Busco nom per els meus nous "amiguets"

Doncs si, ahir un company de feina d'en Hatim em va regalar dos peixets, la petita es femella i el gran es mascle.
Busco noms per ells, m'ajudeu??







Actualització feta a les 11:44....els meus peixos estan intentant tenir relacions sexuals....m'he quedat a quadres, ella es una lagartona, no us podeu imaginar com el busca la tia, es foten unes carreres de dalt abaix de la peixera, ell fugint i ella buscant-lo, clar que tampoc poc fugir gaire lluny...pobre bèstia...ell dic, ella em sembla que es una mala pecora...el farà patir pobre peixet :-(

40 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Txell i Hatim estan agafats? I Nemo i Dori?

    Quin regal més macu! Jo vaig tenir peixets quan era petit ... pobres! Es morien tots!!!

    Un petó per a TuMateixa!!!
    Jo Mateixa said...
    Bon diaaaaaaaaaaaaaaaa Pep (i a tothom!!!!)

    Doncs si, Txell i Hatim ja estàn agafats :-P, Nemo i Dori...però es van enrollar aquest dos, no oi??? es que aquest han de cardar per que vull cries, mooooooltes cries per repartir :-)

    Jo habia pensat anomenar-los A i B...no se per que, busco noms curts, sencills, que siguin fàcils de recordar.

    A la peixera que teniem nosaltres a casa ens en van criar i vam tenir 185 cries, la mare un bon dia netejant la peixera de les cries no la va esvandir prou be i va deixar restes de sabó...al dia següent hi habia truita de peixos al fons de la peixera :-S

    Petons per Tumateix!!!!!! :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Assassina de peixos!!!

    Bueno, els meus un dia van fugir pel forat de l'aigüera, jejejejejee.

    Ondia, A i B ... curra-te'ls una mica més els noms!!! No sé, Ariel i Sebastian (vale, Sebastian era un cranc ... però mira) ... o si vols que s'enrotllin (posaràs el vídeo quan estiguin fent guarreridas espanyolas?) els poses Tom i Meg ... jo que sé!!!

    Pobres peixets!!! No saben qui els ha tocat, jejeejejejeje!!!

    Ale, besitos!
    Anònim said...
    Collons ara em de posar noms als peixos, però que de totes les propostes en faràs un post i podrem triar els que mes ens agraden???? Jo els poseria Epi i Blas, que eren mariquites no????? Bueno això son figues d'un altre paner, per tant no se a mi se'm han ocorregut aquests, a veure la gent quins et proposen però A i B es molt cutre. :)
    Petitabruixa said...
    Home, podríes posar-lis Erin per ella i Paddy per ell, estil irlandès...

    ;-)

    O Pep i Núria, estil català...;-)

    O...a mi m'agraden els noms hindús, sonen molt bé i són molt macos !!!

    Sóc molt friki amb els noms dels meus hàmsters però tots han tingut noms molt rebuscats...Ara pots fer com el net de la meva veïna i posar-li Robocop i desprès ha resultat que era femella..i ara és Robocopa..jajajaa

    En fí..bon cap de setmana, que estic espessa!
    Anònim said...
    Hola!!!!
    Sempre els hi pots posar el nom de blocaires, si cap et fa el pes et deixo un enllaç on trobaras el top de noms de peixos.
    http://www.amimascota.com/votos_peces.php?idioma=1
    Tambe els hi pots buscar padrins.
    Petonaz
    Jo Mateixa said...
    Pep: Com et pases tiu, pobre mare :-( ho va fer sense saber adonar-sen homeeeeeeeeeeeeee.

    Vale si, em currare els noms, però m'heu d'ajudar, han de ser noms amb personalitat, poder més tard i veient les propostes, faig un afegitó al post i escric detalladament que busco exactament per els meus peixets :-)

    Farlopa: No es una obligació, nomes es per fer algu que estaba aburrida a la feina...jorrrr va home, si, posa nom als meus peixitus!!!!! Si, si, en fare un post especial per escollir els nosm que més m'hagin agradat i com diu l'Striper haure de buscar padrins per els "nens" :-P

    Petitabruixa: Jajajaja, m'ha agradat molt el nom de Robocopa nena, es molt original!!!!! Com es diuen els teus hamsters??, nosaltres també en vam tenir un pero no recordo com es deia :-( Bon cap de setmana guapissima!!!!!

