I ja van dos dies sense llum


06:15 Sona el despertador, poso TV·3 i diuen que encara hi ha zones de BCN que no tenen llum.
6:23 Em dutxo i vesteixo.
6:40 Truco a FECSA - ENDESA, no contesten, truco al Periòdico i no em poden donar informació per que no en tenen més que la que han publicat. Torno a trucar a FECSA - ENDESA i pregunto per el carrer on treballo, no hi ha llum i calculen que fins d’aquí a dos o tres dies no n’hi haurà.
6:57 Emprenyada vaig a agafar el bus de les 07:08, ja m’he fumat 4 cigarros de lo nerviosa que estic.
08:13 Soc al barri on treballo, no hi ha llum al forn ni al supermercat.
8:19 Soc al despatx, pujo les persianes i m’assec a la cadira d’un dels jefes a esmorzar.
8:40 Estic sola al despatx, no ha vingut cap company de moment ni cap d’ells m’ha trucat al mòbil per saber si hi ha llum o no.
8:42 Començo a escriure aquest post en un full de paper.
9:40 Sola al despatx, aviso al mosso de magatzem que està al carrer fumant, i anem a fer un cafè.
10:10 Quant arriba un dels jefes (mun pare) em fa trucar al paio que ens porta la centraleta telefònica per saber si podem tirar una línia nova de telèfon per tal de no estar incomunicats. Impossible, les línies son totes digitals i passen per la centraleta.
10:25 TENIM LLUM!!!!!!
10:31 Ja no tenim llum.
11:30 Cigarret, cafè, volta per barri.
12:05 Tot igual, sense llum.
13:57 Anem a dinar.
14:35 Tot igual i sense llum, faig una sopa de lletres.
15:35 Els encarregats, l’enginyera i mun pare marxen.
15:37 Migdiada.
16:20 He fet 12.750 punts al Joc del Tetris del mòbil.
16:43 Responc la trucada al mòbil que em fa en Hatim.
17:10 Faig 11.895 punts al Joc del Tetris del mòbil.
17:32 Foto el camp del despatx.

El que més ràbia em fa es la incertesa de si demà el panorama serà semblant o no, que faig, m’enduc un llibre o no caldrà??? Desprès de llegir aixo fa res no se que pensar: Segons el director de relacions institucionals de la companyia, Albert Alegre, la ciutat no podrà recuperar la normalitat en el subministrament elèctric fins dissabte que ve --cinc dies després de produir-se l'apagada generalitzada--. Alegre ha informat que els afectats es troben en zones dels districtes de Sant Martí, Sant Andreu, Horta-Guinardó, Gràcia i part de l'Eixample.
Actualització feta a les 23:24...en Hatim m'ha trucat desde la feina, es veu que ens han posat un generador al barri i ja tenim llum al despatx, apa doncs, demà a pencar, cagunlaputa!!!!!

14 Comments:

  1. Clint said...
    i aquest responsable ho ha informat així alegrement? jajaja
    Lluna said...
    Buf... Jo he anat a Barcelona i no he tingut cap problema (he tingut sort!)

    Em quedo amb les 8:42. M'ha fet molta gràcia! (Sí, ja sé que a tu no!)

    Però, si hi hagués hagut llum, no haguessis fet la migdiada, i a que t'ha sentat bé? ;-)
    Jo Mateixa said...
    Clint: Doncs es veu que si tiu, que cabró el paio aquest :-S

    LLuna: Buaaaaaa nena, la migdiada m'ha anat de conya!!!!!

    I a veure, no tenia res millor que fer que escriure un post, encara que fos en un paper, jejejejejejeje.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    es ke de verdad todos los gatos que trae es una joda.. las pérdidas todo eso..pero comod ecía G¡ por ahi, es un poco culpa de todos que dependamos tanto de la electrividad y de los recursos y gastamos y mas y mas..hoy piden que se rebaje el consumo para solucionara antes el tema..besotes guapaaaaaaaa
    neus said...
    cullons!
    això sí que és un país desenvolupat! ai senyor...
    N'acabo de veure un al TN que ha anat a les oficines de Fecsa-Endesa a veure si li deixaven endollar la maquina per afeitar-se XD
    És ben bé... mai he envejat viure en una ciutat, com a mínim aquí al poble aquests temes, tot i que no surten al TN, els sabem solucionar ràpidament.
    Però no, no cal que emigreu tots cap aquí dalt, eh!?!?!??!
    jejejeje
    un petonot maca i no fumis tant!!!!!
    Anònim said...
    Esteu a las foscas, ja he sentit alguna cosa bé diuen que quant hi apagades generaltzades s'incrementa l'activitat sexul ,aixi que feu cas i a practicar sexe.
    Metamorfosi said...
    Doncs jo demà per la tarda vull baixar a Barna amb els FGC... suposo que funconaran, no?

    Petons, guapa!!!
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Oi tant que te raó en G!, la culpa es nostre, per ser gilipolles i pagar més impostos dels que toquen i no cobrant els que ens tocarien :-S

    Elur: Si, si, i el mateix paio ha anat al mati a ENDESA a posar el mòbil a carregar, vale si, es queixava però una mica frikie no??, jejejejeje.

    Quina sort teniu els que no vivu a Barcelona!!!!!.

    Striper: Home....en el meu cas es complicat, com no em quedi prenyada per culpa de la GIN que era l'únic èsser viu que m'ha acompanyat tot el dia ho veig una mica xungu eh, jejejejeje.

    Metamorfosi: Cap problema amb els Ferrocatas ahir ja funcionaven amb tota normalitat i el Metro també ;-)

    Jo Mateixa per el món Blocaire informant desde Sant Boi de LLobregat :-P
    Anònim said...
    Joder, doncs si que pinta la cosa malament...
    Molts ànims, i pacièeeeencia!
    Un dubte... si no tens llums, com has vist TV3? ;)
    euria said...
    Tota l'apagada aquesta em sembla bastant patètica....com pot ser que passi tot això!!! Va fallant tot: tren (renfe), llum....Som del "primer" món???
    Jo mateixa....demà m'enduria un llibre i el que faci falta, que pot anar per llarg. Ei...lo de fumar...no cal ehhh!! ànims i a vera si ve la llum.
    Jo Mateixa said...
    Palito i Euria: Que no heu llegit l'actualització???, ja tinc llum a la feina, m'ho ha xivat en Hatim :-(

    Visc a Sant Boi i miro TV3 a casa abans de sortir cap a la feina, treballo a Barcelona...aclarit el dubte???, jejejeje

    Si ja se ja, no hauria de fumar tant, el dia que us notifiqui que ho he deixat definitivament comenceu a buscar noms de nenes, voldrà dir que m'he quedat embarassada :-P
    Anònim said...
    AIXÒ ES UN CATXONDEOOOOOOOOOO
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Ja ho pots ben dir preciosa, ja ho pots ben dir!!!!! :-S
    Ulisses said...
    buffffffffff.....
    quin dia més pesat...

    ara no et queixis de la feina eh! que al final pensaré que te quejas por gusto XD

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column