Tinc un nou “amiguet”

Aquest post va dedicat a dues personetes moooooolt importants per mi, a la Metamorfosi, per que si, per que ella lo vale, i a en Pep, que des de aquí l’hi envio una forta abraçada per tal que es millori el més aviat possible:

Aquest cap de setmana m’he comprat un “amiguet nou”, no en tenia d’amics així, vull dir que tinc amics d’aquells amb els que quedes per anar a fer un tomb o fer uns cines, unes coles o el que faci falta (sempre dins d’un límit, que son amics), però d’aquest tipus “d’amiguets” mai n’havia tingut.

I l’he batejat....si, si, com tots els ninos que tinc damunt del meu llit i que trigo mitja hora en treure cada vespre en anar a dormir, i l’hi he posat de nom VITI, ara no em pregunteu per que, quant acabeu de llegir entendreu el per que de tot plegat.

En VITI es un sol, em dona “gustet” quant jo vull, a les hores que jo vull i amb la intensitat que jo vull per que porta dues marxes, si ja se, segurament n’hi ha que en porten moltes més, però bé, es el que hi havia a la botiga on el vaig comprar.

En Hatim em va ajudar a triar-l’ho, em va aconsellar quin seria el que em donaria més bon resultat, quin em faria menys mal, quin era més bufó, quin em deixaria més satisfeta i en VITI va ser l’afortunat.

Aquest cap de setmana ja l’he estrenat i es una passada, mmmmmm, es genial!!!!, ara entenc per que totes les dones em de tenir un VITI a les nostres vides. Porta bastants complements per fer l’estona molt més agradable, nenes, us recomano que us en compreu un, les vostres vides canviaran per complert.

Senyores i senyors, us presento a en VITI:


El meu netejador de cutis personal de la marca VITESSE (foto nº 2)......en que estàveu pensant si no??

32 Comments:

  1. Anònim said...
    Doncs, sincerement: en un consolador!

    Però tenint al Hatim segur que no el necessites!

    jajajajaja! ;)
    euria said...
    definitivament....pensava una altra cosa...si si...el mateix que l'annatarambana....quines ments ¬_¬' jejeje
    neus said...
    aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jajajajajajjajajjajajajja
    jajajajajajajajaajajajajja
    jajajjajajajjajajajja

    quasi em pixo de riure!!! jajajajajjaajjajajjajajajajajja

    que dolentona ets!

    gràcies bonica :***
    Metamorfosi said...
    jajajajajajaaja... Jo Mateixa, ets de por!!!!
    Ja saps en què pensarem tots i totes! Inclús quan veus la foto costa reaccionar!
    Aquest amic t'anirà de conya de coll en amunt... però quan vulguis anem de compres i busquem un altre amic de coll en avall! XDDDDD

    Guapíssima, tan genial com sempre... o més, que cada dia et superes!

    I m'has emocionat tant amb la dedicatòria, que si després de fer-lo servir unes quantes vegades em dius que es noten els resultats, potser jo també adoptaré un amiguet d'aquests (que a la meva edat...)

    Petonassos reina, porque tú también lo vales!
    gatot said...
    apaaaaaaaaa com et quedes amb nosaltres!!!!!

    tot i que jo, d'entrada he pensat en un peluix.... després m'has ben engalipat!!!!

    petons i llepades VITIoses!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aquí en Pep, retransmitint des d'on sempre amb una mica de tos, una mica de refredat i una mica de mal d'orella!!!

    Nena, m'has emocionat amb la dedicatòria ... clar que la foto ... és igual!!!

    Respecte al post ... MARRANA! Ale, ja està dit!!

    A cuidar-se molt i que vagi molt bé el jour!!!

    Peeeeeeeeeeeeeeeeetonets
    Anònim said...
    Així que ara d'un consolador en diuen un viti???? carai, carai.... i això funciona??? Que fa??? i com es que en hatim hi enten?? No entenc res :))) jajajajaj
    Anònim said...
    Annatarambana: Jajajajajaja, doncs ja veus que no ho es pas i obviament amb en Hatim en tinc prou, però be, es una cosa d'aquelles que mai diguis que no en tindràs que pam...algú t'ho regala ;-)

    Euria: Com sou de mal pensades eh!!!!, jajajajajajaja.

    Elur: Que nena, per pixar colonia oi??, ja m'ho pensava, jajajajajajaja.

