M’havia deixat el títol del post!!!

Com ja us vaig dir ahir la pell de la meva cara està tan suau i brillant com el culet d’un bebè i parlant de culets, l’altre dia llegia que la JenniFarlopa (ho sento bon amic Farlopa, es un acudit fàcil) té el seu assegurat.

No se per quants calers, però es veu que per una pasta gansa i jo em pregunto, això ho fan a tothom o a tothom que te diners? Tot remenant per Internet he pogut veure les següents dades informatives:

- Cos de la JenniFarlopa: 1.000 milions de Dòlars.
- Cos i veu de la Mariah Carey: 10 milions de Dòlars.
- Veu de Bruce Springsteen: 6 milions de Dòlars.
- Cos i veu de la Tina Turner: 8 milions de Dòlars.
- La pitrera de la Dolly Parton: 500.000 Dòlars.
- Cos de la Naomi Campbell, Valeria Mazza i Claudia Schiffer: Estàn valorat entre 10 i 1000 milions de dòlars.

Amb la de gent que passa gana al mon....patètic.

Així tirant a baix preu, per quant em podria assegurar el meu cos??, evidentment no es el de la JenniFarlopa, ni tampoc el de la Valeria Mazza, però per mi el meu cos té un valor, com el nano aquest del que la Gemminola en feia propaganda i que ha posat en una subasta el seu semen, si es que hi ha gent per tot (espero que tengas suerte majete!!!).

Jo nomes podria assegurar les meves mans, les meves cames, els meus ulls, les meves orelles i la meva vista, per que bàsicament son les parts del cos que faig servir per treballar i d’això es tracta no?, els famosos s’asseguren les parts del cos que els dona de jalar.

Per tant, si tenim en compte que la gent assegura allò que els hi dona de menjar....les prostitutes que s’han d’assegurar-se??, allò d’abaix??, allò de dalt??, allò del mig??

Que us asseguraríeu vosaltres??
Per cert, la foto que hi ha penjada està dedicada a totes les dones del mon Blocairé que en llegir aquets post deuen haver pensat que he posat masses fotos de tias despampanants, oi?, pos eso, que va per vosaltres noies.....culet, culet!!!

25 Comments:

  1. Cristina said...
    Culet, culet! Jo m´asseguraria les mans i la veu. És que parlo massa i si em quedés sense veu quina putada!!!Tot plegat ho trobo una tonteria. La gent ja no sap que fer. Tota aquesta gent carregada de milions quan s´avorreixen comencen a pensar en xorrades com aquestes. Que si em compro un piset als Emirats Àrabs, que si una estiradeta de pell, que si m´asseguro la pitrera. I mentrestant a molts països hi ha gent que s´està morint de gana.
    Jo Mateixa said...
    Bon dia Cristina!!!!!, ostia si, si et quedessis sense veu seria una greu putada, però i sense dits, que m'en dius??, no podries deixar el teu comentari ni aqui ni en lloc i no podries escriure post's!!!!! :-)

    Amb la de desgràcies que hi han al mon, com es possible que la gent perdi el temps i sobretot, els calers, en fer coses aixi????.

    La de canalla que podria menjar anys i panys amb el que val el cos de la Jennifer Lopez dels collons!!!!
    neus said...
    Ho tinc tot molt ben posat, fins i tot els mitxelins, tu, no és pas per res XDXD
    Puc assegurar la matèria gris? per allò de que n'hi ha poca i val més no deixar-la perdre...
    Ho trobo tan ridícul tot això... tan espantosament ridícul!

    T'agraeixo el culet... però noia, a mi m'agraden més els normalets, sense retocs ;)

    Petons carregats de pluja!!!!!
    Anònim said...
    Elur: Epssss, que ningu ha dubtat de que ho tinguis tot ben posat, almenys jo no eh!!!! ;-P

    Suposo que si que es deu poder assegurar la materia gris, però imagine't....quina materia gris, la d'en Beckam??, la de la Mariah Carey???, mare de deu, vols dir que en tenen????

    Nenaaaaaaaa, jo per més que m'el miro i remiro de ben aprop no n'hi veig pas cap de retoc a aquest culet, a mi també m'agraden més normalets....però no l'hi faré un lleig a aquest ;-P
    Anònim said...
    Doncs jo m'asseguraria... de tenir un culet amb què ens regales la vista avui dematí. I m'asseguraria de tenir-lo disponible a base de pagar-li el que no està escrit (i que ben bé donaria perquè tants nens que moren de fam mengessin durant dos anys). Digueu-me desaprensiva, si voleu... però per alguna cosa m'he posat "Cruella" i no "Blancaneus", no et fot.
    neus said...
    Neeeeeeena la meva matèria gris, coi!!!!! jajajajajjaja
    Anònim said...
    Cruella: Ets una crack nena!!!! digues que si!!!!.

    Ostia no et veig de Blancaneus de debó i mira que jo a a Cruella dels Dalmates l'hi tenia una tirria, pobrets gossets, però es que a la Blancaneus encara més, s'ha de ser gilipolles per menjar-se una poma de part d'una desconeguda i que a més te una berruga a la cara, vaja, tot això no venia al cas, però bueno, jajajajajajajajaja.

