Des del passat dia 12 l’estació de Mercat Nou L-1 està tancada i els usuaris del Transport Públic patim una gran odissea per fer els trajectes de casa a la feina i a l’inrevés.

No se si algun de vosaltres ha d’agafar aquest línia i fer un recorregut que impliqui sobrepassar aquest estació, però per si de cas us explico el caos que a mi em representa....

Si Mercat Nou L-1 estigues funcionant....
07:20...bus interurbà fins a l’estació de FGC de Sant Boi.
07:32...FGC des de Sant Boi i fins a Avinguda Carrilet.
07:35...Avinguda Carrilet, metro L-1 fins a Navas.
08:15...Navas, caminant 5 minuts arribo a la feina.

Ara que Mercat Nou L-1 no funciona....
07:20...bus interurbà fins a l’estació de FGC de Sant Boi.
07:32...FGC des de Sant Boi i fins a Plaça Espanya.
07:55...Plaça Espanya L-1 fins a Navas.
08:25...Navas, caminant 5 minuts arribo a la feina.

A banda de que arribo a la feina 10 minuts més tard (entro a pencar a les 09:00, però abans miro de prendre’m el Cacaolat de cada matí) quasi no puc dormir, abans quant pujava al metro des de Avinguda Carrilet sabia que tenia una ½ hora per dormir sense que ningú m’emprenyes, ara, havent de baixar a Plaça Espanya i allà havent d’agafar el metro tinc tots els números per no trobar lloc per seure i no poder dormir. Així estarem fins el 3 d’agost.

Explicació de Transports Metropolitans de Barcelona:

Amb motiu de les obres relacionades amb l'arribada de la línia d'alta velocitat a Sants, des del dia 12 de juliol i fins al 3 d’agost, el tram d’aquesta línia 1 entre les estacions de Santa Eulàlia i Plaça de Sants quedarà tallat a partir de les 22.00 hores aproximadament i fins a la finalització del servei. Durant els talls, els trens circularan entre Hospital de Bellvitge i Santa Eulàlia, d’una banda, i entre Plaça de Sants i Fondo, de l’altra. Un autobús especial amb freqüències semblants al metro cobrirà el recorregut d’Espanya a Santa Eulàlia, i a l’inrevés.


Que us sigui lleu!!!!!!!

29 Comments:

  1. Anònim said...
    D'aixo es diu fer una marato, per enar a treballar,quant deus arrivar a la feina ja deus estar feta una mica caldo.
    Petons.
    Anònim said...
    Jo em plantejaria canviar de feina... El meu horari és el següent:
    7:30 Em llevo
    7:45 Em dutxo
    8:00 Esmorzo
    8:20 Marxo a la feina
    8:25 Aparco el cotxe davant de la feina sense pagar un duro.
    8:30 Entro a la feina.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Ja ho pots ben dir ja, arribo baldada :-(

    ROVIBA: Collons nen, agafes el cotxe per anar a treballar si tens la feina a cinc minuts de casa???, vaguuuuuuuuuuuuuu :-P
    David JB said...
    Quan et fan l'embolic amb el transport, mare meva. Jo encara m'estic rumiant què fer entre el 7 i el 27 d'agost perquè em tallen l'únic túnel de rodalies que creua Madrid, i l'única solució que veig és agafar el metro, que anirà petadíssim, o canviar de feina, i estic per agafar la segona, mira tu.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Mira, com un que jo conec que esperava avui al matí el bus de les 7 ... i ha passat el de les 7:30 ... a les 7:45! Oixxx, que maco!

    Petonets i no te m'estressis, que ets molt joveneta, encara!!!

    Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    g! said...
    Una bona marató si senyora, però seré una mica dolentot i dire que tampoc hi ha per tant Dona!! Pensa que sempre pots dormir a la feina això que guanyes :-)

    Apa! per cert, quant fas vacances??? explica, explica....
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Pues yo no se si es lo que nos toca por vivir en Sant Boi, pero es lo que hay..Yo trabajaba en Entenca (que no tengo la c tancada en este teclado del año del portero) así...
    Autobús SB1 hasta la estacion de Sant Boi
    FFCC hasta bellvitge (para ir sentada porke de sant boi siempre de pie)
    En Bellvitge metro L1 hasta placa Espanya
    En placa Espanya L3 hasta placa Sants, en Placa Sants L5 hasta Entenca...
    y ni que hablar de los kilometros de túnel que caminas por ahí debajo..
    en fín. que los días lindos optaba por demorrar mas en llegar pero caminaba bastante..ufffff
    No si a mi me gusta el transporte público..eso està claro..pero no en esta especie de carrera de obstaculos¡¡¡¡¡
    ahora cambie de trabajo, camino unos 13 calles al rayo del sol, bajo el agua, en plena madrugada invernal...todo porque no tengo ningun autobus que me deje decentemente....Eso me toca por ser pobre jajaja besos
    Anònim said...
    Ostres... a mi m'ha afectat l'altra part de metro xunga... la L4... la amarilla... que mala suerte chatoooo....

