Un Meme més

Ja deia jo que feia massa temps que no em queia un meme a les mans, i no se a sant de que m’han passat un, que deu ens agafi confessats.

Llocs on encara no has practicat el sexe

1.- A un ascensor ( i no es que no em faci gràcia el tema, però el d’aquí es petit i a més, visc en un segon pis, no dona per gaire).
2.- A un restaurant, entre plat i plat (això si que em molaria, però quedaria una mica lleig, no??)
3.- A la piscina de l'Hotel Arts de Barcelona (de fet no hi he estat mai a aquest hotel, però ha d'estar bé, no?)

Llocs on si ho has fet i poder repetiries

1.- Als banys públics d’un centre comercial (que passo d’anomenar per que ja us veig a tots els nois fent cua per veure-ho, cotxinos)
2.- A la piscina d’un hotel (on no m’hi hostatjava jo) a Calella de la costa.
3.- A Montserrat....si, si, lloc d’espiritualitat i recolliment, doncs allà, a l’Hotel Abat Cisneros, habitació...ai que això es el de menys.

Amb qui t’agradaria tenir sexe (i no val dir la parella)

1.- Amb el Sean Connery...si no fos tan gran, es clar.
2.- Amb el Denzel Washington.
3.- Amb el George Clooney.

Amb qui no t’agradaria tenir sexe

1.- Qualsevol polític de dretes.
2.- Qualsevol tiu que es cregui millor que totes les meves parelles anteriors i no sàpiga demostrar-m’ho.
3 .- Qualsevol gilipolles que es pensi que ell es millor que jo al llit, jajajajajajajajaja.

Agafa un llibre qualsevol i anota el que posa a la pagina 125

Puede substituir el jerez por vino blanco, aunque el sabor varia, claro. Otra posibilidad es utilizar albahaca o cilantro en lugar de menta.

Nota: Text extret del llibre Cocina para uno mismo (De Cristina Macía)

La cançó es opcional, no cal que estigui relacionada amb el post ni amb res en concret, nomes cal que et sentis a gust escoltant-la.

No seré bandarra, per tant no el passo a ningú, qui vulgui que l’agafi i el faci seu.



20 Comments:

  1. David JB said...
    A la piscina de l'Hotel Arts? amb el que val allotjar-s'hi, haurien de deixar fer sexe i tot el que vulguis, vamos xDD

    I on es fa servir el Jerez o el vi blanc? Si es pot saber.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No faré cap comentari respecte a això ... només faré un únic comentari ...

    Forza Milan!! ueueueueueueueueueue. Toma ya! Fote't Antena 3!

    Per cert la frase d'ahir del partit va ser "Fíjate que el Milan no ataca, eh?" ... i 2 segons més tard marquen el 2n gol. Brutal!!!

    En fi, un petó!!! I que tinguis moooolt bon dia!!!
    Mikel said...
    No em barrufen els memes pero aquest es curios...
    Anònim said...
    Hola Guapa!!!!
    Jo crec que lo de l'ascensor es una mica mite, perque normalment no triga gaire, i si el paras t'arriscas, a que l'obrin els bombers i et trobin a mitga feina.Parlant de hotels jo ho vaic fer al lavabo del Juan Carlos I, i no se si per el nom pro va ser un real polvo, jo estava prenen algo amb la meva noia,i en un "arranque" del meus liu vaic dir nena amb aquesta faldilleta estarias millor sense calçetes perque no vas al lavabo i te las treus, em va dir que li tregues jo i tan que ho vaic fer......
    Anònim said...
    jo al hotel arts vaig practicar sexe,pero trigas molt en començar,te tantes coses la habitacio que no pots estar per el que en principi has vingut.
    Especialment em va agradar els botonets per fer anar les cortines,molt distrets.
    la xurry?casi ni la recordo pero aquells botonets si que em van marcar
    Anònim said...
    Això de Montserrat... posats a buscar recolliment, no seria millor fer-ho al mig de passadís aquell que tenen ple d'espelmes? hahahahahahahaha
    Anònim said...
    Enviam aquest correu directament a mi, em fa vergonya respondre'l per aqui :D
    Anònim said...
    Una pregunta tonta de blocaire novato perque als memes es diuen axi.
    Déjà vie said...
    saps? m'encanta la cita de la pagina 125!! jajajaja encara tenim molt d temps per fer-ho a molts llocs, d moltes maneres pero sobretot q sigui ben fet. ;) ptonassos
    Jo Mateixa said...
    David: Oi tant que haurien de deixar fer de tot allà, quant els pares van fer els 25 anys de casats mun germà i jo els hi vam regalar un sopar a un lloc proper de l'Hotel i una nita allà, ens va sortir per un ull de la cara, jejejeje. En quant al plat es ATUN ESPECIADO :-)

