Acampada Jove 2007


A les dotze en punt d’aquest migdia s’han obert les portes del principal festival juvenil dels Països Catalans, l’Acampada Jove 07, que té lloc a Sant Celoni des d'avui i fins al proper diumenge. Tal com estava previst, i després d’una setmana de feines i preparatius per tenir-ho tot enllestit, l’inici de l'aplec politicomusical ha transcorregut amb la normalitat habitual de les últimes edicions, que no és cap altra que cues de joves esperant impacients l’obertura oficial per poder entrar al recinte i plantar la tenda en un bon lloc.

Precisament a aquest aspecte s’ha referit el director de Comunicació de l’Acampada Jove, Dani Casanovas, que ha manifestat que “tant la venda d’entrades com l’afluència de joves a la primera hora del festival fan que estiguem convençuts de repetir l’èxit de les edicions anteriors”. Recordem que l’any passat fins a 38.000 joves van assistir a l’Acampada, i la van convertir en la més multitudinària de la història.

Aquesta és la dotzena edició de l’Acampada Jove, la tercera des que se celebra a Sant Celoni, i enguany reuneix més de 200 artistes repartits en una trentena de bandes, entre les quals destaquen Obrint Pas, Ojos de Brujo, Els Pets, La Troba Kung-Fú i The Moon Invaders. Així mateix, cal recordar que l’Acampada Jove és possible gràcies a la tasca de fins a 500 organitzadors, membres de les JERC que treballen de forma voluntària perquè l’Acampada esdevingui cada any un referent per a l’esquerra independentista.

Mireu el video AQUI

Informació extreta de la pagina de la JERC.

39 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Des d'aquí vull encoratjar al jovent que fa possible que l'Acampada Jove sigui un èxit any rere any, tants als voluntaris que treballen cada dia per que la festa no decaigui, com als que van a pasar-ho bé ballant i cantant.

    Nanos, visca la festa i VISCA CATALUNYA!!!!!!
    Anònim said...
    Com deu molar anar d'acampada i de concerts, tot junt... No ho he fet mai, però deu ser la canya!!
    Un petonet wappa
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Jo aniria per veure a la troba kung fú..Me encantannnnnnnnnnnnn¡¡¡¡¡
    ara que amb els nens no estic per anar de camping jo..sniffffffff
    Cristina said...
    Nena, serà un èxit però a nosaltres ens dóna una feinada de por amb tant borratxo adolescent que no controla. La sort és que aquest any el nostre torn només enganxa aquesta primera nit. Per al poble és tot un aconteixement perquè els aporta molts calers als comerciants. Suposo que per al jovent és genial poder marxar de casa uns dies.
    ddriver said...
    ei quan faran una acampada no jove?;)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Poques ganes d'actualitzar, eh?

    Encara toquen Celtas Cortos? Collons, ara deuen ser ja Colillas Cortas, més aviat!!

    Un petó
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: A mi m'haguès encantat anar-hi però es clar, jo treballo i es un pal anar-hi nomes per un dia del cap de setmana, a veure si l'any que be (que ja no seré tant jove com ara, buaaaa, patètic) m'hi apunto i hi vaig :-)

    Andrea: Nena jo també hi aniria nomes per veure'ls a ells, però es clar també als Pets, a Lax'n' Busto, a Betagarri, be a tots, jejejejejeje.

    Cristina: Ui si nena, això si, espero que no hagueu d'atendre a mun germà que hi està treballant en l'organització :-S

    El que es cert es que dona vidilla i calers al Poble de Sant Celoni i això està be, no hi ha qui promociona Barcelona fent pel.licules??, pos eso :-P

    Ddriver: Això mateix em pregunto jo, quant, quant....

    Pep: Que dius nen, amb la de coses que tinc per explicar com la meva odisea d'avui per arribar a la feina, bufff, lamentable :-( el que passa es que ho he recordat i com que en Miquel, mun germà, hi està pencant tot el cap de setmana i desde fa dies pos eso, que he volgut deixar una petita emprenta parlant del tema.
    Anònim said...
    Bon dia, Jo Mateixa!!! Et deixo un petonet.
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Un altre petonas ben gran per tu princesa i molt bon diaaaaaaaaa!!!!!! :-)
    Anònim said...
    a mi cada any em fan més mandra les acampades... massa incómode...

    i els festivals... no pots centrar-te i gaudir a fons dels concerts...

    m'estic fent gran... està clar... :P

    que vagi molt bé!!!
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Ui si eh, cada dia et fas més gran, no cada any no, cada dia, cada minut, cada segons, però i que?????, l'important es participar-hi i passar-ho be :-)

    Amb lo be que s'està a caseta el finde espatarrat al sofà amb l'A/C posat eh??, jejejejeje :-P

    Si, si, que vagi molt be però...i els petons???, ahhhhhh, aqui si no deixeu petons res de res eh!!!! :-P
    David JB said...
    Jo l'any passat vaig anar-hi un dia, per veure l'ambient i tot això, estava de conya, però com que l'últim rodalies cap a Barcelona sortia a les 22:24, no vaig poder quedar-m'hi més temps, mira, si hagués tingut cotxe per aquella època m'hauria quedat més temps, a veure els concerts del dissabte.