    Ànims!!
    Anònim said...
    JoMateixa, no es que sigui vago, sino que l'agafo per fer 6Km sense un cotxe pel mig :D, és genial aparcar a Solsona, pots deixar el cotxe davant l'ajuntament i no et diuen res. I a la plaça major sempre hi ha lloc !!!!! és on treballo.
    Jo Mateixa said...
    David: Jo de tu triava la segona opció eh, a la mierda la feina home i vine cap a Catalunya ja!!!!!!! :-)

    Pep: T'ha passat a tu??, quina gran putada no???? :-S

    G!: Que dormi a la feina??, nen, que lleig quedaria això, no???, jejejejeje. El dia 27/7 a les 14:00 servidora agafa festa (es divendres i ja sabeu que el divendres no treballo a les tardes), però oficialment les vacances les començo el dia 30/7, aclarit? :-)

    Andrea: Si es que vivim en un poble de merda tia, com es possible que no estiguem comunicats amb el mon exterior d'una manera decent?? Menys mal que han ampliat els busos interurbans, pero ja em diràs tu, jo per anar a l'estació pillo el SB1, el SB2 me l'han fotut a tomar pel sac de casa o el SB3 es el directe al tanatori (no es que moris quant hi pujes, es que es el que va al tanatori directe).

    Per cert, on treballes???? jo visc a la Rda Sant Ramon, saps on està la botiga de la Telefonica que abans anys enrere hi havia un bar anomenta YURUMA, et sona?? o poder la pastisseria LA MADUIXA??, si o no??, jo visc al davant mateix :-) apa, ja podeu venir tots a casa, jejejejejeje)
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Ohhh que malament nen, també en se de la problemàtica de la L-4, quina merda tu, ho sento eh, que consti que l'empresa on treballo jo no te res a veure amb aquets talls de metro :-S

    ROVIBA: Vagu tio, d'aixo s'en diu ser vagu i amb plaça de parking gratixxxxx, qui morro!!!! :-P
    Andrea ....de acà y de allà said...
    uhhhhh si ya ubico donde vives...fuí una vez a la tienda de Telefónica.. ahh mira tu..yo viví un par de meses en Eusebi güell y Providencia.
    Ahora vivo en la placa del Estatut..sabes donde es? Francesc macia la que pasa frente al Mercat Sant Jordi, al costado de plaza Catalunya? esa calle, hacia la carretera unas 3 calles, hay una plaza rectangular que va de francesc macia a industria. debajo de unos pisos de ladrillo... pues ahi vivo yo. sobre esa plaza.. pues ya sabes donde estoy.. y trabajo en Lluis Castell y La Plana..por donde esta can castell, y big ben scholl ahi en esa calle en un restaurant
    besosssssssss
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Se donde vives, jejejejejejeje!!

    Que xungu que et diguin aixo, tambe!!!

    Ale un petó!
    Clint said...
    A qui vols enganyarrrrrrrrr! tu no dormies 1/2 hora al metro! era una estratègia per poder gravar tota la gent que xerrava al teu voltant! jajaja!

    Això et passa per anar amb transport públic...jo faig com en roviba, però llevant-me una hora més d'hora...cal preparar les criatures...;)
    Anònim said...
    són d´aquestes cosses q passen a BCN a l´estiu,com que les parades de metro més properes a la platja de la línia groga estaran tancades a l´estiu(incomprensible)...res,q sigui lleu fins que acabin les obres...
    David JB said...
    Doncs no et pensis, segons com vagin les coses potser dic "a la mierda" a aquesta feina d'aquí a no gaire, tot està per veure.
    Denea said...
    buaaaaaaaaa i encara sort que estan d'obres i tal...
    jo agafo el metro cada dia durant 30 minuts per anar a la uni fent volta per bcn. em trago tota la linia verda, baixo fins drassanes i torno a pujar fins a mundet. (la L3 fa una V) total...que n'he vist de molts colors...hi va haver una epoca que (sense exagerar) els 30 minuts es convertien en una hora pq sense cap mena d'explicació es parava una mitja de cinc minuts a cada punyetera parada. en fi...odio el metro :_ xD
    Anònim said...
    Passa que a Solsona no hi ha cap semafor ni zones blaves jajajaja
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Eii doncs et començo a ubicar eh, jo vaig estudiar angles al Big Ben Scholl!!!!!, ondia, aquest cap de setmana no hi seré a Sant Boi, tenim una amiga de Madrid que ve a passar uns dies, però el cap de setmana que ve que ja estarem de vacances a veure si passem amb en Hatim a veure't pel bar!!!!! :-)

    Pep: Nooo, ha dit que m'ubica, no on visc, jejejeje, pero es fàcil de trobar-me, n'hi han que ho han fet :-P

    Clint: Home si, hi havia dies per tot, per dormir, per gravar, per fer fotos, per pendre notes per despres escriue al Bloc :-P

    Ja se sap, els que teniu canalla....:-P

    Ainos: Ja ho pots ben dir ja, aquesta ciutat a l'estiu es insoportable :-S

    Cristina: I això que no estem en plena campanya electoral que si no ja es que alucinem!!!!!! :-S

    David: Doncs mira que jo t'espero amb els braços oberts eh!!!!! :-)

    Denea: Venga tu, la Uni i les seves peripecies, si es que hi ha cada relat per explicar si viatges en tranposrt public!!!.

