Busco xicota per un amic

Ahir a la tarda vaig estar fent neteja al PC, a la musica, a les fotos i als contactes del MSN. Tinc gent que no se ni qui son, que no els recordo, que fa anys que no m’hi parlo per que la distància ha fet que ens anéssim perdent. En entrar al Messenger vaig veure que un dels meus contactes havia actualitzat el seu SPACE i en clickar....ohhhhhhhhhhh, vaig trobar-me amb aquesta monada d’home:


E-mail de la Jo Mateixa al seu contacte:

Aquest xicot de les fotos ets tu???, per que no m’habies dit que estaves tant bo????, jejejejejeje ;-)
Guapuuuuuuuuuuuuuuu:-P
Perdona eh, es que estava actualitzant els contactes del correu i en clickar damunt del teu m'ha posat que tenies un SPACE d'aquest i he xafardejat una mica :-O.
Nennnnnnnm ets tot un bollycao, aixxxxx......qui tingues uns anys menys i no estigues emparellada..... et tirava els trastos fijo eh!!!!!!, jajajajajaja.
Bon finde guapu!!!!!!!!

E-mail del contacte a la Jo Mateixa:
Jajajaja,si que soc jo si.
No volies un padrí ben guapo pels peixets ?
pos aqui el tens :D
I precisament has trobat les dos fotos que surto amb vicis jejejeje t'agraden viciosos ? :D
Bueno, estic buscant novia, si veus alguna necessitada d'amor ja m'ho diras jajajaja
bessitos i bonanit :*******

E-mail de la Jo Mateixa al seu contacte:
Bon dia!!!!!
de debò busques novia??, no entenc com no l'has trobat, ara en serio, ets molt atractiu (almenys en fotos ho ets i molt) i ets un paio súper obert, em sorprèn que no tinguis xicota encara, si, si, em sorprèn molt!!!!!
Vols que fem un SE BUSCA dins el Bloc??, podem posar una foto ben sexy teva i un e-mail de contacte, les més atrevides que es posin en contacte amb tu :-P
Que passis molt bon dia!!!!!!
PD: Que lo de posar la foto al Bloc i buscar-te novia ho deia en serio.
PD: Nen, estàs boníssim!!!! :-)
PD:Els peixets (que déu tingui a la seva glòria a en TONIC) han estat molt feliços sabent que un bombonet com tu els feia de padrí :-)
PD: Si, si, m'encanta el vici....jo també fumo :-S ho hauríem de deixar eh que es dolent, ara una copeta...no, no, tampoc que no es sà, jejejejejejeje.

E-mail del contacte a la Jo Mateixa:
Jajajaja, ostres doncs no és mala idea, però sempre he pensat que penjar un anunci per buscar parella vol dir que aquesta persona te algun problema per trobar-ne i genera desconfiança desde bon principi. Si vols fer-ho, fes-ho, però fent saber això, que ha sigut idea teva i el que he dit.

I aquí estem, posant un Post-Busca-Novia per un Blocaire...a hores d’ara molts de vosaltres ja sabeu qui es ell, els que el coneixeu en persona l’haureu identificat per la foto i els que no ho haureu endevinat si heu llegit be els e-mails.

El molt punyeter no m’ha especificat quin tipus de noia busca, suposo que ha d’estar boníssima (como no) i d’edat semblant a la seva (25 anyets fets al mes de març)...o poder l’hi agraden maduretes?????

Interessades enviar foto i comentari a
meritxellsalip_serret@hotmail.com o si sou molt agosarades i voleu passar vergonya, deixeu un comentari en aquest Bloc.

Nen, a lo dicho, si et trobo novia em convides al casori, si no....demana’m el que vulguis, sóc tota teva, jajajajajajajajajajajajajajaja.


117 Comments:

  1. oriol said...
    ja sé a qui cercar quan necessiti novia...jajaja
    Metamorfosi said...
    Marededéusenyor!!!... Aquest és en Roviba, el padrí dels teus peixets???

    Espera, espera, que no era ben bé per això l'exclamació...

    Marededéusenyor!!! Aquest bollicao està desaprofitat i sense parella, i posa un SE BUSCA???

    Doncs xiquet... que no et passi res ara que la Jo Mateixa t'ha penjat al seu bloc! XD

    Jo mateixa (i ara parlo de mi... jejeje) m'hi apuntaria si no fos que no reuneixo les condicions (em sembla que tinc uns quants anys més que tu ;P). Això sí, sóc mare i no estic del tot malament! ;D

    I tu, Jo Mateixa... ets un cas com un cabàs! I en part per això t'estimo tant! Guapaaaa!!!