    Metamorfosi: Ja et dic, reina meva, que de moment no em cal, quant hi es en Hatim m'apanyo amb ell i quant no hi es...també m'apanyo sola :-P però ei, cap problema, anem de compres!!!! :-)

    Jo l'he fet servir un cop i ja m'ho he notat, de debo que va molt be. El vaig comprar al Carrefour de Sta. Susanna, al costat de Pineda, per 19,25 Euros, tampoc surt tant car, segur que un altre tipus "d'amic" deu pujar més de preu, oixxxx???? :-P

    Gatot: D'aixo es tractava carinyu, jejejejejeje. Ahhhh i si, tambe tinc un nou peluix, ostres Gatot...com em coneixes eh!!! :-)

    Pep: Jajajajajaja, ho sento, buscava una foto original dels Telettubies allà fotent una mega abraçada, però vaig ensopegar amb aquest foto i em vaig fer un panxo de riure, vaig creure que tu també riuries molt, si o no??? :-) Com et trobes???, encara no he obert el correu de la feina (i mira quines hores son), però de ben segur que ja has escrit, amb una mica de sort avui funcionarà que ahir ni a la de tres :-(

    Marrana???, qui???, jo???...no pas, jajajajajajajajajajaja.

    Farlopa: Que NO es un consolador nen!!!!, ja t'enavies adonat i m'estàs xulejant, oi??, jajajajaja. En Hatim n'enten per que vam estar provant les velocitats allà mateix i la textura de l'esponjeta, i com absorbia i lo suau que et queda tot quant t'ho passes i el gustet que dona, i...vaig a pencar :-P

    Que passeu molt bon dia!!!!!
    David JB said...
    Jo no havia pensat en res perquè m'imaginava que seria alguna cosa més normal, i no alguna cosa sexual, perquè la gent sempre pensa primer en això, i clar. Ara, això de posar noms a les coses, em recorda molt al shinchan xD
    Anònim said...
    David: Digues la veritat home, tu es que em tens en molt bon concepte i no pensaves que jo pogues ser "marranota" i em poguès comprar un vibrador, oi??, jajajajajajajajajaja.

    El cert es que si, la gent es moooooolt mal pensada :-P, amb això he jugat escribint aquest post, sabia que hi cauria molta gent i a més sabia QUI en concret, jejejejejeje.

    Petonasos rei!!!!!
    Metamorfosi said...
    Com que sabies qui eh? ;D
    Punyetera!!!

    Bon dia!
    Anònim said...
    Metamorfosi: Jajajajajajaja, pos això, que sóc una mica bruixa i ho sabia, abans de possar-ho en el teu bloc que ho faria ja sabia que si escribia un post parlant d'això rebria visites de segons qui, jejejejeje.

    Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    neus said...
    dona, no... per pixar colònia no, a mi aquestes coses del cutis i tal no m'emocionen gaire... la meva cara només coneix l'aigua i el sabó...

    un petó!
    Anònim said...
    sglups... i això va bé pel cutis? Perquè perquè et fa feliç?

    Jo quan l'he vist, m'he fotut vermell...

    apa
    Anònim said...
    Elur: Bueno lo del pixar colonia ho he posat per que el primer dia que et vaig sentir em va fer molta gràcia :-) jo es que segons quina aigua i quin sabó fa que em surtin taquetes a la pell, i de moment amb això no :-)

    Escarabat: Doncs et fa feliç per que et dona gustet quant tu vols, a les hores que tu vols, no has de concertar visita amb l'esteticient per que t'ho faci i a més no has de pagar una pasta gansa :-)

    De debó que t'has posat vermell, per que?????? :-P
    Clint said...
    Colta tu! que després de veure la foto he pensat, cony quin "juguet" tant estrany! i fins que no he acabat de llegir no ho he pillat del tot! molt ben lligat, jo pensava que era per no tenir de mirar el Grissom ;)
    Anònim said...
    Clint: Això et passa per avançar-t'he als aconteixement, primer has de llegir i despres mirar la foto, si no, no te gràcia homeeeeeeeee!!!!!

    Jajajajajajajajajaja
    Anònim said...
    Ja deia jo que no podia ser, que tu ets massa bona minyona com per comprar-t'he un vibrador, jajajajajajajaja.

