I l'excitació es aquí


Quant en fer-se fosc sents la necessitat de buscar l'excitació del moment en paraules robades, t'enadones que no n'hi ha prou i que en vols més, però saps del cert, que no pots donar més del que estàs oferint.


Quant en la foscor pots llegir que algú et dessitja i que vol recorrer cada plec del teu cos amb la seva llengua, l'excitació arriva i en gaudeixes com mai, encara que no estigui ben vist davant dels ulls dels altres.


Quant en llevar-te al matí el teu cos està diferent, et sents molla i l'excitació encara es pot palpar, t'enadones que amb una nit no n'hi ha hagut prou i et preguntes per que les fantasies, de vegades, nomès poden ser fantasies.


17 Comments:

  1. David JB said...
    Jo m'excitaria més si tingués vacances, o almenys, si estigués fora d'aquest lloc maleït.

    La gent ja deu estar d'operació sortida.
    Clint said...
    ai Txell txell, que em tocarà a mi fer el xafarder....;) explica una mica més d'aquesta fantasia vaaaa!

    Bon Jovi, té millors cançons però aquesta em fa sempre somriure, especialment per el principi, no se! jajaja
    Anònim said...
    A mi m'exitaria molt si veigues els peixets en viu i en directe :D... SOBRETOT EN VIU, nyam nyam jejejeje
    Anònim said...
    Joder, nena...
    Com m'agrada que tingues vacances i les estigues aprofitant tan rebé!!
    Quina enveja, com sempreeeee!! jijiji...
    Metamorfosi said...
    Millor passar de la hipocresia dels altres i, si als ulls dels demés no està ben vist, potser millor que tanquin els ulls (és a dir: que els bombin!!)

    Potser sí que a vegades només poden ser fantasies, però d'altres vegades es fan realitat! :)

    Un post per mullar-se! ;)

    Petons preciosa!!!
    gatot said...
    ai, jo mateixa... no repetiré arguments que ja t'he donat perquè ja els coneixes, perquè no et vull convèncer de res i, sobretot, perque em sembla que t'encanta patir aquestes contradiccions!

    així que només desitjar... que les disfrutis molt!

    petons i llepades amagades!
    Anònim said...
    Caram Txell!!!!!
    Les fantasies són desitjos amagats del que no és ben vist convertir en realitat però que hi són, sense ser ni bons ni dolents, simplement són.... I a qui no li agradi que no miri!!!
    Disfruta-les!!!!!
    Petonets guapetona!!
    Toy folloso said...
    Amb totes les vacances per davant, segur que realitzes aquestes fantasíes y alguna altra de propina.
    Anònim said...
    Suposo que tot el que ens expliques al post forma part de començar les vacances amb bon peu, eh? ;)

    A disfrutar-ho!!
    Déjà vie said...
    q pensaves en algun bloggaire potser?
    Jo Mateixa said...
    NOIS i NOIES...perdoneu però ens hem passat el dia fora, hem anat a ca el paleta per triar rajoles, mobles, plats de dutxa, griferies, tasses de water, cuina, etc....

    Estic rebentada, tot just hem arivat, ara ens hem dutxat i he aprofitat per mirar el correu.

    En quant a aquest post...algúns de vosaltres heu preguntat més del compte, jejejejejeje, deixe-m'ho en que son fantasies, que més dona quin sentit tinguin o en que va relacionades?? que més dona si son per algú en concret o no??

    L'important es tenir fantasies i gaudir-ne, siguin amb la parella o amb un desconegut, ja sabeu, mentre nomes siguin fantasies i no es faci mal a ningú....

    Us recordo que aquesta nit a les 00:00 hi haura post d'Aniversari Blocaire!!!!
    Ulisses said...
    ja veig que t'agrada fantasejar eh
    No serà pas amb el Bon Jovi no? com que t'agrada tant XD
    Jo Mateixa said...
    Ulisses: Noooooo, no es pas amb en Bon Jovi, tot i que....no estàs pas malament l'home :-P
    Joana said...
    Jo mateixa,
    Quan es fan realitat... deixen de ser fantasies!!!En tot cas es viuen...perquè de fantasejar en sabem una estona!
    Bon estiu wapa!!!
    Jo Mateixa said...
    Joana: Oi tant si en sabem nena, jo almenys molt!!!! :-P
    Antoni Esteve said...
    jejeje, les fantasies forman part de la nostre vida. Es important no perdre la fantasia i gaudir-ne al màxim.
    Part de la gràcia de les fantasies es pensar si mai es poden fer realitat, el desitg de poder-les fer realitat engrandeix el seu poder i es tota una temptació si tenim la opció de fer-les reals.
    ptns!
    Jo Mateixa said...
    Antoni:Aixxxxxx, quines coses que dius tu ara:-P però si, crec que tens tota la raó del món.

    Per cert...he vist el teu email aquest migdia, però he hagut de tancar el hotmail per que tenim mobles per desmontar i ara quant he vulgut entrar em diu que la pagina de Hotmail no existe :-S....

    adreça gmail en tinc: meritxell.salip@gmail.com miraré de respondre't des d'allà si el Hotmail segueix sense existir :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column