    Petons a tots dos!
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Poca broma eh que si l'hi trobem novia a aquest mosso ja saben on trobar-me els que necessitin parella :-P

    Meta: No penso fer cap comentari fins que el propietari de la foto s'identifiqui :-P A que es mono nena???, uiiixxx, no se si es veu be el piercing que porta a la ceia, però l'hi dona un aire més sexy encara, jejejejejeje.

    Guapa tu!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
    Anònim said...
    Wala !! tota la conversa del correu penjada. Més que novia, trobaré vergonya jejeje
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Nooooo, tota no, he guardat alguna per mi soleta :-P

    De vergonya res nen, ja saps a que t'exposaves, oi????, jajajajajaja
    Anònim said...
    Qui no s'arrisca no pisca jajaja
    Anònim said...
    Caray Meritxell torno de Roma i et tet trobo fent de celestina , amigas no en tens ?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tia, tia, tia, vale que sóc un cas que no té solució ... però vem quedar que també em buscaries nòvia a mi!!!

    Ara m'he enfadat i no respiro, ale!!!

    Espera, que torno a respirar ... uf uf uf uf, busco granoteta per gripau ... raó aquí!!!

    Ale, bon dia per TuMateixa
    Anònim said...
    JoMateixa, metamorfosi, no anem bé. De moment només portem casades o solters jajaja
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Exacte :-)

    Striper: Oi tant que en tinc, però son jovenetes (les més grans estàn emparaellades ja), per en ROVIBA massa. Bueno no se, ben pensat no tant...Heleia, si em llegeixes...ja se que tu no per que tens en Jordi, però i per la Mireia???? :-)

    Pep: A veure, tu m'has enviat o he vist alguna foto teva en la que estiguis mega sexy com per no passar vergonya si la penjo aquí??? Que vols que posi un SE BUSCA amb la foto del Oso y el madroño o que??, tu enviem una foto decent i deixe'm la resta a mi :-)

    ROVIBA: Creu-me nen, el dia es moooooooooooooolt llarg i no postejaré fins al vespre, o sigui que no t'em possis nervios, si rebo alguna sol.licitud via e-mail t'ho notificaré :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Es que ... de fotos així sexy, sexy ... pos no en tindríem cap, la veritat ... i no podem posar un fotomuntatge d'aquests guapos, eh? eh? eh? ? i ... eh?

    Uf, quin peligru que tens, tu també!!!

    Firmat: El Angu
    Anònim said...
    Jo per portar una mica la contrària (redéu que rància estic últimament!) et demano per favor, per favor que no li busquis nòvia!

    Algú té alguna expriència bon amb el mític moment "conec a algú que fa molt per tu?"

    Perquè jo quan sentia això ja sortia corrents!!!!!!!!!!!!!!!! Gairebé amb cosa l'amistat amb una amiga les seves "presentacions"!!!

    Ara, una cosa no treu l'altre: el paio està de molt bon veure! si, si, si!!! :)
    Jo Mateixa said...
    Pep: A veure, un fotomuntatge???, home, si es clar que es podria fer (fes-ho tu es clar per que jo amb l'Adobe no en se, a mi deixem el Paint i et faig meravelles, jejejeje) però vols dir que seria honrat?? i més ara que ho has xerrat per aquí i ho sap tothom :-S
    Jo Mateixa said...
    Annatarambana: Noooooo, si jo nomes faig de intermediaria, jo nomes sóc una bustia on recepciono comentaris i e-mails per ell (de moment no hi han valentes nano, ho sento) i els hi faig avinent a ell, però no faig res més, no l'ajudaré pas a escollir :-)

    Si es que el noi es una monada :-)
    Anònim said...
    Ficaré un perfil de dona, potser així s'atreviran més, però tampoc cal complir-ho tot:

    -Físicament: alteta, de bon veure.
    -Psicològicament: activa i oberta.
    -Aficions: qualsevol fora de casa.
    -Interessos: jo (jejeje)

    Responc a les preguntes que em plantejeu amb la cinceritat que em caracteritza.
    Animeu-vos !!! :D
    Andrea ....de acà y de allà said...
    el angu anda rogando por los blogs que le busquen novia..jajaja yo creo que hay que poner un se busca, y aclarar aquello de que lo importante es lo interior, y que es simpático, y sincero..y blalbla..no sé..a ver si se puede hacer algo..siempre hay un roto pa un descocido no??
    Anònim said...
    Si, fa cara "d'enfant terrible", però...hem sembla que en el fons no és tan terrible com aparenta...

    Bona sort en la teva recerca jomateixa!!!!
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Així m'agrada nen, que t'autopromocionis a tu mateix :-) jejejejeje.

