En aquests moments....

....mentre la mare planxa al menjador, el pare està a la seva habitació veient el futbol.... jo escric, un text breu, per que la prorroga del partit de la UEFA ja ha començat i el vull veure.

Avui he dinat amb la Jacqueline i m’ha comentat que està treballant fent feines a una casa on viuen una senyora Boliviana i un xicot Xile, diu que no l’hi desagrada, però es clar, cobra 160 Euros al mes.....

....mentrestant aquí seguim, la mare planxant, el pare a la seva habitació veient el partit i jo us escric.

La Mireia, la gran de les dues veïnes petites que son periquites, està al Palau Sant Jordi amb el seu pare, i s’ha endut la bufanda de l’Espanyol que el meu avi l’hi va regalar fa temps.

I jo em miro el futbol, i us escric i no tinc paraules, per que avui he recuperat una carta que un 8 de juny de 1983 vaig escriure a la iaia. L’hi parlo del que faig a l’escola, de les ganes que tinc de veure-la, de lo molt que l’estimo....

....mentrestant la mare segueix planxant, el pare mirant el futbol i jo us escric.

I se’m fa un nus a la gola quant analitzo tot el que em passa per la ment ara mateix, em cauen quatre llàgrimes, i em pregunto....al cel veuen Antena 3 Televisión?

Per TU, t’estimo i t’enyoro.



Actualització a les 23:28......ho sento per tots els afeccionats a l'Espanyol, ho sento de tot cor Paula, ho sento de tot cor Mireia, ho sento amb l'ànima Avi :-(

27 Comments:

  1. David JB said...
    Al cel ja estan curats d'espanto, així que Antena 3 no hi fa tant de mal com a la terra, així que segur que s'hi veu :)
    Jo Mateixa said...
    Aixpò mateix pensava jo David, però gràcies per l'aclariment :-(
    Petitabruixa said...
    Si, que ho veuen, si...Jo sé que el pare, avui, 18 anys desprès de lo de Leverkusen ha vist el partir amb mi..i tots dos hem dit..a esperar 18 anys més, a veure si aleshores caurà la UEFA!

    La gent estimada sempre esta amb nosaltres, noia;-)
    Anònim said...
    Segons las mevas informacions al cel tenen unas pantallas de plasma molt i molt grans, segur que el teu avi va veure el partit, ay i lo mes important segons fonts ben informadas al cel va guanyar el Espanyol, hores d'ara el teu avi sera un perico molt feliz.
    JOAN
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ueeee, nineta!!!

    Llàstima lo del futbol! Però bueno, diuen que per saber guanyar alguna cosa abans cal saber-la perdre ...

    De tota manera estic mooooolt segur que el teu avi estarà content ... com a mínim el tros que he vist estava jugant força bé

    Un petonàs i una abraçadota ben forta per TuMateixa
    Rondaire said...
    Espero que al cel no hagin d'aguantar al Matias Prats Junior ...
    Ara que per frase la d'obertura del TN del Pellicer d'ahir al vespre : "500 periquitos s'han quedat sense volar..."
    I de l'àrbitre, ningú en parla enlloc ?? Que ens està passant !!
    Jo Mateixa said...
    Petitabruixa: Jo mentre veia el partit a la meva habtiació he tingut la sensació de que no l'estava veient sola, m'he sentit acompanyada, suposo que això ha fet que post que vaig escriure fos més "flonjo" de lo normal. T'he de fer una consulta, tens e-mail???

    Joan: Doncs si allà els han vist guanyadors ja em doncs per satisfeta!!!!, jejejeje, gràcies guapu!!

    Pep: Doncs a mi em va agradar molt com va jugar l'Espanyol, ja saps que soc culé fins a la mèdul.la, però he de reconeixer quant ho fan be els altres i ahir els pericos ho van fer be, llàstima dels putus penaltis :-(

    Jo també estic segura que l'avi estaria content per lo be que ho han fet :-)

    Rondaire: Jejejejeje, ostres no hi havia pensat en el Matias, espero que no, jejejejeje. No vaig veure les noticies però segur que el Pellicer ho va dir amb aquella gracia que el caracteritza (penso muntar la plataforma Pro Pellicer, com està el tiu ostres!!!!)

    I l'arbitre que, que l'hi passa?, quin arbitre dius que era?? :-P
    Rondaire said...
    volia dir que trobo a faltar que l'equip que perd carregui les culpes a l'àrbitre ... al cap i a la fí, diuen que l'expulsió va perjudicar als periquitos no ??
    I avui fa 1 any que els altres guanyaven la copa d'europa ... qui ens ha vist ...
    Jo Mateixa said...
    Doncs si, tens raó, de moment ningu de l'Espanyol a posat a parir a l'arbitre, que raro no??, la premsa ja hi ficara cullerada ja!!!!

    Tema Barça, ara comentavem amb la companya de la feina que, el Barça tal i com esta ara mateix, mai de la vida haguès aguantat el ritme del partit d'ahir, segur que abans l'haguès donat per perdut, però l'Espanyol va aguantar com un cosaco, allà al peu del canó, la llàstima va ser que en Palop es un bon porter :-(
    Clint said...
    Jo diria que no poden tenir millors vistes desde el cel no? segur que passen d'antena 3 i ho miren en directe!

