamel, a la paella d'arròs amb verduretes... ummmmmmm... és que m'agraden de totes les maneres!

    Vaig a veure que pillo a la nevera!!!

    Bona nit guapíssima (o bon dia, més aviat!)

    Petons!!!!
    Mikel said...
    jujsaujasujasu m´ha fet gracia aixi de poder comprar les "entrades" per una carxofada via servicaixa jasusaujsauas
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bueno ... si hi ha carn ...

    A veure, quan fareu ... perdó ... algú sap si es fa alguna canelonada popular en algun racó de Catalunya? Els amants dels canelons també tenim necessitats!!! Hombreya!!!

    Per cert, això que es vengui per Servicaixa és lo mes ... (posi's l'adjectiu que es vulgui) que he sentit en ma vida!!!

    Un petó i bon dia, TuMateixa
    Déjà vie said...
    jajajaja fa molt bona pinta tot aixó! el menú és per llepars'hi els dits. Llastima q jo diumenge tinc una sessio d fotos. ooooh! passat'ho molt be i sobretot menja moltes carxofes.
    Charlie said...
    Doncs és per pensar-s'ho...
    Clint said...
    2.500 Kg per 2.000 persones...a Sant Boi quan us hi poseu us hi poseu!
    Anònim said...
    A TOTS i TOTES: No em puc enrollar gaire, vaig mooooooooooooooolt de cul a la feina. A mi les carxofes m'ecanten, siguin com siguin (menys amb salsa rumescu que les he vist menjar així i son fastigoses):-S

    De totes maneres servidora no crec que hi vagi :-( doncs m'estic plantejant altres plans més...A"PASSIO"NANTS per diumenge ;-P

    PER CERT....QUE PASSEU UN MOLT BON DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-)
    neus said...
    nena... però tirar-se pets és molt divertit!!!!


    bon dia, maca! :****
    Anònim said...
    No si jo no dic que no sigui divertit Elur, ara be, deixes el poble ben entufat, jajajajajaja.

    Petonassos!!!!
    Anònim said...
    la sapiència popular diu:

    cosa dolenta, fora del ventre...

    mmmmmmmmmmmmmmmhh.
    I arrebossadetes? Perquè si les fan com a mi m'agrada baixo.

    apa
    Anònim said...
    Escarabat: Ondia nen, baixa, tu baixa, a mi m'encanten arrabossades i cap problema, en un plis en robo unes quantes de la Carxofada Popular, anem a casa els pares i te les faig i apalis, a tirar pets dos dos :-P
    Anònim said...
    Si collons les carxofes son bonissimes però jo les haig de menjar lo últim de tot perque em deixen un regust final que no m'acaba, les carxofes com diu la cristina son diuretiques mes que flatulentes. Passis una bona carxofada jajajaja
    Anònim said...
    Farlopa: Que l'hi diguin a la "Rociíto" si son diurètiques o no, ella seguia el règim de la carxofa, no??, aixi està la paia, silfide de collons, quina enveja joder, rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Agnès said...
    Molt motivador... llàstima que no m'agradin les carxofes!
    Anònim said...
    Jomateixa: Ohhhhhh, quina llàstimaaaaaaaaaaa :-(

    Petons preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Anònim said...
    Carrxxofeeeees!!
    MMMMmmmMMMmm...
    M'encanatn i aqui a Dublin ho s'hi poden trobar tan facilment. Bueno si. Hi vaig anar un dia a un mercat d'aquest "organics" i vaig comprar 3 (tres) i em van costar les F****** carxofes 5 (cinc) euracos!!!
    I no eran una passada...
    I es que quan vius fora qualsevol tonteria com aquesta, ja et posa a salivar.
    Un moment que he enxarcat el teclat...
    Anònim said...
    I les carxofes van be per les ressaques!!

    (al menys aixo m'han dit)
    Anònim said...
    Carlitos: Collonsssss, que cares, no????, ja veig ja, donem l'adreça i te n'envio tones i tones, les repinyo de la Carxofada Popular i apa, cap a Dublic :-)

    C: (Carlitos de nou??): Per les resaques???, ves quina cosa, no ho sabia pas això, gràcies per la informació!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    aixo diuen...

    si c, de carlitos, que se m'ha disparat el gatell... i he publicat abans d'acabar de posar el nom.

    Buenu, chau

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column