    Andrea: A ver, el de la foto no es el Angu (mira, yo le llamo Pep que luego se me cabrea y no hay quién le aguante, jejejeje), el chico de la foto es ROVIBA y es él el que busca novia...si estas interesada ya sabes...mandame un e-mail o dejale aqui un mensaje y que te contacte él :-)
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Si es que no us heu de fixar tant en el fisic, en aquesta foto sembla un vividor vicios i no ho es pas....oi??? :-S ja ho vaig dir en el seu moment, per mi es el meu Bebito Obscè particular :-P
    Cristina said...
    Jo tinc més fotos de l´Angu. Les puc posar al meu bloc amb el títol "Blanco soltero busca..." a veure si alguna cau en el parany...
    Anònim said...
    El dimoni té moltes cares Muhahaha ;) T'hauré d'enviar una foto menys agresiva jejeje
    estripanits said...
    Doncs ja veus... a mi no em sembla bé que la gent busqui nòvio o nòvia! Carai, és que queden tots/es desaprofitats/es!!!! hahahahahahaa!

    Què vol dir això que quedar-se només amb un o una? Quin avorriment, per déu! :S
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Doncs mira, abans que l'Angu en digui alguna cosa, no?? i que poder trií ell la que vol posar...per que l'hi dius Angu tu ara??????? :-S

    ROVIBA: Es que tio no em diràs que la foto, la pose, el cigarro aquí, el piercing allà i les ampolles a les mans....no donen morbo!!!! :-P

    Estripanits: Ah bueno si estàs interessat tu en que algun/a el busqui ja ho saps, fes un SE BUSCA a veure si hi ha sort :-) jejejejejeje
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo només dic que com algú altre em torni a dir Angu, pillarà catxo ... excepte l'Andrea, clar ...

    Amb lo bé que estic així ... ai, ara a qui m'assemblo? jejejejejeje

    Ale, petonets
    Antoni Esteve said...
    jajajaja es que no tens remei!
    Ja et vaig coneixent, ja... ;P
    Apali, a veure aquestes ofertes, bueno, bonito, barato...perquè es barato, no?
    aix...que comença a sortir la meva vena bisexual i li tiraré els trastos!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Jaaaaaa, valeeeeee, trankiiiii, ningu més et dirà Angu, vale Pep???, jejejejejejejejejeje.

    Escolta, una foto de la Rana Gustavo triunfa catxo eh!!!!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Coi...la vena bisexual???, calla que en això no hi habia pensat jo!!!!...no pot ser això, vull dir que amb el teu cuerpazo serrano no em diguis que ets bisexual que em tallo les venes eh :-S

    Jajajajajajajajajaja, si, si, si, bararu, baratu, ho tens clar, jajajajajajajajajajaja.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Mira, mira, que avui porto la vena del Baix Llobregat ... que te meto, que te meto ...

    Clar que triumfa la rana Gustavo ... mira, avui estrenaré la samarreta que em van regalar, tu!!!

    Si és que sóc el millor, buah!
    Waipu Carolina said...
    jaaaaaaaaaa, ja he vist en aquestos dies algunes celestines.
    L'estiu dóna marxa!
    Anònim said...
    No desvieu el tema del bloc, el de la foto soc jo :D, no es que vulgui ser egocèntric, però per un moment m'havia fet ilusions i ara veig que no dona resultat la cosa.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ah, amic roviba ... el fabulós món de les dones ... passa una mosca i se'ns distreuen!!!

    A veure, femelles, qui m'ofereix més per aquest paio en tan bon estat ... una mica patillero i pitillero però coi, el tio és guapo!!!

    He sentit 300 Lelos?
    Jo Mateixa said...
    Pep:Que passa nen que al Baix LLobregat som gent civilitzada!!!!!! :-P

    Quina samarreta...la de mujeres raras abstenerse??? acui triunfas xaval!!!!, jejejejejeje.

    Waipu Carolina: Es que l'estiu ens te a tots revolucionats :-P

    ROVIBA: Es exactament el que anava a dir-li a en Pep, en aquest post busquem xicota per ROVIBA, no ens desviem del tema, ok???

    Pep: Et ben juru que si no estigues emparellada jo pujaria per ell :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Okis ... pos ara no diré res més, ale!!!

    Sort nano!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Així m'agrada :-)
    Anònim said...
    Uoooooo que wapo ROVIBA !! pujo 499 !!!!
    Jo Mateixa said...
    Karol: Molt be!!!!!, ara m'agradeu, si, si, si, vingaaaaa, quien da más!!!!! :-)
    Metamorfosi said...
    Coi, Txell... diga-li a en Roviba que jo no...ostreees... jajaja... que per anar a fer unes copes jo m'hi apunto, i després ja en parlarem! ;D

    I tu Pep... també busques??

