Chat Noir


Hi ha pobles que estan de festa major i es que clar, l’estiu ja està aquí, i es fa allò més típic de les festes majors, tirar mooooooolt petards, veure moooooooolt de fum per tots puestus i sobretot, sobretot, sobretot......anar mooooooolt fumat......

Suposo que el cabró que ens ha empodegat de porro el vagó del metro debia venir d’una festa major, allò de que empalmes la festa amb la feina i apalis tu, fumat a pencar. Però es possible anar a treballar en aquest estat??......

Jo si que em sento fumada coi, m’he marejat al metro, ara ja estic be però per un moment he pensat que queia al terra. El tio se m’ha assegut als seients del davant i vinga a fumar, vinga a fumar......

Al final m’ha semblat que el porreru es convertia en un gat negre…no se qui havia fumat més, o si més no, qui tenia els efectes de la droga més a flor de pell, crec que jo, per que ara per exemple, asseguda davant del meu PC veig un gat negre que em mira des de la taula del davant......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
Nova proposta dels Relats Conjunts.

48 Comments:

  1. Anònim said...
    I jo que pensava que t'havia passat de veritat... jejeje!
    Petunets!!
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Es que m'ha passat de veritat i quant ho estaba escrivint de cop no se per que però he vist gats negres per tot arreu :-S, per això m'he decidit a adaptar el post que escribia per que fosin part dels Relats Conjunts, em sembla que el viatge d'aquest matí a mi m'ha afectat massa :-S

    Petonets guapa!!!!!
    Antoni Esteve said...
    jajaja quina passada! juasjuasjuas gats negres?, no ho havia sentit mai, però ja diuen que pots veure de tot.
    Potser els esperits de la natura et volien donar un missatge.
    Chat Noir, que maco Paris!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Doncs creu-me, per un moment he sentit que estaba envoltada de gats i a mi bueno, no m'encanten, però tampoc em desagraden, m'he sentit una mica rara :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Una mica pillat amb pinces eh? això d'enganxar una festa major amb un gat negre ... una mica així, però acceptem pulpo com animal aquàtic!!!

    Per cert, jo sí que vinc d'una Festa Major i em moro de son ... i no, no he fumat res!!!

    Ale, petonets!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ja ho se ja que vius en plena FM :-P per això he començat a escriure el post, per que jo aquest any em perdre de la Pineda de Mar i em feies enveja, grrrrrrrrrrrrrrr, jejejejejeje.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Xinxa, xinxa, xinxa, jajajajajajajaja.

    Mira, no sé si dir-te que és millor o no, perquè avui estic que m'han de recollir amb pinces ... a més em fa mal el canell esquerra i no se de què!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que has jugat a les tomboles??, teniu tomboles oi a Esparraca per la FM??? :-P

    Ja descansaràs el cap de stemana home!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Noooo, ja fa temps que no hi vaig a les tomboles ... i mira que els camells em molaven ... però mai havia guanyat res ... això sí, al tiu li deiem Cara-Culo ... perquè realment ... bueno, que es disperso

    I una merda descanso el finde!! La que m'espera el finde!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Nosaltres davant de casa a Pineda, ens posen la xurreria i la parada dels camells, no venen drogues eh, son les curses de camells i ohhhhh son molt xules!!!! Que fas el finde que aniràs tant cansat???, per cert, fa hores que t'he enviat e-mail...grrrrrrrrrrrrrrrr :-S

    Cristina:.....que no es dretà l'Angu o es que per segons que fa servir l'esquerre????, jajajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo era un fan dels cotxes de xoc ... o autochoque ... es que tinc pendent un post de tot això, jejejejeje

    Jo fa hores qeu t'he contestat!!! En fi, et torno a contestar!!!

    Per cert, Cris, sóc dreta ... amb l'esquerra faig mis pinitos però tampoc massa!!! Què collons faig explicant la meva vida, jo?

    Ehem, Angu? M'has dit Angu ... pillaràs!!!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Uiiiixxx, quin mal rotllo nena :-S

    Pep: Ai els autos de xoc, que macus ells!!!!, ens estem desviant del post eh, no començem tu, jejejeje.

    La teva vida te molta importancia, per això volem saber-ho tot, però tot en el teu Bloc, posteja ja homeeeeeeee :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Mmmmm, i quin era el tema????
    Clint said...
    cullons de bon mati i ja anem així...donant les culpes als altres!

