Nomes un petit comentari

Ara que veig que a Barcelona està plovent a bots i barrals, he recordat que ahir al vespre parlava per telèfon amb un CAPULLU del mon Blocaire, quant l’hi vaig dir que si jo fos dona del temps segur que em guanyaria la vida millor que en Tomàs Molina o la Mònica López, doncs els “callus” dels peus m’estaven matant de dolor i això per mi es senyal de pluja..... sabeu que va fer el paio??

Que us ho expliqui, que us ho expliqui ell…si vol…..lo de CAPULLU es amb tot el meu i carinyu eh :-)

25 Comments:

  1. Anònim said...
    eps!!

    a la mònica lopez no me la canviis. eh!!

    (encara que a tu ja t'imagino ensenyant els callos en primer pla:

    els callos diuen que avui calamarsa a l'Empordà i marejol ...)

    apa
    Clint said...
    Si toquem el tema dels homes del temps...trec el mall eh! i el capullo aquest que? no diu ni mu?
    Anònim said...
    Ui sí, com plouuuuu, el segon diluvi universal!!!! Espera que agafaré la zodiac ... aix, el metro ... per marxar!!! Ui, com plouuuuuu!!!

    Ves al podòleg, dona!!!

    Un petó capullir!!!
    Anònim said...
    jo també t'he imaginat estirada a una camilla, amb un primer pla dels teus callos...

    i tu dient... els callos em diuen q plourà a la meitat nord...

    molt científic tot plegat... ;)
    neus said...
    jajajajajajajjajaajjaa... osti... entre tu i l'Escarabat... quin riure!!!!!!!!

    petons!!
    Anònim said...
    Escarabat: Epssss, que a mi la Lopez m'encanta!!!! :-) Tambe us fa mal temps per allà dalt??

    Clitn: En Capullu ja ha parlat, darrera teu ha deixat el seu comentari, jejejejejejeje COP DE MALL ALS HOMES DEL TEMPS!!!!

    O capullo: No t'enfadis nino!!!!!, però recordes que et vaig dir?, demà en faig un post i ves, l'he fet i tu rient-'he del meus callus, casucony!!!!!!!! :-)

    Esteve: La veritat es que la imatge queda lletga, molt lletga, jajajajajajaja, ostia us ho imagineu???, que foooooooooooort!!!

    Elur: D'això es tracta dona, de riure una micona :-)

    Petonets a totssssssssssssss
    Anònim said...
    JO la idea d'anar al podòleg no em sembla malament... ;)

    Ja ho vaig dir un dia, el Tomàs MOlina té tan poder que ell hauria de ser el president de Catlunya i dormar coalició amb l'Espartac Perant!

    Però a mi, ningú em fa mai cas i, ara tenim al Montilla! :S
    David JB said...
    Diosss, jo també vull tempestes, llamps, trons, i de nit, quina festassa, quin plaer poder gaudir-ne de tot plegat. Aquí, acabo de mirar el radar, i estem envoltats de petits nuclis tempestuosos, a Madrid, vull dir. Ara, quan surti del zulo, que avui he canviat torn i surto més tard, veuré què tal està l'espectacle per aquí, si hi ha o no trons i llamps, uiii, quin gustet.

    Ah, i millora't dels callos.
    Puji said...
    Monica Lopez, ra ra ra ra ra!

    Monica Lopez, ra ra ra ra ra!
    Anònim said...
    Annatarambana: Ja ho seeeeee, prometo anar al podòleg, en aquest cas seria al callista??, no, no, al podòleg, valeeee :-)

    Em costa, ho intento, però em costa veure en Tomás Molina fent de Capo de la Gene, jajajajajaj.

    David: Tinc una tormenta grabada desde el balcó de Pineda, amb llams, trons i moltissima aigua, es brutal!!!!! Pnesa que estem davant del mar i es veien caure els llamps allà al mig, buaaaa, increible!!!!

    Puji: Valeeeee, ja veig que la Lopez t'agrada eh!!!!!!, jajajajaja
    Anònim said...
    jo soc molt pro tomàs molina... en la meva época de cambrer, me'l vaig trobar un parell de vegades i sempre va ser EL CLIENT PERFECTE. super amable.
    David JB said...
    Ara plou, però plou, d'aquests xàfecs que cauen que van els carrers com rius, doncs així plou ara a Alcorcón, però sense llamps ni trons :'( què hi farem!