    Jo Mateixa... podries inaugurar una nova secció: ELLES i ELLS (m'hi hauré d'apuntar!) XDDD

    Petons i bon dia!
    Anònim said...
    Hola, va de debó que esteu feu una puja per aconseguir a un home??, una mica trist no?, vull dir, que amb lo macu que es a la foto ha de saber-se buscar parella solet i segur que ho aconseguirà!!!

    Be, si no en trobessis, que sapigues que jo ofereixo 600 per tu, estàs la mar de be noi!!!

    Topazio.
    Déjà vie said...
    quina festa teniu montada aqui. 36 comentaris i un se busca. Va q l'estiu es el millor moment per lligar. Segur q a la platgeta se'n troba mes facilment.

    ptonets pels peixitus i tu.
    Jo Mateixa said...
    Meta: Mira-la ella, doncs si que es cert, es podria fer un apartat així, de debo t'hi apuntaries??, ueeeeeeeee :-) però a tu et trobariem mascle de seguida, que no veus com van de bojos tots plegats!!!!! jejejejeje

    Topazio: Olé, olé i olé!!!! vinga, vinga, quién da más!!!!

    Déjà: Es veritat, a la platja es lliga molt, però com que de moment no hi podem anar, jejejejeje.

    Petonets per tu també guapa!!!!!
    oriol said...
    Però a veure, ahir a la anit, tenies pocs comentaris en aquest post i arribo a les 14,343, i 40 comentaeis...

    HI HA ALGÚ QUE TREBALLI??JAJAJAJA

    Bon dia, i merci per ja saps què...

    siau
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Bueno, es que això va com va, hi han dies que la gent està més xerradora i hi han dies que no, la feina ens te lligats molt (jajajaja, si segur, la majoria dels que estem escribint avui estem a la feina!!!!) :-P

    De res, a disposar, per aqui una amiga, si vols, per el que calgui :-)
    estripanits said...
    A veure... que sigui la darrera vegada que algú es fot amb el baix llobregat, eh? :@

    Jo (o tu) mateixa: me sembla que tens un mail, hehehehe ;)
    Anònim said...
    Bueno, veig que hi ha tres aspirants a novia amb factor X jajaja

    Karol, Metamorfosi i Topazio.
    Poseu-vos amb contacte amb la JoMateixa i ella ja m'explicarà si em conveniu o que :D, oi que si?
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Tranquil homeeee, ningu es ficarà amb el Baix LLobregat!!!!, ara no em puc mirar el correu que he de baixar al taller a fer unes coses, però tant bon punt puji m'ho miro i contesto, ok? :-)

    Petonets guapu!!!!!!!

    ROVIBA: Oi tant que t'ho diré si et convenen o no, faltaria más!!!!!!!
    estripanits said...
    roviba: no et deixis enganyar... és millor ser lliure... les nits s'estripen moooolt milloooor, hehehehe ;)
    estripanits said...
    jo (o tu) mateixa: vale, tranki amb la feina que fa molta calor :S
    g! said...
    jajaja bona aquesta jo mateixa!! Quant em decideixi a buscar algu serio t'ho fare saber, ara per ara como que no.

    Vaya perla estas feta!!

    :-x
    Anònim said...
    Bé senyoretes, sóm als inicis de tarda i porto... deixam contar... JoMateixa... quantes en portem? I d'aquestes quantes són aconsellables? El correu s'em satura xDDDDDD
    Anònim said...
    Cony i que que siguin jovenetas que em vols buscar una de la tercera edad, ep que encara ting dents.
    Anònim said...
    Ara ja sé quina cara fa el famós Roviba que em molesta tant pel blog del diari d'un rodriguez. Espero que li trobis novia, per què si es tant antipatic com sembla li farà falta ajuda d'una noia tant maca com tu!
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: No tinc cap e-mail teu, a quina adreça m'ho has enviat????? :-(

    G!: Ok, fes-m'ho saber eh, que tu ets més maduret i per tu si tinc candidates :-P

    Perla jo??, si, si, una perla, que te crees tu eso :-P

    ROVIBA: Ui si nen, a mi també se m'està saturant el correu eh!!!! :-P

    Striper: Primer en ROVIBA, desprès als altres eh, ok?? :-P

    Tomaket: Hola guapo, com et va????, ja t'has alcarit amb tantes mosses al teu voltant?? :-) no l'hi tinguis en compte això al bitxo aquest, que es molt bon jan!!!!! aixxxxxxxxxx, que em faràs posar vermella :-O
    Anònim said...
    Perqué no tinc una tovallola a ma... que si la tingués la llenço.
    Abans però la faig espategar al cul del tomaket jejeje

