Esperant a l’andana

Plaça Catalunya, andana central que connecta amb Rodalies RENFE, 08:01 minuts, estic aturada dins el metro a l’andana de la dreta, direcció Fondo i al mig on passen els trens de rodalies puc contemplar com per alguns el dia comença be i per d’altres no.

Em crida l’atenció un noi jove, no deu tenir més de 25 anys, porta texans gastats, una samarreta groga que podria ser del Dotore Rossi, bambes velles i un polo vermell lligat a la cintura. Porta un anell platejat al dit polze de la mà dreta, i en aquell mateix canell una goma d’aquelles de “pollo”. A la mà esquerre du un rellotge (no he pogut veure la marca), però sembla bo.

Amb la mà dreta te agafat un carret d’aquells de portar maletes i a sobre dues maletes, una de mà on segurament jo hi portaria els potingues de la pintura i ell a saber que hi deu dur. A la maleta gran no hi porta gaire cosa, crec que ha agafat una maleta gran i a l'hora petita per que:

a) Estarà pocs dies i per això porta lo just i necessari.
b) Allà on va ja hi te roba per canviar-se i en la maleta i porta quatre xorrades més.

Mira desesperat el rellotge, com si arribés tard, recordem que està esperant el tren de la RENFE, més concretament el que va a Blanes, a aquesta conclusió hi he arribat per que el noi fa un xic que s’espera (quant jo he arribat a l’estació ell baixava per les escales) i en aquell moment venia el tren de Calella i no l’ha agafat, per tant va més a munt....Pineda de Mar, Sta. Susanna, Malgrat...o més a munt encara.

08:04 minuts, el meu metro arrenca i ell segueix esperant, i el que espera desespera, nomes espero que no el tinguin allà tot el matí, pobre noi.

Plaça Urquinaona, una noia joveneta (no més de 18 anys) asseguda als seients esperant el metro em crida l’atenció, porta un llibre del que no acabo de veure el títol, però ha de ser interessant, doncs se la veu tant motivada que deixa passar el metro, mentrestant em fixo (tot intentant dormir) amb una noia que deu tenir la meva edat, escolta musica i maleïda la hora en que ha pujat per que escolta aquesta punyetera cançó que no em puc treure del cap ni un moment.

Respiro fons i miro de dormir, estic gairebé arribant a Navas, però la cançó no em deixa dormir i als veïns del seient tampoc, al final acabem mig cantant-la en veu baixa tots els companys de seient, que no ens coneixem de res, però que ja tenim una cosa en comú, som frikies de collons.
La cançó AQUI.

Que passeu molt bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

35 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Gràcies guapa, que tinguis un bon dia tu tambe!!!

    Noooooo, gens friki la cançó, nooooooooooo!!!

    Petonets per TuMateixa
    Clint said...
    no he pogut sentir la cançó encara, o sigui que no se a quin nivell de frikisme arribeu!
    però m'ha fet gràcia que el noi tinguès 25 anys, la noia de 18 i l'altre de més o menys la meva....que ens n'amaguem? jajajaja

    Bon dia també, petons!
    Jo Mateixa said...
    Pepe: Ja se que es molt frikie, nomes em va faltar que en Puji la poses al post 200, jejejejejeje, però en el fons m'agrada molt la cançó, suposo que es el que te,e s friki per que no puc parar de cantar-la!!!!!

    Clint: Et treure de dubtes tot i que no m'enamago donat que vaig fer un post per el dia del meu aniversiari, en tinc 32!!!! La cançó es la de Mika (Grace Kelly)
    Jo Mateixa said...
    Ostia, Pep, se m'ha colat una E al final del teu nom, jejejejejeje, es que ja no t'estimo tant com abans i ho faig per això, jajajajajajaja, deu meu avui estc fatal del cap, serà la pluja??? :-S

    Perdona eh, ha estat un lapsus a l'hora d'escriure.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Miraaaaa, miraaaaaaaaa, miraaaaaaaaaaaa, que entre això i el temps que fot ... estava a punt de cagar-me en totes les coses, eh?

