Acabo de rebre un e-mail de la Xarxa Santboiana de Blocs on se’m notifica que el meu Bloc ha estat escollit el millor de la Setmana del 02 al 08 d’abril de 2007, recoi, estic molt emocionada!!!!!!!

A mi, la seva invitació a formar-ne part, em va venir una mica de retruc i vaig trigar en inscriure-m’hi, per que no tenia gaire clar si m’interessava que la gent de Sant Boi sabes que tinc un bloc, però ves, que jo no conec pas a tothom de Sant Boi!!!!!

En aquesta pagina us hi podeu inscriure si sou de Sant Boi o al vostre Bloc parleu de la Vila Santboiana.

Us deixo l’enllaç per tal que l’hi doneu una ullada, el cert es que està molt ben estructurat en diferents grups (Opinió i Informació, Cultura, Política, Reivindicació i Denuncia, Societat i Personal, Fotografia, Esports i Lleure, Diversos). Ja son 44 Blocs el que parlen del nostre poble – ciutat i em fa il·lusió i tot!!!!!

Per accedir-hi clickeu: Xarxa Santboiana

28 Comments:

  1. Anònim said...
    :D Ualaaaa felicitats nena! El millor de la setmana passada no, el millor de tot Sant Boi sempre, pels segles dels segles jejeje
    Anònim said...
    Amén Gemmi.....amén juasjuasjuas.

    Gràcies preciosa!!!!!
    Clint said...
    i a algú se li fa estrany?
    Anònim said...
    Home Clint, a mi la veritat es que si se m'ha fet estrany quant m'han enviat el e-mail aquest mati per que textualment em posen:

    "El teu bloc, per decisió popular, ha estat el millor de la setmana del 2 al 8 d'abril. Enhorabona!!!"

    I clar jo he flipat per que, per on vota la gent?????, no se, no m'ho acabo d'explicar, però mola molt :-)
    Anònim said...
    però regalen alguna cosa o que? ( no sé un sopar a no sé on, o un viatge a la manga del mar menor, o un val de descompte al la floristeria de ca la pepa o jo que sé...)

    apa i felicitats que ningú ho dubtava que erets la millor del St. Boianès, o de tota la comarca...o província, o país...
    Anònim said...
    Escarabat: Que jo sapiga no regalen res, home, ho fan per donar a conèixer Sant Boi, no es per veure qui guanya :-P

    Ara tiu, t'has passat amb els piropos eh!!!!, jajajajajajaja.
    Anònim said...
    m'he passat?

    Que dius, mossa!! Però si tu, que ets la reina dels piropos i petonets, i mandangues semblants, t'ho mereixes.

    apa
    Anònim said...
    Escarabat: M'encanta com ha sonat això de "mandanges", aixxxx (suspir profund, com d'enamorat, ja saps), gràcies guapissim!!!!!! :-)
    neus said...
    Felicitats maca!!!

    un petonàs!!
    Charlie said...
    Però aquesta gent...d'on és exactament de Sant Boi?
    Anònim said...
    Apa!!!!!! quina sort, fa temps que el meu bloc no constani al TV3. Aixó vol dir que tens um bon bolc. Continua així.
    Anònim said...
    Felicitats!!!! :)
    Anònim said...
    felicidades
    A.M.CHICLANITA
    euria said...
    FELICITATS :DDD

    Apa torna de setmana santa i aquesta sorpresa!!
    Anònim said...
    Elur: Gràcies guapissima!!!!

    Charlie hi-hat: Doncs de tot Sant Boi...suposo. Per cert, benvingut i gràcies per el comentari!!!!!! :-)

    Titi: Doncs no se si es bo o no, això ho haurieu de dir els que em llegiu, no?, gràcies per venir i deixar el teu comentari!!!

    Menxu: Gràcies preciosa!!!!!!

    Anónimo: Gracias!!!!!!!!

    Euria: Pozzzzzz ziiiii :-P jejejejej, gràcies guapissima!!!!
    Agnès said...
    Moltes felicitats estimadíssima altra meitat!!
    Anònim said...
    Cris: Moltissimes gràcies guapissima!!!! Ostres, haguessim estat veines, recordes el nom de la residpencia?, no es pas la Llar St. Josep??

    Petonassos!!!!!!
    Anònim said...
    Jomateixa: Ohhhh preciosa, quina ilu que em fa que TU em felicitis, les JO MATEIXES ARRASEN!!!!!, jajajajajajajaja

    Gràcies preciosa!!!!!
    Deric said...
    Uapa! Felicitats!!!
    Anònim said...
    Deric: Asiesssssssssssss :-)
    Anònim said...
    Moltes felicitats maca!! Segur que t'ha ben guanyat aquest honor!!
    Anònim said...
    Millu: Uiii, moltissimes gràcies!!!!, benvingut a casa meva, passa, passa i gaudeix-ne!!
    Metamorfosi said...
    Felicitats!!!
    Enhorabona!!!
    No podia ser d'una altra manera... si ja t'ho deia jo: et superes per moments!

    Estem orgullosos de tu, nena! Sniff (d'emoció!)

    Petons, confeti i serpentines!!!!
    Anònim said...
    Metamorfosi: Aixxxxx nenaaaaaa, que em faràs plorar i tot tu ara!!!!!, gràcies, gràciessssssss!!!!!! :-)
    David JB said...
    Felicitats per aquest nomenament com a millor bloc de la setmana :)
    Anònim said...
    David: Gràcies guapu!!!!!!!!!! :-)
    Lluna said...
    Ei, moltes felicitats!!!
    Anònim said...
    LLuna: Moltes gràcies preciositat!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column