    Missatge dirigit a les dones: Totes dieu lo maco que soc i que és raro que estigui solter, però encara no s'ha ofert cap noia.
    No entenc que passa.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Que ya sé que el de la foto no es el Angu, pero digo que como has abierto una sección se busca, y como he visto en algún post que ha escrito Angu ((jjeje Pep) que anda en busca de novia..pensé que se le podría hacer el favor... el favor de ayudarlo con la busqueda claro está... y nada era eso...
    Un servicio de ayuda a la comunidad, no??
    Andrea ....de acà y de allà said...
    ahh y sobre la oferta..yo soy casada, y ademas un poco pequeño para mí...pero si sé de alguna amiga...paso el dato
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Carinyu no desesperis, que el dia es molt llarg, ja saps que jo m'en vaig a dormir tard i fins passades les 00:00 no postejaré, per tant encara queden moltes hores per que les noies (que ara deuen estar a la platja, al gimnàs, de compres, etc...) arribin a casa i ohhhh s'enamorin de tu :-) ara en serio, tranqui, ok??, no et possis nervios que si no les destrempes homeeeee (lleig lo de destrempar, oi?? :-S )

    Andrea: Si, si, te he entendido, pero hoy primero debemos ecnotrarle novia a ROVIBA y despues ya le buscamos a Pep, si?? :-)

    Asi me gusta, que hagas correr los datos del muchacho a ver si entre unos y otros le encontramos una niña que le guste :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Txell, que em pots escriure en catalá. Soc molt dolenta per escriure, pero enten quan llegeixo o em parlan... ahhhhh me olvidaba..el Roviba tiene cierto aire a Arjona en la joven edad, no? Al menos, mirando la foto, me lo parece.. No tenés algúna otra fotito de algún especimen un poco mayorcito, altote, guapo..no sé..algo pa recrearse la vista una.. solo pa la vista.. jaja
    Anònim said...
    Andrea, vas a tope eh jajaja
    Que és "Arjona" ?
    Andrea ....de acà y de allà said...
    a tope,.madre mía que conflicto idomático...ricardo Arjona..el guapote este, cantante..Ese que canta..Señora de las 4 deccadas..o "dime que no..y me tendrás pensando todo el día en tí..Eseeeeee´´que no lo sacás??
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Ai perdona, es que es el costum, quant conec a algu que em parla castellà no em costa gens canviar l'idioma, tot sigui per un bon entendiment, jejejejejeje.

    Com diu en ROVIBA....qui es l'Arjona aquest??, jo tinc un client que de cognom s'en diu...el meu client es cantant??? :-S
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Busca en google..busca una foto..y dme si no se parece..por Ricardo Arjona..ya si de evrdad se parece, a las niñas látinas les cae bien seguro..ya lo podríamos promocionar por ese lado tambíen..o hasta trabaja de doble..tu busca una foto en google
    Andrea ....de acà y de allà said...
    A ver esta..pero hay muchas ehhhh
    http://www.tuttoperinternet.it/musica/latino/images/Ricardo-arjona.jpg
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Ondia es la mateixa que m'ha sortit a mi en buscar i coi, si que hi te una retirada a aquest home, però el nostre ROVIBA segur que també ens sap cantar a cau d'orella dolces cançons, a que si nano???? :-)
    Candela said...
    Ei campiona!!! ets la millor!!!!

    El xavalot aquest guapu guapu.
    El veí de dalt said...
    Ui, ui, ui, noies... no sé si aquest xicot us convé: d'entrada queda clar que beu (i molt), que fuma i que té una mirada equívoca, oliosa diria jo. En fi,... deixa't de fer de Celestina i dedicat a a escriure posts encesos com el que ha gunayat el concurs de la Candela! Felicitats!
    David JB said...
    Carai tu, ja buscant parella i tot a la gent. D'aquí a muntar una agència matrimonial res ehh.

    Com li trobis xicota, ja et pots preparar, que t'ho demanaré jo també xDDD
    Clint said...
    Això és un escàndol! sembla una carnisseria! carn cap aquí carn cap allà!

    On anirem a parar...campiona! jajaja

    Muaks!
    Anònim said...
    Perdoni la pregunta benvolguda Jo Mateixa, si el xicot és tan ben plantat, com és que encara no ha trobat xicota?... ai, ai, ai, digui'm desconfiat, però aquí hi ha alguna cosa que no rutlla
    Cristina said...
    Avi, aquesta sí que és bona,jejeje. Ja li dic que vostè és un crack. I si no vol buscar nòvia????
    g! said...
    69 comentaris?????!!!!!! deixant de banda la broma fàcil, vaya tela!!! i amb aquest 70!!

