Tria de noms

He llegit les vostres propostes de noms per els meus peixets i la veritat es que heu estat molt inspiradors, n’he fet un filtratge exhaustiu, tot descartant noms amb el que crec que ells no es sentiran identificats, així doncs els noms que més m’han agradat son:

a) Gin i Tonic (Triats per en Farlopa)
b) Ell i Ella (Triats per la Mama del Pol)
c) Bonnie i Clide (Triats per la Metamorfosi)
d) Vodka i Lima (Triats per la CafeAmbLlet)
e) Adán i Eva (Triats per la Joana).
f) Romeu i Julieta (Triats per en Ferran)
g) Pixie i Dixie (Triats per l’Alatrencada i reafirmats per en G!)
h) Lagarta i Fugi (Triats per la Déjà Vie)
i) Mis i Al (Triats per en ROVIBA)

Els que no surten a la llista han estat descartats per els peixets directament, massa anomenats, massa tristos, massa gays, etc.....

Ara be, de totes aquestes opcions n’haurien de sortir 3 parelles que passaran a la gran final i tindran com a Padrí i Padrina aquells blocaires que compleixin, com a mínim, 3 dels següents requisits:

a) Ser major de 2 anys i menor de 150.
b) Formar part de la comunitat Blocaire.
c) Tenir un gran sentit de l’humor i per suposat no ser gens vergonyós/a.
d) Ser votats, com a mínim, per 4 Blocaires que compleixin algún dels requisits anteriors.

El premi serà passar un cap de setmana amb els peixets i amb la Jo Mateixa a un parador nacional de.......ja us ho diré més endavant. Per cert, els guanyadors hauran de signar un contracte on es comprometen a deixar-se fotografiar amb els peixets i permetran que aquestes fotos siguin penjades en aquest Bloc.

Ja se que esteu molt liats amb el concurs de Mini Relats Eròtics de la Candela (per cert guapa, jo ja t’he enviat el meu), però ella nomes us demana 10 línies i desprès ja no teniu res més a fer, nomes entrar aquí i votar, jugueu??
La cançó?? va per TU princesa.


77 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Per cert....com us ha anat el cap de setmana??????
    Anònim said...
    Uf un capde mogudet...
    Per cert jo per tal i com ets tu... Gin i Tònic... :P
    Ale guapa un petonet!!!

    Cuida't i ja em seguiré informant a veure quins noms han gunyat...
    T'estimo Meri!!

    Heleia
    Anònim said...
    Mmm, m'agraden Gin i Tonic (i la versió Vodka i Lima també) i Bonnie & Clide. Puc votar tres parelles?
    Anònim said...
    El cap de setmana... bé (se m'ha fet curt, això és bon senyal)
    Jo Mateixa said...
    Heleia: Hola carinyu!!!!! eh que si que Gin i Tonic son els que més s'escauen??, tenint en compte el meu historial alcoholic, jejejejejeje. Jo també t'estimo i molt bonica, ja ho saps!!!!

    Pd40: No, no, no, nomes en pots votar una de parella, que si no no acabarem mai el recompte homeeeeee i els peixos es moriran abans de ser batejats :-S

    Per cert...vols ser-ne padrí??? ja acompleixes alguns dels requisitas?? :-P

    Si, es bon senyal que se t'hagi fet curt i més tenint en compte que per la gent de BCN eren 3 dies!!!, jejejejejejejejeje.
    Joana said...
    Holaaaaaaaaaaa
    Jo també voto per Gin i Tònic..m'agrada! Per què serà??'
    El cap de...aixxxx....voldria que cada dia ho fos...però he de treballar!
    una abraçada...
    Per cert ...El parador...és a...? ;))
    Ulisses said...
    el meu vot és per gin i tonic!
    Jo Mateixa said...
    Joana: Gràciesssss la teva votació juntament amb la de la Heleia i l'Ulisses ja està anotada, ja en sou tres que heu votat per Gin i Tonic, a veure si s'anima més gent :-)

    No preguntaré que has fet aquest cap de setmana que per el teu aixxx el puc endevinar :-P

    En quant al Parador....ja ho diré més endavant :-)

    Ulisses: Anotat està el teu vot!!!!