    Petonassos guapissima!!!!!!!!
    Anònim said...
    jo que sóc una mica extrany, el que he fet és donar el meu cos per a la ciència... encara que em sembla que no n'aprofitaran res...

    apa
    Anònim said...
    Elur: Joder ja se que es la teva nenaaaaaaaaaaa, però estaba pensant en que algu mes se l'hi acudis i per això he posat els exemples que he posat!!!!!

    A quin preu la possaries??, simple curiositat femenina, jejejejeje.
    Anònim said...
    Escarabat: Nano, jo si et tinguès per mi soleta (com a cientifica eh), ho aprofitaria tot de tu ;-)
    Metamorfosi said...
    Doncs jo no asseguraria cap part del meu cos, perquè estic convençuda que em passaria la vida pagant per protegir les meves mans (per dir alguna cosa) i el que perdria són els peus! XDDDDD

    Només pago l'assegurança de vida més pelada que hi ha per cobrir la hipoteca, que si em passa res la nena no tingui problemes.

    Petons de bon dia, passats per aigua!
    Anònim said...
    Bon dia!!
    Jo em penso que el que ara per ara asseguraria és el cul de la foto. Nena! quin cul més ben posat!! ni que estigui retocat o el que sigui, però és un senyor cul! XDDDDDD quina manera més maca de regalar-nos la vista de bon matí XDDDD
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si et poses els pits de la Dolly Parton .... els podré provat? Que allà dins et perds, eh? jejejeje

    No, jo crec que tampoc asseguraria res d'extraordinari ... que no tinc res d'extraordinari, jo, per guardar!!!

    Potser faria com la Cris i m'asseguraria la veu ... més que res perquè si tot el que penso ho he d'escriure ... el meu blog no el llegiria ningú

    Un petó, TuMateixa
    Anònim said...
    Metamorfosi: Bon dia princesa!!!!! Ai caram, si que ets despistada no??, jejejejejeje, fas be de deixar les coses solucionades a la nena, més val aixó. Petonassos (t'he enviat e-mail)

    La Xica: Eh que si??? i va l'Elur i diu que es retocat, dona de poca fé!!!!, jejejejejejeje. Petonets bònica!!!!

    Pep: Que dius que vols provar??, aixxxxxxx, tu sempre igual, jajajajajajaja.

    No es tracta de operar-me Pep, es tracta d'assegurar-me alguna part del cos que ja tinc i vull protegir, ei, que no ho faré mai, primer per que no tinc res a destacar del meu cos i despres per que preferiria que s'invertissin els diners en altres coses més...normals?? Petonets!!!!
    David JB said...
    Doncs jo no m'asseguraria res. Jo no valc tant com per assegurar-me. Com a molt, el meu cervell, perquè tot això sóc jo.

    Vagi bé
    Anònim said...
    David: O sigui, que tot tu ets cervell??? doncs saps que et dic???, que a mi m'agraden molt més els tius amb cervell que amb un bon....ja m'entens.

    Coi David, fes una "sonrisita pa'l publico" que deixes el comentari i sembles una ànima en pena, vinga, ànims!!!!!! :-)

    Un petonas ben gran bitxitu i anime't eh!!!!!!
    Anònim said...
    Com a científica? ... quina decepció... (aix, ja em poso nerviós...) (cagonl'ou)

    apa
    Anònim said...
    Escarabat: Collons nen, que jo he dit com a cientifica per que ets un home..."pillat" que si no.... :-)
    Joana said...
    Per dir alguna cosa, asseguraria els meus llavis... sí, però he fet el testament vital perquè aprofitin el que puguin i em cremin. No vull flors al cementiri, vull les coses en vida. Aquests famosos tenen poca feina!
    I el culet de la foto si estés disponible, doncs... què vols!
    Bon dia wapa!
    susurro said...
    Jo no sé què m'asseguraria si tingués un porronàs de dinerets... sóc fins i tot incapaç d'imaginar-ho, perquè ho veig tan de gilipolles egoísta, fer això...

    Besets de dimarts de tarda
    Anònim said...
    Joana: Jo sóc donant d'organs, fins i tot de la vista (donant del banc d'ulls) i a casa tothom sap que vull que m'incinerin. Les coses s'han de deixar ben clares de totes totes, aixi despres t¡en portes menys sustus :-)

    Susurro: Doncs si, està clar que es una estupidesa com una casa, em fan tanta gracia les putes paranoies dels famosillos aquests!!!! :-)

    David: Uauuuuuu, "CATXO" somriure, així m'agrada!!!!!! :-)
    Clint said...
    jo protesto, perque no has posat el culet de la Jenifer i si el d'aquest tipus, que bé podria ser que per davant no fos "tant" bonic oi?

    jo es que odio amb profunditat les asseguradores, perque juguen amb les pors de la gent!
    Anònim said...
    Clint: Espero que no t'estiguis queixant de les fotos que he posat de la Jennifer, per que n'hi han dues en les que surt ben mona ella :-)

    Es que la foto del culet no tenia davantera, ho sento :-(
    Metamorfosi said...
    Ei, que a mi m'encanta aquest culet!!!... jajajaja

    Petons!!!
    Anònim said...
    Metamorfosi: Eh que si??, si es que està per fotre-l'hi una queixelada a la galtona, mmmmm :-)

    Jajajajajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column