    Ah sí, ja no m'estimes? Jolín tu, hauré de fer una samarreta amb la llista de la gent que no m'estima ... o millor que la faci amb la de la gent que m'estima i acabarem abans :P

    Petonets TuMateix

    PD:Aix, que m'he oblidat la A, jejejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Ala tiu com et passes, jo nomes he variat l'idioma del teu nom, tu radicalment m'has canviat de sexe i servidora es UNA DONAAAAAAA, per si no t'enavies adonat :-P

    Que si tontu, clar que t'estimu, aixxxxxx nino, que estem tontes aquets mati eh!!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tontets? Nooooo, adomits molt, massa! jejejejejejejeje

    Va, anem a aixecar el país, tu!!!
    Anònim said...
    Renoia, qui començamet de dia jo per aqui una tempesta de vent acollonar ara sembla que a parat ,el vent no m'agrada gens.
    Salutacions Joan.
    Jo Mateixa said...
    Pep: Anem a aixecar el que faci falta homeeeeeeeeee :-)

    Anònimo Joan: Per aqui tambe està caient una bona tromba d'aigua amb una forta ventolada, deu ni do, a veure si els embassaments s'omplen ben aviat i podem parar les restriccions d'aigua, si més no a segons quins pobles.
    Rondaire said...
    Molt bon dia a tots !!
    Que tremolin els usuaris de Tren ... està plovent !!
    Per aquí, la tromba d'aigua i de vent també ha aparescut ...
    Anònim said...
    AQUI(Manresa) el vent gracies a qui sigui a parat ara nomes plou, amb el vent unas cuantas teulas han caigut,
    JOAN
    Jo Mateixa said...
    Rondaire: Tela avui amb la RENFE, anirà com el cul, amb la pluja encara anirà pitjor del que va habitualment.

    Anònim JOAN: Aqui a la Sagrera també bufa un ben molt fort, ara sembla que està parant, però deu ni do. Jo en se d'un parell que deuen estar ben contents si per la seva zona fa aquest temps :-)
    Abogadaenbcn said...
    Bon dia. Feia dies que no et llegia, t'envio una abraçada grandíssima.
    Jo Mateixa said...
    Una altre ven gran per tu guapissima!!!!!!!, com va el despatx nou???????
    Anònim said...
    Tornan a la ventada a Manresa 106 km per hora han hagut arbres, semaforos caiguts.
    Joan
    Anònim said...
    Què observadora que estàs a primera hora... jo que vaig mig adormit :S
    Aquest matí plovia, oi? Perquè ara fa un sol que peta.
    David JB said...
    I no podia anar a Vic, Terrassa, Manresa, o la UAB, o fins i tot a Sant Andreu Arenal, per exemple, que havia d'anar a Blanes? Jo de vegades també em fixo en la gent que hi ha per les andanes o al tren, però normalment faig la migdiada xD
    Jo Mateixa said...
    Anònim Joan: Aqui el vent a amainat cap a les 12:00, pero vaja, no ha estat tan fort com per allà on ets tu.

    Pd40: De normal sempre dormo, desde Avigunda Carrilet i fins a Glòries, allà ja em vaig despertant, però com que le cap de setmana he descansat molt (al vespre en faig un post si puc) no tenia son. I si, aquest mati plovia i feia moooooooolt de vent :-)

    David: Podia si es clar que podia, però s'haguès equivocat d'andana, per la Vía 1 nomes pasen els que van al Maresme...això posa el cartell que he vist, poder m'equivoco, cony segur, si tu em rectifiques segur, que tu d'això en saps un huevo!!!!!! :-)
    Anònim said...
    M'encanta la cançó! :)
    Jo Mateixa said...
    El primer cop que l'escoltes Cris???, però si es molt famosa, guaita la pagina d'en Puji (http://jordipujadas.blogspot.com/2007/05/moltes-grcies.html), el seu video del post 200 està fet amb aquesta banda sonora i no me la puc treure del cap!!!!

    Tema Pepe...quasi que el deixem correr, que despres se m'enfada i me la lia, jejejejejejee, que monu ell pobret!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Annatarambara: Pos apalis nena, ets tan frikie com jo :-P jajajajajajajajajajajajaja
    Ulisses said...
    jajajaja
    m'ha agradat.