    Per cert, cap dels sos es presenta com a Padrí/Padrina dels "peixitus"??? compliu els tres primers requisits!!!!
    Rondaire said...
    Jo voto per Gin i Tonic, tot i que acabo de veure que de moment té majoria absoluta !!
    Anònim said...
    Clar com no !!!!! jajajajaja Guanyaremmmmm si senyor jo voto per .... Vodka amb lima... perquè no ser si seria just botarme a mi no??? Per una candidatura digne bota gin tonic !!!!
    Anònim said...
    Bon Dia:
    Jo votare Bonnie & Clide, crec son uns noms peliculers, els altres Gin i Tonic amb aigua no se .
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo no jugo ... que els meus noms, incomprensiblement, no han estat triats ... buaaaaaaaaaaaaa ... buaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... toma carretada de mails que tinc ... collons!!!

    Un petó i un bon dia per TuMateixa
    Jo Mateixa said...
    Rondaire: Ueeeee, Gin i Tonic de moment van al capdavant amb 4 vots!!!!!

    Farlopa: Home, no, la veritat es que quedaria lleig que votessis els noms que tu has triat i més tenint en compte que tenen una gran acollida, però per ser tu si vols canviar el teu vot et deixo, però a ningu més eh que despres us hi acostumeu :-P

    Anoto el teu vot per Vodka i Lima, encara estàs a temps si vols rectificar :-)

    Striper: Molt be si senyor, un puntet per Bonnie i Clide, anotat queda!!!! :-)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Els noms que vas donar no han estat triats per que els peixos m'han dit, textualment: SI AGAFES QUALSEVOL NOM PER NOSALTRES QUE VINGUI DE PART D'EN PEP L'HEM BEN TRUNYAT, SEGUR QUE DESPRES ENS POSA MOTES i NO ES PLAN :-S

    I es clar, jo faig cas al que em diuen els peixets :-P

    Presenten com a padrí homeeeeeeee :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Joder, i no se'ls ha cargolat la llengua la dir "l'hem ben trunyat"? Aix, no sé, no m'imagino als peixets dient això!!!

    Tu creus que dient jo els noms els acabaré posant motes? Bueno, potser sí, ara que ho dius!!!

    Mmmmm, com a padrí????? nuse nuse nuse
    Anònim said...
    Bon dia!!!!!
    jo voto per Bonnie i Clide
    (la resta podeu votar per Vodka i Lima, jejeje)
    El cap de setmana de festa, ballant i prenent vodkes amb lima i desprès dormint.....uffff sort que dilluns era festa que si no anava a la feina amb una cara...
    Jo Mateixa said...
    Pep: T'ho juro per Snoopy que els peixets ho van dir!!!! XXDD

    I si, segur que els posaries motes, a tothom poses motes tu!!!, jejejejejeje.


    CafeAmbLlet: OK, anoto punts per en Bonnie i Clide :-)
    Gràcies per participar-hi, que...no vols ser padrina??? :-)
    Anònim said...
    Cafeambllet : Això es una traicio, jo t'he votat a tu i així m'ho agraeixes, doncs Jomateixa canvio el vot per Lagarta i Fugi que em sembla que no l'ha votat ningú !!! :((((
    Anònim said...
    De que et queixes Farlopa???
    si a tu t'han votat quatre o cinc i guanyes per golejada, ala!!!!!! ;)
    Ja saps soc una cinèfila i per això he votat el bonnie/clide.
    TuMateixa, canviam el vot pel Gin i Tonic!!!
    :)
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Haya paz hermanos, haya paz.....no us enfadeu home, cap problema, canvio el teu vot i ja tenim un punt per Lagarta i Fugi, proposats per la Déjà!!!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Valeeeeee, et canvio el vot, però espero que no m'ho feu canviar gairès vegades, que em fareu tornar lelaaaaaaaaaaaaa, jajajajajaajajajajajaja.
    Anònim said...
    Doncs res, a mi només em traeixen una vegada, JoMateixa no em canvis el vot, jajaja Jo vull guanyar que per això he estat fent una candidatura digne no com la cafeambllet que es una traidora per tant res de canvis !!!! Visca el GIN TONIC !!!!!!
    Anònim said...
    Epppp!!!!!!!!!
    que jo no t'he fet cap promesa electoral particular ni pública que pugui ser traïda, o es que vas votar el vodka/lima amb la intenció de que jo votés pels teus, eh eh???....
    Que guanyi el millor i que la resta de la gent no s'abstingui, que ja veieu que hi ha marro entre dos canditats, jejeje
    Anònim said...
    jajajajaja Home mirat així potser si que ho vaig fer per això, però també creia amb la persona, una fidel lectora, una persona amb compromis... però ja veig que em vaig equivocar :((( Blocaires de la JoMateixa penseu que si em voteu a mi els dos peixos aquests mai els faltarà menjar i sempre aniràn trusquis donant hores de felicitat i reproduiràn petits gin tonics cosa que si els poseu vodka amb lima sortiràn amariconadets i sempre tindràn mal de cap sinonim de vodka amb lima !!! Que guanyi el millor en aquest cas GIN TONIC !!!
    Anònim said...
    Jo estic compromesa amb els peixets de la EllaMateixa, que si tenen Vodka amb Lima no els hi faltarà passió ni tendresa , que si els hi doneu gin tonic fotran uns pets per la aigua carbonatada que en lloc d'una peixera semblarà un tsunami....
    VOTEU VODKA AMB LIMA!!!!
    PD: això del mal de cap és una llegenda urbana, aqui en Farlopa que no s'estudia bé els discurs....
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Molt macu, eh? Ara tothom que escriu aqui es pensara que li poso un mote ... que en català no es diu així ... no sé ben bé com es diu ... anda que!!!

