Inici de vacances


Avui començo les meves vacances i ja tinc uns dies ocupats, aquesta tarda o poder demà ens tocarà fer de cangurs del nen d'en Hatim, tot i que encara no es segur del tot i dimecres al matí haure'm d'anar a ca el paleta a veure els mobles que ens ha pressupostat i a pagar la primera part de les reformes....ja tremolo.


La resta de dies ens dedicarem a acabar de desmuntar els mobles del pis i a anar a la platja, a la muntanya i a fer coses vàries, amb el nen i nosaltres dos sols, tenia ganes d'agafar vacances per que pensava que podriem dedicar temps al pis però clar, fins que els paletes no acabin nosaltres no podrem fer res i segurament això no serà fins d'aqui a un parell de mesos....les coses s'han retrasat per problemes burocràtics, però be, ja ens ho podiem imaginar.


Aniré pasant per el Bloc, no se si amb la mateixa assiduitat que de normal, i us aniré comentant a tots aquells que aneu actualitzant (Taramabana, m'he instal.lat el RSS Bandit i es més fàcil veure qui actualitza i qui no, gràcies!!!!!!!!!!), evidentment els Blocaires que facin anys aquest mes que vindrà tindràn el seu post d'aniversari, això no faltarà.


I be, nomès em queda dir-vos que espero que, els que pogueu, tingueu unes molt bones vacances, que en gaudiu al màxim i que ens veiem a la tornada!!!!!!!!


34 Comments:

  1. Anònim said...
    Sigui tard o d'hora tot arriba!!! tan si es acabar les obres, com fer un post nou...

    Que tingueu unes bones vacances i us ho passeu genial!!!

    Crec que a l'estiu estarem tots una mica absents dels nostres blocs, oi??

    BON ESTIU I BONES VACANCES!!!

    Molts petons i una gran abraçada!!!
    Anònim said...
    Molt bones vacances!!!

    Me n'alegro que el RSS et vagi bé! Et vaig enviar un email, però no sabia si l'havies rebut...
    David JB said...
    Que vagin bé les vacances, a mi encara em falten 4 setmanes, però tot arriba.

    Adéu
    Puji said...
    Bones vacances Jo Mateixa!
    Lluna said...
    Bones vacances!!! Jo també utilitzo els lectors d'RSS i van molt bé!

    I que vagi bé amb el nen! Ja ho saps, són uns angelets... sobretot quan dormen...
    Metamorfosi said...
    Amb paciència que tot arriba!... i mentrestant, a gaudir de les estones que pogueu passar junts!

    Bones vacances preciosa!!!

    Petons estiuencs i relaxants!!!
    Ulisses said...
    que passis unes bones vacances tu també!
    the silver blue sea said...
    Que et vagin molt bé les vacances, guapíssima!!! Petonets
    Clint said...
    Vinga doncs, a gaudir-ne...i d'obres a mi no me'n parlis! jajaja però el cert és que tard o d'hora, tot s'acaba...excepte la sagrada família!
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Això espero bonica, que s'acabi tot i poguem estar instal.lats al piset ja, quines ganes!!!!!!
    BONES VACANCES PER TU TAMBE BONICA!!!!

    Anna Tarambana: Igualment bonica!!!!. Si, si que vaig rebre el e-mail i ja et vaig respondre en forma de comentari :-)

    David: Vinga guapu, paciència que 4 setmanes pasen volant!!!!!!

    Puji:
    Com ja t'he dit a La Cullerada bones vacances per tu també guapu!!!!!

    LLuna: Si que va be això del RSS, es una passada!!!!, tindrem paciencia amb el nano i el que està clar es que sun pare se n'ocuparà, jejejeje. Bones vacances per tu també guapa!!!!

    Meta: Guapa, igualment per tu, molt bones vacances!!!! i tranqui, que ja he vist que vas molt liadeta, mica en mica eh, no te m'estressis pas!!!! :-)

    Ulisses: Gràcies, igualment!!!!! :-)

    The Silver Blue sea: Gràcies bonica, igualment!!!!

    Clint: Ostia espero que les obres del nostre pis no durin com les de la Sagrada Familia!!! :-S bones vacances per tu també guapu!!!!
    Anònim said...
    Que passeu uns bons dies de descans, que gaudiu del lleure i pogueu carregar les piles de la millor manera. A desconnectar que són dos dies. De tot cor: BONES VACANCES !!
    Déjà vie said...
    Bones vacances maca! passa-ho molt beeeee!!
    Anna said...
    Bones vacances Txell i ja veuràs com lo del pis, quant us hi poseu, serà coser i cantar com es sol dir.