    Vinga petons reina!
    Jo Mateixa said...
    Espero que aixi sigui Clint, per mira que son gilipolles els periodistes d'Antena3 :-S

    Gràcies rei,petons per tu també :-)
    g! said...
    Ser de bona tinta que al cel van gaudir molt del partit, n'estic segur. :-)


    ...tot i ser culé no saps com vaig patir per l'espanyol, vaig saltar com un loku amb el gol de l'empat. Llàstima que perdessin. Escoltant RAC1 s'em posava la "gallina de piel", com deia aquell.
    Jo Mateixa said...
    Ei G! jo també vaig patir moltissim i vaig plorar, que bleda no??, no vaig plorar ni quant van eliminar al Barça de la "Xampinyons ligue" pero en canvi ahir si, estaba tonta jo ahir :-S

    Per cert, per que no es poden deixar comentaris al teu Bloc??, volia dir.t'he que molt guay el relat del teu dia d'ahir quasi quasi minut a minut, jejejejejeje.

    Petons macu!!!!!
    g! said...
    hola de nou.....aiii nusé, nusé. Sempre he preferit no activar l'opció dels comentaris mmmmmmm, però m'hi faras repensar :-)

    Ara m'estic fent una fideuà ultrancongelada que no veas, mmmmm amb els seus musclets, les gambetes, la sèpia...
    Anònim said...
    Pero bueno que passa amb tothom que nomes es parla de futbol??????
    Tranqui guapeta, que el teu avi ho va veure en directe i a més a més segur que va jugar-hi i tot i els pericos van perdre perque un angelet que havia estat un futbolista-crack era sevillista....
    Petitabruixa said...
    Clar que tinc e-mail!!!

    petitabruixa@gmail.com

    Jo vaig patir com una comdemnada..i deia..aquest cop si!!! Perquè els nanos són van currar.

    Per una vegada, em vaig sentir acompanyada pels malaguenys...Sevilla, ni verla!
    S'agraeix...

    Crec que el karma dels pericos és patir...ara, sí em sento orgullosa, no són cracks però penquen. Per això sóc perica, perquè l' Espanyol és humil i senzill, com la vida de qualsevol persona comú.
    Petitabruixa said...
    Per cert, d'on has tret aquesta plantilla tan maca?

    Si no és un secret, eh?

    Petonsss!
    Jo Mateixa said...
    g!: Si els actives et bombardejare a comentaris, saps al que t'arrisques oi???, jajajajaja, collons amb la fideuà, ets manetes tu per la cuina eh. Jo avui he dinat Patates Mimosa (patates bulllides amb ensaladilla rusa per sobre) i un flan tunnejat (es a dir, am xocolata per sobre), mmmm :-P

    CafeAmbLlet: Es el que hi ha noieta, un dia despres del futbol tothom en parla i més si es de l'eliminacio d'un equip que ens toca de prop :-(

    Petitabruixa: Gràciesssssss, no m'hi havia fixat que dins dels Blocs hi tenies l'adreça, al vespre amb més calma t'escric, es una consulta professional :-)

    Doncs que tu estiguessis nerviosa per el partit s'enten, es normal per que ets perica, pero jo que soc culé??, joder que vaig plorar més que el Luis Garcia i el De la Peña junts :-(

    La plantilla la vaig descarregar per internet, però no te la recomano, no es pot modificar ni lletres, ni colors de lo que es la plantilla en si, pots afegir coses, però modificar el que ja hi ha no :-(

    Petons!!!!!!!!!!!
    Miquel Salip said...
    Ahir a la nit vam pensar tots dos, com era obvi, en el mateix...

    I sense haver llegit el teu, també m'he vist jo amb ganes d'escriure parlant de l'avi...

    Un petó ben fort, dolça!
    Jo Mateixa said...
    Miquel: Doncs si, em temo que tots vam pensar en el mateix per que aqui tambe vam plorar. Si ens haguessis vist al pare i a mi cridant amb els gols, semblaba que juguès el Barça dels bons temps!!!!

    Era normal que ploressim i pensessim en l'avi.

    T'he deixat un comentari al Bloc, t'estimo peque, t'estimo molt, ja ho saps, oi?

    Petonets ben dolcets!!!
    Metamorfosi said...
    Segur que des del cel no va fer falta la televisíó.

    Petonets bonica!

    P.d.- Demà et contesto el correu-e, que ara se'm tanquen els ulls!
    Jo Mateixa said...
    Nena es que no m'extranya, les hores que son i encara estaves desperta??, bufff, no pot ser, jo cada cop em faig més gran i em clapo abans tot i que ahir veient la tele eren quarts de 2 que em ficava al llit :-S
    Agnès said...
    Un petó molt gros reina
    Anònim said...
    Que cruel la ueffa i l historia amb l apanyol,pero esta molt be,m encanta.
    Creiu que algun Betic l hauria donat pena que el Sevilla perdes?
    Sabeu que dsitjaven els pericos fa un any quan el Barça era a Saint Denis?
    Que es fotin!!!
    Creu de sant jordi a travel gallery!!
    Ara han de continuar repetint l historia i l any que ve a segona,a inaguarar el camp de cornella si pot ser a segona b millor.
    Força Barça!!!!!!!!
    Felicitats Sevilla
    Jo Mateixa said...
    Agnès: Moltissimes gràcies...tot i que no et conec i no tens perfil per visitar :-( però vaja, moltes gràcies!!!!!!

    Ddriver: Vengaaaaaa, valeeeeee, ja ha sortit el fanàtic culé, jejejejejejejejeje. Sigue's una mica més sociable homeeeeeee, si més no més personeta que ells, ok??, jajajajajajajajajaja.
    Anònim said...
    Jo soc persona,son ells.Que tenen un equip que es diu apanyol,es monarquic i han fet una canço per anar a Glasgow en Castella evidentment,el seu idiona
    Jo Mateixa said...
    ddirver: Uiiii com està el pati!!!! :-P

    Va vinga, que avui hem guanyat 0-6, oblida l'Espanyol avui (ha perdut contra el Getafe) :-)

    Un petonas guapu!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column