Jo, un premi? per que?


Dijous pasat al vespre em vaig sorprendre quant en entrat al Bloc d’en Gatot m’hi vaig trobar amb que em feia un regal, un thinking blogger award, que ve a ser com un distintiu que es donen a Blocs/Blogs que et motiven a pensar. Opino, com en Gatot, que això ve a ser com un meme, donat que desprès de tornar a de llegir el que en Gatot va dir del Bloc (perdoneu, es que em fa molta ilu!!!!) hauré d’anomenar a 5 Blocs que em despertin el cervellet. Això és el que ell va dir del Diari de Jo Mateixa:

Un nou enamorament tant "a primera vista" que ha de ser cert per nassos. Si algun dia esborren la paraula sinceritat del diccionari, segur que la canviaran per Txell i hi posaran la mateixa definició. La jo mateixa, és el sentiment que s'escapa per la punta dels dits (com es deu escapar per la boca), a raig, sense pensar el que diu, descrivint la realitat pròpia amb una potència que aclapara. Tota una dona!

Aixxxxxx Gatot, Gatot, es que em mimes massa tu a mi!!!!!

I bé, ara toca el torn a aquest 5 Blocs que m’estimulen el cervell:

* En Pol es fa gran : Aquesta dona ens deleita amb les activitats quotidianes que fan ella i la seva família amb el seu fill Pol. Les frases d’aquest nano son espatarrants i la visió que aconseguim gràcies a La Poc Pacient es impressionant. Entre les seves línies hem pogut veure com en Pol s’està fent gran mica en mica i em pogut gaudir de fotografies, vídeos, frases que ens han captivat, si més no a mi m’encanten, poder per que el meu rellotge biològic està fent TIC TAC cada cop més ràpid. Dolça mama del Pol.

* Metamorfosi
: Que puc dir d’aquesta dona que no sapiguem tots plegats ???. Destil·la dolçor, sensualitat, atreviment... sense deixar de banda la seva faceta de mare ens descobreix un mont ple de olors, paraules i sensacions eròtiques que ens captiven des del primer cop que entrem a casa seva. Saber que hi ha gent que pot transmetre aquestes sensacions amb nomes unes línies ens fan estar ben atents al seu Bloc. Tant sols em queda dir que me l’estimo moltíssim i se que ella n’és conscient!!

* A un pam de la Glòria
: No podia faltar el meu Pep, com ja vaig dir el dia del seu aniversari, l’únic home Blocaire que conec in person i del que nomes puc dir meravelles. Entrar en el seu Bloc es com estar assegut en una terrassa en ple estiu, encara que faci fred, i xerrar hores i hores amb un amic dels de tota la vida. La frescor, el tu a tu que llegim en el seus post ens fan viure moments incommensurablement divertits i tendres alhora. Un amic per sempre, ho tinc ben present.

* Quan el sol es pon
: La Lluna i la Maia, la Maia i la Lluna, confondre-les es un greu error, doncs quant una hi posa el seny l’altre hi posa la rauxa, quant una es desborda l’altre somriu, quant una plora l’altre crida. Col·lecció de sensacions viscudes gràcies a elles em fan veure que no sóc l’única persona del món que té un punt de bogeria fervent, doncs llegir-les em trasllada a llocs i emocions de vegades oblidats. Una gran dona amb una ment ben desperta a la que m’estimo moltíssim.

* Relats Conjunts: Com que m’és molt difícil triar 1 Bloc més dels que m’emocionen, he triat aquest per que es una unió de tots els Blocs que correm per aquí. Els seus quadres ens fan veure i sentir coses que tenim amagades dins nostre i si no fos per aquest Bloc poder mai seriem capaços de plasmar en lletres, en formes i en colors aquests sentiments. Vull donar les gràcies al Bloc dels Relats Conjunts per deixar-me se Jo Mateixa en cadascuna de les seves propostes.

A la resta de Blocs que llegeixo....sou tots tant i tant meravellosos....però nomes en podia escollir 5 i he posat aquells que fan que el meu cervell, a voltes, es torni una mica diferent i pensi més del compte.