    Vas com una moto!!! que no és el mateix que dir que estas com una moto (que també, també...)

    Apa, m'has deixat garratibat
    Jo Mateixa said...
    Candela: Guapaaaaaaaaa, moltes gràcies!!!! i si, si, el nano està que rompe!!!!! :-)

    Veí: Jajajajaja, tu creus que hi tinc futur??? jejejeje, moltes gràcies!!!!!! :-)

    David: Pa eso estamos carinyu, quant vulguis aquí estic, tu diguem que busques i jo t'ho trobo :-)

    Clint: Nooooo, nomes hem fet una petita puja per aquest xicotot, res més que això :-P campiona per que??? :-P

    Avi: No desconfieu he i menys del nano, el que passa es que es un noi molt romàntic i es clar, vol una dona per tota la vida, no es gens conformista i vol poder escollir be sens epresses, com la Voll Damm vaja, sense presses :-P

    Cristina: Que siiiiii, que el nano vol estar enamorat i llevar-se cada mati al costat d'una rateta bonica i dir-li t'estimo amor meu i totes aquestes cosetes maques que es fan quant estas amb qui t'agrada!!! :-)

    G!: Que vaig com una moto, que estic com una moto??, va amb segons això, més que res per lligar-ho amb lo del 69!!!! :-P Per que t'he deixat garrabitat????, ara m'has deixat amb el cuquet eh.
    Anònim said...
    Veus veus !! hi ha gent que desconfia molt, tal com vaig dir. No hos han dit mai... Feu cas a l'avi ? :D He mirat el cantant aquell i... jo perque em tinc molt vist, però algo si que tenim en comú (modèstia a part). Com va la cosa? No busco res de l'altre mon, segur que entre totes les noies que han vist aquest post n'hi ha alguna que també busca parella. Parleu amb la JoMateixa si hos fa vergonya que algú pensi que aneu tant desesperades com algú pensa que vaig jajaja. Responc a qui desconfia amb una pregunta retòrica: Tothom està sol abans de tenir parella, hem de desconfiar de tothom? Sempre dic que no tindràs confiança si no en dones abans o dones motius perque t'en tinguin.
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Cagunlaputatiu, per que no has fet aquesta reflexió a primera hora del mati?????, ara tindriem les busties de correu sobresaturades...ja t'has fet SPAM en d'altres Blocs per que ho sapiguen??, Marketing carinyu, d'aixo s'en diu Marketing..o BlocMarketing no se, pero la cosa es vendre't el millor possible!!!! :-)

    Davant de la teva reflexió m'agenollo, o savi ROVIBA, quina raó que tens...muntem una empesa matrimonail tu i jo??, no t'estic demanantt de casar-nos eh, que em podrien dir asaltacunas, però si d'aqui en surt quelcom productiu, ens ho hauriem d'estudiar eh!!!! :-)
    Anònim said...
    Ja fa anys que no dormor a la "cuna" jajaja. No hauria de ser tant mal vist la diferencia anormal d'edats.
    Ah, i se cantar molt bé a cau d'orella, com també se fer massatges orgasmics i sorpendre cada dia amb alguna cosa nova.
    Hos aburriu ? Aquí estic !
    La foto mostra la pitjor cara que tinc, no m'imagino pitjor (sense contar festes especials de les quals ningú s'escapa)
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Doncs nen, perdo, home, mmmmmm, et ben juro que jo quant vaig veure la foto em vaig quedar a quadres per que t'imaginaba en plan ninyato, ja saps i em vaig quedar que em vaig dir a mi mateixa coi, que guapu es el nano, per que estare emparellada jo?????

    Ja se que l'importancia d'edat no es tanta entre nosaltres, pero ja saps que jo...be, que en Hatim i jo....aixxx, si te hubiese conocido antes.....:-P