    A mi tampoc m'agrada, però nena, justament el Metro de Barcelona es el que em dona de jalar, ja m'entens :-P

    ROVIBA: Per que pensava que vivies a Manresa com l'Addgio??, que pajara que sóc no?? :-S

    N'hi ha que tenen sort, ni semafors, ni zones blaves...que més no teniu??? :-S
    Anònim said...
    si Jo tingues que fer el trajecte en transport public necesitaria,un hora i mitja, amb el meu cotxe trigo entre 15 i 20 minuts.
    oriol said...
    JO només sentir parlar de metro, trens i gent per tot arreu fent cues i desorientada per culpa dels serveis de fireta d'aquest nostre país ja em poso malalt!
    vaig treballar durant motl de temps donant voltes pel baix llobregat i bcn i em sembla que en vaig tenir ben bé prou. De fet, jo sóc dels que pensa que s'ha de començar a fugir de les grans ciutats i els seus entorns!( ara potser no faré massa amics en el teu bloc! )
    Bé, paciència!
    Anònim said...
    A Solsona no hi ha tot el següent:
    - Semafors
    - Zona blava
    - Metro/Tren
    - Mc Donals, Pans&Company, Burguer King, Viena...
    - Guiris com les de Lloret
    - Delictes (molt pocs)
    - Prostitució(molt poca o gens)
    - L'Adagio (ok JoMateixa?)
    - Bones feines i sous
    - Contaminació lumínica, sonora i atmosfèrica
    - Autopista/Autovia/Via rapida
    - Les dones que van contestar al meu anunci jejeje
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Mejor quedamos en mi casa (como es la costumbre uruguaya) o como acostumbran aquí , quedamos a tomar algo..es que en mi trabajo no me siento comoda para recibir a nadie... ya te explicarè´´ ahh y la directora o la dueñ del big ben es intima de mis jefes..asi ke shhh no me conoces jajaja te paso por mail mi telefono, que te parece??' y así ya conoces a mi rebaño jaja y yo al Hatim..un besote guapa
    Anònim said...
    Joder pues quin rotllo... Barcelona "es lo que tiene", vaja, qualsevol gran ciutat, m'imagino.
    Vinga, que ja et queda menys! ànims!!
    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Striper: No hi ha res com tenir carnet de conduir eh...i en el meu cas tenir xòfer que em porti a tots llocs, per que jo no en tinc de carnet :-P

    Oriol: No home no, no per dir el que penses la gent deixarà de tenir-te en consideració, jejejeje, està molt be el que dius i tens moltissima raó, per el que dius interpreto que viu a un poble o si més no, aprop d'una gran ciutat segur que no, oi?

    ROVIBA: Però a veure...Solsona on queda exactament dins del Atlas??? :-P

    Andrea: Fet guapissima m'encantarà coneixe't a tu i als menuts es clar, que guay, veure a l'Andrea in person!!!!!! :-)

    Palitodelasorejas: Doncs si nena si, es el que te una ciutat gran com pots ser Barcelona o Madrid (per dir-ne algunes de ben grans), tot i que segur que en d'altres més petites els problemes poden ser similars eh!!!!
    oriol said...
    Ja imagino que no deixaré de fer amics, jajaja és aquella expressió de quan dius algo es diu : fent amics eh tu!

    Si, jo visc fora de barcelona i tot i que per feina hi he baixat molts anys, no tinc cap intenció de repetir!!Les cues em fan sentir que stic en un ramat que va cap a la feina!
    Anònim said...
    Molt lluny d'aqui, a l'altra banda del bosc és on, viu contents els Rovibeeeees

    Pots buscar-ho al sigpag, al cadastre, al institut cartografic de catalunya, guia campsa... jajajajaja
    Toy folloso said...
    Com que vas dir que a l´ordinador de la feina podíes donar una regardejada al que havíem postejat els altres a la nit, algun cop vaig pensar de demanar-te si os calia un altre operari.
    Ho deixarem correr, però; que en el meu carrer, visc en el nº. 84 i tinc la feina en el nº. 88.
    He passat també per desplaçaments obligatoris demencials, com els teus.
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Ja ho post ben dir ja, així em sento jo al matí en baixar a Plaça Espanya dels FGC i anar a agafar el metro, anem tots junts cap a l'aplec...coi, ramats de vaques burres :-S

    ROVIBA: Jajajajajajajaja.

    Toy folloso: Cony, això si que es tenir sort, a nosaltres ens va sortir l'oportunitat d'agafar un pis per viure al mateix bloc de pisos on treballem (la llàstima es que el tio no el llogava ni a dones ni a imigrants...cabró!!!!), ja hagues esta heavy baixar a treballar a les 08:59:59 i en sabatilles, no?? :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column