Carta oberta a la "tia" del metro

Tinc uns quants punts a comentar sobre el viatge d’avui, per això m’adreço a tu, maca, per veure si els deixem clars i no torna a passar:

Punt 1.- Per més que t’escarrasis a entrar la primera al metro, si davant hi tens 8 persones, entre elles 2 persones grans i 3 nen petits, ho tens una mica cru.

Punt 2.- Cridar i amenaçar en que si arribes tard a la feina denunciaràs al metro i a tothom que viatja en aquell vago t’asseguro que no es la solució.

Punt 3.- Pegar un cop de puny al noi que t’ha collit la bossa que se t’ha caigut, despres de que ell et toques el cul sense voler (o no) tampoc es una solució per calmar els nervis.

Punt 4.- Per molt que et pintis dins el metro (i ja ha estat prou curiós veure com ho has fet) la gent seguirà miran-t’he l’enorme pitrera que Déu t’ha donat (unes tant i d’altres tant poc, que injust que es el mon).

Punt 5.- Que la senyora a la que has fet burla sigui idiota no et dona dret a cagarte en la mare de la tia que exerceix la professió més antiga del mon, per molt que l’hagi parit.

Punt 6.- Si et torno a veure al metro et parteixo la cara, i les tetes.....bueno, no se, de les tetes ja veuriem que en feiem.

Capulla, fuma't un porro a veure si s'et passa la tonteria collons!!!!!!!!!!!!!!!!!
A tots vosaltres que tingueu un molt bon cap de setmana!!!!!!, a ella....paso.

26 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jajajajajajajajajaja.

    Tinc un amic que es va trencar la cama i anava amb crosses ... quan sortia del metro anava amb la crossa per davant per evitar que gent com la teva "amiga" es fotés pel mig i el pogués tirar. Te'l miraves i només li faltava dir "Voy armado con una muleta!!!"

    Aquesta és un exemple típic de gent que té amb presses i que no s'ha parat a pensar què podria fer si es llevés 5 minutets abans!!!

    Un petonarro i molt bon cap de setmana per a TuMateixa
    Anònim said...
    Glups!!!! Espero que si mai te la tornes a trobar jo hi sigui per veure com li parteixes el morro, hahahaha, que de les tete, si et sembla, ja me n'encarregaria jo, hahahaha

    Petonets i llepadetes baixllobregatins per a tota tu
    g! said...
    Ostres vaya tia!! Tampoc t'hi escarrassis està clar que és una amargada i ja s'ho trobarà.

    En comptes de partir-li la cara, et recomano que a la propera que te la trobis maquillant-se al vagó del metro, passis pel seu costat i com qui no va la cosa li fas un copet a veure si queda ben maquillada o no :-)

    Anims que ja és divendres!
    Anònim said...
    Ondia com va la gent de bon mati amb la pitrera per davant," paso a mis tetas pero sin favor a tetazo limpio "res el proxim cop li punxes amb una agulleta i segur que es desinflen " Vivan las tetas naturales , fuera las de laboratorio "Un Altre dieu que las dones petiu moltes tortures per als homes (depilacions etc...)pues comparat am aixo no es res:http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=409058&idseccio_PK=1028
    .Per cert he contestat el meme d'ahir al meu bloc si algu se vol mira ja ho sap.
    Anònim said...
    Lo que tambe esta molt malament es que et fotin una bufa per tocar el cul ( no em interpeteu malament jo sempre demano permis eh ) Dissabte amb un dinar d'aquets que hi molta gent de cop em tocan el cul però ben tocat,amb apretadetas itot,vaic pensar nano algun cop has lligat per la cara ,pro per la esquena es el primer cop, em vaic girar i veic una noia que em sonriu , de cop li canvia la cara,I el perdona que me he equvocado, Que li farem.
    Jo Mateixa said...
    Pep: Si es que tothom està igual home i més un divendres, fa por agafar el metro joder, tothom està estresat!!!!!!

    Un altre petonarro per tu carinyu, espero que avui el dia sigui més tranuil, si més no sense "etiquetes com les d'ahir" :-S

    Nasi: Cap problema Nasi, les tetes de la paia aquesta son totes dues teves, i si vols faig fotos de com l'hi parteixo la cara, res eh, per si no poguessis vindre el dia X, jejejejeje.

    Ui llepadetes de bon mati, mmmmmm, aixi dona gust començar el dia :-)

    g!: Juasjuasjuasjuas això m'ho ha dit la companya de feina, fes-li un "enpujoncito" a veure on es fot el rimel, jejejejejejejeje.