    Mira, no m'ho crec, si m'ho jures per Snoopy i per la falda de Mafalda ... encara, jejejejejejeje

    Un petó ... o dos, millor!
    Anònim said...
    a mi no m'agrada el gin tonic, però voto per gin tonic, m'agrada el nom.

    els noms, perdó...

    el cap de setmana fantàstic, molt musical i asoleiat... :)
    Anònim said...
    No us enganyeu amb tendresa i passio no anem enlloc, aquí els meus GIN TONICS passaràn a ser unes maquines de cardar... perquè el gas els ajudarà a manxar tota l'estona pim pam pim pam hi haurà mes tomaito que el bloc del marquitus amb francés, les passions i les tendreses deixem-les pels Latin lovers aquí maquines de cardar !!! VISCA EL GIN - TONIC !! Moltes gràcies a tots els que esteu votan GIN - TONIC sabeu el que esteu fent clarament sou gent amb gran sentit comú !!!
    Jo Mateixa said...
    Farlopa i CafeAmLlet: Us esteu comportant com en Zapatero i en Rajoy....a callar tots dos cony!!!!

    A veure, qui donara de menjar als peixos??, qui netejerà la caqueta dels animals cada dia??, qui posaraà aigua a reposar per tal que si sentin comodes??? JO MATEIXA o sigui que ara no vulgueu fer propaganda d'una cosa que no podreu fer vosaltres, si més no amb els meus peixets hombre yaaaaaaaa...limiteu-vos a possar-l'hi nom i ja està, que no es tan dificil!!!!! :-P (cagunlaputa, això sembla un discurs d'en Portabella)