    Amb lode ls massategs orgasmics per part meva acabes de guanyar 1500 punts!!!!! i a mi m'encanta que em diguin cosetes dolces a l'orella, tiuuuuu, que m'estas posant boba eh!!!!!!, jejejejeje.
    Anònim said...
    Felicitats!
    Un molt bon relat, i complint la normativa, te molt de merit, de veritat!
    Jo Mateixa said...
    Denke: Jajajajajaaj, moltissimes gràcies i com ja t'he dit al teu Bloc, moltes felicitats a tu també!!!!!!
    Sania06 said...
    Bueno el roger m'ha dit que escrigui algo per ajudar-lo a trobar novia xDDDD, només dir que sóc una Ex seva i estic fent el gest d'ajudar-lo per que el muxaxo ho mereix i per que me pagarà un cubata xDDDD, fora conyes, nenes que dieu que és tant guapo feu el favor i ataqueu!!!!! xDDD
    Jo Mateixa said...
    Sania06: I jo em pregunto, si el bens tant be per que ets la seva ex novia?????, donaaaaaaa, per que no l'hi dones una oportunitat al nano??, que val ja ho sabem, que està bonissim també...que més ens pots aportar??? :-P
    Anònim said...
    Holaaaa!!!!
    soc el comentari 80???
    ostres noieta!! això ja sembla el xat!!!!
    AQUEST ES EL ROVIBA?????
    company padri de la Gin, no m'havies dit res!!!!!!!!!!
    Com està el pati blocaire!!!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmLlet: Si nena si, el teu es el comentari 80, tela avui eh!!!!!!!!!!!!!!!!, jejejejeje.

    Doncs si, aquest xicot tant ben plantat es el padri dels peixets, en ROVIBA....guapo eh???? :-P
    Marina said...
    Culleres, tu!

    El siberennoviatge deixa 80 comentaris! Si d'aquí no surt un mínim roce, caldrà buscar-li altres opcions a aquest noi ;)

    Apa que quins mails, directes al gra "no sé exactament qui ets però estàs ben pernil" jajajaja m'ha fet molta gràcia ;)
    Jo Mateixa said...
    Marina: No dona no, jo si el coneixia a ell via e-mail i Bloc, pero mai l'habia vist ni en persona ni en fotos, d'aqui la meva sorpresa al veure que era tant guapot :-)
    Marina said...
    aaah vale, vale... tot i que... em segueixen semblant igual de directes els mails ;)
    Jo Mateixa said...
    Marina: Jejejejejeje, si, valeeeee, son directes, però es que amb en ROVIBA hi ha confi :-P
    gatot said...
    Nena, Txellnomés felicitar-te per lo de ca la Candela.

    el tema del Roviba, no hi entro, "que cada qual aguante su vela" que diuen a les espanyes... però si el que volia era nòvia formal... doncs que potser si si ho deia abans no? apa... petonets!
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Gràcies guapu!!!! crec que en algun moment el nano ho ha dit, pero es que entre tants comentaris jo ja m'he perdut :-S
    Anònim said...
    La Sania i jo vem tallar per motius de distancia mes que res. N'estavem molt un de l'altre. Suposo que per això encara som tant amics :D
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ahhhhhhhhh, gràcies per l'aclariment. Bueno que, com va això, alguna t'ha dit quelcom que t'hagi picat la curiositat o no??? :-)
    Cristina said...
    Nena, ets una triomfadora. A veure si t´hauràs de presentar als premis "sonrisa vertical".Felicitats!
    Anònim said...
    Bé si... no voldria dir noms. Potser la cago i després em tracten de cregut. Això ja en parlarem via messenger si et sembla. Però no et veig mai connectada.

    Aprofiteu, últims 10 minuts !!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Que dius, que dius nena, jejejejejeje, nomes ho vaig escriure per el fet de participar-hi, no pas amb intenció de guanyar i n'estic sorpresa per que hi habien relats molt bons!!!!

    ROVIBA: Es que no se que l'hi passa avui al Mesenger però em diu que NO ME TOQUES LAS NARICES, NO QUIERO CONECTARME Y PUNTO, i es clar, qualsevol l'hi dieu res :-S
    Anònim said...
    i cal que sigui novia?

    vull dir perquè a mi ja em conformaria amb amic amb dret a roce....
    Jo Mateixa said...
    Anònim: Epssssssssssss, això ho ha de dir ell!!!!! :-)
    Anònim said...
    A mi es que això dels massatges orgasmics m'ha deixat ben al.lucinada, de debo??, i com els faries?????
    Anònim said...
    Sembla una prova ètica això !!! No m'enganyareu !!! jajaja

    POS: Agrega'm al messenger igualment xDDDDDDD

    vilar_roger@hotmail.com
    Jo Mateixa said...
    Anònimo: A mi no m'ho preguntis :-S

    D'això....ROVIBA.....parla amb aquesta senyoreta i explica-li en privat ok???, jajajajajajaja. Això, això, que t'agregui al messenger, apa, que jo m'en vaig a dormir, uixxxxx, quasi arribem als 100 comentaris eh!!!!!! :-P
    Anònim said...
    només per l'anònim que ha preguntat això dels massatges orgàsmics oi?


