Davant el gran ventall de peticions frikies de tots vosaltres, m'he molestat en buscar el famos video d'en Mika (Grace Kelly) i a més, per que sou vosaltres eh que si no de que, us he buscat la lletra de la cançó...


Ara escolto la cançó i us veig, si, si, us veig a tots i cadascún de vosaltres cantant i ballant aquesta cançó, cadascún de vosaltres en un lloc diferent i fent cosetes, no sigueu cotxinos, ja sabeu.....us veig agafant el metro, el bus, a la feina, a la cafeteria del costat de la feina, al llit amb la/el parent/a... cantant i ballant i sabeu que??? es moooooooooooooooooooooooooolt frikie nens!!!!!!


PD: Collons, com està el Libanes per deu!!!!!!


El video AQUI, la lletra abaix:


Grace Kelly

Do I attract you?
Do I repulse you with my queasy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?
Do I like what you like?

I could be wholesome
I could be loathsome
I guess Im a little bit shy
Why dont you like me?
Why dont you like me without making me try?

I try to be like Grace Kelly
But all her looks were too sad
So I try a little Freddie
Ive gone identity mad!

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why dont you like me?
Why dont you like me?
Why dont you walk out the door!

How can I help it
How can I help it
How can I help what you think?
Hello my baby
Hello my baby
Putting my life on the brink
Why dont yo like me
Why dont you like me
Why dont you like yourself?
Should I bend over?
Should I look older just to be put on the shelf?

I try to be like Grace Kelly
But all her looks were too sad
So I try a little Freddie
Ive gone identity mad!

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why dont you like me?
Why dont you like me?
Why dont you walk out the door!

Say what you want to satisfy yourself
But you only want what everybody else says you should want

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why dont you like me?
Why dont you like me?
Why dont you walk out the door!


33 Comments:

  1. Petitabruixa said...
    Hola!

    Si que és friki, si. A mi el noi no m'agrada gens però la música s'enganxa;-)

    És divertit!

    Petonets !
    Anònim said...
    No se si sera friki o sera retro prpo es divertit,que nasos a mi m'agradat força es aixo es autentic i casi salvaje como9 los limones del caribe.
    JOAN
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Això vol dir que entrem dins una nova secció del teu blog. La secció és dirà "Sigues TuMateixa Friki" i consistirà en dir cançons frikis i tu ens les busques (les cançons, eh?) al Youtube? Perquè si és així, ja t'encarrego la d'Acuarius per Raphael

    Ale, guapa, petonets. Ai, i bon dia!!! jejejejejejeje
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Per cert, no vull ser aiguafestes (esguerra-cries en català) però vaig veure el gol fallat per Iniesta i ... ehem ... ehem ... val, ja està!!! I no és per fer la punyeta a les fans d'Iniesta, eh? Nooooooooooooooooo


    Petonets
    Déjà vie said...
    es molt divertida akesta canço. M'agrada. ptonets.
    Jo Mateixa said...
    Petitabruixa: Benvinguda!!!! Et llegeixo habitualment pero no acostumo a comentar-t'he, soc molt vergonyosa encara que no ho sembli :-P Petonets!!!

    Anònim Joan: Si que es moooooolt friki tiu, pero el video està super xulu!!!!

    Pep: Mira nino, com que ni tu ni jo tenim res a fer en tot el dia, nomes enviar-nos e-mail i poca cosa més, curra-t'ho, busca una nova plantilla de Blogger i muntem un nou Bloc que es digui ELS FRIKIES I LA MARE QUE ELS VA PARIR, podem col.laborar-hi tu, l'Alepsi i jo (que deu ni do lo frikies que som), nennnnnnnnnnnn, que et penses que no tinc res més a fer o que?????? :-P

    Pep de nou: Tema Barça i en aquesta cas Iniesta zanjat i punto, ok??, XXDD Petonets per TUMateix :-)

    Déjà: Eh que si???, graciessssss guapissimaaaaaaaa, petonets!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No em temptis ... que només en quant a cançonaire en podem omplir com a mínim uns 30 posts així d'entrada!!! Perquè ... algú té alguna cançó del Dioni? En concret la de Pobre Raúl?

