Els nervis

Aquest mati m’ha sonat el despertador com cada dia a les 06:15, però m’he donat la volta i he continuat dormint, a les 07:00 m’he despertat esparverada i corrents a la dutxa, vestir-se ràpid, pentinar-se ràpid, una ralla als ulls ràpid i corrents al carrer...se m’ha escapat el bus de les 07:20 i com que el proper no passa fins a les 07:45 apa, cap a casa a fer un pipi, que amb les presses no ho havia fet.

Bus, estació de tren de Sant Boi, tren fins a Avinguda Carrilet i allà metro, empentes per pujar doncs el metro venia amb retard (sembla la RENFE això ja):

- Ai nena, es que mi Maria esta que no caga.
- Y eso, que le pasa?
- Pues eso, que no caga, lleva unos dos sin cagar y es de los nervios eh.
- Mujé, pos dale algo pa que cage no.

Podeu imaginar-vos com ha estat el viatge.....

Per fi han baixat a l’estació d'Espanya i allà he pogut dormir, fins que han pujat dues noies tres parades més tard:

- Joder tia, estoy que no cago.
- Que te pasa?
- Pues que el sábado me quede en casa del nene y nos acostamos.
- Ya?, pero cuanto hace que salis juntos?
- 3 dias.
- Pues aún habeis tardado. Y que, que?
- Pues que el condón se nos rompió y no me he tomado las pastillas del dia depues.
- Joder nena, ya se lo has dicho a tu madre?
- Si, se lo dije ayer, mama estoy que no cago de nervios.

No se si era la filla de la senyora, m’ha semblat massa agosarat preguntar-ho, però el que està clar es que ni parlant el mateix idioma de vegada la gent s’entén.

BON CAP DE SETMANA!!!!!!

19 Comments:

  1. Anònim said...
    Quina raó que tens JoMateixa, jajajajajajajajaja.

    Bon cap de setmana per tu tambe guapa!!!!
    Anònim said...
    tu t'hauries de dedicar a fer guions pel vent del pla...

    (que segur que el milloraries molt)

    apa
    Anònim said...
    Quina merda de converses no? i tot això de bon mati imaginet el mateix viatge al vespre deu ser tot un calvari... jajajaja passis un bon cap de setmana !!!!
    David JB said...
    De nervis res, estic mirant l'hora de la centraleta, i posa 17:59, i quan marqui 18:00, el meu dit premarà la tecla de Desconnectar, i s'ha acabat fins dilluns.

    Vagi bé.
    Anònim said...
    Cris r.: Crec que si que en tinc, una miqueta eh per això!!!, jejejeje. Petonets "cotxinota" :-P

    Escarabat: T creus???, aixxxx, em dius unes coses guapu,ja m'agradaria ja que en Bernet i Jornet m'hagafes a mi per fer-l'hi els guions, pero em temo que va a ser que no :-(

    Farlopa: Doncs si, una merda com una casa, no m'ho vull ni imaginar, ara be, si dilluns (avui no que en Hatim em recull a les 19:00 amb el cotxe) em trobo a la senyora et juru que l'hi pregunto si la nena ja a cagat o no, jajajajajaja.

    Cris: Es que en Farlopa es en Farlopa :-)

    David: Apa doncs, ja em llegiràs desde casa, quina sort que pleguis a les 18:00, es inhumà fer.nos pencar un divendres a la tarda fins a les 19:00, ni una trucada en tota la tarda eh, aixxxxxxxx, que m'estreso, ja els hi val a tots!!! :-(