    Per cert, Esteve, anoto els teus punts per Gin i Tonic :-)
    Anònim said...
    uala!!!
    estàs dient que:
    b) Ell i Ella (Triats per la Mama del Pol)
    c) Bonnie i Clide (Triats per la Metamorfosi)
    d) Vodka i Lima (Triats per la CafeAmbLlet)
    e) Adán i Eva (Triats per la Joana).
    f) Romeu i Julieta (Triats per en Ferran)
    g) Pixie i Dixie (Triats per l’Alatrencada i reafirmats per en G!)
    h) Lagarta i Fugi (Triats per la Déjà Vie)
    i) Mis i Al (Triats per en ROVIBA)
    són gent sense sentit comú?????
    Però pobres peixets, deixa'ls una mica de tranquilitat per recuperar-se, quina mena de padrí ets????
    Vota Vodka i Lima
    Jo Mateixa said...
    Per cert, Farlopa, al final tu a qui collons has votat??, tants canvis ja no m'aclareixo :-S
    Jo Mateixa said...
    Ei CafeAmbLlet lo del tema padrí ja es veurà eh, que pobrets peixets meus com els apadrinin algun de vosaltres dos m'els torneu lelos de cop, joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :-P
    Anònim said...
    Bueno vale demano disculpes públicament :( Perdo CafeAmbLlet es que jo ja m'animava, retiro lo de traidora :( Una abraçada ???? Però podeu continuar amb la candidatura de GIN TONIC !!! :))))
    Anònim said...
    TuMateixa for president!!!!
    valeeeeee, se'ns ha pujat al cap les eleccions!!!!!
    Ara que estava pensant un lema de campanya.... ;)
    Anònim said...
    Una abraçada ben forta Farlopa!!!!!!!!!!!!
    Muack!!!
    Jo Mateixa said...
    Que n'es de maca la politica quant es fa amb el cor, oi??, aixi m'agrada, dos competidors que s'estimen, que se besen, que se besen, que se besen....ai no, que això es fa a les "bodes" :-P
    Anònim said...
    Te l'accepto!!! Però que consti que GIN-TONIC guanyarà !!! ajajajajajaj Ja tenia les meves propostes electorals apunt :( En fi cap a dinar a la tarda hi tornem :( MUAAACCCCCC
    Ferran Porta said...
    Estic esmaperdut i garratibat del poc romanticisme que corre per aquí. Tan maca com és la història de Romeu i Julieta, i no l'ha votat ningú?!? :)
    Bé doncs, com no es pot votar a un mateix, rollo Eurovisió, el meu suport és per Bonnie & Clide...
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Si voleu us deixo un apartat al Bloc tant a tu com a la CafeAmbLlet per fer les vostres propostes politiques....homeeee, jejejejejejeje.

    En Ferran: Home si, quedaria lleig que et votesis a tu mateix, anoto el teu vot per Bonnie i Clide :-)

    Gràcies per votar!!!! (de part dels peixets, que estan bogets per tenir nom d'una vegada)
    Anònim said...
    Moltes gràcies però no cal !!!! Ara que si ens deixes un altre espai per fer-hi les nostres.... uuiuiiui que m'enredo res res .... VISCA EL GIN-TONIC !!!
    yrun said...
    ALaaaaa k injust!! ME perdut dir la meva!! Kina rabia! Jo hagues posat bonnie i tigreton! K mola mes! Jajaja! Puc entrar encara? EH? eh? eh?

    :P :P :P
    Jo Mateixa said...
    Ei Farlopa que jo si vols us faig un "huec" i vosaltres anar-hi anant, però OJITO amb el que feu, que tots dos esteu casats...ai calla, que parlaves de politica oi???? :-P
    Jo Mateixa said...
    Ohhhhhhhhhhhhhhh Yrun, ho sento, les llistes estan tancades (tia que als peixets i a mi ens ha costat un huevo decidir-nos per els noms eh!!!!), però sempre pots optar per ser padrina...que ho vols ser??? :-)
    Anònim said...
    Jo escullo "Vodka i Lima" de CafeAmbLlet, també "Pixie i Dixie" de l'Alatrencada, i com que suposo que no puc votar-me a mi, finalment escullo "Gin i Tonic" de Farlopa. L'ordre en que ho he dit, si és important, és correcte.
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ei tiu nomes pots votar una vegada, no val a votar tants cops, rrrrrrrrrrr
    Jo Mateixa said...
    Per cert, ningu de vosaltres s'ha presentat com a possible Padri i Padrina dels peixets....estàn plorant pobrets, diuen...textualment...AQUESTA GENT NOMES VOTEN PER ANAR AL PARADOR NACIONAL DE...AMB TU TIA i AIXÒ NO VAL!!! pobrets meus :-(

    Estan tenint sexe una altre vegada, que fort, es pasen el dia cardant els cabrits, vull dir, els peixos :-P
    Anònim said...
    Va !! Jo em presento padrí de la peixa jejeje, ja se sap que moltes filles es relacionen mes amb els pares que amb les mares i a l'inversa.
    Anònim said...
    Pero els padrins no eren els guanyador/a de les eleccions de nom????
    Ara m'he liat....
    Visca el VODKA AMB LIMA!!!!!
    jejeje
    ;)
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ets el primer que t'hi presentes, gràcies!!!!!