    Va Txell, el primer pas és confessar-ho que nosaltes t'estimem!

    Tot i que em pensava que es veien llums de colors i no gats!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Doncs que un paio que s'estaba fumant un porru ens ha empodegat al metro i porto el mati amqb aquella flaire a sobre, que em fa fins i tot vergonya sortir a rebre visites per que no es pensin que vaig fumadissima :-S

    A banda d'això voliem saber per que es l'esquerre la que tens tant cansada :-P
    Jo Mateixa said...
    Clint: A veure...ho confeso, alguna vegada si que els he tastat (ves com la majoria de vosaltres), però d'aqui a anar com el paio aquest, doncs no...es que encara no habia esmorzat i suposo que això m'ha revolucionat l'ànima i el cos sencer :-S
    Metamorfosi said...
    Eeeiii... que acabo de saber que vas quedar segona!!!... jajajaja... moltes felicitats preciosa!!!

    Petooons!!!

    P.d.- Compte amb el fum!... jejejeje
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ahhhhh, però si tots els meus amics que en fumen (jo no que no en fumo) diuen que és tan bo i fa taaaaaaanta bona olor!!!

    Cris, pillaràs catxo!!!

    Txell, nusé, se m'ha obert el canell .. així, com qui obre una llauna de tonyina!!! Curiós, oi?
    Candela said...
    aiii porrera...jajajaj
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Vale, vale, si tu ho dius :-P

    Meta: Gràcies guapa!!!!!!!

    Pep: Que jo no en fumo de porros!!!!!!!, joder que xungu això del canyell, cuidet doncs eh!!!

    Candela: L'altre...que noooooo nena, que jo aquestes coses no les faig!!!!!....:-P
    Joana said...
    Vigila on t'asseus als matins...vigila!
    una abracada!
    Jo Mateixa said...
    Joana: Ho faré, ho faré :-)

    Una abraçada guapissima!!!!!!!
    Anònim said...
    Ja vas fumant al matí i a sobre sense esmorzar?? Miauuuuuuuu
    Felicitats pel relat!!!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Miauuuuuuu....que no nena que no, que nomes fumo tabac, NOBEL per ser més exactes, però porros no, ho juroooooooooooo....
    oriol said...
    DEfinitivament, jo estic de vacances i penco més que tu!!! cap a 30 missatges en un matí, vinga, viva el trabajo!!!jajaj
    i no et preocupis per res!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    ´Tendré mala suerte, a mi nunca me pasan de estas cosas, que lo único que me hace alucinar es una barra de chocolate con leche...mmmmm mmmm..y como dicen que es un sustituto del sexo, tampoco me conviene mucho..Así que de alucinar así con gatos y cosas...poco y nada..mas bien que nada...y alucinar con porro ajeno..eso no lo había escuchado nunca..habra que probar..capaz que es la combinación del humo del porro con los olores del metro (que no son pocos, y que la mezcla tal vez sea la sustancia que resulta ser alucinógena)..y si hacemos un simulacro..y reconstruímos las circunstancias??? y si funciona lo patentamos?? "Alucine sin porrearse".....ehh????? sería negocioo..hasta el Benedicto vendría..
    Anònim said...
    H'arrivat,
    nena a tu la maoinesa segur que no set deu tallar, perque quina manera de lligar coses.Perço molt bé , ja se t'ha pasat el efecta del porro ?
    Anònim said...
    Ai i si si que et puc podar crema, afert sun, per el Hatim , que no ho vegui.
    Petons.
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Es que ens aburrim molt a la feina (si veiesiu com tinc la taula :-S )!!!! no m'amoino no (no més del necessari) al vespre et responc que a la feina amb calma no puc, ok? :-)

    Andrea:Fuera el chocolate nenaaaaaaa, jejejeje, si es sustituto del sexo cuanto más lejos mejor :-P Quieres decir que es necesario que el Ratzinger venga????? :-S

    Me parece bien lo del negocio, cogemos a Angu de ayudante?? :-P

    Striper: Ni la maoinesa ni l'all i oli, sempre i quant no ho faig estan amb la regla que llavors si que es talla, Estudi sociològic de per que a una dona se l'hi talla la maionesa quant esta amb la regla.

