Els regals del dia X

Avui ha estat un dia especial, apart de per que ha plogut, que ja tocava d’una vegada, he rebut uns quants regals que m’han arribat a l’ànima:

- Algú del mon Blocaire m’ha regalat una cosa molt especial que no puc penjar aquí, doncs està en una pagina web, però que l’hi vull agrair moltíssim per que ha estat preciós, mai ningú m’havia regalat una cosa així i m’ha fet moltíssim il·lusió (perdoneu que no digui el seu nom, no voldria crear greuges comparatius).
- Els pares m’han regalat un barnús de color taronja, a joc amb les sabatilles que duc posades en aquest moment, i amb caputxa, com jo volia!!!!!
- La Jacqueline, pobreta, m’ha regalat un joc de cafè que es una monada i dic pobreta per que la nana prou pelada que va de diners com per anar regalant a ningú res, però ha estat un detall i a mi m’ha fet molta il·lusió!!!!!
- I el meu nen, que guapo que es ell per deu, m’ha regalat aquest impressionant rams de flors!!!!!!


Certament ha estat un dia molt i molt especial, ja en tinc 32 i ei, ben contenta que estic!!!!!!!!

No se si ja us vaig comentar que l’avi Josep, el pare del pare, ja està a casa, sense sonda i sense febre!!!!!!

15 Comments:

  1. David JB said...
    Jo no sóc aquell del món blocaire que t'ha regalat això que t'ha fet tanta il·lusió. Jo és que no tinc imaginació per regalar coses, et regalo un petó que ha recorregut 634 km per arribar fins a tu i que ha conegut terres castellanes, aragoneses i catalanes fins arribar a Sant Boi, i sense pagar el peatge de Martorell, si amb això tens prou, doncs mira.

    Macos els regals físics que t'han fet. Espero que ho hagis passat bé, que sembla que sí :)
    Anònim said...
    Tots tenim imaginació David i tu m'ho acabes de demostrar, mai ningu m'ha regalat un peto que ha viatjat tants quilometres!!!! ;-)

    Gràcies guapissim!!!!!!!!!!!!, muacksssssssssssssssssssssss :-)
    Metamorfosi said...
    Doncs jo no en tiiiiinc!!!... jajajaja... però ho compenso amb bones intencions i petons que em surten de l'ànima, tot i que no vénen de tan lluny!

    Un ram preciós!!!

    Petons, petonets i petonasos!!!

    Per cert noia, ets insistent de mena... al final ho he fet (i ho dic amb les galtes ben vermelles per culpa de la vergonyitis). Apa, ja tens post!
    Anònim said...
    Metamorfosi: Nena, que no tens imaginació????, oiiiii tant que en tens, nomes l'has de deixar sortir :-)

    Per cert, acabo de llegir el teu post i m'he quedat...collons, calenta que no vegis, ja et val tia!!!!!, jajajajajajaja.

    Bona nit preciosa!!!!!!!!!
    Adagio said...
    jo no et regalo res... pq el millor regal sóc jo jajaja
    m deixo k m toquis si vols, però només una mica i ja ta, k sino m desgasto i de cara lestiu he destar en plena forma xD jaja

    apa k vagi tot mooolt be , i k tho passis genial amb akests grans regalllssss k tho mereixes wapa

    muaaa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Coi, doncs no et pots queixar ... a mi pel meu sant em van regalar dos conjunts de colonia i after shave exactament iguals ... deurien fer rebaixes al Pryca ... encara hi han Pryca',s oi?

    Un petó per TuMateixa ...
    Clint said...
    veus, un dia rodó!
    Jo Mateixa said...
    Adagio: Ja saps que si se'm dona l'oportunitatd de tocar un home sexy jo el toco, jejejejejeje. Gràcies guapissim!!!!!

    Pep: No em queixo pas jo home!!!!, tot al contrari :-) i no se si encara existeixen els PRYCA, abans n'hi habia un a la carretera que va al PRAT, ara es diu CARREFOUR.

    Clint: Poooooo zi, serà per que m'he menjat un donut per esmorzar???, jejejejejejejeje.
    Anònim said...
    Ostreeessss nenaaaa!! quin bon ram eh?? ;) jo de tu, guardava algunes de les flors que m'és t'hàgin agradat i les assecava per tenir-les de record :D
    Anònim said...
    aixxx...que malament escric ja..."que més t'hagin agradat" volia dir XDDDDDDD
    Petonets!
    Anònim said...
    La xica: Bon dia!!!!, es que es dificil, molt dificil de triar per que totes les que hi han posat m'agraden i molt!!!!!! :-)
    Anònim said...
    Ré dona re, ja t'habia entès, jejejejeje.

    Petonassos a cabassos!!!!!
    Joana said...
    Amb retard però a temps. Moltes Felicitats!!! I 32... no són res. Disfruta'ls!
    Un petó gironí!
    susurro said...
    felicitats en una miqueta de retràs!!!

    b7s
    Anònim said...
    Joana i Susurro: Moltissimes gràcies!!!!! pel retard no us amoineu, l'important es la intenció!!! :-)

    Petonassosssssssssssssssss ;-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column