    Salut!

    PD:Si vull anar a santa susana quin tren he de pillar? i a on m'he de baixar?
    Jo Mateixa said...
    Ulisses: Dependrà de l'estació on pujis, jo de tu pujaria al Clot, via 4. Has de pillar un tren que vagi a Blanes o a Maçanet Maçananes, si agafes el de Mataró et quedaràs a mig cami i si agafes el que para a Calella et faltaràn dues parades.

    Has de baixar a Sta. Sussana, a l'apeadero per que allò no es una estació ni es res, tambe pots baixat a Pineda de Mar i fer-me una visita, el pis dels pares està a Passeig Maritim, al costat de l'Hotel Promenade, desde la via es veu casa meua :-)
    g! said...
    No dona no, que Mika és mol bó!! Un exemple de com triomfar penjant la cançoneta a interné avans de treure disc.

    Doncs realment és per escriure un llibre veient a la gent afrontar el dia a dia. Com sempre dic: Estem envoltats de petites històries, només cal cercar-les.

    aiii que bonic ha quedat...em faig ràbia i tot. :-)

    Apa petonarrus.
    petonarrus
    David JB said...
    Bé, si es Plaça Catalunya, per la via 1 passen els del Maresme, i també els altres que he comentat, passen la C1, que és la del Maresme, la C3 (Vic, Ripoll i Puigcerdà), C4 (Terrassa i Manresa), C7 (UAB i Martorell) i també regionals a Lleida via Manresa.
    David JB said...
    Ara que llegeixo que parleu de Santa Susanna, tinc ganes d'anar-hi, perquè mola molt l'"edifici" de l'estació que té, per qui no l'hagi vist, aquí hi ha fotos:

    Estació de Santa Susanna

    Per cert, aquesta pàgina que enllaço està genial, amb fotos de totes les estacions de renfe, metro i fgc
    Jobove - Reus said...
    si tens un moment:

    http://telamamaria.blogspot.com

    irreverent, iconoclasta, ecléctic i llibertari

    gràcies

    salut i república
    Jo Mateixa said...
    G!: Es frikie de collons la canço, no em diguis que no i a Europa FM la fan molt sovint, fixe't tu que ja me la se de memòria :-S ...pero que en el fons m'agrada eh!!!! :-)

    David: Tiu en saps tant que fas ràbia cony!!!!!, pero jo t'estimo igual o més eh :-)
    Jo Mateixa said...
    Té la mà Maria: Fas por amb quest nom...però Benvingut siguis!!!!!! Quant sigui a casa em miro la pagina que per el que he vist per sobre pinta guapa, guapa, jejejejeje :-)
    Jo Mateixa said...
    David veig la part de dalt de casa meva en aquestes fotos!!!!!!! :-)

    Ahhhh i estàs convidat sempre que vulguis, ja ho saps!!!!!!!
    Puji said...
    Mola molt inventar-se la història d'algú que veus al carrer. Jo en dic fer un peliculón tele5.

    Estaria bé després saber la història de debó, i veure que no has encertat ni les comes.
    Jo Mateixa said...
    Puji: Possiblement sigui un peliculon, però es que m'ha cridat molt l'atenció aquest noi, era tant bufonet ell :-P

    M'ha fet com a molta pena, veure'l allà, solet i patint per que el tren no venia, se l'hi notava que tenia pressa, però....per anar a on???? Ves a saber :-(
    Clint said...
    Ei ja he escoltat la cançó...friki n'es!

    I si dius gat després del nom del cantant ja veuràs com n'es de friki això!

    Petons de bonanit!
    Jordi Molinera i Poblet said...
    Osti... ja està, enganxade't a la cançoneta.... xDDD
    Jo Mateixa said...
    Clint: Est la ostia tiu, MIKA - GAT (MIKAGAT, ho aclareixo per si algu està despistat i no ho pilla), jajajajajajajajajaja. Bona nit guapu!!!!!

    Jordi: Benvingut!!!!, ja veus, es fàcil ser firkie i enganxar-se a cançons xorres com aquesta XXDD

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column