    Aquest any un noi d'aquí de Madrid em va dir si li acompanyava, però aquest any m'era impossible, però tinc moltes ganes d'anar-hi un any i fer tots els dies d'acampada.
    Jo Mateixa said...
    David: Però a on nen, a Sant Celoni???? i per que no em vas trucar??? jo estic a Pineda, relativament aprop de de St. Celoni, t'haguessis pogut quedar a dormir a casa homeeeeeee!!!!!!!! :-(
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ahhhhhh, amb raó, amb raó poses això ... jejejeje, perquè hi ha el tete allà posat!!!

    Explica explica això d'avui, explica, dona!!!

    Ja veig que quan facis vacances no podràs actualitzar ... com que no pujaràs ni al tren ni al metro ...

    Els fumetes i porrerus diversos et trobaran a faltar, tu!!

    Peeeeeeetonets
    David JB said...
    Fa un any no tenia el teu telèfon. La putada va ser que vaig pagar l'entrada, però després em vaig adonar que només em podria quedar una hora al concert, perquè començava a les 21:00, però bueno, que igualment va estar bé.
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ja ho explicare a la tarda desde casa, en roba interior i aire condiconat posat, et va be aixi?? :-P apa, ves, ves, ja us ho explico en un altre moment homeeeee :-)

    Qui diu que no actualitzaré??, es clar que ho fare, tinc el PC de casa i el portàtil i si conve m'en vaig a la platja i desde allà escric, que no podre estar sense Bloc jo!!!!!

    David: Bueno vale, el telèfon no, però l'e-mail si, o tampoc??, aixxxx, si te hubiera conocido antes!!!!! :-)
    Anònim said...
    Hola Meritxell:
    Meritxell lo sientopero hoy voy hacer servir tu bloc siempre tan concurrido,para resolver una duda que tengo,no se si alguien me dara su opinionni si me borraras el comentario .
    "si hay alguien que ,te encandila con la voz que te gusta cuando te explica sus historias que siempre desearias que estuviera cerca,te mata con la mirada,que te gusta cogerlo de la mano,ho abrazarlo para ir por la calle, que te hace sentir cosas inexplicables cuando te abraza,o recorre mi cuerpo.
    mi duda es que nombre tiene todo eso, tonteria,flechazo,encoñamiento,talvez enamoramiento, tal vez amor ay las dudas...
    Jo Mateixa said...
    Plena de dubtes: Primer de tot bon dia!!!!!!, en la vida he borrado ningun comentario que se haya hecho en este bloc, por que no me pareceria justo, aqui se puede hablar de todo y todos pueden dar su opinon asi que no te preocupes por eso :-)

    En cuanto a todas las sensaciones que describes, pues no se...que tipo de relación tienes con esa persona??, yo diria que es enamoramiento, un amor quizás "prohibido" por motivos que desconocemos???, eso deberias dcirlo tu, pero esta claro que sientes algo muy fuerte por esa persona, te es correspondido ese amor???

    Y hasta aqui el conultorio de la Jo Mateixa, que seguirá estando abierto a ti y a todos los que lo necesiten :-)

    Un besote!!!!
    g! said...
    Cal dir que la meva etapa de festivaleros en plan acampada ja es va acavar amb el Festival de la vacaburra (a escalarre vaja) on vaig fer el capullu amb Pulp, Deep Purple, Beasty boys, Slayer etc. Ara un ja té una edat (snif) i mira d'anar a llocs més "pijus-pijus a matar" com el primavera sound o el Sonar.
    Tot i aixi l'any passat vaig currar al festival de l'acampada jove i de certa manera em va fer recordar vells temps.

    Això si, amb la tria de grups a l'Acampada poca cosa s'arriscan eh??

    Apa dona-li records al Miquel!!petonarrus!
    Jo Mateixa said...
    G!: Es que tots començem a tenir una edat nen i ja no estem per fer segons quines coses, com anar d'acampada :-S

    Ondia, o sigui que l'any passat tu estaves a Sant Celoni també????, que fort, els pares hi van anar dissabte a veure a en Miquel i a mi em va fer madra anar-hi, que estaves amb ell???, mira el que es la vida eh, jejejejejeje.

