Quin cap de setmana!!!!!

Aquest cap de setmana ha estat d’allò més...diferent, ja tocava, ja en tenia ganes!!!!!

Dissabte a la tarda vam anar de compres amb en Hatim, ell està apuntat a un gimnàs i a mi em feia molta il·lusió poder anar-hi amb ell, però el banyador per la piscina el tinc a Pineda, juntament amb el xandall, així doncs vam anar al Decathlon de Sant Boi i em vaig equipar per fer esport:
- Banyador.
- Ulleres per la piscina.
- Dos gorros de bany, un de silicona i un de tela.
- Un xandall de color blau turquesa moníssim!!!!
- Una bossa d’esport tipus motxilla.
- Un rellotge aquàtic (m’agrada saber l’hora mentre em banyo).
- Tres samarretes de màniga curta.

I apa, ja estic uniformada per anar a fer esport, ja em quedat que el divendres a la tarda, quant surti de la feina, anirem a fer unes piscines, una sauna i un jacuzzi...els exercicis de Pilates els deixarem per un altre dia. Tenim pensament de tornar-hi dissabte, ara be, m’he de mirar el llistat d’activitats que s’hi poden fer donat que hi ha de tot i amb els noms fa por i tot:

- Body Pump.
- Bisu.
- Fit Kid Inf.
- Fit Ioga.
- GAC.
- Cycling.
- Fit Combat
- Aiguagim.
- Aiguaextrem.

I no se quantes varietats més d’exercicis per fer dins i fora de la piscina, tinc unes ganes d’anar-hi i estrenar-ho tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui Diumenge he anat a veure La Passió d’Esparreguera i ha estat brutal, no se si hi heu anat o no, però us ho recomano, ara, afanyeu-vos, doncs queden poquíssim dies. En Hatim m’hi ha portat i així ha pogut conèixer a en Pep, desprès ha marxat per que estava sense dormir pràcticament i ell no hagués aguantat tantes hores allà (de 10:15 a 18:00 parant per dinar i amb dues mitges parts de 15 minuts al matí i a la tarda).

Evidentment no tinc fotos de l’espectacle, doncs no es permetia ni gravar ni fer fotos dins, però si de l’exterior d’Esparreguera, us en deixo unes de mostra:



L’espectacle es...certament espectacular, l’escenografia, la música amb la banda i la coral i òbviament els actors, que son fantàstics, TOTS m’han fet brivar, però com no, el que feia de Jesús (Pep, ara no recordo el seu nom....Lluís pot ser??) ens l’hem trobat quant hem sortit per dinar i ens ha comentat que uns que tenia a la primera fila (i que eren del PP) l’hi ha deixat anar:

- Dónde se ha visto que La Pasión se haga en catalán?, desde cuándo Jesús habla en Catalán?

En “Jesús” ha dit que alguna se’n pescaria a la segona part de l’obra que es feia a la tarda i bé, així ha estat, doncs quant en “Jesús” puja a la gloria (vaja, que ja ha ressuscitat i marxar cap al cel amb Déu) ha deixat anar tot el guió que tenia i ha acabat dient que:

- Deixeu que cada nació parli el seu idioma.

Brutal, se m’han posat els pèls de punta però es que clar, aquesta sensació l’he tingut durant tota l’obra doncs ja us dic, es molt espectacular i no us en diré res més que segurament hi ha gent que no l’ha vista i l’hi faria gràcia anar-hi.


El dia d’avui m’ha permès conèixer a una personeta encantadora que m’ha fet passa un dia entranyable, gràcies bitxo, espero repetir una trobada tan maca com la d’avui ben aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    De res, senyoreta ... ha estat un plaer, ja ho saps!!!

    S'ha de reconeixer que la d'Esparreguera ... i no perquè jo sigui d'allà, eh?, és bastant (perdó ... MOLT ) millor que la d'Olesa (merda estesa, d'altra banda) jejejejejej

    Un petó i bon dia!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Peeeer cerrrrrt, va dir "Ameu-vos els uns als altres i no feu distincions de nacions o llengües" ... quins collons, l'Isaac, que té, el tiu!!

    Un petó
    Anònim said...
    Cris: Si nena si, ja ho he vist, jejejejejejeje. MIra de descansar que te n'has fet un munt de pencar!!!! petonassos a cabassos preciosa!!!!!!!

    Pep: Joder, vale si, ja saps, jo es que estaba embobada amb d'altres coses i poder no vaig parar be l'orella, però al cap i a la fi va dir que que tots voliem sentir, que Catalunya es una Nació i que no ens toquins els pebrots i ens deixin parlar la nostra llengua, si o si?, jejejejejeje.

    Petons guapu!!!!!
    Anònim said...
    Quina colla d'indocumentats i d'ignorants aquests del PP!!! Tal vegada, es pensen que Jesús parlava castellà?!
    Anònim said...
    Talcomraja: Es justament el que va dir en Pep.

    Re, re, si es que d'on no n'hi ha no s'en pot treure.

    La propera Passió en Arameu, a veure que hi diuen els del PP :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Carai! Embobada en altres coses? En quines? Perquè allò era tot fosc (noooo, que no malpensi ningú) i només hi havia una cosa per mirar ... vull dir el Cristu, clar!!! Embobada!!! Embobada!!!

    Això el de costat teu que deuria dir alguna tonteria!!!