    Striper: no eren de silicona tu això es el més alucinant, eren verdaderes per que botaven de mala manera :-S i saps que, doncs que eren maques, jooooo, si es que no hi ha justicia en aquest mon :-(

    Així que et vas deixant graèjar el cul per qualsevol??; quin perill que tens nen, quin perill que tens!!!!, ara em paso pel Bloc i dono una ullada al meme.
    Rondaire said...
    Bufa... quin començament de dia ... Bon cap de setmana i bona sort pel diumenge !!
    Metamorfosi said...
    Nenaaaa... és que et trobes amb cada element en els teus recorreguts en transport públic que déu-ni-do!

    Apa... unes quantes respiracions ben profundes i a preparar-se pel cap de setmana, que malgrat pugui ploure, n'hem de gaudir mooolt!!!

    Molts petons d'aquells tant grossos!!!

    I molt bon cap de setmana!!!!
    David JB said...
    Quin fàstic de tia, no?

    Jo recordo una vegada que, tenia un peu inflat i caminava malament, i un dia al tren, vaig pujar, però clar, per tenir el peu com el tenia, em vaig agarrar de la barra de les portes, i vaig pujar lentament intentant no forçar molt el peu, però clar, hi havia una estúpida amb presses per pujar, i clar, de tanta pressa que tenia per agafar lloc per seure, no va veure que jo entrava més lentament, i es va fotre un cop a la cara amb el meu braç, doncs els 20 minuts entre Atocha i Alcorcón, insultant-me la porca, i jo passant totalment d'ella, i res, que no callava, i la gent també passant d'ella, fins que vaig arribar a Alcorcón, i perquè li caigués la cara de vergonya, vaig passar al seu costat, caminant molt lentament pel mal que em feia el peu i posant cara de dolor, i a la porta vaig baixar també posant primer un peu al primer escaló, després al segon, tot molt lentament perquè ella s'hi fixés, recordo que el trajecte entre el seient i la porta, l'estúpida va callar, en veure'm en aquella situació.

    I és que hi ha gent que té poquíssima educació i no respecta res ni a ningú, creient-se per sobre dels altres, i no saben que la seva llibertat comença on acaba la dels altres.
    Jo Mateixa said...
    Rondaire: No t'ho pots ni imagina tiu, jejejejeje. Lo del diumenge per que ho dius, per lo de les eleccions??, ja tremolo que jo diumenge treballo com a apoderada, però per que vull eh, vaya dia m'espera!!!!

    Meta: Nena, nena, nena, es que el transport public dona per molt i a més, Barcelona està ple de frikies, jejejeje. Bon cap de setmana pe tu tambe preciositat!!!!!

    David: La tia aquesta del teu tren que cabrona tambe, no??, es que hi ha cada element, joder tia si tenies pressa haver-t'he llevat abans, saps que penso?, que la tia va mal follada, per aixo esva aixi de bon mati per que qui collons es lleva aixi un divendres??, doncs algu que no ha cardat la nit abans (jo no ho he fet i m'he llevat amb un somriure, dec ser l'excepció que confirma la regla que no la menstruació...es divendres, estic fatal, no em facis cas) :-P
    Clint said...
    Es que passa cada cosa als metros!

    Que estas fenta apologia de la droga?....ui ui ui com et sentin els del pp!

    Vinga petons de quasi cap de setmana!
    Cristina said...
    Hi ha gent que es mereix que li fotin una bona pallissa a veure si se´ls baixen els fums. Jo quan intento sortir del metro i algú intenta entrar no li poso fàcil,jejeje. Per cert guapa, quan pugui et contesto el mail. Avui ho tinc una mica cru,jejeje. Petons i bon cap de setmana!
    Anònim said...
    Buf, quin començament de dia... Aquesta tia no sap que és un transport públic? Si té pressa i vol fer de reina que es pagui un taxi i deixi a la resta tranquils. Sort dels mp3, li fots canya i desconnectes del món.
    Ulisses said...
    jajajajaja

    passatgera molesta eh XD

    salut que segur que no la tornes a veure.
    Jo Mateixa said...
    Clint: Però no es culpa meva, es culpa de la fauna que hi ha a Barcelona, jajajajajajaja. Als del PP que els bombin homeeeeee, l'he posada per que m'agrada, es marxosilla per començar el cap de setmana :-)

    Cristina: Ets una dona de armas tomar eh!!!! recoerdem que un dia que anem juntes en metro et deixi a tu entrar o sortir primera :-S jajajajajajajajajaja, petons guapissima i per l'e-mail tranquila, si jo tampoc puc escriure gaire avui que vaig de feina fins adalt de tot!!!!

    Pd40: Ja planyo als taxista que l'agafi, no se que faria en Ddriver en el cas que l'hi pujes una tia amb les tetes grans i malhumor, jajajajajajaja.