    CafeAmbLlet: Nena, llegeix be la normativa que no n'ensopegues ni una eh, jajajajaja, nomes podràn ser PADRINS i PADRINES aquells Blocaires que compleixin, com a minim, 3 dels 4 requisits, va coi, llegeixe-ho be...ja veuràs com TOTS podeu ser-ho, si voleu, es clar i sobretot si us hi presenteu :-)
    Anònim said...
    Glups, havia entès que els que guanyaven les leccions del nom eren els padrins... :(
    Doncs res, em presento com a padrineta dels peixets Vodka i Lima (o Gin i Tonic o el nom que s'escolleixi)jejeje
    :)
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Perfecte, com que compleixes 3 dels 4 requisits (els tres primers) ets una de les padrines escollides, ara caldrà veure si es presenta més gent o si hi ha més gent que et vota.

    Quant pugui actualitzaré el post per donar un temps de marge per tal de que això no s'ens allargui gairès dies, que els pobres peixets tenen ganes de dur nom i de ser apadrinats homeeeeeeee :-)
    euria said...
    Doncs la meva votació seria per Gin i tonic!! El cap de setmana un dia treballant i l'altre donant voltes, per tant :) molt bé!!! Ptons
    Jo Mateixa said...
    Euria: Perfecte guapissima, el teu vot passa a engrandir la llista dels noms més votats, de moment Gin i Tonic son els que tenen més punts!!!!!

    No t'apuntes a ser-ne padrina????? :-)
    Anònim said...
    Hola!!! caram ja veig que hi ha una petita campanya electoral en marxa...jo tal i com hem caracteritza votaré una opció minoritaria (encara), Adan i Eva (triats per la Joana), perquè seràn els primers de molts, oi?

    Pel que fa als padrins...no cumpleixo el punt C, tinc sentit de l'humor però sóc vergonyosa...
    ho sento noia...

    Petons i sort per tots!!!
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Ok, el teu vot queda registrat...en quant als requisits... tens l'oportunitat de que 4 blocaires que si que compleixin les altres 3 et votin (llavors tu ja en compliràs 3 i podrà optar-hi), no perdis l'esperança!!!!

    Per cert, en Pol podria ser Padri d'honor, em faria molta ilu!!!!!! :-)

    Petonets guapissima!!!!!!!
    Anònim said...
    Jo voto per Gin i Tonic!
    escursó said...
    Jo crec que la votacio s'ha d'impugnar perque estas condicionant als teus votants....!

    Com a bona politica ens condiciones ni que sigui subliminalment al co.locar el teu preferit en primer lloc de la llista de candidats....

    jo votaria Vodka amb Redbull pero en la seva absencia m'inclinare per Vodka amb Lima o sino Bonnie & Clide ...

    Ala pues eso!
    Anònim said...
    Jo els compleixo tots els requeriments oi oi oi?
    I els primers candidats tenen preferencia oi oi oi?
    Els meus noms proposats tenien cognoms, no són necessaris? :D
    Com a padrins haurem de regalar la mona als peixos? jejeje
    Anònim said...
    Unaltracosa !! Vull una imatge al costat dels meus comentaris. Que s'ha de fer per aconseguir-ho?
    Anònim said...
    Doncs res ja pots tancar llistes que hi ha un clar guanyador i una clara perdedora no??? jajajajajaj VISCA EL GIN TONIC !!!!! Jjajajjajaja
    Jo Mateixa said...
    Tomaket: Apuntat queda el teu vot, per cert, MOLTISSIMES FELICITATS QUE AVUI EN FAS 25!!!!! :-P

    Escurso: No, no mira t'explico, no he posat els d'en Farlopa els primers per que siguin els que més m'agraden (tot i que m'hi sento molt indetificada), els vaig posar els primers per que va ser el primer en proposar nom, de fet els he posat per ordre d'aparició i no pas per preferencies meves. El teu vot queda adjudicat a Vodka i Lima doncs, gràcies per participar!!!!

    ROVIBA: Compleixes els tres primers (tot i que de vegades sembla que el primer no gaire per que sembla que tinguis menys de 2 anys, jajajajajajajaja), el quart l'haurien de dir els Blocaires, però pinta be la teva candidatura, de moment cap més HOME s'ha presentat com a padrí per tant i de moment, en series tu el padrí, content??? :-)

    En quant a la mona, evidentment que n'has de regalar homeeeeeeee, si no no series un bon padri, res de fer una mona d'en Nemo i la Dori eh, que aquests m'agafen complexes de llibretat i me la lien!!!