36 Comments:

  1. Lluna said...
    Ostres, moltes gràcies! Per triar-me, i pel que dius! Ara m'has emocionat i tot!

    I gràcies també de part de la Maia!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Pilota!!!

    Ah, i bon dia, clar!!

    Petonets per a TuMateixa
    Jo Mateixa said...
    Lluna: A tu bonica, per deixar-me gaudir de les teves peripecies, de les teves histories, de la teva vida :-)

    Un petonas ben dolcet!!!!!

    Pep:Encara no entenc per que ens estimem tant, si sempre ens portem la contraria tu i jo!!! :-S

    Au, petons per TuMateix :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdona, perdona, perdona ... diràs que tu m'estimes tant ... jo, ehem ... salto la cabra!!!

    És broma, poma! Amb el que m'encanta fer-te enrabiar!!!

    PD: No sé com et pot agradar el meu blog ... si és més simple que el mecanisme d'un botiju, nena!
    Anònim said...
    Meritxell, i tant que es un premi ben merescut ets una musa blocaire.
    Ai i felicitats per el relat erotic.
    Petons
    g! said...
    Carambas no et pots queixar eh? I si venen en boca del Gatot no hi ha rés a dir. :-) és el mínim, mínim que et medeixes.

    Apa ja ho he dit.

    petons
    Jo Mateixa said...
    Pep: Salta la cabra diu el tiu, cabroncete!!!!! :-P

    PD: Si, molt simple es el teu Blog, ves, ves, va ves, ves que tela eh!!!

    Striper: Gràcies guapu!!!!

    G!: Oi tant, si be de Ca en Gatot encara m'ho prenc com a més important!!!! :-)

    Petons pert tu també guapu!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Venga! Ara "cabroncete" ... jejejejej

    Un dia d'aquestos que m'avorreixi molt i molt faré una llista amb toooooots els insults que m'has proferit ... mala persona!!!

    :P .... llengüotes per a tu!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Si no ho tenia mal entès, davant dels meus insults envers la teva persona, tu restaves en silenci, aquells silencis teus que tant m'agraden i que fan que et deixi anar un Hola, que hi ets?? eròtic (segons les teves interpretacions, es clar) i que fan que la conversa continui amb unes rises esbogerrades, era aixi o no? :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Sí, però els meus silencis són deguts als teus insults insultants ...

    A més, no sé com fer silenci en aquest blog!!! No escrivint, potser? (ara la parròquia dirà "Sí, sí, pesat , deixa d'escriure" ...)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Coi nen doncs aixó, si creus que t'insultu fes un Fujitsu :-P

    Jajajajajaja, tens més adeptes dels que et penses però quant aixo es converteix en un xat tremolo...que no en tens prou amb els e-mails que ens enviem que has de venir a omplir-me el Bloc de caretes de Granoteta??? :-)

    Ara em fotrás bronca, si m'ho veig a venir :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Val, val, pos ara no dic res més, ale!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    felicidades por el award ¡¡¡¡¡¡¡¡ ya has una estanteria pa poner los premios....como la ven para que me vaya a la playa??? no salí de casa aún..està para playa??? toy dudando..algún consejo ??
    Mikel said...
    el millor premi per tots nosaltres es que segueixis escrivint ;-)
    Anònim said...
    Com no em curri mes el meu bloc no em tindràs mai en compte jejeje, quan tingui un ratet tornaré a escriure-hi alguna parida de les meves. Últimament no m'en passa cap de grossa :P

    POS: El blog de la "Metamòrfica" és multiorgasmic jejeje
    Anònim said...
    Doncs moltes felicitats guapetaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    continua així, essent TU MATEIXA amb la sinceritat a flor de pell i fent-nos sentir com a casa amb aquestes estones tan divertides. Qui si no tu podria convertir el seu bloc en un xat que podria ser una bona conversa entre amics???? eh eh eh???
    Petonets
    Anònim said...
    Padrinaaaaaaaaa, quant de temps jejeje bessitos !!
    Anònim said...
    Hola padriiii!!!
    com que quan de temps??? si ets tu que has estat desaparegut!!!!!!
    que??? com va anar la busca i captura de xicota???
    Jo Mateixa said...
    Pep: Aixi m'agrada, que em facis cas :-P