    Per lo de la crema...molt be home, molt be...sabies que en Hatim llegeix el Bloc??? :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Eh eh, ayudante de que? A mes, si la noia t'ha dit que entenia el català ... coi, parla-li en català, dona!!!
    Anònim said...
    Jo no sabia que el Hatim llegia el bloc,
    Hatim quina sort tens amb aquesta dona,ei lo de la crema m'ho demanava ella al meu bloc. crema i res mes eh.....
    Anònim said...
    Doncs sort que no vas anar al bar Marsella a prende absenta, vés a saber que veuries aleshores... jejeje
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que fots tu pencant encara????, em pensava que ja habies marxat!!!! :-P

    Striper: Aixi m'agrada que ho aclereixis :-P, jejejejeje, pobre, em llegeix quant s'en recorda de que tinc un bloc, quant no s'en recorda no em llegeix, tingues marit per això, caguntot!!!! :-S

    CAfeAmbLlet: A vosaltres dos us queden moltes coses per explicar encara del viatge a Roma eh!!!! :-)
    Anònim said...
    Jo Mateixa, com fas per posar en negreta el nom de qui contestes??? Jo, jo vull aprendre!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Eh eh, estic a tot arreu, jo
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: jejejeje, a mi m'ho ha ensenyat en Gatot :-) tu poso separat però tu ho has de posar tot junt, ok?
    < b >elnomdequivulguisposar< / b> i ja està, de totes maneres fes una vista previa abans de penjar-ho el comentari per si de cas :-)

    Pep: Ets Déu????? :-P
    Waipu Carolina said...
    jaaaaaaaaaaa, molt original amiga, m'agrada molt...ja he llegit varios i el teu es divertidíssim
    Alepsi said...
    Jejejejeje! Que cabrons els fumetes que fan submarinus al metro.. xDDDD

    Ara, que mira, si t'han inspirat un relat, ja està prou bé, no trobes? xDD
    Jo Mateixa said...
    Waipu Carolina: Moltes gràcies!!!!

    Alepsi: Una mica kabrons si que son, però com diu aquell, no hay mal que por bién no venga, oi?? :-P
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Mira cuantas menos seamos, menos dinero para repartir, no??, ahora si la logistica necesita un tercer elemento obviamente le podemos decir al Angu, el omnipresente, pa que fume ya aporte el humo porrero, de cosneguir las "fragancias del metro" habria que hacer sudar a mas de uno, y mantener algunos otros sin bañarse, y esas cosas...para recrear el ambiente , no?? así la pocima es la misma
    Mon said...
    saps que els gats son animals magics? el teu relats m'agradat molt gracies per l'estoneta mol diferent que'l: "subtilment em toques"
    Anònim said...
    Quan veig aquesta foto, a banda de dir que no m'agraden els memes, relats conjunts, cadenes, blablabla, sempre dic que Chat Noir és el nom de la discoteca on anava el mes que vaig viure a Dijon. Es deia Le Privé i el percal que hi havia era un autèntic escàndol!!
    Barbollaire said...
    Noia, el relat és molt bo... ja se saps que els que es basen en fets reals tenen tanta força...!XD!

    Sense conyes. És molt bo, he rigut molt.
    Felicitats!!
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Uff no se jo si en Pep voldrà, encara recordo el dia que vaig estar a Esparraca amb ell veient La Passió...la bronca que em va fotre per que fumo molt :-( tens vena negocianta tu eh!!!, jejejejeje.

    Mon: Moltes gràcies per les dues coses :-P!!! Per cert, debeu estar com a bojos per la inminent actuació de la Paulina Rubio a casa vostre oi??? :-)

    Sir William: N'hi han fotos de Le Privé????? :-P

    Barbollaire: Es un inmens orgull per mi que un poeta com tu diguis el que dius del meu relat, gràcies!!!!! :-)
    Anònim said...
    jajaj, això sí que es promocionar el transport públic. Dos viatges al preu d'un!
    Jo Mateixa said...
    Pd40: A més de debó :-S
    Waipu Joan said...
    Hola, continuo la meva ruta de visites pels relats del gat (vaig comença ahir amb el meu i estic emocionat!)


    L'emporrament l'he patit jo mentre et llegia el relat. Era el realisme màgic o el realisme del relat el que m'ha fet veure un gat negre al meu monitor?
    Bé, la qüestió és que he gaudit llegint-lo!
    Jo Mateixa said...
    Waipu Joan: Moltes gràcies!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column