    Ulisses: Això espero, això espero, basicament per que no se de que soc capaç si la torno a tenir davant, jajajajajaja.
    Anònim said...
    Collons quin personatge més... deixe-m´ho en curiós... La gent pateix una ansietat... que trista. QUin espectacle, segur que la gent s´ha fet un fart de riure d´ella, que vaja, que jo m´hi haguès rigut als morros, per boja!
    Joana said...
    Relaxa't i passa un bon cap de setmana....Dilluns agafaràs el metro????
    Ja ens explicaràs qui t'hi trobes....Jajajja
    Petitabruixa said...
    El meu mestre de Tarot sempre em deia que les dones que tenen molta pitrera són de foc, tenen molt d'ego i fracassen en les relacions perquè les cremen...En fí, la propera vegada, agafa't al mugró en cops de a la barra...;-)

    Bon cap de setmana, maca!
    Anònim said...
    Que xunga la gent de Barna, anda que s'em bacilen a mi... li foto cop d'aixada i ale. La mare que l'ha parit aquesta mala puta !! No hi ha respecte per ningú. Però en defensa, i no se si s'en pot dir defensa, devia tenir un dia o potser una setmana d'aquelles que no agraden a ningú. Li sortien les tetes per sota la faldilla? xD D'aquelles amb els mugrons grossos, de tanta ronya que pillen pel terra al arrossegar-los. A, i el copet mentres es maquilla, vigila que li vagi el pintallavis al ull, ja veuràs com riuras :D. Entre el metro i l'andana no hi deu passar degut a la pitrera, però si t'endús un cuter potser podras encavir-li bé. Filla de la grandíssima puta !! El bolso, si hagues sigut aquell noi tant educat... no l'hagues trobat més, el tires per la porta quan arrenca el metro i ale, les rates de carrer ja faran la feina per tu. Indignant... tothom és així per barna o es que es concentres únicament i exclusivament al metro? Sempre que vaig a Barna em cago amb la mare que la va parir, només hi ha merda, pudor, presses i mal geni. No pots estirar-te ni en un parc, els gossos caguen alla on poden í cap amo s'està a recollir la tifa. En serio, que facin un pensament, no vull que aquesta merda m'arrivi per aquí a casa. Ui si, Barcelona neta !! Venga i que els donguin pel cuuuuuuul !!!!!! i a la gent com la tia aquesta igual !!!!!!
    Anònim said...
    Collons noia, quina manera de començar el dia....
    Jo com que sempre tinc una bossa amb el tupper o el paraigues quan em trobo amb algu com aquesta vaig fent-lo voleijar (tipo columpio) i la veritat es que s'aparten perque sino
    òstia al canto!!!!
    Anònim said...
    De gent mal educada al metro n'està ple, fa bastant fàstic la veritat. A mi una cosa que em fa molta ràbia és veure tots aquells que, tot esperant el metro, es posen a fumar a l'andana. Quan els veig, només dessitjo amb totes les meves forces que el càncer de pulmó faci aviat el seu efecte.

    Salut
    Jo Mateixa said...
    Gemminola: Primer de tot, com va el mal de panxona???, espero que ja estiguis al 100%. Si nena si, hi ha cada especimen més curiós!!!!

    Joana: Intentaré descansar avui i demà, diumenge treballo a les eleccions, tot el dia, o sigui que serà durillo, pero gràcies guapa!!!! Si, si, agafo el metro cada dia, espero que ella no :-P

    Petitabruixa: Si ja ho dic jo, la paia va mal follada, jajajajajajajajaja.

    ROVIBA: Que xungu ets tiu!!!!, jajajajaja, si home si, aboca tota la ràbia que portes dins...t'has quedat més descansat???, jejejejejeje

    CafeAmbLlet: Doncs veus, es una bona tàctica, però el paraigues el prtes també el dies que fa sl??, et deuen mirar amb un careto, jejejejeje.

    Danichan: Benvingut/a, desconec el teu sexe, però gràcies per deixar-me el teu comentari :-) Jo soc fumador i molt, però mai de la vida se m'acudiria fumar ni a l'andana del metro (ni quant encara estava permes) ni a cap lloc on estigui prohibit.
    Anònim said...
    Ja ho dic jo Barna estressa, i aquesta tia necessita "desestressarse"...clar que potser ella ja és així de natural (com la pitera, no?), llavors es millor la tactica del "toquecito" que comenten més amunt..

    Apa Bona nit i Bon Cap de setmana...

    P.D: la serie la fan els dimecres de 10:00 a 11:30 a TV3...

    Petons!!!!
    Jo Mateixa said...
    Gràcies per l'informació de la sèrie guapa!!!!, eb quant a la tia, si, si, necessita desestresar-se, jejejejeje, segur que si!!!!!

    Bon cap de setmana preciosa!!!!!!!
    Anònim said...
    Collons Jo Mateixa, tu vas forta, eh? les tetes me les deixes per mi, hahaha!!
    Jo Mateixa said...
    Posat a la cua Sir, que ja hi ha qui se les ha demanat :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column