    Doncs si realment va be ja miraré de comprarme'n un per mi, si vols t'acompnayo, junt amb la Metamorfosi, a comprar un "dels altres amiguets" per que et quedis satisfeta de cintura en avall :-]

    Petons guapa!!!!!
    Anònim said...
    Tia, tia, tia, que fort!!!!, ara em miro el teu bloc, per que ja saps que hi ha una altre mosseta anomenada Cris que m'escriu ,i tot i que habiem parlat tu i jo veig allo tant cotxinot (i maco a l'hora) que tens en el post d'ahir i ho he fet al despatx, per deu santissim, menys mal que el paio que normalment tinc assegut ara no hi es, glupsssssss!!!!!!

    Vaya dos tu i la Metamorfosi, teniu un "peligru"!!!!!!

    Petons per tu guapaaaaaaaaa!!!!!

    PD: Que fas tu ara fent SPAM a l'Esperma d'Or :-P ???
    Charlie said...
    Jo també estava pensant amb el que el Beckham li ha regalat a la seva dona...
    Anònim said...
    Charlie Hi-hat: I que l'hi ha regalat el Beckam a la dona?????
    Anònim said...
    perquè et faci gustet has d'anar a l'esteticien?

    (no entenc res...)

    és que la forma (i m'imagino que la llargaria) m'ha fet sentir molt poqueta cosa...

    apa
    Anònim said...
    Escarabat: No home no, aixxxxx, a l'esteticien et fan massatges i et foten un munt de potingues a la cara, el soben els coll, el clatell (a mi m'encanta que em remenin la clatell, mmmmm) i has de pagar un pasta, amb això que tinc jo m'ho estolvio i si vull que em sobin....ja saps, tinc en Hatim :-)

    Nino, les mides no son el més important :-), a aquestes alçades ho hauries de saber, nomes son important quant et fan pagar 27.000.000 de pts per un pis de 22m2 :-S
    Anònim said...
    molt bona aquesta...

    l'has clavat.
    Puji said...
    Collons! Sí que sóc mal pensat, sí!
    susurro said...
    Ho he de confessar... Estava convençudíiiissima de que era un consolador... i estava pensant... ostres, a mi me faria una vergonya que flipes contar-ho si en tinguera un... Però ara ho entenc tot, malvada!! Jejeje...

    Si tens al Hatim, de consolador, falta, gens!!

    Besets
    alatrencada said...
    Doncs... jo també he pensat que es tractava d'un consolador. I he pensat: "coi, sí que va forta i sense vergonyes ho explica!" Perquè no dubto que molts blocaires tenen les seves joguines a casa, i les fan servir... però no ho expliquen al blog.

    I una pregunta: per a què serveix el VITI netejador de cutis personal? Amb la crema desmaquilladora i el cotonet cada nit abans d'anar a dormir no n'hi ha prou?
    Anònim said...
    Escarabat: Es que els preus dels pisos comparats amb les mides...dels pisos... estan per els nuvols!!!

    Puji: Marranot!!!!! :-P

    Susurro: Ah doncs jo si en tinguès no em faria cosa explicar-ho...poder si que m'en faria, coi que mun germà i el pare em llegeixein :-O

    Alatrencada: N'hi han, n'hi han, oi tant que n'hi han!!!!!

    T'explico, el VITI serveix per fer l'exfoliació de la pell....es a dir...tu et poses la crema abrasiva (que l'hi diuen) damunt l'esponjeta del VITII te'l vas passant per la cara, ve a ser com si un tio s'afeites amb una maquina electrica, la crema i els velocitatas del VITI eliminen les pells mortes de la cara, coll i escot, despres t'hi poses el tònic refrescant i per últim la crema hidratant, total 15 minuts no mes i apalis, a mumir, jejejejeje.
    Charlie said...
    Jo mateixa: que no vas llegir la notícia del meu bloc?
    Jo Mateixa said...
    Cris: Ets pots creure que al culet no ho he provat!!!, a veure si ho investigu :-P

    Charlie: Ara si que l'he llegit el post del Beckam, aquesta pajara de la Victoria es una amargada i el que l'hi passa es que va mal follada, apa....clar, per això l'hi compren el que l'hi compren, si es que no hi ha res com tenir diners :-O
    Anònim said...
    Ei no ens enganyis que per la forma és un consolador-netejador de cutis -dos en un-!!!

    Gaudeix-ne!!!
    Anònim said...
    Talcomraja: Que noooooooooooooo, de debo, no es un consolador, tu juru!!!!, però vaja, que podria ser-ho per que dona un gustet, mmmmm ;-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column