    jo sóc l'altra... :(
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Cambiale el nombre al post...ponle.."maratón busca xicota"
    ya vemos que con 24 horas no alcanza..un cybermaratón algo así..si hasta apareció la ex...uffff que trabajooo
    Anònim said...
    Bueno, qui vulgui em pot agregar !!! Això no es O.T. tothom és bon candidat jajaja
    Anònim said...
    Ja soc història !!! demà un post nou i jo ja no existiré. Sento dir-ho però... no he trobat cap xicota. JoMateixa, dedica'm un altre post perque la gent em planyi i em fassi mimos. jajaja
    Anònim said...
    No llegiré els 101 comentaris, però una pregunta: has trobat xicota pel nanu o 101 comentaris han estat en va?
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Nano tu no te m'estressis eh, es clar homeeeeeee, farem la setmana temàtica d'en ROVIBA (no se ben be quant eh), però ja veuràs com surt alguna cosa :-)

    Sir William: Doncs em temo que no, a banda d'algun comentari en que l'hi demanaven explicacions de com fer massatges orgàsmics :-(

    A TOTS i TOTES, NO EM POGUT ACONSEGUIR UNA XICOTA PER EN ROVIBA, PERÒ SEGUIREMOS TRABAJANDO EN ELLO, QUE US QUEDI CLAR :-P GRÀCIES A TOTS PER DONAR LES VOSTRES OPINIONS I SOBRETOT PER ACONSEGUIR QUE AIXÓ, MÉS QUE UN BLOC, SEMBLI UN XAT, QUINS COLLONS!!!!, JEJEJEJEJEJE, ALA, PETONS A TOTS!!!!
    Anònim said...
    osti tu, 102 comentaris!! ;)
    Si m'entero d'alguna candidata us ho faré saber.
    Petunets!!
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Ja en van 104 i amb aquest 105, jejejejejeje. Ok maca, esperem noticies teves doncs!!! :-)
    Antoni Esteve said...
    Lo de bisexual ho hauries de mirar per la part positiva. No t'imagines fer un trio amb 2 tios bons?
    Si els tios són bisexuals gaudiràn el doble ;P
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Abans d'ahir al vespre a TV3 (tardisim) feien PLATS BRUTS i donaven el capítol en que en Lopes i en David es volien muntar un trio amb l'Emma, no se si l'has vist o no...homessss, que no sabeu pillar els missatges subliminals, us costa eh!!!! :-P
    Anònim said...
    Matiiiiiiiiii!

    Entro per felicitqrte cotxinota! K has guanyat els relats erotics i vaig i em trobo aixo jajaja

    com es nota k el roviba no sap lligqr k et demana ajuda xD

    Menys incordiar pel xat i mes sorti a lligar burro!
    Jo Mateixa said...
    Yrun: Jajajajajajaja, moltes gràcies guapissima, com va el viatge per França?????

    En ROVIBA se les sap apanyat solet, d'aixo n'estic segura, però mira tu, si per aqui l'hi trobabem alguna coseta millor que millor, no?? :-P

    Que acabis de passar-ho bé, petons al Davidet!!!!!
    Alepsi said...
    Ja deia jo que em sonava el noi en qüestió.........

    Si que està bo, sí. Però jo el vaig veure primer. Que lo sepan todas! xDDDDDDDDDDDDDDD
    Jo Mateixa said...
    Alepsi: Cony que amagat s'ho tenia en nano que estaba liat amb tu!!!! :-P
    Alepsi said...
    Ui, liats diu la tia! xDDDDDDD

    Res, res, és una història una mica llarga. Però no hi va haver roce ni res!!!!!!! xDDDDDDD
    Jo Mateixa said...
    Alepsi: Perdona eh, però que tonta tia, jo si l'haguès roçat i moooooooooooooolt!!!! :-P
    Anònim said...
    Yruuuuuun, me segueixes eeeh, al final pensaré que si que estas colada per mi ;) !!
    Alepsi, una història mooolt llarga, és la meva cosina petita jejejeje :D
    JoMateixa, aquest post ha fet record de respostes? I si, n'ha sortit algo d'aquest post, donat per satisfeta :D, però no el resultat que n'esperavem.
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ja veus nen, 115 comentaris, mai n'havia tingut tants!!!!! la llàstima es que no n'haguem tret res de possitiu :-(
    Anònim said...
    On hi ha flors, hi ha abelles jejejejejeje
    I he dit que si, que n'ha sortit algo ^^, cies per tot
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ahhhhh calla, calla coi que no t'habia entès!!! o sigui que alguna coseta tenim por ahi eh??, llavors el post ha funcionat???, oe, oe, oe, oe!!!!!

    Petonets guapu!!!!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column