    Striper: Ja veus que això de buscar padrins també m'ha agradat i molt!!!! :-) Ara em miraré la web que m'has deixat, a veure si veig algun nom original :-)
    Anònim said...
    Que vol dir això que no t'agraden els noms d'epi i blas?????? :((((( Que hi farem ja rumiare una miqueta mes perque portabella i maiol no valen no???? jajajaj
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: No, no tiu no em mailinterpretis, si Epi i Blas ja els habia pensat pero clar....qui fa de mascle aqui si els dos eren una mica gais??? :-P

    Portabella i Mayol???....pos va a ser que no :-P jajajajajajaja
    Anònim said...
    Jaaaaa ho tinccccc aquests son els dos que aposto jo la famella gin i el macle toni, o sigui el gin tonic... jajajajajaj Ja paro que tot el dia inventant noms no em val... jajajajaj Passis un gran cap de setmana !!!!
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Gran Farlopa gran, m'encanten!!!! es que a més, jo si surto bec Gintonic i res més que Gintonic, jajajajajaja, també es casualitat, no???

    Be, als anoto per si de casa surgeix algun altre nom original per aquí :-)

    Que passis molt bon cap de setmana!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Però que els tens a l'oficina, els peixets? Collons tu, no hi havia prou gent a l'oficina aquesta que ale, posa'ls dos més!!!

    En fi, si ella és una lagarta li pots dir Diana, com la tia d'V i a ell Donovan ... és una opció, eh?

    Petonets i bon finde!!!
    Anònim said...
    Es que es la millor beguda per sortir, no genera mal de cap i es un estomacal de putissima mare, ara també t'haig de dir que la gran putada es que normalment aquesta beguda només es de gent gran :((((
    Jo Mateixa said...
    Pep: Clar que els tinc a l'oficina, així em fan companyis i quant estic emprenyada amb algu d'aqui m'els miro i somric, m'animen molt :-)

    Vale, vale, Diuana i Donovan....m'agrada, gran serie la de V, que no de Vendetta, que quedi clar :-P

    Farlopa: Ostia això de que no fa mal al cap es relatiu eh, jo si m'en foto 6 en una nit ja et dic que el mal de cap em dura fins al dia següent i més, la sort es que a ningu de la meva colla els hi agrada, per tant no em gorreixen, si no t'ho creus que t'ho expliqui la Mª Antonieta si passa per aquí, jajajajajajajaja :-P

    De gent gran?, poder, però a mi ni whiskys, ni ron, ni tot això m'agrada, però la ginebra si i ha de ser amb tònica, si me la foten amb coca cola ja no m'agrada i això que soc Cocacola addicte :-S
    Anònim said...
    Noms??? això és complicat...i si ho deixes en un sencill ell i ella ??

    La proposta Gin-Toni no està malament tampoc...

    Bon cap de setmana!!
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: ....ell i ella??, aixi, sense més??? mmmmm, m'agrada la idea...si, m'agrada, m'agrada molt :-)

    Veig que la de Gin tonic no t'ha molat oi?? :-P
    Metamorfosi said...
    Rick & Ilsa (Casablanca)
    Edward & VIvian (Preaty woman)
    Christian & Satine (Moulin Rouge)
    Jack & Rose (Titanic)
    Dr, Yuri & Lara (Dr, Zhivago)
    Sam & Molly (Ghost)
    Johnny & Baby (Dirty dancing)
    John & Elizabeth (Nueve semanas y media)
    Bonny & Clide
    Ginger & Fred
    ...

    Hola Jo Mateixa... hi seguiré pensant, que he d'anar a dinar!!!

    Petonets!!!
    Puji said...
    Home! Si ella el persegueix incansable i ell fuig esperitat tinc els noms clars: Ofelia i Mortadelo.

    P.S: Quantes hores d'infància amb els superhumor...
    Anònim said...
    Ostres mira que he tingut bèsties jo a casa però peixos nop... i no se quins noms dir-te... mmm
    Bueno que quan els triis ben triats seran!!
    Petonets!!!

    Jo = Mª Antonieta = Heleia
    Petitabruixa said...
    Però a l'oficina no hi haurà algun/alguna malparit/ida que te'ls assassini, no? Es que jo els animals els cuido molt i no em fio de ningú. Son gairebé com fills.

