Voldria demanar disculpes al Blocaire que avui f anys, però no ha estat culpa meva, doncs Internet no m’ho ha permès abans, i es que les noves tecnologies de vegades, quant més es necessiten, menys et funcionen.

Comencem doncs....

El Blocaire que avui fa anys el vaig descobrir per casualitat, i tot i que últimament, no posteja gaire, em vaig enamorar dels seus texts, de les seves melodies, de les seves fotos i sobretot de la seva visió de la vida.

Ell es va llençar a la piscina, amb el banyador que més l’hi agrada, ulleres i gorrito, i va muntar un bloc despert, ple de passions amagades que ens ha anat mostrant. Hem pogut viure amb ell l’enamorament, el desamor, la ràbia...hem rigut i hem plorat, ens hem emocionat en definitiva amb els seus post.

Sabem que no l’hi agrada el Cap d’Any, sabem que acostuma a anar a Ca La Penques on hi ha l’escola de la vida, hem après la teoria del mur, hem après que de vegades els verds lliguen més que els negres (tot i que nosaltres, les dones, preferim els bitxets negres).

Sabem que quant era més jove, duia el cabell rinxolat i despentinat i que te els ulls blaus, amb ell hem vist estornells i tota classe d’aus, hem gaudit de la tramuntana, dels dies de pluja i fred, amb ell hem viatjat a Nicaragua.

Sabem que l’hi agrada el pernil salat, que escolta a Calexico (encara no se qui son), que adora no fer res, però no para mai quiet, sabem també que l’hi agraden les converses ni gaire llargues ni massa profundes.

Ell ens ha explicat una nit de insomni per culpa dels mosquits, amb ell hem descobert l’estiu i els seus colors, amb ell hem volat sense paraules, sabem que quan sigui gran (no se si es refereix a ara ja) vols ser com el protagonista de High Fidelity, la pel•lícula que més vegades ha vist en la seva vida.

Un 2 d’agost de 1971, va néixer l’Escarabat, un home dolç, tendre, apassionat, que a mi, particularment, m’ha emocionat molt i espero que continuí fen-ho durant molt de temps(encara que escrigui de tant en tant). Guapo, t’estimo molt ja ho saps, encara que últimament haguem perdut una mica el contacte, espero que la vida et doni tot allò que et mereixes, que es molt.

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPÍSSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 Comments:

  1. neus said...
    Escarabat BumBum
    posa-hi, posa-hi oli
    Escarabat BumBum
    posa-hi en el llum.

    és una cançoneta que cantava quan era petita, és el primer que em va venir al cap el dia que vaig llegir a l'Escarabat, la cançoneta.

    Per molts anys, EScarabat!


    un petonàs, Jo Mateixa!!!!!!!!!!
    Joana said...
    Felicitats Escarabat! Agafo un trosset de pastís...mmmmm xocolataaaa!
    Ja has anat a Ikea, Jo mateixa? ;(
    Anònim said...
    uix que m'he fotut vermell... no tant, no tant, sóc un insecte la mar de normal i sapastre.

    gràcies de tot cor
    Anònim said...
    per cert, com saps que m'agraden els pastissos de xocolata?
    Clint said...
    Felicitats al bitxo en qüestió, jo també en conec un que va neixer e 2/8/71!

    I evidentment agafo pastís! mmm la xocolata!
    Anònim said...
    Ostres escarabat! per moooolts anys!! que els puguis seguir disfrutant i que tinguis molts pastissos com aquests...que se'm fa la boca aigua només de veure'l! XD
    Anònim said...
    Moltíssimes felicitats, Escarabat!! Jo també agafaré un trosset de pastís de xocolata, què bóooo!!
    Puc repetir? Es que sóc molt molt llèpola!
    Ñam ñam ñam!!
    Per molts anys!!
    Jo Mateixa said...
    Escarabat: Jejejeje, no et possis vermell home, que et mereixes tot això i més!!!!!!

    Se que t'agrada la xocolata per que o be ho has posat en algun post o be m'ho has comentat en algun moment :-P

    Espero que hagis passat un meravellos dia, t'ho dessitjo de cor guapissim!!!!!!

    Clint: Qui més fa anys avui??, es algun Blocaire?? per que no està apuntat als Aniversaris Blocaires???? grrrrrrrrr :-S
    Ulisses said...
    encara que ja et vaig felicitar al teu blog, una vegada més no fa mal XD
    felicitats escarabat!!!!!
    Que en facis molts més més!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    que los cumplas felizzzzzzzzzzz¡¡¡¡¡ cava y pastell de chocolate mmmmmmmm

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column