    Una abraçada i gràcies per tot!!!!
    neus said...
    Molt bones vacances, maca!!!!!
    A disfrutar tant com es pugui i més!!!

    Petonassos!!!
    LlunA said...
    ohhhhhh vacances!!! Quina sort!!! Aprofita el temps, la platja, el solete...somriu molt i viuuuuuuuuuuuu l´agost!!
    Petonets
    Anònim said...
    I la envegeta que em fas, bandida?? Jejeje... Paciència amb les obres, que deu fer una il·lusió increíble, veure crèixer el teu propi niu, mmm...
    I gaudeix de les vacances, en tan bona companyia seran genials!
    Petonets guapiiiisima!
    Anònim said...
    Bones vacances guapaaaaaa!!!!!!!!
    a disfrutar-les, tu que pots!!! (quina enveja que em fas...)jajaja
    Petonets
    Anònim said...
    Molt bones vacances!!!!
    Anònim said...
    ànims i molta, molta, molta paciència amb els paletes... no entenc perqué, però mai acaben el dia que toca... no ho entenc...

    Gaudeix de les vacances guapa!!

    una besada!!
    g! said...
    Bones vacances!!!!!!!!! i aposar-se morena ale :-)

    petonassus!!
    Anònim said...
    Ieeeps!! aprofita les vacances, que sempre es fan curtes :) [sísí, no soc un fantasma de la bloggosfera, soc jo que he tornat...m'ha costat, però he tornaaaat!!] XD
    yrun said...
    Bones vacances guapa!!

    Bueno passatu molt molt bé i fotli canya als paletes x a que acabin ja!!

    Petoooo
    Andrea ....de acà y de allà said...
    nenaaaaaaa aprovechar los días, a tomar sol, y sal del mar, que da energía y ayuda a tirar todo el año adelante..muchos mimos con tu chico..eso revitaliza masss¡¡¡¡¡ y poner las patas un poco para arribaque áyuda a la circulacion y fomenta la vagancia jajjaa un besoteeeeeeeee
    Anònim said...
    i gràcies mil per l'enllaç, és tot un honor!!!

    Disfruta tu que potssssss!!!
    Jo Mateixa said...
    A TOTS i TOTES: MOLTISSIMES GRÀCIES GUAPUS i GUAPES QUE PASSEU VOSALTRES TAMBÉ MOLT BONES VACANCES, FEU MOLTES MALESES PERÒ AMB MOLT DE OJITO AMB EL QUE FEU, PRECAUCIONS SEMPRE i EN TOTS ELS SENTITS :-P

    Misatge especial per La Xica: Nenaaaaaaaaaaaaaaaaa, ja era hora eh, em tenies molt amoinada!!!!!, m'enalegro moltissim de que hagis tornat, se t'ha enyorat molt!!!! Ara mateix passo per el teu bloc :-)
    gatot said...
    Doncs aprofita molt Txell que les bones estones passen volant!

    petons i llepades estiuenques!
    Unknown said...
    Bones vacances!!!
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Aixx carinyu, no ho saps prou be lo ràpid que passen!!! :-S, ho intentarem, ho intentarem, gràcies!!!!

    I tu, per poques que tinguis, gaudeixe-les també eh!!!!!

    Petonets!!!!!

    Tondo Rotondo: Gràciesssss, igualment!!!!!! :-)
    euria said...
    Molt bones vacances!!! Que ho passis molt bé i descansa molt.
    Boira said...
    Molt bones vacances! Paciència amb les reformes, que jo hi vaig passar l'any passat i això sempre s'allarga, sempre surten problemes i mal de caps. Però després val la pena! Ah, i gràcies pel comentari que m'has deixat al bloc.

    Una abraçada.
    Oriol said...
    passa bones vacances!!
    I llarga vida a les obres. :-)
    Jo Mateixa said...
    Euria: Ho intentarem :-) gràcies, igualment!!!!!

    Gossades: Ai santa paciència la meva i més amb les obres, jejejejeje. Bones vacances per tu també!!!!! :-)

    Oriol: Igualment macu!!!! però no fotis amb lo de les obres, no, no, llarga vida no tu, que s'acabin quant abans millor!!!!, jejejejejeje.
    Abogadaenbcn said...
    Que tinguis un bon estiu! Jo no tanco per vacances!
    Jo Mateixa said...
    Abogada en BCN: Gràcies guapa!!!!!!!! encara que no tanquis mira de gaudir d'uns dies de festa eh, no t'estressis a Bufette :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column