    Ara ja només em queda un hàsmter i es diu Shei Shonagon..però n'he tingut fins a set al mateix temps i es deien Erin, Eilan, Angus-Patrick, Siddartha alias Mortadel.la (era una addicta), Timmy i ara no recordo més..Vam tenir un perico que es deia Aníbal, una tortuga que es deia Claudio (va morir enverinat com l'emperador) i molts més.

    Ara només tinc el gos, que es diu Merlí i la Shei. Suposo que m'hauré de replantejar si en torno a tenir o durant una temporada passo d'hamsters.

    Vaig a fer una dormideta;-)
    L'Avi said...
    Vagi en compte, benvolguda Jo Mateixa, a veure si la peixa li mata el peix a "polvos"... És clar que també és una bona manera de morir...
    Anònim said...
    solen dir que són com els amos... ;)

    són ben macos! alimenta'ls bé q sinó es mengen entre ells, eh?!
    Anònim said...
    I semblava modoseta la peixa!! Es que vivim en un món de vici!! Aquí no se salva ni el peix més gros! On arribarem?!
    Anònim said...
    Vodka y Lima
    jejeje
    Bon finde guapi!!!!
    Joana said...
    Adán i Eva???
    Si es busquen , es trobaran...
    Bon capde! wapa!
    Ferran Porta said...
    Què tal Romeu i Julieta? A veure si disfressem la cosa sexual amb una mica de romanticisme, coi! ;-)
    escursó said...
    mmmmmm,

    Que tal Freedom 4Catalonia!

    Amb lo qual hauries de fer honor al nom i deixar-los en llibertat no confinats dins una capsa.....

    Pobrets
    alatrencada said...
    Voto per dos noms de parella tipus Pixie-Dixie, Zipi-Zape... Aquí a Madrid no dubtaria a batejar-los com "Esperancita" i "Albertito"
    gatot said...
    jo aniria més per pin i pon; si és cert que han de ser màquines sexuals... que millor que el ping-pong que és un donar i tornar constant?

    però no em preocuparia massa pel nom, eh? a part de no tenir memòria... no et senten dins l'aigua!

    Tot i això... estàs segura que ella el busca amb la finalitat que et penses? mira que hi ha algunes espècies, que si passen gana es cruspeixen la parella!

    :D

    petons i llepades piscícoles!
    Zeze said...
    Hola

    Puede ser El Pipo !

    Besos
    Ulisses said...
    El mascle Conan i la femella... meuca?

    salut!
    ddriver said...
    el peix bullit i ella peixeta a la parrilla
    JRoca_Font said...
    Han de ser noms que vagin sempre junts? en aquest cas què et sembla en "LCasei" i la "Imunitas"? si els poses aquests noms segur que et faran bé la digestió...
    Salut
    Déjà vie said...
    per ella: la lagarta, per ell: fugi (d fugir pro es un diminutiu):P
    euria said...
    Buff n'han dit un munt!!! i alguns de molt bons! Jo no te'n puc afegir cap :D Ostres, és una lagarta?? jajaja els meus peixos van durar 5 dies, un per dia i mira q els cuidava b. Una abraçada!
    Anònim said...
    Jo et recomano O'neill diuen que és nom de gos però dona personalitat, o bé Pauet jeje o Coco o coquet, bé he aportat poc però m'ha agradat el teu blog, original idea...
    Anònim said...
    Si són famella proposo els noms "Partes, Mis" i "Chonda, Estoyca"; i si són mascles "Cólico, Al" i "Otas, Empel".
    g! said...
    Hola!! carambas amb els peixitus,
    Menuda lagarta!

    Mmmm no ser, tot i que eren dos ratolinets sempre he trobat divertit pixie i dixie.

    :-)
    Jo Mateixa said...
    Ui mare meva hi han molts comentaris per aqui com per anar responent d'un amb un, que no acabré mai homeeeeeee...MOLTES GRÀCIES A TOTS PER EL VOSTRE INTERES!!!!!

    He penjat un nou post amb les propostes que he estat revisant i amb la normativa del joc-concurs...us hi apunteu??

    DE NOU GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!
    Marc Vericat said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column