    Un petó!!!

    PD: Si la fan en Arameu em veig com els de l'ONCE però tot el public!!!
    Anònim said...
    Pep: A veureeeeeeeeeeee, es podia mirar al nen petito que teniem a la esquerre, aquell que nomes feia que fotre patadons als seients de davant, es podia veure a el pare d'en "Jesús"=Isaac (per que l'he batejat com a LLuis????) o la nebodeta que teniem darrera o a la mossa que esta prenyada de 6 mesos i mig (la mare de la futura Aina)

    També podia haver-me embobat amb els gossets que portaven els de la ONCE, que monussssssssss!!!!

    :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    A veure ... com és que et vas quedar amb el nom de la futura nena, nebodeta de Jesús i no et vas quedar amb el nom del Jesús ... això no s'entèn tia!!!

    Els gossets de l'ONCE si que eren monos, sí, però, ehem, m'agradaria destacar que èrem a les fosques i els gossos eren ... ehem ... com més avall, eh?

    Això és que no duies les ulleres netes i no hi senties bé!!!

    Petonets
    David JB said...
    A veure, aquells senyors el que voldrien dir és que Jesús hauria de parlar en cristià, que és el que ells diuen normalment, i com que per a ells el cristià és el castellà, doncs ja està tot fet. Si és que, has d'entendre més a aquesta gent xD

    I ara, jo un divendres després de sortir de la feina, mai, m'escoltes? MAI faria res que em suposés cansanci, perquè els divendre a la tarda és per quedar-se a casa descansant, almenys per mi, és clar. Tot i que, ja ho he pensat alguna vegada, intentar fer una mica d'exercici, perquè sinó al final em quedaré apalancat i els músculs se'm quedaran atrofiats.
    Anònim said...
    Pep: Es que el nom d'Aina m'encanta, per això m'hi vaig quedar i amb el nom d'en Jesús doncs poder no per que no l'hi escau el nom d'Isaac, trobo que l'hi escau més LLuis, que se'l canvií, aixxxx, pobre Jesús, jajajajajaja.

    Ja se que els gossos estaven més avall, però es que eren tan monus ells i joder, si que sel's veia tiuuuuuuu!!!!!

    No et passis tu ara eh, que les ulleres vaig trobar voluntaris que me les van netejar i les orelles me les habia rentat al mati a la dutxa :-)

    Per cert, dona molt records a en Kittus, es un tiu molt macu!!!!!

    David: Ahhhhhhhhhhh, vale, valeeeee, no m'habia quedat gaire entenedor, gràcies per explicar-m'ho carinyu!!!!, jejejejeje.

    Quin millor moment que el divendres en ben sortit de la feina, vas a la piscina, jacuzzi i sauna, buffff, relax total nen!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Okis okis, però Lluís se'n diu ... què coi t'explico jo ... en fi ...

    La foto del teiatru no era pas d'ahir, oi? Perquè no em sona que la féssim!!! O estava jo molt despistat, que ja podria ser!!!

    Les ulleres netes ... segur però les orelles ... ho dubto ... Nens! Ara al setembre haurem de fer una recolecta per comprar-li una tropeteta a la JoMateixa que s'està quedant sorda!!! Agüelaaaaaaa!!!

    Un petó
    gatot said...
    eps... jo mateixa.....vés en compte amb estrenar-ho tot al gimnàs:pots quedar baldada i passar-te dissabte i diumenge clapant!

    Jo, de tu, preguntaria a algún dels monitors/entrenadors que hi hagi per allà i que et recomanin en funció de la teva forma actual.

    Però d'entrada, si comences amb l'aiguagim (que és relativament suau) ja veuràs si en fas prou o necessites més canya!

    petons i llepades esportives!
    neus said...
    i no et va entrar una passió de son amb taaaaaaaanta Passió?? uf... a més, el final és sempre el mateix... :P

    un petonot, maca!
    Charlie said...
    i no li van dir a Jesus: "habla en cristiano!!!"?
    Metamorfosi said...
    Hola preciositat, ja veig que el cap de setmana t'ha sortit ben aprofitat!

    Així que has conegut en Pep???... ostiiiii, ara tinc gelitus!... jejeje

    Una coseta... em permets una coseta?
    Al blog de la Yrun, on he arribat des del blog de l'Alepsi, demanen que passem un spam o com es digui, per una cibertrobada blocaire, aquest dimecres a partir de les 11 de la nit. Qui hi estigui interessat, ja ho sap! (en els seus blogs hi ha més informació, però no sé enlleçar-los des d'aquí)

    Apa, petonets guapíssima!!!
    Candela said...
    Caram noia!! molt rebé!!!! has d'estar esgotada!!!
    Puji said...
    Vés amb compte amb l'esport que pot ser molt xungu!
    Clint said...
    S'admeten apostes sobre quantes visites farem al gimnàs?

    Un 10 per Jesús, encara que sigui per un dia!
    Anònim said...
    A TOTS i TOTES: Desprès us explico amb calma el dia d'avui (be Pep, tu ja saps que m'ha passat), però de moment el tema gimnàs i piscina l'haurem de pospossar, si es que el que no em passa a mi.... :-(
    Anònim said...
    EI Jesus ja no es el Josep Maria Massip a la Passió d´Esparraguera?

    Collons per dèu que bo que està Jesus-Josep Maria, quin murenu per dèu

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column