Estem acabant el mes i ja nomes ens queden 2 Aniversaris Blocaires, aquest i un altre d’aquí a res. Comencem doncs....

La dona Blocaire que fa anys avui de vegades em fa parar boja, però no ho dic amb mala llet eh, ho dic per que el seu caparró està sempre amunt i avall, pensant, resolent, canviant i fent volar la imaginació, els seus post son ben sorprenents i senzills alhora.

Sabem que no l’hi fa gràcia que se l’hi casin les amigues i menys si es com la seva, amb ella sabem com se les pesquen la canalla per que encara que els hi fumi bronca, n’hi ha que li responent amb un O...la lio. Sabem també que te 5 hàbits estranys, a mi el que més em va sorprendre va ser el mirar-se a la gent quant passa per davant dels restaurants, més que res per saber quina relació hi ha entre ells.

Amb ella hem estat a punt de baixar per els tobogans d’una sabateria mentre esperàvem que l’hi venguessin unes Éstonfli (bambes), sabem també que ella vol està bona (no dubto que ho estigui) en lloc de tenir àngel, sabem que es deleix per la xocolata i ens ha demanat que no perdem el somriure en el dia de Sant Jordi.

Sabem d’ella que n’està molt orgullosa de dedicar-se al que es dedica, encara que l’hi vomitin a sobre, encara que la Barbie en miniatura l’hi plori 10 cops al dia, encara que l’hi controlin si canvia d’arracades cada dia...ella sap que no pot exercici d’una altre cosa que no sigui de mestre.

Sabem que te passió per elseurei i que de tant en tant l’ajuda a fer memes, concretament els dels bolsos (nena, per cert, una monada i una molt bona col·lecció!!!!), hem gaudit amb ella de relats, poesies, musica, vídeos... i sense cap mena de dubtes, sabem que la Núria Bacardit es L'Erin Brockovitch catalana.

Un 25 de juliol de 1979, va néixer l’Anna Tarambana
, una dona de cap a peus, a la que admiro moltíssim per la manera d’expressar-se, per la manera d’atraure lectors dia rere dia amb uns post, com ja he dit, senzills i a voltes profunds.

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 Comments:

  1. Anònim said...
    EH Jo Mateixa,que l'Anna no en fa 29, en fa 28 no li oosis un any de mes pobrisina que els 28 es disfrutan molt, i ens perderim tot un any de post difertits i fantastic que ens penja al seu bloc,
    Moltes Felicitats Anna.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Perdona però..... 2007-1979=28, de tota la vida eh!!!! On veus que n'hi hagi posat 29 jo????

    Centere't, que es massa d'hora per rapapiejar eh!!!, jajajajajaja

    TINC LLUM A LA FEINA....i molta feina atrasada, per tant no comentaré gaire als blocs avui, ja em perdonareu :-(
    Anònim said...
    Jo Mateixa, Ara que m'torno a mira ,ni punyetera de on he tret Jo els 29, en fi em vaic a pendre un centradin complex 50 a veure si em centro, eh!!!! que jo encara no rapapiejo, biuno no se igual a vegades res vaic per el centradin.
    Apa que pasis bon dia amb llum o las fosques.
    Clint said...
    Ostres he fet el viatge al revés...vinc de ca la Tarambana! això de seguir els links alfabèticament a vegades dona sorpreses...

    Vinga doncs, si ja t'hi veus a treballar!
    Abogadaenbcn said...
    Jo mateixa, no falles mai amb això dels cumples, veritat? que t'he estat llegint tot i que no comentava. Per si em vols apuntar a l'agenda, el meu és el 30 de desembre!

    Felicitats a l'Anna (tocaya meva o com es digui en català).
    Anònim said...
    Gràcies guapa!!!!!!!!! :)

    Aix... quines coses dius de mi!

    I, nena! Si que em tens control3lada! Hi ha coses que no recordava ni jo haver escrit!

    Per cert, gracies pel pastís de xocolata! :) :*
    Puji said...
    Per molts anys!
    estripanits said...
    Vinga doncs, felicitats amunt i avall! Ah!, i molt maco el llacet del pastís...
    Anònim said...
    MOLTES FELICITATS ANNA!!!!!!!!!!
    Si quasi som de la mateixa quinta!!!
    (ets un anyet més jove, jeje)
    28 petonets!!!!!
    Candela said...
    MOLTES FELICITATS!!!
    Anònim said...
    Us mataré a tots !! muhahaha (als peixets no ^^)
    Anònim said...
    http://youtube.com/watch?v=yj6cbM-h8xg

    Moltes felicitats!!!
    El veí de dalt said...
    Una abraçada per la Tarambana, un petó per tu i un tros de pastís de xocolata per mi!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column