    Que vagi be per tothom!!!!!!
    Clint said...
    Vinga va no et queixis que ja deus haver plegat, tot i que amb aquest començament de dia...saps millor que no estigui prenyada la tipa aquesta, pobre nen el que vinguès....
    Anònim said...
    Ostres tens raó, hi ha converses que senzillament no pots evitar escoltar i la penya no té un pèl a la llengua. A Vallirana (que passa un bus cada hora i tu encara et queixes de lo bé que estás comunicada...) avui tenia dues 35-40 anyeres educades parlant de la penosa vida en parella i els seus infants. Una havia aconseguit separar-se i estava amb l'advocat pressionant per aconseguir una ordre d'allunyament de l'ex, però es veu que el jutjat de violència domèstica està col.lapsat i l'altra que té una gran depressió perquè els seus crios fan el que volen, el marit a l'atur s'endú els nanos al bar tota la tarda i que propossava fer un pensament i separar-se donada la nula absència del marit en qualsevol tasca de la casa i bla, bla,bla.
    Que vols que et digui, prefereixo les teves converses que trobes que no pas aquestes aburrides. A més a mi em coneix molta gent i quan agafo la "diligència de l'oest" de Vallirana-citi s'em senta cada pessat/a i haig de fer veure que estic dormint (suposo que s'em deu notar: senzillament no se disimular). I no et dic res de les parades habituals que pujen les "Trini's" a fer feina a Barcelona és per morir-se i a sobre mai porten la T-10 (que aquí es va imposar farà uns 3 ó 4 anys només) i esperen a pujar a la Tartana del bus per buscar el portamonedes i pagar. Cágate Loreto !!
    Tingueu tots bon cap de setmana i deixeu els nervis sota el llit quan us aixequeu.
    PD: Aixecar-se a les 6 del matí pica molt. De llegir-ho em mareixo.
    Anònim said...
    Si nena quines converses!!! encara avegades ric pensant en el post del "Coño las bragas" que vas escriure fa temps, però aquest també serà de recordar...

    No recordaba que això d'anar amb transport públic és molt divertit, (jo des de que no haig d'anar a barcelona a estudiar ja qüasi l'utilitzo)...

    Bé ja ens informaràs del que "caga" la noia...

    Voto per la proposta de l'escarbat, segur que serien més divertits...

    Apa adeu i petons!!!
    Gràcies pels ànims.
    Anònim said...
    perdó rellegint el comentari veig que he posat ja qüasi l'utilitzo, evidentment volia dir ja qüasi no l'utilitzo...

    gràcies :S
    Metamorfosi said...
    Dilluns, quan vagis cap a treballar, porta una caixeta de supositoris de glicerina, i si te les trobes i la nena no ha cagat, els hi regales de part de tota la comunitat!... jajajajaja

    Que tinguis un bon cap de setmana guapíssima!!!

    Petonassos a cabassos!!!!

    pd.- per cert, em sembla que he arreglat una mica les coses...
    neus said...
    ja ho tenen això els nervis... o restrenyen o fan cagareles... ;)


    Bon cap de setmana, preciosa!!

    Un petonàs i una abraçada beeeeeeeeeen forta!!!
    susurro said...
    Ostres, ostres... casualitat??? jajaja... es que de veres, vaaaaya tela!! juas! quin viatge t'hauran donat!
    besets wapa!
    euria said...
    Quin començament de dia tant esgotador!! Sort que vaig a treballar a peu....tot això que m'estalvio.

    Bon cap de setmana a tu tb!!! Que disfrutis :)
    Puji said...
    Mira el costat positiu: Imagina't si tot això et passa en dilluns!
    Anònim said...
    T'has llevat a les 7 i has perdut el bus de les 7.20? Collons, jo em llevo a una hora i surto de casa una hora i 20 minuts més tard!! Dutxeta de trankis, esmorzar, take it easy...
    Salutacions al VITI.
    Pere Tarter said...
    tots es caguen quna parlen? quina mà de defecar tothom...
    Anònim said...
    esta que t hi cagas el post
    Anònim said...
    Jajajaja, ostres quina gràcia! Aquest post és digne de les millors escenes de Línia blava, llibre que us recomano amb absoluta passió.

    Una abra+ada i... bon començament de setmana!
    Jo Mateixa said...
    Moltes gràcies a tots i totes, espero que el vostre cap de setmana hagi estat formidable, el meu us asseguro que SI ho ha estat!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column