    Gràcies, friks!!!
    Jo Mateixa said...
    Ei Pep, que t'ho deia en serio eh, vols que ens ho muntem??? :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Frase lletja "Vols que ens ho muntem?" Nenaaaaaaaaaaaaaaaaa, què pensarà la parròquia!!!

    No no, la senyoreta TuMateixa volia dir "Vols que ho muntem?". Sí, sí, és que fa un ús exagerat dels pronoms. Jo el faig dels pronoms febles, com ara, Apa-li-la-ho-en!!!

    A cascar-la!!!

    Per cert, m'ho apunto, eh? Què hi diu l'Alepsi?
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ostiaaaaaaaaaaaaaaa, no me dat cuen, sorry, sorry :-S

    Si es que hi ha una de gent malpensada que fa por per aqui (com es fa una persona xiulant i amb els ulls en blanc mirant cap al cel???)

    Apunta, apunta, pot esser divertit :-)
    Jo Mateixa said...
    Per cert, no se que en diu l'Alepsi...no l'hi-ho-he comentat, jajajajajajaja, però si passa per aqui ja ho veurà, no??

    Ara paso per casa d'ella i l'hi deixo un comentari :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Comenta, comenta, comenta-li-ho-en-la!!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep....vols dir que aquesta paraula es correcte???, mira ja tenim una nova secció pel nou Bloc Frikie...PARAULES INOCRRECTES...O NO :-P

    Senyor, estem fatal, però fatal, fatal!!!!, vaig a fumar, rrrrrrrr
    Anònim said...
    ELs meus apunts deun enar farcits de paraules incorrectes, pero de moment no en se mes, al fil d'aixo ahir es va acabar per aquesta temporada "Caçador de paraules " a mi m'agradava molt.
    JOAN
    Jo Mateixa said...
    Gran programa Frikie Joan, en Pep i jo ens l'apuntem per fer en el Nou Bloc Frikie que no se pas si algun dia farem però buenu, jejejejejejejejeje.
    Alepsi said...
    A veure, frikissss! xDDDD

    Esteu volats tots dos!!! xDDDD

    Ja saps, JoMateixa, que jo de fer-ne vídeos no en faré... però de colaborar en un bloc aportant frikades... perquè no? xDDDD

    Us val com a primera frikada una foto del meu CD original del Josmar? xDDDDD
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja, vale, vale, s'enten que no vulguis posar videos, pe`ro molarien aquells de Gospel que penje...calla, que allò va de debo (es broma poma, que m'encanta com ho feu!!!!)

    Oi tant que serveix en Josmar!!!!, vols dir que en aquella epoca hi havia res més frikie que ell????.

    XXDD
    Jo Mateixa said...
    Ara que hi penso...ostia clar, tu erets més frikie que ell, on vas a parar, comprant un CD seu es per estar molt malament del caparró nineta!!!! XXDD
    g! said...
    mmmmmm nuse, nuse jo continuo pensant que no és gens freaky, no us recorda una mica a Queen??? Aiiiig potser em faig gran tu...

    ...per mi freaky i garrulu és literalment això (ejem, amb el teu permis jo mateixa)

    http://www.youtube.com/watch?v=eLv5_VAqYGM
    Jo Mateixa said...
    G!: Ara que ho dius si que poder s'assembla a Queen, però tot i que Queen sempre m'ha agradat molt, tambe ha tingut temporades una micona frikies eh!!!!

