No es un comiat

Com ja us dic en el títol, aquest post no es un comiat, nomes es un fins d’aquí a uns dies, ara mateix no tinc ganes d’escriure, perdoneu, ni d’escriure ni de llegir, no em ve de gust per que tot el que faig, llegeixo, escric, tot, em porta records i no em ve de gust recordar ara mateix.

El cansament, els nervis i els neguits han aparegut aquest matí quant m’he llevat, tot i que ahir em vaig ficar al llit a les 21:30 amb mitja pastilla de les que el metge l’hi va receptar a la mare quant la iaia va morir i he dormit més de 12 hores seguides, no tinc ganes de res ni de ningú i nomes em ve de gust plorar, per tant, per no amargar a ningú més amb els meus neguits, prefereixo fer una becaina de bloc i estar uns dies sense postejar.

Prometo tornar, ja us dic que no es un comiat, nomes es un kit - kat en la meva vida, un impàs per reflexionar, per analitzar tot el que ens ha passat aquests dos últims mesos i per rumiar tot el que ha de venir a partir d’ara, per encarar la meva vida i la de la gent que m’envolta d’una altre manera.

Si m’escriviu aquí o al correu no us puc prometre que us respongui ràpid, ho faré quant em vegi en cor, i això no se quant serà, però des d’aquí us vull agrair immensament tot el vostre suport, sense els vostres ànims i les vostres paraules, tant aquí com per e-mail, no se si m’he n’hagués sortit, les vostres paraules m’ajuden cada dia, molt més del que us pugueu imaginar, mai hagués pensat que podia haver-hi gent com vosaltres, que m’ensenyes tant, que m’aconselles en els meus moments baixos, que m’estimes com m’ho heu demostrat.

Gràcies, de tot cor, espero poder tornar a somriure com a la foto, ens veiem ben aviat!!!!

20 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Cuida't molt! Valen? I per qualsevol cosa, ja saps!!!

    Petonets
    Cristina said...
    Una abraçada molt forta!!! Torna quan et sentis preparada. Aquí et seguirem esperant. Petons!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Una abraçada! Cuida't!
    Toy folloso said...
    Els ulls sempre mirant endavant!.
    Ha passat el que ha passat, s´ha d´anar encaixant. Mira que un petit somriure et torni aviat als llavis. I comparteixe´l. Pots estar segura que te´l tornarem multiplicat.
    neus said...
    Et trobaré a faltar bonica, ja ho saps.

    Pren-te els temps que calgui, t'esperarem!!

    I ja saps on sóc, pel que faci falta.

    Un petonàs i una abraçada!!
    Clint said...
    Segur que quan tornis serem tots per aquí! una abraçada molt gran.
    Anònim said...
    Rep una abraçada ben forta, reposa i agafa forçes que quant tornis no et deixarem ni respirar !!!!! Ànimmmmsssssssss i petonassossssssss !!!!!
    Anònim said...
    Senzillament la salut és el primer de tot a la vida, així ho entenc. Doncs, refes-te amb tranquilitat i il.lusió perquè així serà. No et marquis límits, un cop et trobis agust amb "tumateixa" deixa que la vida trascorri. Força, molta força.
    Un petó.

    PD: Estàs molt guapa a la foto, m'ha fet molta il.lusió veure-la.
    euria said...
    T'estarem esperant. Cuida't molt i fins ara mateix. Un ptó.
    Anònim said...
    doncs no llegeixis el meu post... o sí.
    Cuida't!
    Metamorfosi said...
    El primer és el primer.
    Molts petons i una forta abraçada Txell.

    Ja saps on em tens pel que faci falta, oi cuca?
    Anònim said...
    Doncs cuida't i una abraçada ben forta!!!
    Anònim said...
    mossa. No sé com ens ho farem amb totes per tornar-te totes les energies positives que ens has regalat i obsequiat a cada moment...

    Cuida't, descansa, mima't i ja veuràs que ho aniras superant. Amb tranquilitat.

    Nosaltres t'esperarem...pacientment

    apa un petonet i una abraçada d'aquelles que els dos sabem...ehem
    Joana said...
    Cuida't i descansa.
    Una abraçada!
    Anònim said...
    Lo dit, ànims i aquí estarem...
    Unknown said...
    Una abraçada i per tal de recuperar forces et convido a llegir-te El rei lear, o el Cavaller de l'armadura rovellada.
    Anònim said...
    La tensió que has anat acumulant ha de sortir. Cuida't molt. Una abraçada!
    Anònim said...
    una besada enorme!

    fins aviat!!!
    David JB said...
    Aquí serem per quan tornis ;)
    Anònim said...
    Pep: Ja sóc aquí carinyu, donant molta guerra!!!!! Ets un sol, un tro sd epa, ets, ets, ets...vamos, ets lo más de lo más, gràcies per els e-mails i per les trucades, T'ESTIMO AMB BOGERIA NINO!!!!!!

    Cristina: Una altre abraçada ben forta per tu guapa!!!! i moltes gràcies per els e-mails, ets una passada de dona, ho sabies???

    Annatarambana: Una altre abraçada ben gran per tu, m'he cuidat i m'han cuidat, que més puc demanar?? :-)

    Toy Folloso: El somriure m'he l'heu fet tornar vosaltres, gràcies guapu!!!!

    Elur: Doncs ja no em trobaràs a faltar, sóc de nou aqui per donar molta guerra!!!!!, Guapa, gràcies per ser-hi!!!!

    Clint: Hi sou, hi sou, ja us veig a tots, jejejeje, una altre abraçada per tu tambe guapu!!!

    Farlopa: Eiiiii, que jo tampoc us deixaré respirar ara eh!!!!, jejejeje.

    Bruno: M'has fet possar vermella amb això de que estic guapa a la foto, jejejejeje, gràcies per tot carinyu!!!

    Euria: Si, si, fins ara mateix, uns dies de repòs m'han anat de conya, però sóc de nou per batallar com abans, petons preciositat!!!!

    Aran: Ostres, doncs no l'he llegit, ara mateix m'el miro, gràcies guapu!!!!

    Meta: Gràcies carinyu!!!!, els teus e-mails han estat un gran ajut, t'estimo princesa!!!!!!

    Cafeambllet: Gràcies bonica i enhorabona per la nova feina!!!!!!! :-)

    Escarabat: Aixxx, un altre que em farà posar vermella, jejejeje, gràcies guapau, ara calce't, que torno guerrera eh!!!!, jejeje. Et torno els petons :-O

    Joana: Una abraçada per tu tambe guapa i moltes gràcies!!!!!

    Mama del Pol: Gràcies bonica, moltissimes gràcies!!!. M'agrada saber que en Pol segueix igual de bitxet que sempre :-P

    Tondo Rotondo: Ostres, es exactament el llibre que he llegit, el del cavaller de l'armadura rovellada!!! M'el van regalar quant vaig fer els 25 i vaig passar per una mena de depressió, em va ajudar moltissim i aquests dies l'he llegit de nou, ja veus que m'ha anat de conya!!!! Gràcies guapu!!!!!!

    Pd40: Ha sortit i crec que ha marxat del tot, gràcies guapu!!!!!

    Esteve: T'agafo la besada i te la torno doble :-) Gràcies guapu!!!!!

    David: Los últimos serán los primeros, jejejejeje, tu em vas pillar per "phone" al tanatori, tant de bo haguessim pogut quedar per conèixen's "in person", pero hi ha més dies que llonganisses, guapu gràcies per els ànims!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column