Avui toquen a la fi els Aniversaris Blocaires del mes de Juliol, durant el mes d’Agost, encara que estigui de vacances, els Blocaires que facin anys seran felicitats com ja es costum en aquest Bloc.
Comencem doncs....

La dona que avui fa anys fa ben poquet que la conec, però la frescor amb la que escriu, com ens escenifica els llocs, les emocions, els colors i els sentiments, m’han captivat des de el primer dia.

Ella ens ha descrit com son els seus ulls i hem pogut sentir els seu color tal i com ella el sent, en aquell moment eren vermells. Ella ens ha demostrat que l’amor existeix i em pogut saborejar-lo, llepar-lo i sentir-lo molt endins.

Ens hem dutxat amb ella i el seu company, amb ella hem descobert com es fan els massatges sexuals, hem fet una amanida al camp, una amanida de pollastre mentre la resta de la gent ens mirava, però a nosaltres plim, ens hem fos pensant en com es fon ella quant pensa en ell.

Ella ens ha mostrat com despullar el cos d’un home i com besar-li cos sencer per crear més excitació, ells ens ha ensenyat i amb ella hem gaudit de l’estupenda historia d’amor de dos ositos de goma, amb ells hem fet l’amor i ella ens ho ha narrat amb paraules enamorades.

El seu Bloc es eròtic, i no es groller (a mi m’encanta!!!!), es dolç, tendre, com crec que es ella en el fons, una dona apassionada, que viu l’amor com ha de ser, apassionant, sense presses, sense pors ni tabús. Ella ens ha mostrat com de dolços poden ser els petons i com de excitats podem estar quant sabem que la persona que ens estimem i ens estima, està a punt de besar-nos llargament.

Un 27 de juliol de.....no se sap quin any, va néixer la Palitodelasorejas, una dona encesa, amorosa, tendre i lluitadora, amb una il·lusió profunda, estar a prop de la persona que estima......bonica, ja queda menys, segur!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 Comments:

  1. Mikel said...
    Mmmmm pastis de xocolata....Mmmmmm m´en vaig a esmorzar...
    Clint said...
    coi! a mi també m'ha fet mengera aquest pastissot! jajaja

    Felicitats i me n'enduc un tall!
    Anònim said...
    Moltes gràcies JoMateixaaaa!!! M'ha fet molta moltíssima il·lusió, ostres, quina passada!!

    Mengeu pastís, mengeu, d'aquest no s'acaba, gràciessss!!!

    Jo, què bonic...
    Andrea ....de acà y de allà said...
    de chocolateeeeeeeee....ahhhhhhh es mi unico vicio (100 gramos diarios sino me viene el mono) asi que te voy a robar un trozo en honor de la palito..feliz cumpleee¡¡¡¡ besotes
    Pd.: Estas por Sant Boi el domingo?
    adeu
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: nena, l'altre dia quant em vas dir quin dia el teu cumple i em vas deixar anar bueno ja se que a mi no em faràs res que quasi no em coneixes... si et tinc davant ta foto una cleca hombreeeeee, jejejejejejeje.

    Qui s'apunta als Aniversaris Blocaires, encara que no els conegui, te el seu post i el seu pastis, ja m'encarrego Jo Mateixa de coneixel's be i de informar-me de que han escrit, com ho han fet, etc...

    M'enalegro que t'hagi agradat bonica, que acabis de passar un molt bon dia!!!!!!!

    Andrea: I tant que hi serme diumenge a Sant Boi....desmuntant mobles i arrencant paper de la paret...que vols venir a fer-nos companyia????? :-P
    Anònim said...
    Esteu convidats a la meua festa d'aniversariiii... Paseu pel meu blog!
    Anònim said...
    Doncs res felicitats
    Palitodelasorejas!!!!
    i agafo un trosset de pastís de xocolata nyam nyam!!!
    TuMateixa: quina currada amb el tema pastissos i aniversaris... felicitats per tu tambè
    Anònim said...
    Jo Mateixa,
    no m'havia adonat del teu comentari d'abans... és que jo em pensava que ho feies però només pels teus amics... !! Ja m'entens, a mi fa no res que em "coneixes".
    Aixi que moltes moltes moltes gràcies.
    Segueixo fent entrepans, de què el vols tu??
    Truita, tonyina...
    Ai, mira, ara arribe el Regaliz amb gelats de tots els gustos, qui en vol???
    ;)
    Oriol said...
    un sacher!!! Felicitats palito, per molts anys,....me'n dones?
    Anònim said...
    oriol, és clar q te dono pastís... i si t'abelleix alguna altra coseta, tant dolç com salat, passat pel meu blog!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    pues nada toy sin marido los domingos (pobrecito trabaja) y ando con un par de niños a cuestas..pero bueno tanto como desmontar muebles no saben..pero bueno no se una mano siempre podemos dar..
    Jo Mateixa said...
    Palito: I que passa...que tu no ets la meva amiga o que???? :-)

    Guapa, espero que estiguis passant un molt bon dia. Perdona que hagi trigat en respondre, però he plegat a les 14:00 de la feina i com que tinc festa he vingut a casa, m'he apalancat al sofà i m'he desperat a les 17:10, he anat a comprar al super i tot just acabo d'arrivar :-S

    Jo el vull de truita de patatessssss, que n'hi ha????? :-)

    Andrea: Dona, però no es plan de que vingueu a desmontar mobles, quin morro per part meva eh!!!!, el que si esteu convidats i ja t'ho dic ara, es quant estigui el pis acabat, veniu un dia a dinar o a sopar, com vulgueu i veniu tots quatre eh!!!!! :-)
    Anònim said...
    Ja han arribat el Rabiliz i la Chochigoma, s'han fet esperar... jijiji...
    Andrea ....de acà y de allà said...
    ya se nenaa ke era broma ..mira si voy a ofrecerte mis niños pa desmontar muebles..ke no seria mal negocio ehh ajjajaa
    Metamorfosi said...
    Doncs moltes felicitats!!!

    Petons!

    P.d.- Últimament vaig esgotada Txell... sort que avui començo (més o menys) les vacances. No sé què faré aquests dies amb el bloc ni quan podré passar a veure-us, però intentaré no perdre la pista als que no tanqueu del tot per vacances, encara que sigui un dia un, un dia un altre!
    Ulisses said...
    felicitats palito!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column