    Per lo de posar la foto al perfil, parla amb en Pep (a la banda dreta i trobara l'enllaç del Bloc), a mi me la va posar ell....la foto dic :-P

    Farlopa: Podria tancar-les ja, està clar (de moment) el guanyador i els padrins, però ho deixaré una mica més, les llistes es tancaran avui a les 16:00, despres ho posaré com afegito al post.

    Que passeu molt bon dia!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bon dia!!!

    Collons 61 comentaris ... vaja, 62. Estàs feta una crack, tia!!!

    Petonets per a TuMateixa!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ara 63, jajajajajajajajaja, escolta, per aqui en ROVIBA volia saber com posar una foto seva al costat dels comentaris...te Blocat, es pot fer igual que amb Blogspot??, respont-l'hi al seu Bloc, ok?? es que si no avui passarem dels 100 comentaris, ja m'ho veig a venir :-S

    Petons pet TuMateix!!!!! :-)
    Anònim said...
    qui ha guanyat?
    Jo Mateixa said...
    De moment Esteve va guanyant Gin i Tonic amb 9 vots, els segueixen Bonni i Clide amb 2 vots, i empatats a punts es troben Vodka i Lima, i Adán i Eva.

    A les 16:00 tancaré la ronda de vots.

    En quant als Padrí i Padrina, nomes s'han presentant dues persones, en ROBIVA i la CafeAmbLlet, per tant està clar que com que els dos compleixen 3 dels 4 requisits serán els Padrins dels peixitus, vaja, si ningu més s'hi presenta es clar.
    Anònim said...
    En Pol padrí honorific??? m'agrada la idea...(o dic com a mare-tutora legal), saps a veure si aconseguixo fer-li fer un dibuix d'un parell de peixos i te'ls envio...Okis?

    Salut!!!
    Anònim said...
    Eh Guapa ,
    Dius que;

    Estan tenint sexe una altre vegada, que fort, es pasen el dia cardant els cabrits, vull dir, els peixos :-P

    No sera que han vist cosas que no tindrien que veure pobrets.
    Anònim said...
    Doncs res, aqui fent un kit kat a la feina i escrivint el comentari 68...
    i tambè mirant aviam qui guanya... jejeje
    els peixets encara carden???
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Doncs si, em faria molta ilu per que com que es el més peque de tots els Blocaires que conec (ni que sigui via foto) em faria molta ilussió :-) Ui si m'envies el dibuix el penjem al Bloc, que guay!!!!!

    Striper: Si tiu, aquell parell son uns folladors "natos", espero que tinguin cries, que guay, aprofitarem els noms proposats per les futures criatures, jejejejejeje.

    En quant a que han vist coses que no haurien d'haver vist...els tinc al despatx, i aqui mai passa res homeeeeeee, que aqui venim a treballar!!!! :-P
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Si nena si, be, de moment es perseguiexen l'un a l'altre, es fan carantonyes, ui espera......si, si, estan cardant de nou, son uns obsesos, poder que col.laborin en el Concurs dels Mini Relats de la Candela, no?? :-P
    Anònim said...
    Han sortit al padrí jejejeje
    Petitabruixa said...
    Em sembla que encara estic a temps!!!

    Voto pero Gin i Tónic.

    Petons!
    Clint said...
    voto per bonie i clide.
    Jo Mateixa said...
    Ei Petitabruixa encara estàs a temps, per tant poso el teu vot a la llista, ueeee, aquests dos noms guanyen per golejada eh!!!! Gràcies per votar!!!!

    Clint: Cap problema, poso els teus vots a la llista, gràcies per col.laborar-hi!!!!!

    A TOTS: A les 16:00 us penjo un post amb els resultats...si la feina m'ho permet es clar, si no al vespre, de totes maneres a partir de les 16:00 ja no es podrà votar, ok??
    Jo Mateixa said...
    Ui ROVIBA que no et responia, perdona...doncs si, ja deia jo que mel's miraba i em recordaven a algu!!!!! :-P
    Anònim said...
    Vinga que només queden 10 minutets per proclamarme campio !!!! OEEEEE oEEEEE OEEEEE OEEEEEEEEE !!!!! jajajajaja Si hi ha majoria absoluta pels GIN-TONICS no caldrà fer la ronda final no???? ajajjaja
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: De moment i com que hi ha majoria absoluta, no, no caldria fer la segona ronda :-)

    Va que ja queda menys!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column