    Pep: A la merda el putumilantiu!!!! :-P

    Mikel: Doncs ja saps, agafe'l, es tot teu :-)

    Striper: No cali que ho expliquessis tant profundament eh, jejejejejejeje, va home estrenet amb els memes, fes aquet al teu Bloc :-P

    Ddriver: La xurry?? joeeeeeeeeer, jajajajajajaja. La mare tambe va venir encantada amb tants botonets i coses xules a l'habitació, jejejejeje.

    Nasi: Montserrat te un encant especial per en Hatim i per mi :-)

    ROVIBA: Vaig esborrar l'e-mail, però fes un "copi pegui" del post homeeeeeeee.

    Striper: NPI :-P

    Déjà: Oi tant nena, mooooooolts cops a moooooolt llocs diferents!!!!! :-P

    NOTA A TOTS: Perdoneu, avui vaig una mica liada a la feina i fins ara no he pogut mirar els comentaris :-(
    Joana said...
    Mmmm Sexe,xerès, vi blanc, menta... Vols dir que cal anar a l'hotel Arts???
    Una abraçada!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja, segurament no cal Joana, però a mi no em faria res passar-hi una nit "a cuerpo de reina" que diuen :-P

    Petons guapa!!!!!!!!
    g! said...
    jajajaja que bueno! ostres lo dels banys d'un centre comercial, uf! anirieu molt passats de voltes no??

    Del teu meme es pot fer una combinació explosiva:
    Denzel Washington
    Piscina Hotel Arts
    Jerez
    I tu per suposat

    Apa, t'escric des de un bareto de Tarragona i tinc la parella del costat que de reull estan llegint el teu post. Aiiiii que encara s'aixecaran per anar juntets al lavabo.

    Bona setmana i petonarrus....estic pensant de fer-me meu el meme, serà el primer que fagi...
    Jo Mateixa said...
    g!: Fa tant de temps d'allò que ja n'hi m'en recoro, pero suposo que si debiem anar molt passats, jejejejeje.

    Ei si la parella va al WC ves-hi al darrera, portes càmara de filmar???, no es pot sortir de casa sense càmara!!!!!! :-P

    Ja es teu, adjudicat, te'l passo G!

    Petonets guapissim!!!!!
    Clint said...
    mmm, sebla que et van les piscines eh? jajaja

    petons!
    El veí de dalt said...
    I a banda de les piscines, et van els actors...madurets, eh?
    Jo Mateixa said...
    Clint: Doncs si, em van mooooooolt les piscines!!!!! :-P

    Veíd de Dalt: També, també, jejejejejejeje, es que m'agraden madurets els homes, jajajajajajaja
    Deric said...
    pensava que s'havien acabat les modes dels meme!
    Anònim said...
    ei que no va ser amb la teva mare tenia 22 anyets
    Jo Mateixa said...
    Déri: Doncs ja veus que no, la moda continua, jajajajaja.

    Ddriver: Coi això ja ho se, si mires la resposta que l'hi he donat a en David/Lapri veuràs per que ho dic :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column