    Com es possible que hi hagi gent que pugui ser-ho tant, però tant, tant i tant????? El video es genial i es que hi ha gent per tot :-S

    Per cert...Pep si em llegeixes, que sapigues que ja he trobat el teu video, el que em demanaves, a veure si al vespre puc penjar-lo, com portes el tema del Bloc Nou??? ja trigues en crear-lo eh!!!!! :-S
    Ulisses said...
    jajajaja
    pos a mi m'agrada ;)

    Però clar... el meu blog ja ho deia clar... el subtitol és "el blog d'un altre friki" XD
    susurro said...
    A mi m'encanta més i més com més l'escolto!! I si, també a mi em recorda a Queen, moltíiissim!!
    Gràcies per posar l'enllaç al video, perquè no l'havia vist encara.
    Besets!
    una més said...
    No la coneixies?? En Jordi la va baixar fa temps i també s'hi va enganxar. És wapa (i el món és ple de "frikies", com molt bé saps).
    Anònim said...
    Jejeje
    No coneixia la canço pero m'agrada!!!
    A mi tambe em recorda Queen...
    Petonets guapisima!!!
    Lluna said...
    A mi m'ha agradat el vídeo... però m'ha agradat més el libanés, per què negar-ho :-)
    Joana said...
    Us heu fixat amb la boca que té?Mmmmm d'aquelles...sucoses, sucoses................S'enganxa ...tens tota la raó!
    euria said...
    Ostres aquesta cançó anima moltíssim!!! la trobo be divertida i potser me l'hauria de posar per llevar-me...potser seria diferent.... :))
    Jo Mateixa said...
    Ulisses: Et vols afegir al Bloc dels frikies que farem???, un més i a riure tu XXDD

    Susurro: De res, a disposar :-) es super enganxifosa, quant la sento a la ràdio em poso com una tonta cantant i es clar, al despatx queda una micoooooona lleig :-S

    Una més: Siiii, la coneixia però no se, no m'hi havia enganxat tant, però com que ara la sento fins i tot a la sopa :-P En Jordi la te??, ostres, digues-l'hi que me la passi por fi please, es que en MP3 no l'he trobat i la vull!!!!!

    CafeAmbLlet: Es bona eh????, jejejejeje, petons princesa!!!!!!

    LLuna: Dona...posa-l'hi un pos'it (tu ja saps de que va) al Libanes :-P jajajajajajaja.

    Joana: Quant més me'l miro més ganes tinc de fotre-l'hi una bona queixelada als morrus, mmmmm, es monissim!!!!!!

    Euria: Jo abans per norma escoltaba el Bon Dia dels Pets i no vegis, començava el dia de conya, però clar, no hi ha punt de coparació entre el Libanes i en Gavaldà :-S
    Anònim said...
    tinc un amic que està fent-se un expert en aquest home. A mi em recorda a estones en Freddy... només dic que té un aire, però no sabria dir-te qué exactament...
    Metamorfosi said...
    Hola guapíssima!!!

    Jo començaria el nou bloc explicant a les iaies com jo què carai vol dir exactament això de friki.

    Aquesta cançoneta és de les divertides. La tinc molt sentida i no sé de què (pot ser d'algun anunci?) i fa un o dos dies la vaig escoltar a iCat però no vaig entendre el nom ni del cantant ni de la cançó!

    Petonets i bona nit!!!
    Jo Mateixa said...
    Esteve: El teu amic es moooooolt frikie, ho sabies??, jo ara em fare experta en el Josmar, per que en G! m'ho ha demanat que si no de que!!!!! :-S

    Meta: Tema principi del Bloc l'hi deixo al Mestre Pep, a veure si fot algu el tiu que nomes fa que donar ordres i encara no ha ni començat...ja tarda en encabronar-se i muntar el pollo per aqui :-P No se si surt en algun anunci, no m'hi he fixat, però es molt probable, ens informarem i ho explicare'm :-)

    Ara ja saps el nom del tio MIKA, i el titol de la cançó GRACE KELLY, alguna pregunta més=APM??? :-P

    Bon dimecressssssssssssssssss :-)
    Lluna said...
    Jaja! Si sabés que el libanés passa per la meva biblioteca... i tant que li poso un post-it! Fins i tot una pancarta, si vol! ;-)
    Jo Mateixa said...
    Libanes, libanes, eh, eh, libanes, libanes, eh, eh!!!! T'hi veig nena, t'hi veig i es molt frikie tia!!!!!!, jajajajajajajajajajaja

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column