    I què dius, una tempesta amb el mar de fons, no n'he vist mai cap. Però recordo una de bona que vaig viure a Barcelona, l'11 de setembre de 2004, a l'Arc de Triomf, quin llamp va recórrer el cel, i tothom que estava sota l'arc, perquè hi havia un concert que amb la pluja es va suspendre, quan va caure el llamp, cridant allà, però no d'espant, sinó d'alegria, jaja, va ser molt bo xDDD
    David JB said...
    Osti, ara que hi penso, no és tan bo que plogui torrencialment aquí, perquè l'altre dia vaig baixar al garatge on tinc el cotxe, i hi havia un goterón, que dic goterón, l'aigua campava per allà, i a veure si em va inundar el cotxe, que el tenia molt a prop, aissss
    Adagio said...
    doncs tia plou molt però quan surtu al carrer no plou? que sòc com un moises? jaja es veritat!

    avui ha plogut força a bcn.. surtu del curru i no plou.. entro al tren i comença ploure... xD

    apa k vagi be!
    Anònim said...
    En lloc de la imatge del radar podrien sobreimpressionar una dels teus peus. Els callos diuen que plourà a Catalunya!!
    Anònim said...
    Ep, que la Monica em posa!! I la Raquel Sans encara més. Sort que amb la restructuració que hi ha hagut de Telenoticieros, aquestes dues gates les han deixat. Sort, sino em passo a la cuatro.

    "Que llueva, que llueva, la virgen de la cueva ..."
    Alepsi said...
    Ai... a mi ja m'està bé que no ensenyin els peus per la tele... quina angúnia, per-fa-vor! :s

    En fi, cuida-te'ls! xDDDD
    Anònim said...
    Esteve: A mi en Molina m'encanta, trobo que es un grandissim home del temps, es canyero i encantador!!!!

    David: Quina sort nano, a Sant Boi no caure ni una gota en tota la nit. Però es cert que no convé que plogui torrencilament a les ciutats, ha de ploure als pobles de muntanya on hi han els enbassaments per tal que s'omplin i no ens possin amb restriccions :-S

    Adagio: Carinyu, lo que no et passi a tu no l'hi passa a ningú, jajajajajajajajaja.

    Pd40: Lleig Pd40, això que dius queda moooooolt lleig :-P

    Merrameu: Et posa??, et posa que??, ahhhhh, que et posa catxondo??, vale, vale :-P llarga vida a les dones de TV3!!!!!!

    Alepsi: Aiiixxx, que tu ets d'aquelles que veure els peus "ajenus" l'hi fa asc, oi??, el cert es que si porten ungles "como mejillones" a mi també, jajajajajajajaja.

    Bon dia a tothom!!!!!!!!!!!!!!
    Metamorfosi said...
    Ha aparegut el "capullo" (carinyosament parlant, naturalment) a explicar el que va fer??? És que avui vaig molt zombie i no m'entero de res!

    Jo mateixa, carinyu... l'has encertada... o els teus peus l'han encertada... o l'heu encertada tots tres, jo què sé!... el cas és que plou. Definitivament tu i els teus peus feu un bon equip! XDDDDD

    Petons i molt bon dia, que de matinada ja he rebut els teus!!!
    Anònim said...
    Doncs jo me'n vaig riure dels seus callus ... i dels homes del temps també!!! Ja n'hi ha prou que no l'encertin. hombre!!!

    Ah per cert, gràcies per això de "Capullu"

    Un petó
    Anònim said...
    Meta: Ja he vist que m'has donat permis per dirigir-me a tu aixi :-)

    lp Capullu ja ha donat senyals de vida, ahir agafaba una zodiac per anar a casa seva ja que estava diluviant (es a dir, se n'enfotia de nou de mi, tal i com va fer quant vaig dir.l'hi lo dels callus).

    Es un CAPULLU, però me l'estimo moltissim!!!!!!! :-)

    Ja ho sabia ja que els meus i jo anavem conjuntats, iuuuuuuuuu, jajajajajaja.

    Ara et deixare un comentari al teu Bloc, que m'has deixat amoinada amb el que m'has dit :-(

    Cuidet preciositat!!!!!! Petonsssssssssssssssssssssssss

    O capullu: Però jo si l'encerto, el que passa es que no et refies de mi, ara que, prepare't aquest finde, compte que un dia dels dos m'hauràs d'aguantar tot lo dia i VAS A FLIPAR PEQUEÑO, com em facin mal els callus no ens movem de casa teua per si hi han inundacions, jajajajajajajajaja.

    Petonssssssssssssssssssssssssss
    Anònim said...
    Doncs jo començo a estar fart que cada dia plogui, tinc un culot apunt per fer una sortideta amb bici i l'hauré de posposar per culpa els teus callos :( Cop de mall a la pluja tant necessaria, però es que aquí plou quasi cada dia :(
    Anònim said...
    Farlopa: Es que ja ho diuen ja, mai plou a gust de tothom :-)

    Cris: Jajajajaja, vale mamaaaaaa, aniré al callista!!!! Ostia com et llegeixi el capullu ja l'hem liat, jajajajajajjaja.
    Unknown said...
    Áixó doncs estem davant d'un bonic "capullo de alhelí"?
    Jo Mateixa said...
    Tondo Rotondo: Si que ho es si, un capullet d'alheli, jejejejeje.

    Gràcies per el teu missatge!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column