    Andrea: Vinga a la platja tu que potsssssssssssssss :-(

    Mikel: Gràcies!!!!! :-)

    ROVIBA: Si tiu eh per que fa catxo que no actualitzes eh!!!! :-P

    CafeAmbLlet: Gràcies bonica, ho intentaré, encara que a alguns els hi faci ràbia...i no vull dir noms :-P
    Antoni Esteve said...
    Felicitats!
    Molt bona descripció per part d'en Gatot!
    Tu mateixa ets l'essencia, segueix escrivint tant natural!
    Anònim said...
    Algo n'hem tret si, es una bona intermediaria la JoMateixa jejeje

    I si, jo era el desaparegut, tenia molta feina aquets dies... ara ja no tanta ^^
    oriol said...
    Iei!!moltes felicitats! és la teva quinzena gloriosa blocairament parlant. Premiada en el concurs de relats eròtics, i premiada per tenir un bloc que fa pensar a la gent, en el que et premien per ser com ets!!

    Què vols més!!??

    Felicitats!

    SAlut!
    Jo Mateixa said...
    Antoni i Oriol: Moltes gràcies als dos!!!!! :-)

    ROVIBA: Tu creus que ho soc??, mira que ho he provat amb un parell de parelletes per aqui i res tu, nomes han tingut mals de caps els pobres :-S
    Clint said...
    Ei clar que si! molt bé noia, felicitats per tu i per als que tu els dones el premi!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Moltes gràcies guapu!!!!!! :-)
    Anònim said...
    Enhorabona als escollits!!!
    Nosotras mismas said...
    ¡FELICITATS!
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Gràcies bonica!!!!!!! :-)

    Nosotras mismas: Ei teniu un bloc molt xulo i m'agraden molt alguns dels models de sabata que teniu!!!!, moltes gràcies!!!!
    Anònim said...
    He rebut el teu missatge i he passat per aquí...

    Moltes gràcies per ser un dels escollits...però sobretot moltes FELICITATS!!!!! en Gatot té bon ull...segueix així i segueix sorprenent-nos amb les teves històries del metro, del bus o sencillament segueix siguen Tu mateixa!!! (que tòpic a sonat això, oi?)

    FELICITATS!!!!!!!!!!!
    Un petó doble (meu i del Pol)
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Moltes gràcies bonica, petonets també per vosaltres!!!!!! :-)
    kentuta said...
    Fa dies que xafardeigo el teu bloc, hi entro sovint, però encara no havia deixat cap comentari, i ara s'ho mereix perquè també penso que el distintiu és ben merescut.
    Felicitats!!

    A més, em fa gràcia perquè si canvien la paraula sinceritat del diccionari, encara que sigui de rebot a mi també m'afectaria.

    Pues eso: Moltes felicitats ben merescudes ;)
    Jo Mateixa said...
    Kentuta: Bon dia i gràcies per el teu comentari, perdo però no et coneixia i ara tot guaitant el teu Bloc he vist que m'hi enganxaré, m'agrada com escrius :-)

    Espero que que de mica en mica les coses es vagin arreglant, una abraçada!!!!!
    Metamorfosi said...
    Ufff... moltes gràcies guapíssima... tot això que dius m'ha arribat al cor i m'ha emocionat (només t'ha faltat dir que sóc una bleda!)

    Ja sé que torno a anar endarrerida i que aquests darrers dies no he fet la ronda de blocs, i em sap molt greu haver tardat tant a passar per aquí a fer-te l'abraçada més forta i el petó més dolç del món... perquè sí, sí que sóc conscient que m'estimes i estic segura que tu també saps com t'estimo a tu! (però t'estiraré les orelles el dia que t'enxampi, que jo no me'l mereixo!!! XDDD )

    Petons preciosa!!!
    Jo Mateixa said...
    Meta: Jajajajaja, si, si, una beda soleiada com deia la besàvia, ves,ves, tonteta, jejejejejeje.

    Petonts ben dolcets preciositat!!!!!!!!
    onix said...
    Moltes gràcies en nom de Relats Conjunts ;)**
    Jo Mateixa said...
    Onix: De res de part de Jo Mateixa, jejejejeje.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column