    En quant als grups, qui els tria i tal, no ho se, a mi no em desagraden, però be, mai plou a gust de tothom :-(

    Ja l'hi donaré de part teva ja!!!!, petonets!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo crec que busquen la compensació ... en això de la tria de grups.

    Portem un de conegut i un que no coneix ni Déu (ni jo, vaja)

    Per cert, Els Pets, que deien que no volien fer música comercial ... s'hi estan lluint, els paios!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Quins son els grups que no coneixes???, aiiiii, que ets massa gran tu nen per coneixel's a tots o que??? :-S

    Doncs a mi m'agrada molt el disc que han tret!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Uiiii que bóoooooo, el disc d'Els Pets ... Patranya de grup!

    Jo excepta la Troba Kung-Fu, que em sona però no recordo ... els conec a tots!!!

    Ah, i per si de cas, vieja pelleja, tu!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Grrrrrrrrrrrrrrrrr.....ah bueno, pensaba, es que tampoc son grups tant raros cony!!!!!

    T'he de recordar que n'has fet 34 tu, eh???, eh??; eh??, t'ho he de recordar o no cal????, eh, eh, eh, digues, va, digues, eh, eh, eh!!!
    Anònim said...
    Bon dia TuMateixa!!!!!!!!!
    jo vaig anar l'últim any que es feia a Arbúcies, és a dir, fa tres...
    I m'ho vaig passar molt bé...la pega que ens va tocar un lloc amb sol perquè aleshores cap dels dos era d'erc i l' ombra ja estava pillada, snif snif... I la dutxa l'endemà al matí feia mes pena pobreta...
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Aiii nena, com l'hi dic a en David, si ens haguessim conegut abans segur que haguessiu pogut obtenir millors llocs :-(

    A TOTHOM, D'AQUI A 25 MINUTS SERVIDORA MARXA DE CAP DE SETMANA, BE, A LES 17:00 VAIG A LA PELU A POSSAR-ME GUAPA (JA VEURE'M SI HO ACONSEGUEIXEN QUE ELS HI SERÀ UNA FEINADA), BON FINDE A TOTSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
    Anònim said...
    es que jo fa dos anys no sabia això del mon blocaire, jejeje
    i jo d'aqui 20 minuts vaig a dinar a l'office de la seu, ala!!
    Això, a posar-te guapa!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: De quina seu???, de la Seu d'ERC a Calàbria????
    Anònim said...
    si treballo a la fundi del costat!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Ondiaaaaa, no fotis????, jejejeje, si es que tela les casualitats.

    Doncs mira, aquest finde no per que mun germà està a Sant Celoni, però si hi vas la setmana que ve pregunta per en Miquel Salip que treballa a la seu i així em podrà explicar com es de veritat la CafeAmbLlet!!!! :-P

    Petonetssssssssssss que ja plego!!!!!
    Anònim said...
    Que vagi al sopar del mil·leni del dia 20!!!!!
    bon finde!!!!!! petonets
    ddriver said...
    es molt injust aquesta societat nomes fa coses per joves i grans i els demes?som nomes els que paguem?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Quina mala llet que tens!!

    Bon cap de setmana ... tot i que no t'ho mereixes!!!

    Ale, a cascar-la!
    Metamorfosi said...
    Joooo... he fet tard!... que els divendres acabo tardíssim!!!

    Jo volia preguntar... i els que ja no som joves no hi podem anar??

    Bon cap de setmana guapíssima!
    Petons!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Anguuuuuuuuuuuu...Como que no conoces la Troba Kung fú... hombre..es que acaso como yo dije que iria solo por la troba kung fu, ahora le restas importancia?? seras peleador??...
    Bon cap de setmana noia...y yo currando¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Mikel said...
    jo es que em sembla que ja no soc jove.... a quina edat es deixa oficialment de ser jove? i no val dir que un es jove d´esperit eh?
    Rondaire said...
    SOM EL FIL ROIG DEL COMBAT !!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Ah val, val, ja l'hi diré!!!! Bon finde i petonets!!!!!

    Ddriver: On encaixem nosaltres?? :-S

    Pep: Mala llet dius???, vale, vale, apalis, a pelar-la :-P

    Meta: No fas tard dona, la veritat es que no en tinc ni ideia, però suposo que mentre es pagui l'entrada i es porti tenda de campanya tothom i pot anar, no??? :-)

    Andrea: No te va a contestar hasta el lunes por que no tiene internet en casa...te puedes creer que un informático no tenga internet en casa??, hombressssss :-P

    Mikel: Ho sento però ho he de dir, si s'és jove d'esperit un mai es fa gran :-)

    Rondaire: Lo cualo?¿?¿? :-S
    ddriver said...
    a l oficina d hisenda

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column